Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Α/Υ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Αθανάσιος Διοικητής Τμήματος Ασφαλείας Πετρούπολης Αθήνα 18 Οκτωβρίου 2014 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΔΗΓΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Α/Υ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Αθανάσιος Διοικητής Τμήματος Ασφαλείας Πετρούπολης Αθήνα 18 Οκτωβρίου 2014 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΔΗΓΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Α/Υ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Αθανάσιος Διοικητής Τμήματος Ασφαλείας Πετρούπολης Αθήνα 18 Οκτωβρίου 2014 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΔΗΓΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

2 Page 2 Στις 17 Αυγούστου του 1896, η 44χρονη Bridget Driscol ήταν το πρώτο θύμα τροχαίου ατυχήματος… ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΥΜΑ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Ο ιατροδικαστής κατά τη νεκροψία αποφάνθηκε ότι «το συγκεκριμένο είδος ατυχήματος δεν θα έπρεπε να επαναληφθεί». Δυστυχώς, η διαπίστωση αυτή η οποία αποτελεί αξίωμα για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων στη σύγχρονη εποχή δεν επαληθεύτηκε… Χτυπήθηκε από διερχόμενο όχημα που είχε την«ιλιγγιώδη» ταχύτητα των 12,8 km/h, ενώ το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ήταν 6,4 km/h!!! World ’ s first road death. London, Roadpeace.

3 Page 3 Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν μία παγκόσμια μάστιγα με τραγικές επιπτώσεις και αναδεικνύονται σε φλέγον θέμα δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας. Υπολογίζεται ότι περίπου 1,3 εκατομμύρια θάνατοι σε παγκόσμιο επίπεδο οφείλονται σε τροχαία ατυχήματα.  Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν : 1η αιτία θανάτου για τις ηλικίες χρόνων 2η αιτία θανάτου για τις ηλικίες η αιτία θανάτου για τις ηλικίες  Σε ό,τι αφορά τους τραυματισμούς ή την πρόκληση ανικανότητας, οι αριθμοί κυμαίνονται μεταξύ 20 και 50 εκατομμυρίων θυμάτων ή και παραπάνω. (Πηγή: WHO, 2008, Global Burden of Disease: 2004 update)

4 Page 4 Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, η υπερβολική ταχύτητα παραμένει η συνηθέστερη αιτία δυστυχήματος

5 Page 5 Η ετήσια εθνική επιβάρυνση από το κόστος των ατυχημάτων κυμαίνεται μεταξύ 0,4 και 3,1 % του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ) : υπερβαίνει το 2% του ΑΕΠ για τις ανεπτυγμένες χώρες, ενώ στις χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος αγγίζει το 1% και 1,5% του AEΠ αντίστοιχα. Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για κάθε 1 άνθρωπο που χάνεται, άλλα 7 άτομα θα χρειαστούν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και παρακολούθηση !!! ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Το παγκόσμιο οικονομικό φορτίο των οδικών συμβάντων υπολογίζεται στα 518 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο Peden, M., Scurfield, R., Sleet, D., Mohan, D., Hyder, A.A., Eva Jarawan, E., & Mathers, C., (Eds). (2004). The world report on road tra ffi c injury prevention. Geneva: World Health Organization.

6 Page 6 Τα τροχαία δυστυχήματα οφείλονται σε ένα συνδυασμό παραγόντων που σίγουρα εμπλέκουν τον οδηγό, την κατάσταση της οδού και του οχήματος. Ο ανθρώπινος παράγοντας συμμετέχει στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό που προσεγγίζει το 95%!!!

7 Page 7 Υπέρβαση του ορίου ταχύτητας Κατανάλωση οινοπνεύματος και ουσιών Παραβίαση σήμανσης και ιδιαίτερα STOP και κόκκινου σηματοδότη Αντικανονική προσπέραση και κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας Απόσπαση συγκέντρωσης προσοχής και χρήση κινητού τηλεφώνου Μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους Στρες και βιασύνη Κούραση και υπνηλία Ηλικία και φαρμακευτική αγωγή Μη εφαρμογή των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ που σχετίζονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και την αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά

8 Page 8 Η ανωριμότητα του εφηβικού προμετωπιαίου φλοιού οδηγεί τους εφήβους σε επικίνδυνες συμπεριφορές, ακόμα και αν κατανοούν την ύπαρξη κινδύνου. Προς την ίδια κατεύθυνση φαίνεται να συντείνουν και οι ανώριμες συνδέσεις μεταξύ προμετωπιαίου φλοιού και μεταιχμιακού συστήματος. Από την άλλη, και στο έδαφος των μεγάλων ορμονικών αλλαγών στους εφήβους υπάρχει μεγάλη ευαισθησία του συστήματος ανταμοιβής!!! Λόγω αυτών των αλλαγών, οι έφηβοι επιδιώκουν υψηλότερα επίπεδα διέγερσης για να επιτύχουν τα ίδια επίπεδα της ευχαρίστησης / ανταμοιβής, οδηγώντας τους να αναζητήσουν νέες εμπειρίες και επακόλουθα σε πιο ριψοκίνδυνες αποφάσεις… Κι όλα αυτά την ίδια περίοδο που το στρατηγικής σημασίας κέντρο της ορθής κρίσης και εγκράτειας υπολειτουργεί !!! Ο ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ… Gardner M, Steinberg L. Peer Influence on risk taking, risk preference and risky decision-making in adolescence and adulthood. Dev Psych 41:

9 Ε.Α.Ε.Ε.9 Η επίδραση της ταχύτητας στα τροχαία ατυχήματα. Η έρευνα και η διεθνής εμπειρία δείχνουν ότι η συχνότητα και η σοβαρότητα των ατυχημάτων μπορεί να μειωθεί με την μείωση της μέσης ταχύτητας.

10 Ε.Α.Ε.Ε.10 Οι μεταβολές (αυξομείωση) της ταχύτητας στα οχήματα που βρίσκονται μέσα στο ρεύμα της κυκλοφορίας παίζει σπουδαίο ρόλο στην πρόκληση των ατυχημάτων. Η ανάλυση των ατυχημάτων επιβεβαιώνει ότι όσο πιο μεγάλη είναι η ταχύτητα στην σύγκρουση, τόσο πιο μεγάλη είναι η πιθανότητα θανάτου ή σοβαρού τραυματισμού.

11 Ε.Α.Ε.Ε.11 Για τους οδηγούς και επιβάτες των αυτοκινήτων, σε περίπτωση ατυχήματος, με ταχύτητα σύγκρουσης 80 χ/ω η πιθανότητα θανάτου είναι 20 φορές μεγαλύτερη από αυτή με ταχύτητα σύγκρουσης 30 χ/ω.

12 Ε.Α.Ε.Ε.12 Π Ε Ζ ΟΙ Τραυματίζεται θανάσιμα το 5% των πεζών που τους παρασύρει αυτοκίνητο κινούμενο με ταχύτητα 32 χ/ω. Το ποσοστό ανεβαίνει όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και γίνεται 45% με 48 χ/ω και 85% με 64 χ/ω.

13 Ε.Α.Ε.Ε.13 Υπερβολική ταχύτητα σημαίνει να υπερβαίνει κάποιος το οριζόμενο όριο ταχύτητας. ( Άρθρο 20 του Κ.Ο.Κ.) Αντικανονική ταχύτητα σημαίνει υπέρβαση από αυτή που επιτρέπουν οι υπάρχουσες συνθήκες. Οι συνθήκες αυτές μπορεί να επιβάλλουν να κινούνται οι οδηγοί με ταχύτητες αρκετά χαμηλότερες από το όριο ταχύτητας. (Άρθρο 19 του Κ.Ο.Κ.)

14 Ε.Α.Ε.Ε.14 Αποδεικνύεται από εκτιμήσεις και υπολογισμούς ότι η μείωση της μέσης ταχύτητας με μόλις 5 χλμ. την ώρα μπορεί να σώσει ζωές και τραυματισμούς ετησίως στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

15 Η έρευνα  Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κυκλοφορίας είναι μία από τις τρεις κυριότερες αιτίες των θανατηφόρων ατυχημάτων.  Στη Λ. Σπάτων (Αττική) συμβαίνουν πολλά σοβαρά ατυχήματα.  Έλλειψη δυνατότητας συστηματικής τροχονομικής παρακολούθησης.  Δεν τηρείται ο ΚΟΚ - δεν βεβαιώνονται παραβάσεις - δεν καταβάλλονται πρόστιμα - δεν επιβάλλονται κυρώσεις.

16 Στόχος Οργάνωση προγράμματος επιτήρησης της ταχύτητας. Τεκμηρίωση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της αστυνόμευσης. Μείωση τροχαίων συμβάντων

17 Προγραμματισμός έρευνας  Φάση 1 – καταγραφή της υφιστάμενης ταχύτητας και κυκλοφορίας των οχημάτων (διάρκεια 2-4 εβδομάδες).  Φάση 2 – περίοδος επιτήρησης της ταχύτητας και επιβολή κυρώσεων σε περιπτώσεις παραβάσεων μέσω της ειδικής κάμερας καταγραφής (διάρκεια 4-6 εβδομάδες).  Φάση 3 – καταγραφή της ταχύτητας και της κυκλοφορίας μετά την εφαρμογή της τροχονομικής επιτήρησης (διάρκεια 4-6 εβδομάδες). ΣΕ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010 – ΜΑΪΟΥ 2011

18 Ο εξοπλισμός  Κατασκευής οίκου SENSYS (Σουηδία)  Multitracking Ραντάρ τύπου RS240  Ανίχνευση & μέτρηση οχηματος: 20 φορές / sec  Υψηλής ανάλυσης ψηφιακές εικόνες (έως 14Mpx)  Ενεργοποίηση έπειτα από ρυθμιζόμενο όριο ταχύτητας  Ενσύρματη ή ασύρματη επικοινωνία με χρήστη ή κέντρο συλλογής κλήσεων

19 Η έρευνα πεδίου

20 Θέσεις Τροχονομικής Επιτήρησης (α)  σε ευθεία και ομογενή τμήματα της οδού,  να παρέχουν τη δυνατότητα στον οδηγό να τρέξει με ταχύτητα μεγαλύτερη του ορίου,  μακριά από διασταυρώσεις,  μακριά από αναβαθμούς (σαμαράκια),  μακριά από οδικά έργα,  μακριά από διαβάσεις πεζών,  μακριά από σήμανση αλλαγής του ορίου ταχύτητας,  μακριά από περιοχές μεγάλων έργων, χώρων στάθμευσης και χώρων που συγκεντρώνουν σημαντικές δραστηριότητες,  σε περιοχές όπου το οδόστρωμα είναι σε καλή κατάσταση,  να μην έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν ως θέσεις ελέγχου της ταχύτητας,  να παρέχουν ασφάλεια στα όργανα της Τροχαίας κατά τη διάρκεια λειτουργίας της κάμερας καταγραφής,  σε οδικά τμήματα στα οποία παρατηρούνται συχνά ατυχήματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας. ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ 6 ΘΕΣΕΩΝ

21 Θέσεις Τροχονομικής Επιτήρησης (β)

22 Mobile Speed Safety System (MSSS)

23 Μετρήσεις  Εγκαταστάθηκαν 2 αυτόματα καταγραφικά μηχανήματα κυκλοφορίας σε κάθε επιλεγμένη θέση. Το ένα βρισκόταν στο σημείο όπου και η κάμερα καταγραφής και το άλλο 200 μέτρα πιο πριν.  Τα αυτόματα καταγραφικά μηχανήματα παρέμειναν εγκατεστημένα σε όλες τις φάσεις της έρευνας.  Η Τροχονομική Επιτήρηση των ταχυτήτων σε κάθε θέση πραγματοποιήθηκε τουλάχιστον μία φορά για κάθε μία από τις ακόλουθες οκτάωρες περιόδους: Πρωινή : 06:00 – 14:00, Απογευματινή : 14:00 – 22:00, Βραδινή : 22:00 – 06:00

24 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

25 Συνολικά Αποτελέσματα (τυπική ημέρα) Πριν (Άνοιξη 2010)Μετά (Άνοιξη 2011) Σημείο V 85 VavVmax V 85 VavVmax 2Α67,155,5125,665,955,2115,4 2Β75,164,6144,273,564,3131,8 3Α73,062,9138,568,159,3123,8 3Β74,364,0142,570,261,2125,6 4Α71,260,7133,571,561,9120,1 4Β72,761,2135,067,157,9129,1 5Α74,465,2133,367,860,6104,1 5Β75,764,6138,174,864,8127,9 Μέγιστη τιμή 75,765,2144,274,864,8131,8

26 Συνολικές Μεταβολές (τυπική ημέρα) Σημείο Κυκλοφοριακός Φόρτος V 85 V average V max 2Α-13,49%-1,86%-0,60%-8,13% 2Β-4,38%-2,16%-0,32%-8,56% 3Α-10,84%-6,71%-5,74%-10,65% 3Β-14,03%-5,60%-4,48%-11,84% 4Α-16,32%0,47%2,06%-10,05% 4Β-17,11%-7,60%-5,32%-4,39% 5Α-15,86%-8,92%-7,05%-21,86% 5Β-15,25%-1,19%0,25%-7,36%

27 Συγκεντρωτικά Αποτελέσματα  Οι οδηγοί μείωναν αισθητά την ταχύτητα τους τις ημέρες και τις ώρες κατά τις οποίες πραγματοποιούταν τροχονομική επιτήρηση.  Η μέγιστη ταχύτητα (Vmax) μειώθηκε σε όλες τις θέσεις. Οι μεγαλύτερες μειώσεις ήταν της τάξης του 15%.  Η κυκλοφορία μειώθηκε σημαντικά στη Λ. Σπάτων από την αρχή έως το τέλος της έρευνας. Η μέση μείωση είναι της τάξης του 13%.  «Μετά» την τροχονομική επιτήρηση της ταχύτητας η μέση ταχύτητα της οδού υπολογίστηκε περίπου στα 60,7 χλμ/ώρα και η V 85 περίπου στα 70, ενώ «Πριν» η μέση ταχύτητα ήταν περίπου 62,3 χλμ και η V 85 περίπου 73 χλμ/ώρα.  Κατά τις πρώτες πρωινές ώρες (00:00 – 08:00), όπου παρατηρούνται υψηλές ταχύτητες, η ταχύτητα στη Λ. Σπάτων μειώθηκε αισθητά.  Η ταχύτητα είναι υψηλότερη τα Σαββατοκύριακα (λόγω της αισθητής μείωσης της κυκλοφορίας), αλλά τα αποτελέσματα των φάσεων «Πριν», «Κατά τη Διάρκεια» και «Μετά» παρουσίασαν παρόμοιες διακυμάνσεις με τα αποτελέσματα της τυπικής ημέρας.

28 Διακύμανση μέσης ταχύτητας και φόρτου στο σύνολο των θέσεων έρευνας (τυπική ημέρα)

29 Διακύμανση λειτουργικής ταχύτητας και φόρτου στο σύνολο των θέσεων έρευνας (τυπική ημέρα)

30 Κατανομή της κυκλοφορίας σε σχέση με την ταχύτητα Ταχύτητα ( χλμ / ώρα ) Ποσοστό Κυκλοφορίας (Πριν – Ιανουάριος 2010) Ποσοστό Κυκλοφορίας (Μετά – Άνοιξη ) 0 – 50 13,2%12,7% 50 – 70 60,9%67,3% > 70 25,9%25,9% 20, 0 %

31 Μέχρι σήμερα Σύμφωνα με τα στοιχεία του Τ.Τ. Αγίας Παρασκευής, παρατηρείται 50% μείωση στα θανατηφόρα ατυχήματα και 40% μείωση στα ατυχήματα με τραυματισμούς που συμβαίνουν στη Λ. Σπάτων (περίοδος αναφοράς 1 ου εννιαμήνου 2009 – 2011)

32 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΠΑΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΠΑΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΠΑΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ Θανατηφόρα ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΜΑΙΟΣ ΙΟΥΝΙΟΣ ΙΟΥΛΙΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΣΥΝΟΛΟ

33 Συμμετέχοντες  Πρωτοβουλία & συντονισμός του έργου : Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»  Χρηματοδότηση : Safer Roads Foundation και KeyMed Ltd  Περιοχή υλοποίησης : Τμήμα Τροχαίας Αγίας Παρασκευής  Επιστημονική υποστήριξη : TRL (Αγγλίας)  Τεχνική υποστήριξη : Σ. Ευσταθιάδης & Συνεργάτες, ΕΕ  Προέλευση εξοπλισμού : SENSYS (Σουηδίας)

34 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"34 Το ποτό σκοτώνει Μια Προσφορά της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

35 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"35

36 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"36 Οι επιπτώσεις του οινοπνεύματος στον εγκέφαλο Μείωση της ικανότητας για παρατήρηση Δυσκολίες στην εκτίμηση αποστάσεων Μείωση της ευαισθησίας στο κόκκινο χρώμα Δυσκολίες στην προσαρμογή της όρασης στις μεταβολές του φωτός Μείωση της προσοχής και της ικανότητας αντίδρασης Περιορισμός του οπτικού πεδίου Διαταραχή της ισορροπίας

37 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"37 Το οινόπνευμα αποβάλλεται από το συκώτι.Η μέση ωριαία αποβολή του είναι: 0,10-0,15 στα χίλια στους άνδρες και 0,085- 0,10 στις γυναίκες. Δεν υπάρχει αποτελεσματικός τρόπος για να επιταχυνθεί η αποβολή του οινοπνεύματος

38 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"38 Οι συνέπειες του Οινοπνεύματος Aρθρ. 42 KOK Δικαστικά.έξοδα κατάσχεση

39 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"39 Είναι μία από τις κυριότερες αιτίες Τροχαίων ατυχημάτων Στην ΕΕ το 22% του συνόλου των Νεκρών είναι από Μέθη

40 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"40

41 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"41 ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΕ TΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ στα χίλια Μηδέν 0 Από 0,01-0,49 Από 0,50-0,90 Από 1-1,49 Από 1, Μεγαλύτερο του 2 Πιθανότητες (περιπτώσεις εμπλοκής) 1 +0,93 +1,52 +5,

42 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"42 Το ποσοστό οινοπνεύματος στο αίμα ( αλκοολαιμία) υπολογίζεται με βάση το χίλια.Ποσοστό αλκοολαιμίας 0,5 ανά χίλια,αντιστοιχεί σε 0,5 γραμμάρια οινοπνεύματος ανά λίτρο οργανικού υγρού

43 ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΦΟΡΑ"ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ"43 Περιεκτ.5% 13 γρ.οιν. Περιεκτ.10% 16 γρ.οιν. Σαμπάνια Πορτό Περιεκτ.20% 16 γρ.οιν. Περιεκτ.30% 5 γρ.οιν Κονιάκ Ούζο Περιεκτ.30% 7 γρ.οιν. ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΤΑ

44 E.A.E.E.

45 Βοηθήστε μας να κάνουμε τους δρόμους της Χώρας μας ασφαλέστερους ! Όχι οινόπνευμα στο τιμόνι από σεβασμό στον εαυτό μας και στους άλλους και στους άλλους Βοηθήστε μας να κάνουμε τους δρόμους της Χώρας μας ασφαλέστερους ! Όχι οινόπνευμα στο τιμόνι από σεβασμό στον εαυτό μας και στους άλλους και στους άλλους ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

46 Ανάλυση τροχαίων ατυχημάτων έτους 2013

47

48

49

50

51

52

53

54

55 Ανάλυση τροχαίων ατυχημάτων έτους 2014

56

57

58

59

60

61

62

63 Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας! Α/Υ Αθανάσιος Παπακωνσταντίνου- Διοικητής Τμήματος Ασφαλείας Πετρούπολης


Κατέβασμα ppt "Α/Υ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Αθανάσιος Διοικητής Τμήματος Ασφαλείας Πετρούπολης Αθήνα 18 Οκτωβρίου 2014 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΔΗΓΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google