Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.

2

3 Το λογισμικό χρησιμοποιείται διδακτικά: Το λογισμικό χρησιμοποιείται διδακτικά: Στη διερεύνηση και εφαρμογή βασικών αρχών της λογικής Στη διερεύνηση και εφαρμογή βασικών αρχών της λογικής Στην οργάνωση πληροφοριών Στην οργάνωση πληροφοριών Στην δημιουργία γραφικών αναπαραστάσεων Στην δημιουργία γραφικών αναπαραστάσεων Στην ανάλυση και ταξινόμηση δεδομένων Στην ανάλυση και ταξινόμηση δεδομένων Σε πληθώρα μαθηματικών παιχνιδιών (σπαζοκεφαλιές) Σε πληθώρα μαθηματικών παιχνιδιών (σπαζοκεφαλιές) Περιοχές εφαρμογής του λογισμικού: Νηπιαγωγείο - ΣΤ τάξη Απαιτεί ελάχιστη καθοδήγηση για την εκμάθησή του

4 Η αρχή θα γίνεται πάντα από το μενού «Αρχείο»

5 Αν επιλέξετε «Νέο» θα εμφανιστούν οι εργαλειοθήκες του TableTop Jr με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα είδη αντικειμένων. Μπορείτε να τοποθετήσετε μέχρι 50 αντικείμενα στην επιφάνεια διαγραμμάτων.

6 Μπορείτε να δώσετε ονόματα στα αντικείμενα μέσα από το πλαίσιο κατασκευών χρησιμοποιώντας τα πληκτρολόγιο. Ο τίτλος μπορεί να περιλαμβάνει γράμματα και αριθμούς, αλλά δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 9 χαρακτήρες.

7 Το κουμπί «ζάρια» δημιουργεί αντικείμενα με τυχαία χαρακτηριστικά και τα τοποθετεί στην επιφάνεια διαγραμμάτων. Το πλαίσιο κατασκευών με το οποίο δημιουργείτε τα αντικείμενα. Ο διπλασιαστής είναι ο χώρος στον οποίο αν αφήσουμε ένα αντικείμενο μέσα του αυτό διπλασιάζεται. Η αποθήκη κρύβει τα αντικείμενα κι αν κάνετε κλικ στις πόρτες της μπορείτε να επαναφέρετε τα αντικείμενα. Η αυλή: Εδώ τοποθετείτε τα αντικείμενα που δε χρειάζεστε άμεσα. Ο κάδος ανακύκλωσης: Εδώ πετάτε τα αντικείμενα που δεν χρειάζεστε. Μπορείτε να επαναφέρετε μόνο το τελευταίο αντικείμενο.

8

9 Με τις εντολές του μενού «Οργάνωση» μπορείτε να τοποθετήσετε τα αντικείμενα με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά στην επιφάνεια διαγραμμάτων. Το μενού «Οργάνωση»

10 Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα με όποιο τρόπο θέλετε. Η “ελεύθερη” Οργάνωση

11 Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα σε ομάδες που εμφανίζονται στην επιφάνεια διαγραμμάτων με τυχαίο τρόπο. Η Οργάνωση σε “ομάδες”

12 Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα που εμφανίζονται στην επιφάνεια διαγραμμάτων σε στήλες. Η Οργάνωση σε “στήλες”

13 Η επιλογή «Συμπίεση» ταξινομεί τις κατηγορίες προχωρώντας από αυτή με τα περισσότερα αντικείμενα σ’ αυτή με τα λιγότερα, ενώ εξαφανίζει τις άδειες κατηγορίες από το διάγραμμα. Το κουμπί «Συμπίεση»

14 Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα δεδομένα σε σειρές και στήλες, δηλαδή με δυο κριτήρια ταυτόχρονα. Η Οργάνωση σε “άξονες”

15 Αποτελείται από σύνολα που τέμνονται. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μέχρι τρία σύνολα στην επιφάνεια διαγραμμάτων σας. Η Οργάνωση σε “σύνολα”

16 Σας δίνει τη δυνατότητα να συνδέσετε αντικείμενα σε αλυσίδες. Μια τελεία εμφανίζεται για να δηλώσει την επιτυχημένη σύνδεση. Η Οργάνωση σε “αλυσίδες”

17 Τα γειτονικά αντικείμενα πρέπει να έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα γειτονικά αντικείμενα πρέπει να έχουν δύο ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα γειτονικά αντικείμενα δεν πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα μπορούν να συνδεθούν χωρίς περιορισμούς Η «Οργάνωση» σε αλυσίδες

18 Σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι για να τακτοποιήσετε αντικείμενα σε ένα σχηματισμό από ορθογώνια ή εξαγωνικά κελιά. Η τακτοποίηση σε «Παράθεση»

19 Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά πρέπει να έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά δεν πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα είναι δυνατόν να τοποθετηθούν σε οποιοδήποτε κελί χωρίς περιορισμό Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά πρέπει να έχουν δύο ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά


Κατέβασμα ppt "Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google