Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΡΑΜΟΥΖΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Θέμα: «Νέες μορφές απασχόλησης και επαγγέλματα που αναπτύσσονται» Υπεύθυνος καθηγητής: Βαρόπουλος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΡΑΜΟΥΖΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Θέμα: «Νέες μορφές απασχόλησης και επαγγέλματα που αναπτύσσονται» Υπεύθυνος καθηγητής: Βαρόπουλος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑΡΑΜΟΥΖΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Θέμα: «Νέες μορφές απασχόλησης και επαγγέλματα που αναπτύσσονται» Υπεύθυνος καθηγητής: Βαρόπουλος Δημοσθένης Μαθηματικός, Διευθυντής Σχολικό Έτος :

2 Στόχοι του Προγράμματος  Πληροφόρηση των μαθητών στις νέες μορφές απασχόλησης, για λήψη σωστών αποφάσεων για το μέλλον τους και τις σπουδές ή την επιλογή επαγγέλματος.  Συμβολή στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των μαθητών.  Πληροφόρηση και ενεργοποίηση των εκπαιδευτικών.  Ενεργοποίηση των μαθητών για την υιοθέτηση ενός καινούργιου πρότυπου συμπεριφοράς.

3 Επιλογή επαγγέλματος Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει; Ποιο επάγγελμα να διαλέξω για να βρω εργασία και να έχω μια επιτυχημένη καριέρα; Αυτές είναι οι δυο αγωνιώδεις ερωτήσεις που υποβάλλουν στον εαυτό τους οι νέοι, και οι πιο ώριμοι πολίτες στη σημερινή εποχή της γνώσης, της παγκοσμιοποίησης και της υψηλής τεχνολογίας που τη σκιάζει το φάσμα της ανεργίας και της επαγγελματικής αβεβαιότητας. Οι επαγγελματικές επιλογές αποτελούν καίριας σημασίας αποφάσεις που προκαθορίζουν το μέλλον κάθε ανθρώπου. Γι' αυτό πρέπει να παίρνονται με σύνεση, περίσκεψη, και αυτογνωσία, με προσεκτική και όχι επιπόλαια αποκρυπτογράφηση της προσωπικότητας, των κλίσεων, των ταλέντων, των δυνατοτήτων, των δεξιοτήτων, των προτιμήσεων, των ενδιαφερόντων ενός ατόμου και των επαγγελμάτων που του ταιριάζουν.

4 Παράγοντες επιρροής Π ολλοί νέοι επιλέγουν κορεσμένα επαγγέλματα που δεν τους ταιριάζουν και αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στον υψηλό ανταγωνισμό που υπάρχει σήμερα γι' αυτά. Σε τέτοιες επιλογές οδηγούνται υπό την επίδραση επιρροών, που συνήθως προέρχονται από το οικογενειακό τους περιβάλλον και ειδικότερα από τους γονείς, οι οποίοι συχνά διοχετεύουν στα παιδιά τους θεμιτές ή ανομολόγητες δικές τους εκπληρωμένες ή μη επιθυμίες και προσδοκίες. Συνήθως αυτό αφορά περιπτώσεις επαγγελμάτων που προϋποθέτουν Πανεπιστημιακές σπουδές και θεωρούνται ότι προσφέρουν υψηλό κοινωνικό κύρος, ικανοποιητικό εισόδημα, ή μονιμότητα εργασίας, όπως του γιατρού, του δικηγόρου, του φαρμακοποιού, του φιλόλογου, του εκπαιδευτικού, του τραπεζικού, κλπ. Ανάλογο ενδιαφέρον προσελκύουν επαγγέλματα που δείχνουν ότι "λάμπουν", όπως του δημοσιογράφου, του ηθοποιού, του τραγουδιστή, του καλλιτέχνη, του πιλότου και πιο πρόσφατα, του χρηματοοικονομολόγου ή του χρηματιστή.

5 Κορεσμένα επαγγέλματα(1) Γενικότερα, πολύ αρνητικές είναι οι προοπτικές για τα επόμενα 5-10 χρόνια για επαγγέλματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όπως οι γιατροί, οι οδοντίατροι, οι φαρμακοποιοί, οι χημικοί, οι χημικοί-μηχανικοί, οι βιολόγοι, οι γεωλόγοι, οι μεταλλειολόγοι, οι ναυπηγοί, οι δικηγόροι, κλπ. Επίσης, περιορισμένες είναι οι προοπτικές επαγγελμάτων μέσων μαζικής επικοινωνίας, καλών τεχνών, με την εξαίρεση ορισμένων ειδικοτήτων των εφαρμοσμένων τεχνών και ειδικότερα των γραφικών τεχνών, που στην εποχή μας συνδυάζουν την καλή γνώση της πληροφορικής. Πολύ αρνητικό είναι το ισοζύγιο των εκπαιδευτικών-παιδαγωγικών επαγγελμάτων, με εξαίρεση αυτών που συνδέονται με τη διδασκαλία της πληροφορικής, της τεχνολογίας και κατά δεύτερο λόγο της αγγλικής.

6 Επιλεγμένα επαγγέλματα που συνδέονται με τριτοβάθμια εκπαίδευση με περιορισμένες ή αρνητικές προοπτικές Αεροναυπηγός Ανθρωπολόγος, Εθνολόγος Αρχαιολ., Ιστορικός Αρχαιολόγος Βιβλιοθηκ., Αρχειολ. Βιολόγος Γεωγράφος Γιατρός Δάσκαλος, Νηπιαγ. Δημοσιογράφος Διεθνολόγος Δικηγόρος Εκτελωνιστής Ζωγράφος Εικαστικός Ηθοποιός Θεατρολόγος Θεολόγος Ιστορικός Κοινωνιολόγ ος Λαογράφος Μεταλλειολό γος Μηχ Ορ. πόρων Μουσικός Ναυπηγός Οδοντίατρος Πολιτικός Επιστήμονας Σεισμολόγος Σκηνοθέτης Τεχν. Κλωστοϋφ. Τεχν. Ναυπηγός Τεχν. πετρελαίου Φιλόλογος Φυσικός Μαθηματικός Χημικός Χημ. Μηχανικός Χρηματιστής Χρημ/οικονομολ όγος

7 Κορεσμένα επαγγέλματα(2) Έντονα αρνητικό είναι επίσης το ισοζύγιο και όλων των επαγγελμάτων που συνδέονται με θεωρητικές σπουδές όπως η φιλοσοφία, η φιλολογία, η θεολογία, η ιστορία, η αρχαιολογία, η εθνογραφία, η λαογραφία, η γεωγραφία, η κοινωνιολογία, η διεθνολογία, οι πολιτικές και οι φυσικομαθηματικές επιστήμες. Η κλασσική επαγγελματική διέξοδος στον ευρύτερο τομέα της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της δημόσιας παιδείας που ίσχυε στο παρελθόν για θεωρητικές σπουδές όπως οι παραπάνω, δεν υφίσταται πλέον σήμερα. Αυτό οφείλεται στην πολύχρονη υπερπαραγωγή διαρκώς αυξανόμενου αριθμού αποφοίτων από τις συναφείς σχολές, σε συνδυασμό με την ανησυχητική μείωση της γεννητικότητας του ελληνικού πληθυσμού. Σήμερα, οι απόφοιτοι από παρόμοιες θεωρητικές πανεπιστημιακές σχολές, εφ' όσον δεν υπάρχει εργασιακή διέξοδος σε οικογενειακές επιχειρήσεις, είναι υποχρεωμένοι να στραφούν, στις περισσότερες περιπτώσεις, σε επαγγέλματα που ελάχιστα ή και καθόλου συνδέονται με τις σπουδές τους.

8 Ε παγγέλματα που συνδέονται με αδιαβάθμητες, ή μέσες σπουδές, ή εμπειρικοί που έχουν αρνητικές ή πολύ αρνητικές προοπτικές Βρεφονηπιοκόμος (ΙΕΚ) Γανωτής Ειδικός αεροπορικών εταιρειών Ειδικός προσχολικής αγωγής Εικονολήπτης Ηχολήπτης Θυρωρός Κοπτοράπτης/τρια Μακιγιέρ Μοντέρ Μουσικός Οδοντοτεχνίτης Παραγωγός ραδιοφώνου Παρασκευαστής φαρμάκων Ταμίας Τεχνίτης ναυπηγείων Τεχνίτης υφαντουργός Υλικά οδοντοτεχνικής ορθοδοντικής Υπάλληλος γραφείου (και από ΙΕΚ) Χειριστής δακτυλογράφος Χειριστής κλωστοϋφαντουργικών μηχανημάτων Χειριστής πλεκτομηχανών

9 Τομείς Επαγγελμάτων του μέλλοντος Βιοτεχνολογία Περιβάλλον Γεωργία Ηλεκτρονικό εμπόριο Πληροφορική - Τηλεπικοινωνίες Υγεία-Πρόνοια Οικονομία

10 Βιοτεχνολογία Σήμερα που μπορούμε να διαβάσουμε το ανθρώπινο γονίδιο μένει να κατανοήσουμε τα εργαλεία πληροφορικής που θα μας επιτρέψουν να το ερμηνεύσουμε. Έτσι προκύπτουν καινούργια επαγγέλματα όπως: ο βιο-στατιστικός, ο οποίος θα μπορεί να καθορίσει αν από στατιστικής πλευράς έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσει ένας επιστήμονας την ανάπτυξη ενός μορίου, ο γενετιστής φαρμάκων, στον οποίον θα επιτραπεί να συνταγογραφεί τα φάρμακα με βάση το γονότυπο του ασθενούς, οι βιο-τεχνολόγοι, οι οποίοι αντικαθιστούν τους ερευνητές, την ημέρα που ένα ερευνητικό πρόγραμμα θα πρέπει να εισαχθεί στο εμπόριο.

11 Γεωργία Στο γεωργικό τομέα, μάλλον θετικές είναι οι προοπτικές των εργαζομένων που κατέχουν σύγχρονες γνώσεις και διάθεση ανανέωσής τους, στα πλαίσια των σύγχρονων καινοτομικών και ανταγωνιστικών απαιτήσεων της γεωργίας, της αλιείας και των συναφών κλάδων. Τέτοιες είναι οι περιπτώσεις λ.χ., του γεωπόνου εναλλακτικής ή οικολογικής γεωργίας, του ιχθυολόγου, του ιχθυοπαθολόγου, του ιχθυοκόμου, του παραγωγού θερμοκηπίων και ανθοκηπίων, του τεχνολόγου αρδεύσεων, του εκτροφέα στρουθοκαμήλων. Ο αγροτουρισμός και η αγρο-βιολογία είναι τομείς που θα χρειαστούν πάμπολλους εξειδικευμένους επιστήμονες.

12 Περιβάλλον Ο τομέας περιβάλλοντος είναι τεράστιος και απαιτείται εξειδίκευση σε θέματα που αφορούν τη διαχείριση υδάτων, τη διαχείριση απορριμμάτων, την τοξικολογία και στους βιομηχανικούς κινδύνους. Για κάθε έργο είναι απαραίτητη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, οπότε επαγγέλματα με θετικές προοπτικές είναι ο Μηχανικός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και περιφερειακής ανάπτυξης επίσης ο τεχνίτης περιβάλλοντος και αγροτουρισμού (ΤΕΕ), ο τεχνολόγος τροφίμων, οι ελεγκτές ποιότητας, οι τεχνολόγοι αντιρύπανσης κλπ.

13 Ηλεκτρονικό εμπόριο Ένας χαοτικός διαδικτυακός τομέας, όπου πολύ σύντομα ο κυβερνο-πωλητής θα έχει το πάνω χέρι, μια και θα διαχειρίζεται τις κατηγορίες των προϊόντων, που προτείνονται στις ιστοσελίδες και θα παρουσιάζει στο δίκτυο τα νέα προϊόντα. Εδώ θα δραστηριοποιηθεί ο διαδικτυακός κάμεραμαν, ο οποίος θα μαγνητοσκοπεί τα ράφια με τα προϊόντα και μέσω υπολογιστή θα διευκολύνει τους πελάτες στα ψώνια τους. Ο ηλεκτρονικός λογιστής είναι ο άνθρωπος- κλειδί στη ζωή των ιστοσελίδων του ηλεκτρονικού εμπορίου: είναι επιφορτισμένος με τη συνολική οργάνωση της διανομής των προϊόντων και με την παράδοσή τους στο σπίτι κατόπιν ραντεβού.

14 Πληροφορική - Τηλεπικοινωνίες Ο χώρος της πληροφορικής μοιάζει με ανεξάντλητη πηγή ιδεών, στρατηγικών και τεχνικής μαεστρίας. Οι επιστήμονες που θα ασχοληθούν με την πληροφορική στην εξελικτική της μορφή θα πρέπει να έχουν γνώσεις μαρκετινγκ και γνώσεις για τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων. Οι αρχιτέκτονες του δικτύου θα ανήκουν στην ελίτ του κλάδου. Η ραγδαία εξέλιξη στις τηλεπικοινωνίες θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας οι οποίες όμως θα απαιτούν σπουδές με εξειδίκευση στον τομέα αυτό.

15 Υγεία - Πρόνοια Στον τομέα της υγείας και της πρόνοιας, σε αντίθεση με τις πολύ αρνητικές εργασιακές προοπτικές των γιατρών και των οδοντιάτρων, θετικό ή και πολύ θετικό είναι το ισοζύγιο των νοσηλευτών, των τεχνολόγων ιατρικών μηχανημάτων και εργαστηρίων, των φυσιοθεραπευτών, των διαιτολόγων, των αισθητικών, των ψυχολόγων, των κοινωνικών λειτουργών, των ειδικών για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, τη φροντίδα ηλικιωμένων ατόμων.

16 Οικονομία Θετικές είναι επίσης οι προοπτικές των περισσότερων επαγγελμάτων στον ευρύτερο τομέα της οικονομίας, με εξαίρεση του χρηματιστή για την τρέχουσα περίοδο των επόμενων πέντε περίπου ετών. Πολύ θετικό είναι το ισοζύγιο όσων ειδικοτήτων συνδυάζουν τις οικονομικές σπουδές με την καλή γνώση της πληροφορικής, όπως λ.χ. του οικονομολόγου-πληροφορικού, του φοροτεχνικού πληροφορικού, κλπ. Ο χώρος της Διαχείρισης Ανθρωπίνων πόρων θα παρουσιάσει σημαντική ανάπτυξη στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια, διότι έχει διαπιστωθεί ότι η σημαντικότερη μεταβλητή ανάπτυξης είναι η ποιότητα του μάνατζμεντ και των ανθρώπων.

17 Επαγγέλματα με ουδέτερες προοπτικές Τα στρατιωτικά, τα αστυνομικά, τα εκκλησιαστικά και τα δημοσιοϋπαλληλικά επαγγέλματα, λόγω της μονιμότητας εργασίας, έχουν σίγουρες προοπτικές επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Όμως, η ένταξη στα επαγγέλματα αυτά είναι ιδιαίτερα προβληματική αφού υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός υποψηφίων για τις πολύ λιγότερες κενές θέσεις εργασίας αντίστοιχα.

18 Επιλεγμένα επαγγέλματα που συνδέονται με τριτοβάθμια εκπαίδευση κ αι έχουν θετικές προοπτικές (1) Αισθητικός (ΤΕΙ) Αγροτοοικονομολόγος Αρχιτέκτονας μηχανικός Γεωπόνος (ΑΕΙ και ΤΕΙ) Γυμναστής (ΑΕΙ) Διαιτολόγος (ΑΕΙ) Εκπαιδ. – Μηχανολόγος Εκπαιδ. - Πληροφορικός Ελεγκτής ποιότητας Εμποροπλοίαρχος (ΥΠΕΝ) Κοινωνικός λειτουργός Κτηνίατρος (ΑΕΙ) Λογιστής (ΤΕΙ) Λογοθεραπευτής (ΤΕΙ) Μηχανικός εμπ. ναυτικού Μηχανικός οικ. & διοίκ Μηχανικός περιβάλλοντος (ΑΕΙ) Μηχανικός τεχνολογίας υλικών Μηχανικός χωρ. & περιφ. ανάπτυξης (ΑΕΙ) Μηχανολόγος μηχανικός (ΑΕΙ) Μηχανολόγος τροφίμων (ΑΕΙ) Νοσηλευτής (ΑΕΙ και ΤΕΙ) Ξεναγός (ΤΕΙ) Οικονομοδιοικητικός (ΤΕΙ) Οικονομοδιοικητικός γεωργίας Οικονομοδιοικητικός υγείας και πρόνοιας (ΤΕΙ) Οικονομολόγος μεταφ- ναυτ. Οικονομολόγος πωλήσεων Οικονομολόγος (ΑΕΙ)

19 Επιλεγμένα επαγγέλματα που συνδέονται με τριτοβάθμια εκπαίδευση κ αι έχουν θετικές προοπτικές (2) Περιβαλλοντολόγος (ΑΕΙ) Πιλότος (Ικάρων και σχολές) Πολιτικός μηχανικός (ΑΕΙ) Στέλεχος τουριστικών επιχειρήσεων Συγκοινωνιολόγος (ΑΕΙ) Τεχνολόγος - Διακοσμητής (ΤΕΙ) Τεχνολόγος αντιρύπανσης (ΤΕΙ) Τεχνολόγος σχεδιαστής ξύλου και επίπλου Τεχνολόγος ιατρικών εργαστηρίων Τεχνολόγος - ακτινολόγος (ΤΕΙ) Τεχνολόγος - Ηλεκτρονικός Τεχνολόγος - Οπτικός (ΤΕΙ) Φιλόλογος - Εκπαιδ. αγγλικής γλώσσας (ΑΕΙ) Φιλόλογος - Διερμηνέας (ΑΕΙ) Φυσιοθεραπευτής (ΤΕΙ) Ψυχολόγος (ΑΕΙ) Οικονομολόγος - Φοροτεχνικός (ΑΕΙ)

20 Επιλεγμένα επαγγέλματα που συνδέονται αδιαβάθμητες ή μέσες σπουδές, ή εμπειρικοί (ΙΕΚ,ΤΕΕ,ΟΑΕΔ, κλπ.) και έχουν θετικές προοπτικές Αλαντοποιός, Τυροκόμος Αλουμινάς Βοηθός ακτινολόγου Γεωτρυπανιστής Κορνιζοποιός Ναύτης εμπορικού και επιβατικού ναυτικού Νοσοκόμος Νοσοκόμος μονάδων εντατικής θεραπείας Οδηγός λεωφορείου, φορτηγού Οικιακή βοηθός Οινοποιός Πατωματζής, Πλακάς, Τζαμάς Σχεδιαστής μόδας Τεχνικός αμαξωμάτων Τεχνικός αρδεύσεων (ΙΕΚ) Τεχνικός ελέγχου ρύπανσης Τεχνικός τυποποίησης κρέατος Τεχνίτης αποστειρώσεων Τεχνίτης κεραμικής- αγγειοπλαστικής Τεχνίτης μεταλλικών κατασκευών Τεχνίτης μηχανών και αυτοκινήτων Τεχνίτης τροφίμων Τεχνίτης ψηφιδογραφίας Φύλακας ασφάλειας Φυσιοθεραπευτής Χειριστής εκσκαφέων Τεχνίτης συντήρησης έργων τέχνης

21 Επιλεγμένα επαγγέλματα που συνδέονται με τριτοβάθμια εκπαίδευση και έχουν πολύ θετικές προοπτικές Ιχθυολόγος (ΑΕΙ -ΤΕΙ) Οικονομοδιοικητικός έργων Οικονομοδιοικητικός- Πληροφορικός Οικονομολόγος διοίκησης - Διοίκ. Επιχ. (ΑΕΙ) Οικονομολόγος Mηχανολόγος Πληροφορικός - Μηχανικός Πληροφορικός (ΑΕΙ) Πληροφορικός Δικτύων Πληροφορικός- Ηλεκτρ.- Μηχανικός (ΑΕΙ) Πληροφορικός Οικονομολόγος Τεχνολόγος Πληροφορικός Τεχνολόγος αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής (ΤΕΙ) Τεχνολόγος Γεωπληροφορικός Τεχνολόγος γραφ. τεχνών Τεχνολόγος δομικών έργων Τεχνολόγος Ηλεκτρολόγος Τεχνολόγος θερμοκ. – ανθοκομίας Τεχνολόγος οινολόγος (ΤΕΙ) Τεχνολόγος οχημάτων (ΤΕΙ) Τεχνολόγος πληροφορικής και δικτύων (ΤΕΙ) Τεχνολόγος τροφίμων (ΤΕΙ) Φοροτεχνικός (ΑΕΙ)

22 Επιλεγμένα επαγγέλματα που συνδέονται αδιαβάθμητες ή μέσες σπουδές, ή εμπειρικοί (ΙΕΚ,ΤΕΕ,ΟΑΕΔ, κλπ.) και έχουν πολύ θετικές προοπτικές Γυψαδόρος Διανομέας εντύπων και δεμάτων Διανομέας προϊόντων, δεμάτων Επιπλοποιός Ηλεκτρολόγος Κλειδαράς Κομμωτής/τρια Μάγειρας, Ζαχαροπλάστης Μαρμαροτεχνίτης Νοσοκόμος ατόμων με ψυχικές παθήσεις Τεχνικός εργαλειομηχανών (ΙΕΚ) Τεχνικός εφαρμοστής μηχανημάτων Τεχνικός ζωοτροφών (ΙΕΚ) Πετρομάστορας, Τζακάς Συγκολλητής και κόπτης μετάλλων Συντηρητής εγκαταστάσεων Σωληνουργός Τεχνικός ανθοκομίας (ΙΕΚ) Τεχνικός, Ηλεκτρονικός αυτοκινήτων (ΙΕΚ) Τεχνικός ανελκυστήρων Τεχνικός ασφαλείας συστημάτων Τεχνικός αυτοκινήτων οχημάτων Τεχνικός βιολογικής- οικολογικής γεωργίας (ΙΕΚ) Υδραυλικός, Ψυκτικός Τεχνίτης, Ηλεκτρονικός Τεχνίτης μονώσεων Τεχνικός θερμοκηπίων

23 Επίλογος Τονίζεται και πάλι ότι απαραίτητο δεδομένο για την επιτυχημένη καριέρα είναι η καλή γνώση του περιεχομένου και των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την άσκηση ενός επαγγέλματος και η συνεχής ανανέωσή τους, στα πλαίσια των σύγχρονων εξελίξεων της τεχνολογίας και της οικονομίας Για τον ίδιο σκοπό, η δια βίου μάθηση, η συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση, αποτελεί σήμερα το πλέον κατάλληλο μέσο. Επί πλέον, για τα περισσότερα υψηλόβαθμα ή και μεσαίων βαθμίδων επαγγέλματα, απολύτως αναγκαία είναι η γνώση ξένων γλωσσών και κυρίως της αγγλικής γλώσσας, καθώς και η δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου. Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί, ότι ολοκληρωμένος επαγγελματίας και άνθρωπος είναι εκείνος που γηράσκει αεί διδιασκόμενος, φροντίζει για την εγκυκλοπαιδική του μόρφωση και ενδιαφέρεται για ευρύτερες πτυχές της επιστήμης, της τέχνης, του περιβάλλοντος και του πολιτισμού. Μπορεί ένας μόνο από τους πολλούς να πετύχει στη ζωή του κάτι το σπουδαίο και ξεχωριστό, αλλά οι περισσότεροι μπορούν σίγουρα να καλυτερεύσουν τη δική τους ζωή και γιατί όχι και των συνανθρώπων τους, αν προετοιμαστούν σωστά. Γιατί είναι γνωστό άλλωστε ότι το μέλλον ανήκει σε όσους το προετοιμάζουν.


Κατέβασμα ppt "ΚΑΡΑΜΟΥΖΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Θέμα: «Νέες μορφές απασχόλησης και επαγγέλματα που αναπτύσσονται» Υπεύθυνος καθηγητής: Βαρόπουλος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google