Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 19ης ΠΕΡΙΦ. ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ ΝΙΚΗ ΔΕΛΗΚΑΝΑΚΗ 43 ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 19ης ΠΕΡΙΦ. ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ ΝΙΚΗ ΔΕΛΗΚΑΝΑΚΗ 43 ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 19ης ΠΕΡΙΦ. ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ ΝΙΚΗ ΔΕΛΗΚΑΝΑΚΗ 43 ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ

2   ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT)   Κρητικοί χοροί   Διάρκεια: 2μήνες (Μάιος –Ιούνιος 2006)

3 Α΄ Φάση: επιλογή θέματος Α΄ Φάση: επιλογή θέματος  Επιλογή θέματος : από τα ενδιαφέροντα των παιδιών, από τα ενδιαφέροντα των παιδιών, ο κρητικός χορός «σούστα» στη χριστουγεννιάτικη γιορτή άρεσε πολύ! ο κρητικός χορός «σούστα» στη χριστουγεννιάτικη γιορτή άρεσε πολύ! Κριτήρια επιλογής: πληρούνται πολλά, όπως: -ενδιαφέρον παιδιών -οικείο πολιτισμικό περιβάλλον γονιών - ενδιαφέρον & γνώσεις εκπ/κού στους κρητ. χορούς -δυνατότητες ανάπτυξης σε πολλά πεδία του Α.Π.

4 Διερεύνηση-διαμόρφωση πλαισίων δράσεων  Διερεύνηση: συζητήσεις  Διαγράμματα σχεδιασμού  Ερώτημα 1ο: Τι γνωρίζουμε…  Ερώτημα 2ο: Τι θα θέλαμε να μάθουμε…  Ερώτημα 3ο: Πώς θα τα μάθουμε;

5 Ερώτημα 1ο: Τι γνωρίζουμε… Ερώτημα 2ο: Τι θα θέλαμε να μάθουμε… Ερώτημα 3ο:Πώς θα τα μάθουμε… Σημ.: όλες οι φωτογραφίες σε αυτό το αρχείο έχουν μετατραπεί σε μέγεθος χαμηλής ανάλυσης για ευνόητους λόγους

6 Β΄ Φάση: Υλοποίηση δράσεων έρευνα – αναπαραστάσεις - παρουσιάσεις  ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ 1η ομάδα: χοροί 2η ομάδα: μουσικά όργανα 3η ομάδα: μαντινάδες 4 η ομάδα: κρητικά γλέντια

7 1η ομάδα: Χοροί

8 2η ομάδα: Μουσικά όργανα

9 3η ομάδα: Μαντινάδες

10 4η ομάδα: Κρητικά γλέντια, φορεσιά

11 Επίσκεψη στη γειτονική σχολή χορού του κ. Μανόλη Χνάρη

12 Ελεύθερο σχέδιο μετά (αναπαράσταση επίσκεψης)

13 Το βιβλίο με τις ζωγραφιές, δώρο για τον κ. Μανόλη

14 Η επίσκεψη στην τάξη του οργανοπαίκτη κ. Παραγιουδάκη Όργανα Λαούτο Λύρα Μαντολίνο

15 Κέρασμα καροτόπιτας (φτιαγμένη από τα παιδιά)

16 Οι επισκέψεις (πίνακας συγκεντρωτικός)

17 Άλλες προσκλήσεις Συνέντευξη με ηχογράφηση του θείου της Γεωργίας, παλιού χορευτή Γράμμα-πρόσκληση

18 Η συνέντευξη (πίνακας παρουσίασης)

19 1η ομάδα (πίνακας παρουσίασης)

20 2η ομάδα (πίνακας παρουσίασης)

21 3η ομάδα (πίνακας παρουσίασης) Κάθε παιδί είχε φέρει μια μαντινάδα. Σε λίγο διάστημα, κάθε παιδί γνώριζε και τις μαντινάδες των άλλων, τις τραγουδούσαν μάλιστα κάθε πρωί κατά τη διάρκεια των ελ. δραστ/των διασκεδάζοντας!

22 4η ομάδα (πίνακας παρουσίασης)

23 Ελεύθερο σχέδιο

24 Κατασκευές

25  Το Μαγαζάκι έγινε: «Εργαστήρι κρητικής φορεσιάς και μουσικών οργάνων» «Εργαστήρι κρητικής φορεσιάς και μουσικών οργάνων»

26 Μαθηματική δραστηριότητα: έρευνα

27 Γ΄Φάση: Κορύφωση-περάτωση  Γιορτή με μαντινάδες, χορό, τραγούδι!  Έκθεση έργων και φωτογραφιών!

28 Αξιολόγηση  Συμμετοχή παιδιών: γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις & συμπεριφορές!  Συμμετοχή γονέων: ενθουσιάστηκαν!  Συνεργασία εκπαιδευτικών (συστεγαζόμενων) & με Σχολική Σύμβουλο: ήταν το πρώτο σχέδιο εργασίας της εκπαιδευτικού, η ανατροφοδότηση υπήρξε ισχυρή, παρουσιάστηκε και σε σεμινάριο εκπαιδευτικών, άρεσε ιδιαίτερα!  Και γενικά, όλοι διασκέδασαν πολύ και κατά τη διάρκεια και στη γιορτή! Κάθε project είναι μοναδικό


Κατέβασμα ppt "ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 19ης ΠΕΡΙΦ. ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ ΝΙΚΗ ΔΕΛΗΚΑΝΑΚΗ 43 ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google