Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 2 Τμήμα Ενδιαφέροντος ΤΕ 3 3 Τα μέλη των Ομάδων 1. Καγιούλης-Κουτρόπουλος-Καρύδα-Πλώτα- Σουβαλιώτη 2. Κούρτης-Κοσμόπουλος-Κουκόπουλος- Βέσσης-Πίγκα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 2 Τμήμα Ενδιαφέροντος ΤΕ 3 3 Τα μέλη των Ομάδων 1. Καγιούλης-Κουτρόπουλος-Καρύδα-Πλώτα- Σουβαλιώτη 2. Κούρτης-Κοσμόπουλος-Κουκόπουλος- Βέσσης-Πίγκα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 1

3 2 Τμήμα Ενδιαφέροντος ΤΕ 3

4 3 Τα μέλη των Ομάδων 1. Καγιούλης-Κουτρόπουλος-Καρύδα-Πλώτα- Σουβαλιώτη 2. Κούρτης-Κοσμόπουλος-Κουκόπουλος- Βέσσης-Πίγκα 3. Πουλικίδης-Βυθούλκας-Πλώτας- Μανωλοπούλου-Κυριαζόπουλος 4. Κολοβούρης-Καρρά-Ρήγα-Χρυσικός- Χατζηανδρέα Καθηγητές-Σύμβουλοι:Δημακοπούλου-Τσαβατόπουλος

5 4 Facebook: το δημοφιλέστερο on line κοινωνικό δίκτυο 800 εκατομμύρια χρήστες……..παγκοσμίως 800 εκατομμύρια χρήστες……..παγκοσμίως 1 στους 3 στην Ελλάδα 1 στους 3 στην Ελλάδα Έφηβοι, μεσήλικες, ηλικιωμένοι, άνδρες, γυναίκες. Σε καμία ηλικιακή ομάδα το ποσοστό των χρηστών δεν πέφτει κάτω από το 95%! Έφηβοι, μεσήλικες, ηλικιωμένοι, άνδρες, γυναίκες. Σε καμία ηλικιακή ομάδα το ποσοστό των χρηστών δεν πέφτει κάτω από το 95%! φωτογραφίες δημοσιεύονται καθημερινά. Το δημοφιλέστερο site για ανέβασμα φωτογραφιών φωτογραφίες δημοσιεύονται καθημερινά. Το δημοφιλέστερο site για ανέβασμα φωτογραφιών Το 34% των χρηστών το επισκέπτεται 2-3 φορές την ημέρα Το 34% των χρηστών το επισκέπτεται 2-3 φορές την ημέρα Το 16,7% προτιμά το facebook, ενώ το 15,5% προτιμά να βγαίνει έξω Το 16,7% προτιμά το facebook, ενώ το 15,5% προτιμά να βγαίνει έξω Το 20,1% έχει βγει ραντεβού με αγνώστους Το 20,1% έχει βγει ραντεβού με αγνώστους Το 24% των εφήβων εμφανίζει συμπεριφορά εξάρτησης Το 24% των εφήβων εμφανίζει συμπεριφορά εξάρτησης …………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………….

6 5

7 6 Τι είναι το Facebook; H κυριαρχία στον κυβερνοχώρο Ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ-Μάρκ Ζούκερμπεργκ-δίκτυο για την επικοινωνία των φοιτητών Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ-Μάρκ Ζούκερμπεργκ-δίκτυο για την επικοινωνία των φοιτητών η σελίδα γίνεται προσβάσιμη σε όλο τον κόσμο! 2006 η σελίδα γίνεται προσβάσιμη σε όλο τον κόσμο! Δικαστικές διαμάχες-μηνύσεις-οικονομικά συμφέροντα. Δικαστικές διαμάχες-μηνύσεις-οικονομικά συμφέροντα. Έκλεψε την ιδέα ο ΜΖ ή όχι ; Έκλεψε την ιδέα ο ΜΖ ή όχι ;

8 7 Γιατί το facebook είναι ο δημοφιλέστερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης;  Προσφέρει ένα πλήθος λειτουργιών, που συνεχώς ανανεώνονται  Απευθύνεται σε όλο τον κόσμο ανεξάρτητα κοινωνικής τάξης  Η πρόσβαση είναι δωρεάν  Αναγνωρισιμότητα  Καλύπτουν κοινωνικές επιθυμίες  Διαφήμιση  Διαπροσωπικές σχέσεις-παγκόσμια έκταση –πολυφωνία-καταργεί τις αποστάσεις-ποικιλία κοινωνικών δεσμών  Πολυπολιτισμικό δίκτυο-επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς  Διευρύνση γνώσεων και πνευματικών οριζόντων  Δυνατότητα δραστηριοποίησης και σύμπραξης για κοινούς σκοπούς  Πρόσβαση στη γνώση και την πληροφορία-Ενημέρωση  Ψυχαγωγικό περιεχόμενο  EXEI MEΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΥΔΡΟΓΕΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.

9 8 Λειτουργίες Facebook Προφίλ Συνομιλία Βιντεοκλήσεις Φωτογραφίες Μουσική Βίντεο Αναζήτηση Ενημερώσεις αρχικής σελίδας Εκδηλώσεις Ομάδες Σημειώσεις Ειδοποιήσεις Μarket place Αποκλεισμός Κοινοποίηση τοποθεσιών Προσθήκη ετικετών…………… Χρονολόγιο Λίστες φίλων Εφαρμογές Μηνύματα Μου αρέσει! Φίλοι Τοίχος Δίκτυα Γενέθλια Κινητό Παιχνίδια Προσφορές Έρευνες Σύνδεσμος

10 9 Επιδράσεις του Facebook ΣΣΣΣτην κοινωνική ζωή ΣΣΣΣτην εργασία ΣΣΣΣτη γλώσσα ΣΣΣΣτη ψυχολογία

11 10 Η έρευνα της ομάδας μας  Στόχος μας ήταν να διερευνήσουμε γιατί οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας χρησιμοποιούν το FB, ποιοι λόγοι τους οδήγησαν να δικτυωθούν και ποια προβλήματα αντιμετωπίζουν από τη χρήση του.

12 11 Ερευνητική μεθοδολογία  Επιλέξαμε την ποσοτική προσέγγιση  Χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική μέθοδος  Ως εργαλείο για τη συλλογή των δεδομένων μας χρησιμοποιήσαμε το ερωτηματολόγιο  Το δείγμα μας αποτέλεσαν 90 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας και από τις τρεις τάξεις.

13 12 Τα αποτελέσματα της έρευνας

14 13 Χρήστες του FB

15 14 Ποιοι με επηρέασαν για να γίνεις χρήστης;

16 15 Το βάπτισμα……….

17 16 Πόσο συχνά κάνω χρήση;

18 17 Οι γονείς σου γνωρίζουν;

19 18 Oι διαδικτυακοί μου φίλοι…

20 19 Είναι πιο εύκολο να αποκτήσω φίλους στο FB;

21 20 Φιλία…….σκέφτηκα πριν κάνω «κλικ»;

22 21 Με αναζήτησαν;

23 22 Οι άγνωστοι……

24 23 Λεκτική βία…..

25 24 FB και σεξουαλική βία.

26 25 Συζήτηση με τους γονείς;……..τι είναι αυτό;

27 26 ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι κίνδυνοι από τη χρήση. έκθεση σε μεγάλο αριθμό κινδύνων κοινωνικού χαρακτήρα έκθεση σε μεγάλο αριθμό κινδύνων κοινωνικού χαρακτήρα Επιβλαβής έκθεση της προσωπικής ζωής σε αγνώστους Επιβλαβής έκθεση της προσωπικής ζωής σε αγνώστους Εξαπάτηση Εξαπάτηση Παρενόχληση Παρενόχληση Κλοπή προσωπικών δεδομένων = η μυστικότητα δεν είναι εγγυημένη Κλοπή προσωπικών δεδομένων = η μυστικότητα δεν είναι εγγυημένη Κακόβουλο λογισμικό Κακόβουλο λογισμικό Πορνογραφικό υλικό Πορνογραφικό υλικό Προσηλυτισμός Προσηλυτισμός Βομβαρδισμός με διαφημιστικά μηνύματα Βομβαρδισμός με διαφημιστικά μηνύματα

28 27 Διάπραξη εγκλημάτων Διάπραξη εγκλημάτων Ρουφάει τον ελεύθερο χρόνο Ρουφάει τον ελεύθερο χρόνο Εθισμός και εξάρτηση Εθισμός και εξάρτηση Δημιουργεί αυταπάτες και ψευδαισθήσεις Δημιουργεί αυταπάτες και ψευδαισθήσεις Ηλεκτρονικό κουτσομπολιό Ηλεκτρονικό κουτσομπολιό Απομονώνει τους ανθρώπους Απομονώνει τους ανθρώπους Καταλύει την ανάγκη συμβίωσης Καταλύει την ανάγκη συμβίωσης Αποποιείστε τα πνευματικά σας δικαιώματα Αποποιείστε τα πνευματικά σας δικαιώματα Ηλεκτρονικό ψάρεμα Ηλεκτρονικό ψάρεμα ΚΙΝΔΥΝΟΙ…….

29 28 Μπορώ να είμαι ασφαλής; ► Ασφαλή κωδικό προστασίας ► Απορρίψτε αιτήματα φιλίας από άγνωστα πρόσωπα ► Διαβάστε προσεκτικά όρους και συμφωνίες του facebook………ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ► Επικοινωνήστε απευθείας με τον ιστότοπο ► Ρυθμίσεις απορρήτου

30 29 Ασφάλεια…….προσωπική υπόθεση. ► Η σημασία του να είστε ΕΣΕΙΣ ► Σκεφτείτε πριν δημοσιεύσετε ► Αναφορά καταχρηστικού περιεχομένου ► Μη κοινοποιείτε τον κωδικό πρόσβασης ► Αποκλεισμός και άρση φιλίας ► Εκτελέστε λογισμικό προστασίας από ιούς

31 30 Βοηθήστε τα παιδιά σας να το κάνουν με ασφάλεια. Συνειδητοποιήστε ότι το FB είναι μια πραγματικότητα. Συνειδητοποιήστε ότι το FB είναι μια πραγματικότητα. Καταλάβετε ότι η χρήση του έχει οφέλη. Καταλάβετε ότι η χρήση του έχει οφέλη. Αποδεχτείτε την ανάγκη τους για επικοινωνία και αποδοχή Αποδεχτείτε την ανάγκη τους για επικοινωνία και αποδοχή ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ με τα παιδιά σας. ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ με τα παιδιά σας. Μην καταδικάζετε κάτι που δεν ξέρετε. Μην καταδικάζετε κάτι που δεν ξέρετε. Μάθετε από τους εφήβους…μη φοβάστε να δείξετε ότι δεν έχετε καμμία σχέση με την τεχνολογία Μάθετε από τους εφήβους…μη φοβάστε να δείξετε ότι δεν έχετε καμμία σχέση με την τεχνολογία Γίνετε υπεύθυνοι και ασφαλείς για να μπορέσουν και τα παιδιά σας να περιηγούνται στο κυβερνοχώρο με υπευθυνότητα και ασφάλεια. Γίνετε υπεύθυνοι και ασφαλείς για να μπορέσουν και τα παιδιά σας να περιηγούνται στο κυβερνοχώρο με υπευθυνότητα και ασφάλεια.

32 31 Ψηφιακός πολίτης Σκεφτείτε πριν κάνετε κλικ Πολιτισμός υπευθυνότητας Συμμετέχετε υπεύθυνα στις διαδικτυακές κοινωνικές ηλεκτρονικές κοινότητες

33 32 ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ

34 33 ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ή ΟΧΙ; Σκέψου πριν κάνεις ΚΛΙΚ. Δε ζούμε σε αθώες εποχές. Κάποιοι παίζουν με το μυαλό μας. ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΥΛΑΞΟΥ. Στο δίλλημα FACEBOOK ή ΒΟΛΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.

35 34 Συμπεράσματα…… Η αναπαραγωγή του φτηνού μας εαυτού στο κυνήγι της αποδοχής ή……………….

36 35 Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας.


Κατέβασμα ppt "1 2 Τμήμα Ενδιαφέροντος ΤΕ 3 3 Τα μέλη των Ομάδων 1. Καγιούλης-Κουτρόπουλος-Καρύδα-Πλώτα- Σουβαλιώτη 2. Κούρτης-Κοσμόπουλος-Κουκόπουλος- Βέσσης-Πίγκα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google