Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1. 2 Γιατί TÜV HELLAS 1. Ηγετική Θέση στην Αγορά 2. Διεθνές Κύρος 3. Αναγνωρισιμότητα 4. Τεχνογνωσία 5. Ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών 6. Προστιθέμενη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1. 2 Γιατί TÜV HELLAS 1. Ηγετική Θέση στην Αγορά 2. Διεθνές Κύρος 3. Αναγνωρισιμότητα 4. Τεχνογνωσία 5. Ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών 6. Προστιθέμενη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1

2 2 Γιατί TÜV HELLAS 1. Ηγετική Θέση στην Αγορά 2. Διεθνές Κύρος 3. Αναγνωρισιμότητα 4. Τεχνογνωσία 5. Ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών 6. Προστιθέμενη Αξία 7. Αξιοπιστία 8. Ανεξαρτησία 9. Εμπιστοσύνη 10. Ευσυνειδησία Γιατί TÜV HELLAS 1. Ηγετική Θέση στην Αγορά 2. Διεθνές Κύρος 3. Αναγνωρισιμότητα 4. Τεχνογνωσία 5. Ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών 6. Προστιθέμενη Αξία 7. Αξιοπιστία 8. Ανεξαρτησία 9. Εμπιστοσύνη 10. Ευσυνειδησία Επιστροφή στα περιεχόμενα Η TÜV HELLAS είναι Οργανισμός Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, 100% θυγατρική του Γερμανικού Οργανισμού TÜV NORD Group. Παρέχει υπηρεσίες σε ολόκληρο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, στους τομείς της Επιθεώρησης και Πιστοποίησης Προϊόντων, Εξοπλισμού, Κατασκευών, Εγκαταστάσεων, Συστημάτων και όχι μόνο. Στα 27 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα έχει επιθεωρήσει μερικά από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής και έχει πιστοποιήσει τις περισσότερες εταιρείες από κάθε άλλο φορέα πιστοποίησης. Η επιτυχία αυτή ήταν δυνατή χάρη στην τεχνογνωσία που κατέχει σε ένα ευρύτατο πεδίο εφαρμογών. Αυτήν ακριβώς την τεχνογνωσία μοιράζεται μέσα από τα εκπαιδευτικά της προγράμματα, με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιώνει το ανθρώπινο δυναμικό των εταιρειών/ συνεργατών της. Η TÜV HELLAS παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης εξαιρετικής ποιότητας σε ποικίλους τομείς Συστημάτων Διαχείρισης και Τεχνικών Επιθεώρησης, στους εγχώριους και διεθνείς πελάτες της. Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιούν τις υπάρχουσες αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες των πελατών της. Περισσότερα από άτομα από την Ελλάδα και το εξωτερικό έχουν παρακολουθήσει περισσότερα από σεμινάριά μας που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, ώστε να ικανοποιούνται απόλυτα οι εκπαιδευτικές ανάγκες των συμμετεχόντων. Όλοι οι εισηγητές είναι ταυτόχρονα και επιθεωρητές των αντιστοίχων προτύπων, ενώ κατέχουν πιστοποιητικό εισηγητή από διεθνείς εκπαιδευτικούς οργανισμούς (όπως ο IRCA). Επιπλέον, είναι ειδικά εκπαιδευμένοι μέσα από τα εσωτερικά σεμινάρια εξειδίκευσης της TÜV HELLAS ώστε να ικανοποιούν και τους πλέον απαιτητικούς εκπαιδευόμενους. Oλα τα σεμινάρια έχουν πιστοποιήσεις από IRCA (U.K), IEMA, PMI και TUV HELLAS και είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία και να αξιολογείται η ποιότητα της μάθησης σε κατάλληλα σημεία (συνεχής αξιολόγηση), ενώ είναι αλληλεπιδραστικά με χρήση ομαδικών ασκήσεων, μελέτες περιπτώσεων, ασκήσεις ρόλων, ομιλίες και συζητήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των πελατών μας, τα σεμινάριά μας έχουν αναπτυχθεί ώστε η κάθε εκπαιδευτική ανάγκη να καλύπτεται με τον καλύτερο τρόπο. Η γνώση είναι δύναμη

3 3 Η Γνώση είναι Δύναμη 2 Περιεχόμενα 3 Ενδοεπιχειρησιακά Σεμινάρια Ενδοεπιχειρησιακά Σεμινάρια 4 Εditorial 5 Οι εισηγητές μας 6-7 Νέα Σεμινάρια 8 Ποιότητα 16Ποιότητα 16 Περιβάλλον- Ενέργεια 29 Υγεία & Ασφάλεια στην Εργασία 38 Ασφάλεια Τροφίμων 47 Aγροδιατροφικός Τομέας 59 Πληροφορική 63 Τεχνικές Δεξιότητες 68 Επιχειρηματική Βελτίωση 71 Αίτηση Συμμετοχής 88 Επικοινωνία- Συμπληρωματικά Στοιχεία 89 Επιστροφή στα περιεχόμενα Περιεχόμενα

4 4 Επιστροφή στα περιεχόμενα Ενδοεπιχειρησιακά Σεμινάρια … Πέραν των σεμιναρίων που αναφέρονται στο πρόγραμμα και τα οποία μπορούν να υλοποιηθούν και ενδοεπιχειρησιακά (επιδοτούμενα από το λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ 0,45%), θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη δυνατότητα σχεδίασης και υλοποίησης εξειδικευμένων σεμιναρίων για την κάλυψη των αναγκών σας και σε χρονοδιάγραμμα που εξυπηρετεί τη δική σας εταιρεία στις εξής θεματικές ενότητες:  Lean 6σ  Ασφαλής Εργασία σε Αποθηκευτικούς Χώρους  Ασφάλεια σε ηλεκτρικές εγκαταστάσεις & υποσταθμούς μέσης- χαμηλής τάσης  Ασφαλής εργασία σε εργοτάξια τεχνικών έργων- οι ρόλοι των συντελεστών του έργου στην Υγεία & Ασφάλεια της εργασίας.  Μέσα Ατομικής Προστασίας  Ασφαλής εργασία σε λατομεία & μονάδες σκυροδέματος  Ασφαλής Χρήση Περονοφόρων  Ασφαλής χρήση επικίνδυνων χημικών ουσιών  Ασφάλεια κατά τις εργασίες σε ύψος  Fleet Management- Ασφαλής Οδήγηση  Οδηγία εξοπλισμού υπό πίεση (PED)  ΑΤΕΧ-Μελέτη/ Έγγραφο προστασίας από τις εκρήξεις  Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (GRI)  Αρχές λειτουργίας Συστημάτων Διαχείρισης της Ποιότητας ISO 9001:2008  Δείκτες Απόδοσης - ΚPIs  Εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008- EN 15224:2012 στον τομέα της Υγείας.  Εσωτερικός Επιθεωρητής Ενοποιημένων Συστημάτων Διαχείρισης  Διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων υγειονομικών μονάδων  Εκπαίδευση Κλινικών Εκπαιδευτών  Διαχείριση Ιατροτεχνολογικού Εξοπλισμού Η παραπάνω λίστα είναι απολύτως ενδεικτική σχετικά με τις δυνατότητες του οργανισμού μας στην παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Όλα τα σεμινάρια αναπτύσσονται αποκλειστικά για να καλύψουν τις ανάγκες σας, έπειτα από κοινή συνεννόηση με τους αρμόδιους Επικεφαλής Εισηγητές της TÜV HELLAS.

5 5 Στην εποχή της κρίσης, πολλοί θα χαρακτήριζαν την εκπαίδευση «πολυτέλεια» ή και «αναγκαίο κακό» και άλλοι τόσοι θα έθεταν το ερώτημα: Εκπαίδευση τώρα, κατά τη διάρκεια της κρίσης; Η απάντηση είναι σίγουρα ΝΑΙ. Καλά εκπαιδευμένο προσωπικό σημαίνει γνώση τους δουλειάς, μεράκι και προστιθέμενη αξία στην εταιρεία όπου αυτό απασχολείται. Κατά συνέπεια μία επιχείρηση με εκπαιδευμένους ανθρώπους είναι σίγουρα μία θωρακισμένη επιχείρηση. Τα σεμινάρια του Οργανισμού μας καλύπτονται από το λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ (0,45%), απευθύνονται τόσο σε έμπειρα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων όσο και σε νεότερα στελέχη και σε απόφοιτους ανώτερων και ανώτατων σχολών και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων όπως: Ποιότητα, Περιβάλλον- Ενέργεια, Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία, Ασφάλεια Τροφίμων, Αγροδιατροφικός Τομέας- Πιστοποίηση Βιολογικών Προϊόντων, Πληροφορική, Επιχειρηματική Βελτίωση και Τεχνικές Δεξιότητες. Όμως, η TUV HELLAS, θεωρώντας πως η επιχειρηματική εκπαίδευση είναι ένας «ζώντας οργανισμός» που διαρκώς εξελίσσεται, και η εκπαίδευση σημαίνει αλλαγή, έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση ενός Nέου κύκλου σεμιναρίων που έρχονται να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες που επιτάσσει το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον. Έτσι, στο νέο πρόγραμμα σεμιναρίων για το Γ’ Τετράμηνο του 2014, μπορεί κάποιος να συναντήσει νέα σεμινάρια σχετικά με την Ασφαλή Λειτουργία Παιδικών Χαρών/ Παιχνιδότοπων, τη μελέτη ΑΤΕΧ, αλλά και CUSTOMER SERVICE: Διαχείριση και ικανοποίηση πελατών, Marketing & Ικανοποίηση Καταναλωτή, Συναισθηματική Νοημοσύνη στον εργασιακό χώρο κ.α. Σας περιμένουμε να σας καλωσορίσουμε στα γραφεία μας στο Χολαργό, ώστε να διερευνήσουμε τα πιθανά πεδία συνεργασίας μας και να σχεδιάσουμε το σεμινάριο που καλύπτει τις δικές σας ανάγκες. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη και ευελπιστούμε ότι μαζί θα προχωρήσουμε σε μία νέα εποχή. Επιστροφή στα περιεχόμενα της Κονδυλίας Κοντογιάννη Διευθύντριας Εκπαίδευσης TUV HELLAS A.E. Editorial

6 6 Azpiroz Uxue: Δ/ντρια Γραφείου Κρήτης, Βιολόγος Πανεπιστήμιο Basque Country Ισπανίας, Υπεύθυνη Αγροδιατροφικού Τομέα Αλεξοπούλου Ελένη: Υπεύθυνη Certification Centre, Χημικός, M.Sc Διαχείριση Περιβαλ/κής Ρύπανσης Αχλάδας Παναγιώτης: Αν/τής Δ/ντής Πιστοποίησης, Υπεύθυνος Τομέα Περιβάλλοντος, Δρ. Χημικός Μηχανικός RWTH AACHEN. Βαγιόκας Νικόλαος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός, MSc, PhD, MBA Βαλέργα Μαρία: Εξωτερικός Συνεργάτης, Βιολόγος /Περιβαλλοντολόγος ειδικευμένη στο τομέα του Τουρισμού Βιδάλης Διονύσης: Δ/ντής Πιστοποίησης Γραφείου Θεσσαλονίκης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Α.Π.Θ. Βλαχάκης Μαθιός: Αν/της Δ/ντής Κτιριακών- Τεχνικών Έργων, Μηχανολόγος Μηχανικός Α.Π.Θ. Γεωργαντέλης Δημήτριος: Εξωτερικός Επιθεωρητής, Χημικός Τροφίμων. Π.Ι., c.PhD. Γεωργίου Άννα: Εξωτερικός Επιθεωρητής, Χημικός Μηχανικός, Α.Π.Θ. Γκιώνης Αθανάσιος- Νεκτάριος: Εξωτ. Συνεργάτης, ITILv3 Expert, Εγκεκριμένος Εισηγητής ITILv3, ISO/IEC από APMG Γουρνάκης Δημήτριος: Δ/ντής Ανελκυστήρων- Παιχνιδότοπων, Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ Δαλέζιος Ισίδωρος: Επιθεωρητής, Γεωπόνος-Επιστήμονας Τροφίμων, MSc Δουκαλέτση Νάνσυ: Επιθεωρητής, Κτηνίατρος Α.Π.Θ. Ζάχος Λάμπρος: Αν/τής Γενικός Δ/ντής Ναυπηγός Μηχ/γος Μηχ/κός και Μηχανικός Συγκολλήσεων Ζερβογιάννης Παύλος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός, ΜSc, MBA Καζάζη Βάσια: Διευθύντρια Πιστοποίησης Συστημάτων TUV HELLAS, Food Chain Management, MSc, Ε.Κ.Π.Α, MSc Κοκκαλάκης Νικόλαος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Δρ. ΕΜΠ, ΜΒΑ (University of Washington) Κόκκωνας Γρηγόρης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Καλογεράκης Μανόλης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ Καζάκος Γιάννης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός Καράμπαμπα Φωτεινή: Εξωτερικός Επιθεωρητής, Βιολόγος PhD ΕΚΠΑ Κατσάνος Δ. Χρήστος: Στρατηγικός Συνεργάτης, Γεωπόνος MSc, MBA Κελπέκης Νικόλαος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Επικοινωνιολόγος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων Κόβρας Ζαφείρης: ΙS Manager/ IT Manager, Μηχ/κός, IT, ISM, MSc Quality Eng. – Ν.U. Κόμης Ευστράτιος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Ηλεκτρολ. Μηχανικός Κοτσολάκη Αγγελική : Εξωτερικός συνεργάτης, Σύμβουλος Marketing και Στρατηγικής Επικοινωνίας, Kαθηγήτρια Κουκαλιάρογλου Μαρία: Επιθεωρητής, Γεωπόνος Επιστήμων Τροφίμων MSc Κουτσούκος Παναγιώτης: Επιθεωρητής, Χημικός Οινολόγος ΕΚΠΑ Λελίδης Ανέστης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Μηχανικός Πολεμικής Αεροπορίας, Νομική Δ.Π.Θ, ΜΒΑ, LL.M European Law Λολίδης Μιχάλης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Μηχανολόγος Μηχανικός, MSc, ΜΑ Επιστροφή στα περιεχόμενα Οι Εισηγητές μας

7 7 Λευθεριώτης Γιώργος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός Ε.Μ.Π., MSc, MBA Μακρινός Ιωάννης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Τεχνολογία Παραγωγής Γραφικών Τεχνών Μαρούλης Μάριος: Εξωτερικός συνεργάτης Χημικός Α.Π.Θ. MSc Έλεγχος Ποιότητας Μαυριδάρας Γιώργος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Σύμβουλος Υγείας & Ασφάλειας & Συστημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, ΜSc Μελαχροινός Γιώργος: Δ/ντής Γραφείου Θεσσαλονίκης, Χημικός Μηχανικός Α.Π.Θ. Μιχαηλίδης Θάνος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός Α.Π.Θ. Μπαρράκος Γιάννης: Επιθεωρητής, Τεχνολόγος Τροφίμων, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, MSc Μπέκας Άγγελος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, MSc Υπολογιστική Ρευστοδυναμική, Εφαρμοσμένη Μηχανική Ρευστών Ναούμ Αναστάσιος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Μηχανικός Πληροφορικής Νικολάου Γιώργος: Επιθεωρητής, Γεωπόνος, MSc, Υπεύθυνος Βιολογικών Προϊόντων Πάντος Σωτήρης: Επιθεωρητής Παιχνιδότοπων, Ηλεκτρολόγος ΤΕΙ Παπαρούπας Νέστορας: Επιθεωρητής, Product Manager (Health & Safety), Μηχανολόγος Μηχανικός Πασχάλη Αντωνία: Εξωτερικός Συνεργάτης, Ph.D. Ψυχολογος Υγειας, Λεκτορας Τμημα Νοσηλευτικης, ΕΚΠΑ. Πιτσίκα Μαρία: Διευθύντρια Ανάπτυξης, Χημικός MSc Προίσκος Δημήτριος: Εξωτερικός Επιθεωρητής, Οικονομολόγος Σαλευρής Αντώνης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Ηλεκτρονικός Μηχανικός, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Σαρακατσιάνος Γιάννης: Εξωτερικός Συνεργάτης, Κτηνίατρος, Χημικός, MSc. Διασφάλιση Ποιότητας Σίσκος Απόστολος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Γεωπόνος, MSc. Environmental Management, Τεχνικός Διευθυντής διαπιστευμένου εργαστηρίου περιβαλλοντικών μετρήσεων Σφακιανάκη Κατερίνα: Επιθεωρητής, Τεχνολόγος Τροφίμων Σφέτσος Γεώργιος: Εξωτερικός Επιθεωρητής, Γεωλόγος ΑΠΘ, MSc Τσίγκας Αλέξανδρος: Εξωτερικός Συνεργάτης, Φυσικός, MSc, PhD Τσιριγωτάκης Γιάννης: Επιθεωρητής, Κτηνίατρος, MBA, M.Ph. Φραγκιαδάκη Μαρία: Επιθεωρητής, Χημικός Παν. Κρήτης, MA Food Chemist Un. Of Leeds Χουλιαρά Γιώτα: Εξωτερικός Συνεργάτης, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Σύμβουλος Επικοινωνίας Επιστροφή στα περιεχόμενα Οι Εισηγητές μας

8 8 Επιστροφή στα περιεχόμενα ISO/ IEC 27001:2013 Transition Course «Ανάλυση αλλαγών & σχετικών απαιτήσεων» 64 ISO 27001: Information Security Management System (ISMS 65 ISO 20 00: Information Technology Service Management System (ITSM) 66 Βασικές Αρχές ITIL v3 67

9 9 ISO/ IEC 27001:2013 TΡΑΝCISION COURSE «Ανάλυση αλλαγών & σχετικών απαιτήσεων» TUV HELLAS Approved ή IRCA Approved (2ήμερο – Ώρες διεξαγωγής: 9:00-15:00) ISO/ IEC 27001:2013 TΡΑΝCISION COURSE «Ανάλυση αλλαγών & σχετικών απαιτήσεων» TUV HELLAS Approved ή IRCA Approved (2ήμερο – Ώρες διεξαγωγής: 9:00-15:00) Ζαφείρης Κόβρας Αναστάσιος Ναούμ Επιστροφή στα περιεχόμενα € Φ.Π.Α. 23% - TUV HELLAS Approved ή € Φ.Π.Α. 23% - IRCA Approved Στη ν τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση Παρακολούθησης TUV HELLAS, coffee breaks, ελαφρύ γεύμα Στην περίπτωση που υπάρχει ήδη πιστοποιητικό ISO 27001:2005 Lead Auditor IRCA Approved, υπάρχει η δυνατότητα για έκδοση Πιστοποιητικού IRCA Approved- TRANSITION COURSE, με επιπλέον επιβάρυνση 50 € ανά συμμετοχή. Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα με υλικό και σημειώσεις στην Ελληνική και Αγγλική Αθήνα:22-23 Σεπτεμβρίου (κωδ ) Νοεμβρίου (κωδ ) Η αναβάθμιση της γνώσης – επικαιροποίηση των πιστοποιημένων επιθεωρητών ISO 27001:2005, στις απαιτήσεις του νέου προτύπου Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών ISO 27001:2013 Ικανοποιεί τις απαιτήσεις όπως έχουν δημοσιευτεί στην οδηγία Information Security Management System Training Courses – Transition to ISO/IEC 27001:2013 Οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Συμμετοχής, που ικανοποιεί τις απαιτήσεις αναβάθμισης της υπάρχουσας πιστοποίησης ISO 27001:2005 σε ΙSO27001: Η ΝΕΑ προσέγγιση σε διεθνή πρότυπα – Σύμφωνα με τη ISO/IEC Directives Part 1 – Consolidated ISO Supplement – Procedures Specific to ISO, ANNEX SL - Ανάλυση των απαιτήσεων του κυρίως μέρους του προτύπου σε υιοθέτηση της παραπάνω οδηγίας – επισήμανση των αλλαγών – προσθηκών - Ανάλυση ειδικότερων αλλαγών σχετικών με την Ασφάλεια Πληροφοριών. Στελέχη επιχειρήσεων ή υποψήφια στελέχη, επιθεωρητές ή συμβούλους οι οποίοι έχουν ήδη παρακολουθήσει το Σεμινάριο Επιθεωρητών – Επικεφαλής Επιθεωρητών (IRCA Approved) ISO27001:2005, ή που επιθυμούν να αναβαθμίσουν την υπάρχουσα γνώση και να κατανοήσουν τις αλλαγές του προτύπου.

10 10 ISO 27001: INFORMATION SECURITY MANAGEMENT SYSTEM (ISMS) Πιστοποιημένο από IRCA σε συνεργασία με TUV ASIA PACIFIC (5ήμερο – Ώρες διεξαγωγής: 9:00-19:00) Οι απαιτήσεις των προτύπων ISO 27001:2013. Οι απαιτήσεις σχεδίασης και τεκμηρίωσης ενός Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών. Η μέθοδος και οι τεχνικές διεξαγωγής επιθεώρησης. Πρακτικές ασκήσεις σε εργαστήρια, σε ομάδες εργασίας και Case studies. Ικανοποιεί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για την εγγραφή των ενδιαφερόμενων στα Μητρώα των Επιθεωρητών Ποιότητας του IRCA και αναγνωρισμένα από τον IPC (ISO 27001:2013 ΙRCA certified A17242). Οι συμμετέχοντες (μετά από εξετάσεις) θα αποκτήσουν διεθνώς αναγνωρισμένο πτυχίο που ικανοποιεί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για την εγγραφή στο Διεθνές Μητρώο Πιστοποιημένων Επιθεωρητών IRCA. Στελέχη Οργανισμών που ασχολούνται με θέματα Πολιτικής Ασφάλειας Πληροφοριών Στελέχη που ασχολούνται με την Ανάπτυξη και με τον Έλεγχο Συστημάτων Διαχείρισης Ασφαλείας Πληροφοριών Επιθεωρητές Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών Συμβούλους Αθήνα: Νοεμβρίου (κωδ ) € + Φ.Π.Α. 23% Στη τιμή συμπεριλαμβάνονται: Πτυχίο IRCA, coffee breaks, γεύμα Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα, με υλικό και εξετάσεις στα Αγγλικά Απαιτείται επαρκής επαγγελματική εμπειρία – ενασχόληση με το αντικείμενο των Πληροφοριακών Συστημάτων Ζαφείρης Κόβρας Αναστάσιος Ναούμ Επιστροφή στα περιεχόμενα

11 11 ISO 20000: INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT SYSTEM (ITSM) Πιστοποιημένο από IRCA σε συνεργασία με TUV ASIA PACIFIC (5ήμερο – Ώρες διεξαγωγής: 9:00-19:00) Ικανοποιεί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για την εγγραφή των ενδιαφερόμενων στα Μητρώα των Επιθεωρητών Ποιότητας του IRCA και αναγνωρισμένα από τον IPC (ISO 20000:2011 ΙRCA certified A17405). Οι συμμετέχοντες (μετά από εξετάσεις) θα αποκτήσουν διεθνώς αναγνωρισμένο πτυχίο που ικανοποιεί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για την εγγραφή στο Διεθνές Μητρώο Πιστοποιημένων Επιθεωρητών IRCA. Οι απαιτήσεις των προτύπων ISO20000:2011. Οι απαιτήσεις σχεδίασης και τεκμηρίωσης ενός Συστήματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής. Η μέθοδος και οι τεχνικές διεξαγωγής επιθεώρησης. Πρακτικές ασκήσεις σε εργαστήρια, σε ομάδες εργασίας και Case studies. Στελέχη Οργανισμών που ασχολούνται με θέματα Υπηρεσιών Πληροφορικής, Στελέχη που ασχολούνται με την Ανάπτυξη και με τον Έλεγχο Συστημάτων Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής. Επιθεωρητές Υπηρεσιών Πληροφορικής Συμβούλους Αθήνα:24-28 Νοεμβρίου (κωδ ) Ζαφείρης Κόβρας Διεξάγεται στην Αγγλική Γλώσσα Απαιτείται επαρκής επαγγελματική εμπειρία – ενασχόληση με το αντικείμενο των Πληροφοριακών Συστημάτων € + Φ.Π.Α. 23% Στη τιμή συμπεριλαμβάνονται: Πτυχίο IRCA, coffee breaks, γεύμα Επιστροφή στα περιεχόμενα

12 12 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ITIL V.3 TUV HELLAS Approved (3ήμερο - Ώρες διεξαγωγής: 09:00-17:00) Αθήνα:01-03 Οκτωβρίου (κωδ ) 700 € + Φ.Π.Α. 23% Στη ν τιμή συμπεριλαμβάνονται: Πτυχίο PMI (Ινστιτούτο Διαχείρισης Έργου), coffee breaks, ελαφρύ γεύμα Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα, με υλικό και εξετάσεις στα Αγγλικά Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των εξετάσεων του ITIL v3, ο συμμετέχων θα έχει 2 μονάδες σ (credits) στο σύστημα προεπιλογής του ITIL. Νεκτάριος Γκιώνης Προσωπικό Διεύθυνσης Πληροφορικής Προσωπικό Υποστήριξης Πληροφορικής, Συμβούλους Πληροφορικής, Διευθυντές, Προγραμματιστές, Παρόχους Υπηρεσιών και Παρόχους Ολοκληρωμένων Λύσεων Πληροφορικής Αυτό το 3-ήμερο σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στον κύκλο ζωής διαχείρισης των υπηρεσιών IT και δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες, αφού ολοκληρώσουν με επιτυχία το σχετικό διαγώνισμα, εισόδου σε μελλοντικά ITIL v3 ενδιάμεσα επίπεδα μαθημάτων. Η καλύτερη πρακτική ITIL v3 αποτελείται από πέντε κύρια κεφάλαια: Στρατηγική Υπηρεσίας, Σχεδιασμός Υπηρεσίας, Μετάβαση Υπηρεσίας, Λειτουργία Υπηρεσίας και Συνεχής Βελτίωση Υπηρεσίας. Αυτά τα κεφάλαια αποτελούν το πλαίσιο κύκλου ζωής της υπηρεσίας που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύουν την αξία της επιχείρησης, την απόδοση των επενδύσεων και δίνει την δυνατότητα στο IT να λύσει ειδικές λειτουργικές ανάγκες. Βασικές αρχές και έννοιες των Υπηρεσιών Διαχείρισης Πληροφορικής. Οφέλη εφαρμογής του ITIL σε μια εταιρεία. Διεργασίες διαχείρισης της υπηρεσίας και πώς συσχετίζονται με τον κύκλο ζωής της υπηρεσίας. Βασικές έννοιες και ορισμοί που συνδέονται με τον κύκλο ζωής της υπηρεσίας. Δραστηριότητες και ρόλοι που εμπλέκονται στον κύκλο ζωής της υπηρεσίας. Στοιχεία του κύκλου ζωής της υπηρεσίας και πώς αυτά συσχετίζονται με άλλα στοιχεία. Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του κύκλου ζωής της υπηρεσίας. Επιστροφή στα περιεχόμενα

13 13 Παρακαλούμε αποστείλετε την παρούσα αίτηση συμπληρωμένη με fax: ή με αν αφορά σε σεμινάριο Αθήνας, στο ή αν αφορά σε σεμινάριο Θεσσαλονίκης ή στο ή αν αφορά σε σεμινάριο Κρήτης και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο Αποστολή των αιτήσεων, το αργότερο δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη κάθε σεμιναρίου. Την αίτηση θα την βρείτε και ηλεκτρονικά στο site μας Επιστροφή στα περιεχόμενα Αίτηση Συμμετοχής >>

14 14 Στοιχεία Επικοινωνίας… Tα σεμινάρια διεξάγονται μόνο όταν υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός συμμετοχών και επιβεβαιώνονται ή ακυρώνονται μία εβδομάδα πριν την έναρξή τους. Τα σεμινάρια διεξάγονται στους παρακάτω χώρους: Αθήνα: - CROWNE PLAZA ATHENS CITY CENTRE, Μιχαλακοπούλου 50, ELECTRA PALACE HOTEL, Ναυάρχου Νικοδήμου 18-20, Θεσσαλονίκη: DOMOTEL LES LAZARISTES, Κολοκοτρώνη 16, , Σταυρούπολη

15 15


Κατέβασμα ppt "1. 2 Γιατί TÜV HELLAS 1. Ηγετική Θέση στην Αγορά 2. Διεθνές Κύρος 3. Αναγνωρισιμότητα 4. Τεχνογνωσία 5. Ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών 6. Προστιθέμενη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google