Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας

3 Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας Ν. Κορινθίας Δυτική Αττική Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 72%4%4% 15%8%8% Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 76%5%5% 13%6%6%

4 Truly Loyal τους αρέσετε και θέλουν να παραμείνουν Accessible Trapped High Risk ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRULY LOYAL» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο  Γυναίκες (103) Ηλικία  (108),  (119),  65+ (140) Μορφωτικό επίπεδο:  Καθόλου/ δημοτικό- (128)  Γυμνάσιο/ λύκειο-(106) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 3 (112) Επάγγελμα:  Συνταξιούχος (130),  Οικιακά/υπεύθυνος νοικοκυριού (124)

5 τους αρέσετε, αλλά σκέφτονται να φύγουν Trapped High Risk Accessible Truly Loyal ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑCCESSIBLE» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο  Γυναίκες (105) Ηλικία  (117),  (134),  65+(130) Μορφωτικό επίπεδο:  Καθόλου, δημοτικό- (121)  Γυμνάσιο, λύκειο-(119) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 1 (104),  Περιοχή 2 (130) Επάγγελμα:  Ιδιωτικός υπάλληλος (108),  Οικιακά/υπεύθυνος νοικοκυριού (119)

6 High Risk Truly Loyal Accessible Trapped ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRAPPED» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο  Άνδρες (116) Ηλικία  18-24* (116),  (201),  (115) Μορφωτικό επίπεδο:  ΤΕΙ, ΑΕΙ, Μεταπτυχιακά- (178) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 2 (108) Επάγγελμα:  Ιδιωτικός υπάλληλος (150),  Δημόσιος υπάλληλος* (154),  Φοιτητής/σπουδαστής/μαθητής* (145) παραμένουν περιμένοντας νέα πρόταση * Ενδεικτική ανάλυση λόγω χαμηλής στατιστικής βάσης

7 High Risk Trapped Truly Loyal Accessible σχεδόν έχουν φύγει ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «HIGH RISK» ΠΕΛΑΤΕΣ; Φύλο:  Γυναίκες (108) Ηλικία:  18-24* (343),  (111) Μορφωτικό επίπεδο:  Γυμνάσιο/ Λύκειο- (109)  ΤΕΙ/ΑΕΙ/Μεταπτυχιακά- (113) Περιοχή κατοικίας:  Περιοχή 1 (163) Επάγγελμα:  Αυτοαπασχολούμενος (125),  Ιδιωτικός υπάλληλος (121),  Φοιτητής/σπουδαστής/μαθητής* (489) * Ενδεικτική ανάλυση λόγω χαμηλής στατιστικής βάσης

8 Αιτίες χρήσης άλλων αγορών εκτός Ν. Κορινθίας

9 Λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε κάποια άλλη αγορά Ποιοι θα λέγατε ότι είναι οι 2 λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε κάποια άλλη αγορά εκτός Ν. Κορινθίας; Σύνολο ερωτηθέντων ΣΥΝΔΥΑΖΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ

10 Βαθμός ικανοποίησης βάση παραμέτρων από την αγορά του Ν. Κορινθίας και από τις γειτονικές αγορές

11 ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ» ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ STATUS/ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική Ν. Κορινθίας

12 ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ν. ΑΧΑΪΑΣ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ» ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ STATUS/ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ Ν. Κορινθίας

13 ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΨΑΓΜΕΝΟΥΣ» ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ STATUS/ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

14 Η Αγορά του Ν. Κορινθίας …: 1.Έχει χάσει τα επώνυμα αγαθά (Ημι) διαρκείας 2.Έχει θέματα με την προσβασιμότητα της αγοράς 3.Αμφισβητούνται οι υψηλές προδιαγραφές των καταστημάτων 4.Δεν δημιουργεί προσδοκία ψυχαγωγίας / απόλαυσης κατά της αγορές αλλά και για την ψυχαγωγία αυτή κάθε αυτή. 5.Έχει χάσει τις γυναίκες, τους νεώτερους ανθρώπους, τους κατοίκους της Κορίνθου και των «μεγάλων» περιοχών, μέσο ανώτερης μόρφωσης και «υψηλών» επαγγελμάτων 6.Ελέγχεται ως προς την πελατοκεντρικότητα της εξυπηρέτησης. 7.Χάνει την ποιότητα και όχι απαραίτητα τις τιμές 8.Χάνει το «Για Εμένα» 9.Χάνει τις αξιόλογες προσφορές Υφίσταται σημαντική απώλεια στη σχέση με την έννοια «Επώνυμο» Επώνυμα Προϊόντα Για «Επώνυμους» Πελάτες Γιατί συμβαίνει αυτό

15 Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες;

16 ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΑΓΟΡΑ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

17 Πιθανότητα επίσκεψης στο μέλλον σε αγορά Ν. Κορινθίας Πόσο πιθανό είναι να επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας αν γνωρίζετε ότι μπορεί να σας προσφέρει γενικότερη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε αγορές, φαγητό, ψυχαγωγία (πχ για τα παιδιά); ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΟΠΟΥ 1= ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ 5= ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ Σύνολο ερωτηθέντων Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 48,7% 34,3% 51,2% 31,6% ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ

18 Λόγοι μη επίσκεψης σε αγορά Ν. Κορινθίας Και ποιοι είναι οι 2 κυριότεροι λόγοι που θα σας έκαναν να μην επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΡΙΑ/ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΕΣ/ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ/ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ PARKING ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ/ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΟ

19 Λόγοι μη επίσκεψης - Ν. Κορινθίας Και ποιοι είναι οι 2 κυριότεροι λόγοι που θα σας έκαναν να μην επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ/ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΛΛΕΙΨΗ PARKING/ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΟ/ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ/ΚΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

20 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΠΌ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ

21 Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Έχετε επισκεφτεί την αγορά της Ν. Κορινθίας τα τελευταία 3 χρόνια; Εσείς προσωπικά έχετε επισκεφτεί την αγορά της Ν. Κορινθίας τα τελευταία 3 χρόνια; Σύνολο ερωτηθέντων

22 Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά του Ν.Κορινθίας είστε… 41,1% 15,3% 49,5% 14,1% Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

23 Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

24 Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

25 Είδος αγορών Και οι αγορές σας αφορούσαν είδη/ αγαθά… Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

26 Είδος αγορών Και οι αγορές σας αφορούσαν είδη/ αγαθά… ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

27 Λόγοι Επίσκεψης στην αγορά Ν. Κορινθίας Ποιοι θα λέγατε ότι είναι οι 2 λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

28 Λόγοι Επίσκεψης στην αγορά Ν. Κορινθίας Ποιοι θα λέγατε ότι είναι οι 2 λόγοι που σας έκαναν να επισκεφτείτε την αγορά του Ν. Κορινθίας ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

29 76,8% 21,3% 81,1% 17,7% ΑΡΓΟΛΙΔΑΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ Πρόθεση επίσκεψης ξανά στο μέλλον Εσείς προσωπικά σκοπεύετε να επισκεφτείτε ξανά την αγορά του Ν. Κορινθίας ; Απαντούν όσοι επισκεφτεί την αγορά του Ν. Κορινθίας

30 Οι Καταναλωτές του Νομού (αλλά και οι εν δυνάμει)…: 1.Είναι διατεθειμένοι να γίνουν πιστοί έστω και αν δεν είναι τώρα 2.Είναι διατεθειμένοι να «πειστούν» πιο εύκολα, είναι πιο ανοικτοί 3.Ψάχνουν για αξία προς τιμή / value for money και όχι για φθήνια 4.Έχουν την διάθεση να εξαντλήσουν τα περιθώρια της τοπικής αγοράς πριν φύγουν εκτός 5.Τους αγγίζουν οι λέξεις «περισσότερα», «εκσυγχρονισμός», «καινούργιο», «καινοτομία», «φρέσκιες ιδέες», «κέρδος χρόνου», «είσαι ξεχωριστός», «είσαι επώνυμος», «απόλαυση», «διασκέδαση», «ποιότητα» 6.Οι φυλές των απωλειών (Υψηλού Ρίσκου) βρίσκονται και μέσα στους «Προσβάσιμους» και στους «Εγκλωβισμένους» Υπάρχει ευκαιρία κυρίως στους κατοίκους του Ν. Αργολίδας και όχι στη Δυτική Αττική Ισχυρό όπλο για τους εκτός νομού είναι : Ο ίδιος ο Κορίνθιος Η εν δυνάμει δυνατότητα ψυχαγωγίας (εφόσον χτιστεί) «περισσότερα», «εκσυγχρονισμός», «καινούργιο», «καινοτομία», «φρέσκιες ιδέες», «κέρδος χρόνου», «είσαι ξεχωριστός», «είσαι επώνυμος», «απόλαυση», «διασκέδαση», «ποιότητα» Υπάρχουν ευκαιρίες

31 Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες; Ποιες είναι οι προτεραιότητες;


Κατέβασμα ppt "ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google