Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Music online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Music online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Music online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, την Επικοινωνία και τα ΜΜΕ Ειρήνη Γιανναρά Υπ.Διδάκτωρ ΕΚΠΑ/ΕΜΜΕ

2 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: συνεκτικός ιστός μιας παγκόσμιας εικονικής κοινότητας νέα οικονομία συνεχής και απρόσκοπτη ροή των πληροφοριών και της γνώσης ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

3 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Νέο στάδιο εξέλιξης Υλικός και Άϋλος κόσμος Μέτα-δεδομένα Μέτα-πληροφορία ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

4 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Οι υπερσυνδέσεις ανατρέπουν τη λογική των «φυσικών συνόλων» των πληροφοριών Το σύνολο του Διαδικτύου βρίσκεται μία-δύο συνδέσεις μακριά από οποιαδήποτε ιστοσελίδα ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

5 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Διαχείριση πληροφορίας, Μετάδοση και Αναπαραγωγή από ένα «πραγματικό» περιβάλλον μέσω ενός αντίστοιχου «εικονικού» δημιουργεί τον εξής προβληματισμό: ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

6 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης κλασσικό επικοινωνιακό μοντέλο Πομπός Μήνυμα Δέκτης «πομπού – δέκτη» ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

7 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης η πληροφορία περνά από δύο παράλληλα και συχνά μη ελεγχόμενα περιβάλλοντα με παραπλήσιες δομές ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

8 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης για να καταλήξει, κατατμημένη ή συμπιεσμένη στην θέση της μέσα στο νέο κόμβο της επικοινωνίας που δημιουργείται; ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

9 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Ποιες πληροφορίες περνούν ευκολότερα μέσα από αυτούς τους κόμβους πόσο επηρεάζουν τους δέκτες; ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

10 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Διαχείριση Διανομή πληροφορίας και Πνευματικά δικαιώματα Πεδίο Διαμάχης ανάμεσα στους χρήστες και τους δημιουργούς ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

11 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Η εξέλιξη του θέματος οδηγεί σε σκέψεις πάνω σε θέματα ελευθερίας και δημοκρατίας ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

12 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το Napster είναι ένας διαφορετικός τρόπος να διανεμηθούν ποικίλες μορφές πληροφορίας όπως τα MP3 αρχεία μουσικής ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

13 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εύκολος Αυτοματοποιημένος τρόπος για να αντιγράψει κανείς υλικό ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

14 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Xωρίς να αποδίδεται στη βιομηχανία μουσικής ούτε στους καλλιτέχνες οποιαδήποτε χρηματικό αντάλλαγμα για αυτά τα αντίγραφα (Αυτή η διαδικασία ορίστηκε νομικά ως πειρατεία ψηφιακού περιεχομένου) ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

15 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το κλασσικό επιχειρηματικό μοντέλο στη μουσική βιομηχανία αναφέρεται στη μαζική παραγωγή και διανομή αγαθών ( Hughes & Lang, 2003). ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

16 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο βασίζεται στην παράνομη, μη αδειοδοτημένη εμπορία μουσικών αρχείων μέσω P2P συστημάτων. Αυτή η δραστηριότητα παρέχεται από εταιρείες ή οργανισμούς που διαθέτουν εφαρμογές διανομής και ανταλλαγής μουσικών αρχείων χωρίς χρέωση. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

17 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνει ελεγχόμενες υπηρεσίες online ψηφιακής μουσικής. Μέχρι το τέλος του 2004, οι online πωλήσεις μουσικής έφτασαν τα $270 εκατομύρια, από $89 εκατομύρια το 2003 (Legon, 2004). Μέχρι το 2008, αναμένεται ότι το 33% των μουσικών πωλήσεων θα γίνονται μέσω ελεγχόμενων online downloads, και η πώληση των CD θα πέσει κατά 30% από το υψηλότερο σημείο τους το 1999 (Needham, 2003). ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

18 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

19 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Η μουσική βιομηχανία λειτουργούσε με το κλασσικό επιχειρηματικό μοντέλο και ποτέ δεν κατάφερε να προσεγγίσει τη φιλοσοφία του αγοραστή (Keith, 1960; Kotler & Armstrong, 2004). Επικοινωνιακό κενό στη σχέση πωλητή – αγοραστή ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

20 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Η διαφορά ανάμεσα στο τί πιστεύει ο παροχέας υπηρεσιών ή αγαθών για το τί θέλει ο αγοραστής και ποιές είναι οι πραγματικές ανάγκες των αγοραστών (Zeithaml et al., 1990) «Επικοινωνιακό μοντέλο της σύγκλισης» ααμοιβαία κατανόηση και συναίνεση, στις σχέσεις εντός των δικτύων, ττα οποία αποτελούνται από άτομα που συνδέονται μεταξύ τους με μία διαρκή ροή πληροφοριών που παρέχεται μέσα από μια διαρκή ανάδραση ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

21 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Μεγάλες μουσικές βιομηχανίες κατηγορήθηκαν για έλλειψη πολιτιστικού κεφαλαίου προκειμένου να μεταβούν επιτυχώς από ένα παλαιό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα νέο παραπαίοντας ανάμεσα στη νομοθεσία και το marketing (Freedman, 2003) Το νέο προτεινόμενο μοντέλο αποτελεί μια υβριδιακή κατάσταση νομοθετικού – επιχειρηματικού και επικοινωνιακού πλαισίου στη ψηφιακή εποχή. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

22 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

23 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 1.0 Ο αγοραστής είναι ελεύθερος: ΝΝα αντιγράψει, ΔΔιανείμει, ΠΠαρουσιάσει, κκαι να χρησιμοποιήσει το έργο ΔΔημιουργώντας άλλα έργα Κάτω από τους εξής όρους: ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

24 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons Attribution. ΜΜπορεί να χρησιμοποιήσει το έργο μόνο με τον τρόπο που καθορίζει ο δημιουργός. Noncommercial. ΤΤο έργο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Share Alike. ΕΕάν ο χρήστης αλλάξει, τροποποιήσει, ή αναπαράγει το έργο μπορεί να διανείμει το αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργείων μόνο κάτω από άδεια όμοια με αυτή του πρώτου έργου. Για οποιαδήποτε επαναχρησιμοποίηση του έργου, ο χρήστης πρέπει να αναφέρει τον αρχικό δημιουργό και την άδεια στην οποία υπόκειται το έργο. Οι παραπάνω όροι μπορούν να μην εφαρμοστούν έαν ο χρήστης έχει την άδεια του δημιουργού. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

25 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

26 Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

27 Βιβλιογραφία “Digital Rights Management,” MIT Alumni Association Technology Review, Vol. 104, No. 1, pp. 102-103, January-February 2001. National Academy of Sciences, “New Framework Proposed for Protecting Intellectual Property,” Press Release, November 3, 1999. Davis, Randall, “The Digital Dilemma,” Communications of the ACM 44, No. 2, pp. 77- 83, February 2001. Patterson, L. R., and S. Lindberg, The Nature of Copyright, Athens: University of Georgia Press, p. 23, 1991. “Intellectual Property Online: A Landmark Case,” Strategic Finance, Vol. 82, No. 8., pp. 52-57, February 2001. Laurence, Charles, “Aimster Rekindles Internet Piracy Debate,” Washington Times, p. A2, July 16, 2001. Schwartz, Evan, Foreword to Sonic Boom, by John Alderman, Cambridge, MA: Perseus Books, p. xiv, 2001. Quoted in Alderman, John, Sonic Boom, Cambridge, MA: Perseus Press, p. 138, 2001. National Academy of Sciences, “New Framework Proposed for Protecting Intellectual Property,” Press Release, November 3, 1999. Rich, Laura, and Hane Lee, “Hollywood Beware of Napsterization,” The Industry Standard, July 31, 2000. Davis, Randall, “The Digital Dilemma,” Communications of the ACM 44, No. 2, pp. 77- 83, February 2001. Alderman, John, Sonic Boom, Cambridge, MA: Perseus Press, p. 109, 2001. National Academy of Sciences, The Digital Dilemma, Executive Summary, 2000. http://books.nap.edu/html/digital_dilemma/exec_summ.html http://books.nap.edu/html/digital_dilemma/exec_summ.html “Intellectual Property Online: A Landmark Case,” Strategic Finance, Vol. 82, No. 8, pp. 52-57, February 2001. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

28 Gnutella and Napster Applications - URLs http://www.npssoftware.com/2findmp3/ http://www.acquisitionx.com/ http://www.afternapster.com/ http://www.aresgalaxy.org/ http://www.audiognome.com/ http://www.blubster.com/v2/index.html http://www.inoize.com/ http://www.kazaa.com/us/index.htm http://www.eastbaytech.com/mediagrab.htm http://www.morpheus-os.com/ http://www.mp3.com/ http://www.trollion.com/mwolf/index.html http://www.mynapster.com/ http://www.napster.com/ http://www.shareaza.com/ http://www.teknap.com/ http://www.winmp3locator.com/default.asp http://www.winmix.com/ http://www.xolox.nl/ ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

29 Webography Borland, John, “Snaps, Crackles May Stop CD Piracy,” ZDnet, http://www.zdnet.com/zdnnhttp://www.zdnet.com/zdnn National Academy of Sciences, The Digital Dilemma, Executive Summary, 2000 http://books.nap.edu/html/digital_dilemma/exec_summ.html http://books.nap.edu/html/digital_dilemma/exec_summ.html Gralla, Preston, “Five Live Ones,” 2001 http://www.darwinmag.com/read/080101/live.htmlhttp://www.darwinmag.com/read/080101/live.html Stenger, Richard, “Entrepreneur Proposes Offshore Napster Clone,” March 6,2001 http://www.cnn.com/2001/TECH/internet/03/06/napster.offshore/index.html http://www.cnn.com/2001/TECH/internet/03/06/napster.offshore/index.html “Napster Alternatives Continue Internet Music Sharing,” March 9, 2001. http://www.cnn.com/2001/TECH/internet/03/09/napster.dead/index.html http://www.cnn.com/2001/TECH/internet/03/09/napster.dead/index.html Gnutella informational Web site, www.gnutella.wego.comwww.gnutella.wego.com Coursey, David, “Why Pay-As-You-Go Internet Isn’t Quite Ready For Prime Time,” 2001. http://www.zdnet.com/anchordesk/stories/story/0,10738,2787054,00.html http://www.zdnet.com/anchordesk/stories/story/0,10738,2787054,00.html http://www.digitalcentury.com/encyclo/update/print.html#Gutenberg http://opennap.sourceforge.net/ http://news.findlaw.com/legalnews/lit/napster/ http://www.eff.org/IP/P2P/Napster/ http://www.darknet.com/ http://www.betalounge.com/ http://members.aol.com/mccrackerd/amatuer.htm http://www.crackersoul.com/soundoff/napster.shtml ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

30 Articles from web Opposition of Defendant Napster, Inc. Opposition of Defendant Napster, Inc. Copyright and Digital Media in a Post-Napster World Copyright and Digital Media in a Post-Napster World Napster Guide Security Aspects of Napster and Gnutella Security Aspects of Napster and Gnutella Napster: A walking copyright infringement? Napster: A walking copyright infringement? The Napster Revolution on College Campuses The Napster Revolution on College Campuses Introduction to Peer-to-Peer Systems Two examples... Introduction to Peer-to-Peer Systems Two examples... "In Metallica's eyes Yale is unforgiven, too" Napster: Who’s Right and Who’s Wrong? Napster: Who’s Right and Who’s Wrong? Napster, MP3, and Perception Napster, MP3, and Perception Beyond Napster: Copyright Protection in the Digital Age Beyond Napster: Copyright Protection in the Digital Age "Napster for Ideas" Revenge of the ratings "Napster for Ideas" Revenge of the ratings Penguindossiers. comFactsheet The Man Behind Napster Penguindossiers. comFactsheet The Man Behind Napster Napster & The Music Industry Napster & The Music Industry The Anthropology of file sharing: Consuming Napster as a gift The Anthropology of file sharing: Consuming Napster as a gift Intellectual Property Law An Overview of Napster An Overview of Napster The Napster Lawsuit Page 1 of 13 RIAA / On Deck / FAQ on Napster The Napster Lawsuit Page 1 of 13 RIAA / On Deck / FAQ on Napster New Media and the Circuit of Cyber-Culture: Conceptualizing Napster New Media and the Circuit of Cyber-Culture: Conceptualizing Napster Free Software Matters: Software Keeps Music Free ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab


Κατέβασμα ppt "Music online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google