Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Βούτου Αικατερίνη & Παράσχη Παναγιώτα Σχολικό έτος

2 Ιστορική εξέλιξη του Τουρισμού 1η φάση: Από 2.500π.χ. έως τη χρήση της ατμομηχανής (1840). 2η φάση: Διαρκεί έως το τέλος του β΄ παγκοσμίου πολέμου. 3η φάση: Φτάνει μέχρι τη δεκαετία του ΄70. 4η φάση: μέχρι σήμερα.

3 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ «Φιλοξενία»: Στην αρχαιότητα αποτελούσε μεγάλη ηθική αξία. «Καταγώγια»: Φτωχικά και καθαρά κτίρια με δωρεάν διαμονή.( Καταγώγιο Επιδαύρου). «Πανδοχεία»: Πρώτη μορφή ξενοδοχείου σε επαρχιακές οδούς σε απόσταση 8 χιλ. μεταξύ τους. «Καπηλεία»: Πανδοχεία με κακής ποιότητας προσφερόμενες υπηρεσίες.

4 ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ «Diversoril»: Τύποι ξενοδοχείων και ταβέρνες που προσφέρουν φαγητό και ποτό. ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ «Χάνια»: πανδοχεία μικρού μεγέθους σε πόλεις. «Ξενώνες»: Πρώτη μορφή φιλανθρωπικών ιδρυμάτων που δημιουργούνται από την εκκλησία.

5 Πρώτο ξενοδοχείο στη Γαλλία με την ονομασία « Αετός». 1794: Λειτουργεί το πρώτο ξενοδοχείο στη Ν. Υόρκη των κατοίκων. 1828: Πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα, στο Ναύπλιο με την ονομασία «Ξενοδοχείο του Λονδίνου. Το πρώτο ξενοδοχείο στην Αθήνα είναι το «Νέον Ξενοδοχείο».

6 ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ Το διστακτικό ξεκίνημα του οργανωμένου τουρισμού έγινε στις αρχές της δεκαετίας του πενήντα. Από το 1953 αρχίζει μια συνεχής αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα που σταθεροποιείται από το 1965 και μετά. Από το 1963 αναπτύσσεται ο εσωτερικός τουρισμός που βοηθά την περιφερειακή ανάπτυξη. Μετά το 1967 αναπτύσσεται ο μαζικός τουρισμός. Στις επόμενες δεκαετίες παρουσιάζει μεγάλη άνθηση αποτελώντας την λεγόμενη Τουριστική Βιομηχανία

7 Θετικές επιπτώσεις του Τουρισμού Εισροή συναλλάγματος Απασχόληση – μείωση της ανεργίας Στροφή στην εκπαίδευση και εκμάθηση ξένων γλωσσών Πολιτιστική αναβάθμιση Προάγει την ειρήνη και κατανόηση των λαών Αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος

8 Αρνητικές επιπτώσεις του Τουρισμού Πληθωριστικές πιέσεις στις τιμές των αγαθών. Αύξηση της εγκληματικότητας. Πολιτιστική υποβάθμιση. Ρύπανση του περιβάλλοντος. Μεγάλη εξάρτηση από τον τουρισμό, μη αναπτύσσοντας άλλες δραστηριότητες.

9 ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Καλλιέργεια επιχειρηματικού πνεύματος και απόκτηση ατομικών και συλλογικών δεξιοτήτων σχετικών με τη λειτουργία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ευρύτερα διαδεδομένης στο νησί μας, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο.

10 ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Κριτική σκέψη. Ανάληψη πρωτοβουλίας. Δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση. Ανάπτυξη της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Ανάπτυξη και μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου. Γνωριμία με το πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον. Άσκηση στην αναζήτηση, διαχείριση, επεξεργασία και αξιολόγηση των πληροφοριών.

11 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Δημιουργία ομάδων εργασίας. Επισκέψεις σε αντίστοιχους φορείς και επιχειρήσεις. Πρόσκληση επιχειρηματιών στο σχολείο. Παίξιμο ρόλων-προσομοίωση. Χρήση διαδικτύου και τύπου για αναζήτηση πληροφοριών. Ανταλλαγή εμπειριών.

12 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Κατηγορία: 4 αστέρων Θέση: 2 χιλ. έξω από την πόλη και 15 λεπτά από το αεροδρόμιο. Θέα στη θάλασσα και σε δασικό πάρκο. 60 δωμάτια, περίπου 120 κλίνες. Διαρκούς λειτουργίας. Παροχή υπηρεσιών κατάλυσης και εστίασης. Υποστήριξη συνεδρίων με χρήση δωματίων και συνεδριακών χώρων.

13 ΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ Εξυπηρέτηση πελατών – τουριστών με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Εξυπηρέτηση πελατών που επισκέπτονται το νησί για επαγγελματικούς λόγους όλο το χρόνο. Δυνατότητα αναψυχής σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον, κοντά στην πόλη. Παροχή επισιτιστικών υπηρεσιών και ψυχαγωγίας στους ντόπιους κατοίκους. Όραμα της επιχείρησης να δημιουργήσει ένα καλό όνομα στην τοπική κοινωνία, αλλά και στους επισκέπτες.

14 ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ποιότητα και άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Χρήση άριστης ποιότητας υλικών. Καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους, τους πελάτες, με τις γειτονικές επιχειρήσεις και με την τοπική κοινωνία. Προστασία του περιβάλλοντος. Αξιόλογη συμβολή στη μείωση της ανεργίας. Προμήθεια προϊόντων κατά 90% από την ντόπια αγορά, εκτός ειδών που δεν παράγονται στο νησί.

15 ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Υπηρεσίες διανυκτέρευσης & σίτισης. Σέρβις υψηλής ποιότητας όλο το 24ωρο. Δωμάτια μονόκλινα, δίκλινα, σουίτες. Εστιατόριο και 2 μπαρ. Γυμναστήριο-spa και play room, χώρο στάθμευσης. Πισίνα θερμαινόμενη, πισίνα εξωτερική. Υψηλής ποιότητας φαγητό. 2 αίθουσες συνεδρίων χωρ. 200 ατόμων και 50 ατόμων πλήρως οργανωμένες. Σύνδεση στο διαδικτύο και στα δωμάτια και στο χώρο υποδοχής.

16 ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σταθερή πολιτική τιμών, αποφυγή αυξήσεων, μειώσεις τιμών στα επισιτιστικά τμήματα. Εκπτώσεις σε σταθερούς πελάτες.( Εμπορικοί αντιπρόσωποι). Προσφορές κατά τη χειμερινή περίοδο κυρίως για την προσέλκυση μεμονωμένων πελατών. Παροχή επισιτιστικών υπηρεσιών και δεξιώσεων σε άτομα μεσαίου εισοδήματος.

17 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΠΡΟΩΘΗΣΗ Ιστοσελίδα ξενοδοχείου στο διαδικτύου, (αγγλικά και ελληνικά). Διαδικτυακή προώθηση μέσω τουριστικών οδηγών και κεντρικών συστημάτων κρατήσεων. Διαφήμιση μέσω τουριστικών πρακτορείων και tour operator. Διαφήμιση σε Μ.Μ.Ε. (τηλεόραση, ραδιόφωνο). Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού.

18 Ενημερωτικά έντυπα και αφίσα. Εμφάνιση στους τουριστικούς οδηγούς της Ελλάδας. Αποστολή ευχετήριων καρτών και ενημερωτικών φυλλαδίων στους πελάτες. Αποστολή εντύπων στις εταιρίες των εμπορικών αντιπροσώπων για τιμές νέου έτους. Αποστολή δώρων στους καλύτερους πελάτες. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΠΡΟΩΘΗΣΗ

19 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διευθυντής Προϊστάμενος Υποδοχής Υπεύθυνος Υποδοχής Εργαζόμενοι Ρεσεψιόν Συντηρητής Υπεύθυνος Κρατήσεων Υπεύθυνος Ορόφων Καμαριέρες Προϊστάμενος Επισιτιστικών Υπηρεσιών Υπεύθυνος Εστιατορίου Εργαζόμενοι Στο Εστιατόριο Υπεύθυνος Μπαρ Εργαζόμενοι στο μπαρ Προϊστάμενος Συνεδρίων & Δεξιώσεων Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων Γραμματεία- λογιστήριο

20 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Το ξενοδοχείο «Καστράκι» απευθύνεται σε πελάτες όλων των ηλικιών & συνδυάζει το μοντέρνο με το παραδοσιακό. Προσφέρει στον τουρίστα-ταξιδιώτη την απόλυτη άνεση, ξεκούραση και ψυχαγωγία. Προσελκύει πελάτες που επιθυμούν διαμονή σε ξενοδοχείο με «χρώμα» και «άποψη» σε ένα ιδανικό περιβάλλον.

21 ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Αγορά εσωτερικού.(Καλή αγορά κυρίως Ιούλιο και Αύγουστο). Αγορά εξωτερικού(Σκανδιναβικές χώρες, Βέλγιο, Αγγλία, Γερμανία, Ρωσία). Αγορά εμπορικών αντιπροσώπων. Επαγγελματικοί & επιστημονικοί σύλλογοι, για πραγματοποίηση συνεδρίων. Τοπική κοινωνία, για υπηρεσίες εστιατορίου Παρασκευή-Σάββατο & αργίες, καθώς και για υπηρεσίες δεξιώσεων, γάμων, βαπτίσεων κ.α.

22 ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Αποτελεσματική διαπραγμάτευση με τους tour operators και τα πρακτορεία, ώστε να πετυχαίνονται καλύτερες συμφωνίες. Παροχή άριστης ποιότητας υπηρεσίες κατάλυσης & σίτισης από εξειδικευμένο προσωπικό. Δυνατότητα πραγματοποίησης συνεδρίων. Προσιτές τιμές. Καλή επικοινωνία με τον πελάτη και φιλικό περιβάλλον.

23 ΑΠΕΙΛΕΣ Είσοδο στην αγορά νέων ανταγωνιστών που δραστηριοποιούνται στο ίδιο τμήμα αγοράς. Οικονομική κρίση-μειώσεις στο διαθέσιμο εισόδημα. Φυσικές καταστροφές. Πίεση από τους Tour Operators για χαμηλότερες τιμές. Αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών Πληθωριστικές τάσεις. Μείωση του ρυθμού ανάπτυξης της αγοράς.

24 ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Δανειοδότηση. Ίδια κεφάλαια. Προγράμματα επιχορήγησης σε νέες τουριστικές επιχειρήσεις.

25 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Στις 13/12/2012 οι μαθητές επισκέφθηκαν το Επιμελητήριο και ενημερώθηκαν από τον πρόεδρο και τα μέλη για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του, καθώς και συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την τουριστική οικονομία.

26 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Στις 14/02/2013, προσκλήθηκε στο σχολείο ο ξενοδόχος, κος Ξένος Χρήστος, ο οποίος συζήτησε με τους μαθητές θέματα που αφορούν την τουριστική ανάπτυξη, τα βήματα ενός ξενοδόχου καθώς και τις δυσκολίες και πως αντιμετωπίζονται.

27 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Στις 19/04/2013 οι μαθητές επισκέφθηκαν το ξενοδοχείο «DIANA»,όπου ενημερώθηκαν από την διευθύντρια για τις υπηρεσίες που προσφέρονται και παρακολούθησαν διαδικασίες άφιξης- αναχώρησης πελατών.

28 ΠΑΙΞΙΜΟ ΡΟΛΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ

29 Οι μαθητές και οι καθηγητές του τμήματος Οικ/κών &Διοικ/κων Υπηρεσιών

30 Ονόματα μαθητών Αυγερινός Κώστας Γορτιένκο Ντιάνα Γουσέτη Ιωάννα Δάουλα Αθηνά Έσγια Μαρκέλλα Θεοδόση Μαρίζα Ιβάνοβ Θανάση Κακολύρη Αγγελική Λιβέρη Ιουλία Ματαράγκα Αγγελική Μολλοσμάνι Νίνο Μπεκίρι Ντανιέλ Ντακούλια Γερασιμίνα Πάγια Αντελαίντα Πλέσσας Διονύσης Ραψομανίκης Διονύσ. Συνετός Κώστας Τζάνης Δημήτρης Χάτζιου Τζόνυς Χρήστου Κατερίνα


Κατέβασμα ppt "ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google