Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο Δημοτικό: Δημιουργώ και εκφράζω μύθους και ιστορίες με πολυμέσα. Ολοήμερο Π.Π.Σ.Π.Θ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο Δημοτικό: Δημιουργώ και εκφράζω μύθους και ιστορίες με πολυμέσα. Ολοήμερο Π.Π.Σ.Π.Θ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο Δημοτικό: Δημιουργώ και εκφράζω μύθους και ιστορίες με πολυμέσα. Ολοήμερο Π.Π.Σ.Π.Θ

3 Σκοπός της εργασίας Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός πολυμεσικού έργου, βασισμένου στη περιγραφή των μύθων και ιστοριών κάποιοι από τους οποίους αναφέρονται στο διδακτικό βιβλίο της Ιστορίας της τρίτης Δημοτικού, με υπότιτλο : Από τη Μυθολογία στην Ιστορία. Τελικός στόχος είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού ψηφιακού υλικού στο επίπεδο του Δημοτικού, με τη δημιουργία πολυτροπικού κειμένου.

4 https://sites.google.com/site/psauth/
Η περιγραφή του μύθου επιτυγχάνεται με τη βοήθεια των ΤΠΕ. Οι μαθητές/τριες, για το έργο αυτό χρησιμοποιούν δικτυακό τόπο, με κατάλληλες οδηγίες.

5

6

7 Συλλογή / ερμηνεία / περιγραφή, μύθων και εντοπισμός των λέξεων-συμβόλων
Τίτλος μύθου: -ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΒΓΟ Βρείτε εικόνες ΘΕΜΑ Δημιουργία του κόσμου ΚΑΤΑΓΩΓΗ (Προέλευση) Αρχαία Ελλάδα ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ (ΠΟΥ , ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ) Σύμπαν ΠΗΓΗ Graves, Robert (1990) [1955]. The Greek Myths. 1. Penguin Books. ISBN  Απολλώνιος ο Ρόδιος, Αργοναυτικά Α

8 Γράψε ΟΝΟΜΑΤΑ - ΗΡΩΕΣ που αναφέρονται:
Ευρυνόμη Όφίων Γράψε τα σύμβολα που ο μύθος χρησιμοποιεί: Χάος Τίποτε στέρεο Αέρας Οφις Περιστέρι 'Αβγό

9 Γράψε την περίληψη του μύθου που διάλεξες:
Στην αρχή ήταν η Ευρυνόμη, Θεά των Πάντων. Αναδύθηκε γυμνή από το Χάος, αλλά δεν βρήκε τίποτε στέρεο για να ακουμπήσει τα πόδια της, και έτσι διαχώρισε τη θάλασσα από τον ουρανό χορεύοντας μόνη πάνω στα κύματα. Η Ευρυνόμη χόρεψε κατά τα νότια, και ο αέρας αναδεύτηκε πίσω της. Η Ευρυνόμη στράφηκε και άδραξε αυτόν το βόρειο άνεμο , τον έτριψε μέσα στα χέρια της και ιδού ο μέγας όφις ο Όφίων Η θεά Ευρυνόμη γονιμοποιήθηκε από τον άνεμο με μορφή φιδιού. Η ίδια είχε τη μορφή περιστεριού έτσι ώστε να γεννήσει το Κοσμικό Αβγό. Με την προσταγή της, ό 'Οφιων κουλουριάστηκε επτά φορές γύρω στο αβγό, ώσπου το αβγό άνοιξε και χωρίστηκε στα δύο. 'Από μέσα του κύλησαν όλα όσα υπάρχουν, πλανήτες, τα αστέρια, η Γή. Η Ευρυνόμη και ό Όφιων έστησαν το σπιτικό τους στο όρος 'Όλυμπο, όπου ό 'Οφιων εξόργισε την Ευρυνόμη υποστηρίζοντας ότι αυτός ήταν ο δημιουργός του Σύμπαντος. Εκείνη εξόρισε στις σκοτεινές σπηλιές κάτω από τη Γη

10

11 Οδηγίες για τη δημιουργία κόμικ Όνομα ομάδας. ……………………………
Οδηγίες για τη δημιουργία κόμικ Όνομα ομάδας …………………………….. Ονόματα μελών: ……………………………………………………………………………………… Δημιουργία κόμικ (comic) Να κατασκευάσετε μαζί με τους συνεργάτες σας το δικό σας κόμικ (comic). Αρχικά πρέπει να γράψετε το σενάριο του κόμικ (comic) σας. Να σκεφτείτε και θα συζητήσετε τα βασικά σημεία της ιστορίας σας και τους ήρωες της με τους συνεργάτες σας Γράψτε το σενάριο σας προσπαθώντας να : περιγράψτε τους χώρους όπου θα διαδραματίζεται ο μύθος να καταγράψετε τους διάλογους ή τα λόγια του αφηγητή αν υπάρχει αφηγητής στην ιστορία σας να περιγράψετε πώς νιώθουν και τι σκέφτονται οι ήρωες Πριν να φτιάξετε το κόμικ (comic) σας Βρείτε τους ήρωες Καταγράψτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους όπου θα εξελιχθεί ο μύθος Συζητήστε μεταξύ σας για τον τρόπο αναπαράστασης των ηρώων και των διαφόρων χώρων Σχεδιάστε σε καρέ μια τις σκηνές και τους διάλογους και φτιάξτε το κόμικ (comic)

12 Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

13 Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

14 ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΙΡΕΣ

15 Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ

16

17

18 GREEK MYTHS

19 Αξιολόγηση Η αξιολόγηση του βαθμού κατανόησης του μύθου μπορεί να γίνει μέσα από την αξιολόγηση των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων κυρίως κατά τη συμπλήρωση του Φύλου εργασίας 1. Η αξιολόγηση αυτών των δραστηριοτήτων πρέπει να γίνει με βάση τους στόχους του διδακτικού σεναρίου για το βαθμό κατανόησης του μύθου. Μια φόρμα αξιολόγησης με διαβαθμισμένα κριτήρια, μπορεί να είναι η ακόλουθη .DOC

20 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ URL ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ONLINE OFFLINE
ΔΩΡΕΑΝ Η ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ Pixton Δημιουργία comics Χρειάζεται εγγραφή, η ελεύθερη έκδοση έχει κάποιους περιορισμούς ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ WORDLE wordle Μετατρέπει λέξεις κλειδιά σε γράφημα Διαθέσιμο online ΔΩΡΕΑΝ (απαιτείται εγγραφή, αλλά δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας και σε ανώνυμους χρήστες) Cartoon Story Maker v1.1 Διαθέσιμο offline Photo To Color Sketch Δημιουργία σκίτσων από φωτογραφίες Η ελεύθερη έκδοση έχει κάποιους περιορισμούς Free to try (10-use trial); $27.50 to buy TAGXEDO ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

21

22 Λογισμικό επικοινωνίας web 2.0
Πως λειτουργεί το wiki Ποιο comic θα διαλέξουμε , τι θα βάλουμε στην ιστορία μας. ΥΓ Για να δείτε πληροφορίες για τα παραπάνω ανοίξτε το myths.ppt


Κατέβασμα ppt "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο Δημοτικό: Δημιουργώ και εκφράζω μύθους και ιστορίες με πολυμέσα. Ολοήμερο Π.Π.Σ.Π.Θ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google