Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ

2 Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λιθακιάς Ζακύνθου στην απόκτηση γνώσεων για τους σεισμούς, στην αντισεισμική προστασία και συμπεριφορά του πληθυσμού. Συμμετοχή στο Ζακυνθινό καρναβάλι και γνωριμία με όλες τις ομορφιές του νησιού. Ανάπτυξη ικανοτήτων εργασίας σε ομάδα, δημιουργικής φαντασίας και λήψης αποφάσεων, διατύπωσης και έκφρασης επιχειρημάτων σε γραπτό και προφορικό λόγο. Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λιθακιάς Ζακύνθου στην απόκτηση γνώσεων για τους σεισμούς, στην αντισεισμική προστασία και συμπεριφορά του πληθυσμού. Συμμετοχή στο Ζακυνθινό καρναβάλι και γνωριμία με όλες τις ομορφιές του νησιού. Ανάπτυξη ικανοτήτων εργασίας σε ομάδα, δημιουργικής φαντασίας και λήψης αποφάσεων, διατύπωσης και έκφρασης επιχειρημάτων σε γραπτό και προφορικό λόγο.

3 Τ Ο ΝΗΣΙ ΤΗΣ Ζ ΑΚΥΝΘΟΥ Η Ζάκυνθος γνωστή διεθνώς και με το όνομα « Τζάντε», ή «Φιόρο του Λεβάντε», δηλαδή « Άνθος της Ανατολής» ανήκει στα Ιόνια Νησιά. Ο Όμηρος την αποκαλούσε «Υλήεσσα», ο Βιργίλιος «Nemorosa “o Έντγκαρ Άλαν Πόε « Ωραίο νησί», ενώ για τους κατοίκους της είναι απλώς η «Ζακυθούλα τους».

4 Γ ΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λιθακιάς Ζακύνθου ιδρύθηκε με απόφαση του Υπουργού Παιδείας μετά από πρόταση του Κοινοτικού Συμβουλίου της τότε Κοινότητας Λιθακιάς, σε κτίριο που παρεχώρησε η Κοινότητα και είναι το επισκευασμένο παλαιό αρχοντικό, γνωστό σήμερα σαν Αρχοντικό Μεσσαλά το οποίο κατασκευάσθηκε το Είναι Κέντρο της Ιονίου Περιφέρειας και συμμετέχει μαζί με άλλα κέντρα στην Ελλάδα στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα γνώσης και προστασίας του Φυσικού και Ανθρωπογενούς Περιβάλλοντος.

5

6

7 Ε ΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ

8 Δημιουργεί στους ανθρώπους αίσθημα πανικού κα ανασφάλειας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορεί να υπάρξουν νεκροί και τραυματίες. Προκαλεί σοβαρά προβλήματα και εκτεταμένες ζημιές Σε διάφορες κατασκευές, (κατοικίες, διάφορα κτίρια, γέφυρες και άλλες κατασκευές ) αν γίνει κοντά σε κατοικημένη περιοχή. Σε αρκετές περιπτώσεις γίνεται αιτία να τραυματιστούν ή ακόμα και να χάσουν την ζωή τους άνθρωπο ι.

9

10 Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ Συζητήστε με την οικογένειά σας και καταστρώστε σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Όλα τα μέλη της οικογένειας πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν σε περίπτωση σεισμού. Προγραμματίστε που θα καταφύγετε μετά το σεισμό. Καθορίστε πού και πώς θα συναντηθείτε. Μάθετε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

11 Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ

12 Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ

13 Αν βρεθείτε μέσα σε κτίριο Μην τρέχετε προς την έξοδο. Καλυφθείτε αμέσως κάτω από ένα γερό τραπέζι ή άλλο έπιπλο. Απομακρυνθείτε από επικίνδυνα σημεία όπως τζαμαρίες και βαριά έπιπλα. Μη βγαίνετε στα μπαλκόνια.

14 Αν βρεθείτε έξω από κτίριο Μείνετε έξω. Μην μπαίνετε μέσα σε κτίρια. Απομακρυνθείτε από κτίρια, μανδρότοιχους, ηλεκτροφόρα καλώδια. Καταφύγετε σε ανοιχτό ασφαλή χώρο όπως: πλατεία ή πάρκο. Αν είστε μέσα στο αυτοκίνητο  Παρκάρετε το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος που δεν εμποδίζει την κυκλοφορία.  Αποφύγετε πολυώροφα κτίρια, φωτεινούς σηματοδότες, γέφυρες.

15 Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ Κλείστε τους γενικούς διακόπτες (ηλεκτρικού ρεύματος, γκαζιού, φυσικού αερίου,νερού). Πάρετε μαζί σας τα άμεσα απαραίτητα: φακό, ραδιοφωνάκι, νερό ή ότι άλλο έχετε ανάγκη. Βγείτε προσεκτικά έξω από το κτίριο. ΜΗΝ χρησιμοποιείτε ασανσέρ.

16 Κατεβείτε από τις σκάλες. Περπατάτε γρήγορα και μην τρέχετε. Καταφύγετε σε ανοικτό ασφαλή χώρο όπως: πλατεία ή πάρκο. Μην πλησιάζετε τις ακτές. Μην πιστεύεις σε φήμες Μην αγγίζετε πεσμένα καλώδια Μη χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητό σας άσκοπα.

17 Ζ ΑΚΥΝΘΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ! ! ! Το Ζακυνθινό Καρναβάλι συνδέθηκε, στο διάβα των αιώνων, με την πορεία του νησιού στο χώρο και το χρόνο και επηρεάστηκε βαθιά από τα ιδιόμορφα τοπικά ήθη και έθιμα.

18 Σήμερα το καρναβάλι προσαρμόστηκε στους σύγχρονούς τρόπους ψυχαγωγίας. Ο χρόνος και οι ξενόφερτες συνήθειες άλλαξαν και τα μουσικά γούστα των Ζακυνθινών καθώς οι λάτιν ρυθμοί και το μπουζούκι αντικατέστησαν το μαντολίνο και το ταμπουρλονιάκαρο ενώ οι καντρίλιες το βαλς και το ταγκό αντικαταστάθηκαν από άλλους μουσικούς ρυθμούς αν και τα τελευταία χρόνια γίνεται μια αξιόλογη προσπάθεια να αναβιώσουν και να διασώσουν όλους αυτούς τους χορούς και τα δρώμενα του καρναβαλιού.

19

20

21 Ευχαριστούμε τους μαθητές/τριες της Γ΄τάξης – την κ. Τασούλα Αλεξάνδρα και τον κ. Φραγγίδη Μανώλη γιατί χωρίς την συμμετοχή τους δεν θα πραγματοποιούταν η εκδρομή στην Ζάκυνθο και φυσικά την κ. Μηλιώνη Κων/να γιατί χωρίς εκείνη δεν θα υπήρχε καν εκδρομή !!!

22


Κατέβασμα ppt "Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google