Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο Πειραιώς Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών & University of Kent

2 The market isn’t as large as reported! McKinsey, 2008  Numerical data are inadequate and unreliable being based on industry optimism and boosterism rather than rigorous analysis. (Hopkins, Labonté,Runnels, & Packer, 2010; Johnston, Crooks, Snyder, & Kingsbury, 2010)

3 Τουρισμός και Ιατρική αποτελούν 2 διαφορετικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρέπει να δούμε πως θα τις «παντρέψουμε»

4  ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ  ό,τι συζητάμε να συνοδεύεται από ενέργειες που θα μπουν ως άρσεις ή κίνητρα   Ταυτόχρονα να γίνεται και η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 

5  1ον Ανάλυση της Αγοράς  Επίσης, θα πρέπει να γίνει καταγραφή για το τι απόθεμα έχουμε, τι χαρτοφυλάκιο.

6  The lower the institutional and cultural distance between the destination country and home country of the consumer, the greater the probability of the consumer seeking undertaking medical tourism in that country  The greater the desire for privacy and confidentiality of the desired treatment, the greater the probability of the consumer undertaking medical tourism abroad  The industry is generally seeing an extensive migration of patients from developed countries to less developed or underdeveloped countries such as Costa Rica, India, Hungary, and Thailand.  The political situation in a country can either motivate a patient or not to travel to the specific country

7  Η προσεκτική ανάλυση της ντιρεκτίβας έχει σκοπό την εξισορρόπηση στο ευρωπαϊκό ιατρικό σύστημα (πχ στην τεχνογνωσια γιατρού ή ουρές) και δεν έχει σκοπό να ενθαρρύνει και ίσως δείχνει να είναι τελικά απειλή. Καθ. Κουρεμένος, Πρόεδρος της Επιτροπής 9/11/2012

8  Δύσκολα ενδιαφέρει ξενοδοχεία (ΙΤΕΠ)  Ομορφια κ ελπιδα – όχι Πονο (κ.Περάκης)  Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΝΟΣΗΛΙΑ (1 day clinic)

9 Ο Ιατρικός Τουρισμός θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως niche market και έτσι να στοχευτούν 2 τμήματα στα άκρα του εκρεμούς (extreme)

10 Ο ιατρικός τουρισμός συνήθως δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες που εντάσσονται μάλλον στον ευρύτερο όρο "τουρισμός υγείας" ή "ευεξίας" (health tourism, wellness) Πχ  Ομορφιά, Πλαστική και συνδυασμός με διακοπές

11 Αδιαμφισβήτητες ιατρικά υπηρεσίες που να χρήζουν κοινής αποδοχής από άλλες χώρες και να μην τις παρέχουν σε αντίστοιχο υψηλό επίπεδο (πρόταση Ομιλος Υγεία) Πχ  Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή (IVF)  Αιμοκάθαρση

12

13 EMEIS TO FTIAKSAME ME FANGSONG 216 GREEC E

14 Α ΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ MBA Τ ΟΥΡΙΣΜΟΥ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ Π ΕΙΡΑΙΩΣ 19 Ν ΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012 Στα πλαίσια του Μαθήματος «Αρχές Τουρισμού και Τουριστική Πολιτική»

15  Σύγχυση μηνυμάτων

16  “…Όταν το πρωτοακούσαμε αυτό το “The THING” πριν από λίγες μέρες και πριν μάθουμε περισσότερα, αυθορμήτως μας ήρθαν στο μυαλό τα διεθνώς... κατοχυρωμένα και εδραιωμένα, “The Thing”, από το cult θρίλερ επιστημονικής φαντασίας του Κάρπεντερ αλλά το “Thing”, την επιτομή του σουρεαλισμού, το συμπαθέστατο ευφυές και αυτοσυνείδητο “χέρι” της οικογένειας Addams …” tourismlobby.blogspot.gr

17  Σύγχυση μηνυμάτων Το χρονοδιάγραμμα περιλαμβάνει στόχους επανατοποθέτησης με ασαφή σειρά και χωρίς νόημα για το δέκτη του μηνύματος. ΠΡΩΤΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΕΥΝΑ;;;

18 ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΝΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

19 ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ

20 THE SAME…THE SAME…AND THE S(H)AME…

21

22 Connect with me:


Κατέβασμα ppt "OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google