Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Harvard ManageMentor ® Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Harvard ManageMentor ® Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Harvard ManageMentor ® Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων

2 2 Harvard ManageMentor: Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων Θέματα Συζήτησης  Εμπόδια για την ακριβή πρόβλεψη των πωλήσεων  Εντοπισμός των καθοριστικών παραγόντων για τις πωλήσεις  Η χρήση των ιστορικών δεδομένων για την πρόβλεψη των πωλήσεων © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.

3 3 Harvard ManageMentor: Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων Εμπόδια για την Ακριβή Πρόβλεψη των Πωλήσεων  Από την εμπειρία σας, πόσο ακριβείς θα λέγατε ότι είναι οι προβλέψεις πωλήσεων του τμήματός μας;  Ποιοί παράγοντες, κατά την άποψή σας, μας εμποδίζουν να κάνουμε ακριβείς προβλέψεις πωλήσεων; © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.

4 4 Harvard ManageMentor: Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων Εντοπισμός των Καθοριστικών Παραγόντων για τις Πωλήσεις  Ποιούς θεωρείτε καθοριστικούς παράγοντες για τις πωλήσεις στον τομέα μας; Ποιές πληροφορίες θα θέλατε να έχετε στα χέρια σας όταν κάνετε προβλέψεις πωλήσεων;  Από όλους τους καθοριστικούς για τις πωλήσεις παράγοντες που καταγράψατε, ποιούς θεωρείτε πιο σημαντικούς; © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.

5 5 Harvard ManageMentor: Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων Η Χρήση των Ιστορικών δεδομένων για την Πρόβλεψη των Πωλήσεων  Μέχρι ποιό σημείο μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα στοιχεία των πωλήσεων των προηγούμενων, για να μας βοηθήσουν στην πρόβλεψη των μελλοντικών πωλήσεων Ποιες τάσεις μπορεί να εμποδίσουν τη δυνατότητά μας να χρησιμοποιήσουμε τις πωλήσεις του παρελθόντος για τις προβλέψεις του επόμενου έτους;  Ποιό είδος ιστορικών δεδομένων μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις προβλέψεις πωλήσεων; Παρέκταση τρέχουσας περιόδου: Παρέκταση των πωλήσεων ενός μήνα σε μελλοντικό χρονικό διάστημα. Ετήσια στοιχεία: Υπολογίζοντας το μέσο όρο πωλήσεων του περασμένου έτους ή προηγούμενων ετών. © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.

6 6 Harvard ManageMentor: Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων Επόμενα Βήματα  Σκεφθείτε κάποιες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να αναπτύσσετε πιο ακριβείς προβλέψεις πωλήσεων για το τμήμα σας  Μελετήστε τις Συμβουλές για την Ανάπτυξη Υποθέσεων στο τμήμα Εργαλεία του μαθήματος. © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.


Κατέβασμα ppt "Harvard ManageMentor ® Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google