Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΒΕΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

2 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΕΒΕΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ: ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

3 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΑ, ΤΟ ΕΒΕΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ: THINK GREEN GATEWAY TO JAPAN & KOREA IMPLEMENT EQUAL ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ EQUAL ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ EXECUTIVE TRAINING PROGRAMME (ETP) Think Green: Έχει γίνει αναλυτική αναφορά στο Πρόγραμμα. Gateway to Japan and Korea: Το πρόγραμμα προσφέρει στα μέλη των επιχειρηματικών αποστολών στην Ιαπωνία και Κορέα: πληροφοριακή υποστήριξη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αποστολή, σεμινάριο για την τοπική αγορά, ενημερωτικές επισκέψεις ανάλογα με το αντικείμενο των επιχειρήσεων, κλείσιμο συναντήσεων με επιλεγμένες κορεατικές επιχειρήσεις, εκθεσιακή εκδήλωση δύο ημερών και υποστήριξη για τις ενδεικνυόμενες ενέργειες follow up. Implement: Το Ε.Β.Ε.Α. συντόνισε το έργο με τίτλο: «An Integrated Mentoring Plan for the Local Effective Management of Employment- IMPLEMENT». Το έργο αφορούσε “στην αντιμετώπιση των συνεπειών της αναδιάρθρωσης στην παραγωγική βάση της οικονομίας, στην Περιφέρεια Αττικής και στις επιπτώσεις της στη γυναικεία απασχόληση και επαγγελματική εξέλιξη”, σε επιχειρήσεις των κλάδων Τουρισμού, Πληροφορικής και Επικοινωνιών, καθώς, στους κλάδους αυτούς εμφανίζονται σημαντικά ποσοστά γυναικείας απασχόλησης σε θέσεις εργασίας χαμηλής και μεσαίας ειδίκευσης. Στο πλαίσιο του έργου αναπτύχθηκαν νέα εργαλεία και συστήματα προσαρμογής, προσωπικής ανάπτυξης και ανέλιξης, μέσα από τον σχεδιασμό και την εφαρμογή “Πιλοτικού Προγράμματος Μentoring” που στόχευε στην πρόληψη της ανεργίας των γυναικών αυτών των κατηγοριών και στη βελτίωση της επαγγελματικής τους θέσης και προοπτικής. Equal (Β’ κύκλος): «Ολοκληρωμένη Παρέμβαση για την Ισότιμη Συμμετοχή Ατόμων με Αναπηρία στην Εργασία», Βασικός σκοπός του Έργου είναι η ανάπτυξη και η προώθηση καινοτόμων μεθόδων, υπηρεσιών και πρακτικών για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των ατόμων της ομάδας-στόχου (ΑΜΕΑ) στην αγορά εργασίας και κατ' επέκταση για την κοινωνική τους ένταξη. Περαιτέρω, το Έργο επιχειρεί να άρει θεσμικά και δομικά εμπόδια της Πολιτείας, με τα οποία τα άτομα με αναπηρία έρχονται αντιμέτωπα, υιοθετώντας τις βασικές αρχές που πρεσβεύει το κοινωνικό μοντέλο προσέγγισης της αναπηρίας και διαμορφώνοντας το πλαίσιο που συνάδει με την επίτευξη του στόχου της διασφάλισης των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία και της ένταξης τους στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ζωή της χώρας. Κύρια επιδίωξη είναι η καθιέρωση ενός νέου μοντέλου, το οποίο θα εμφορείται από την νέα προσέγγιση για την αναπηρία και θα εστιάζει στην πραγμάτωση των στόχων σε πρακτικό επίπεδο. Equal (Β’ κύκλος): «45-64 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ», στόχος του έργου, ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας ατόμων ηλικίας 45 έως 64 ετών που αντιμετωπίζουν κοινωνικό αποκλεισμό από την αγορά εργασίας μέσα από τη δημιουργία νέων, μικρών και ευέλικτων συνεταιριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε τομείς κοινωνικής οικονομίας. Equal (Β’ κύκλος): «ΑΛΚΗΣΤΙΣ», το οποίο στοχεύει σε μια ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη παρέμβαση για την αντιμετώπιση του φαινομένου του κοινωνικού αποκλεισμού των γυναικών. Οι δράσεις του έργου εστιάζουν στη δημιουργία ίσων ευκαιριών για τις γυναίκες που δυσκολεύονται να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στην αγορά εργασίας, στην εξάλειψη των στερεοτύπων για το ρόλο των δύο φύλλων στην οικογένεια και στην προώθηση νέων προτύπων οργάνωσης της εργασίας για τη συμφιλίωση της οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής. Executive Training Programme: 60 Στελέχη Επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν την ευκαιρία να επιτύχουν στην Ιαπωνική και Κορεάτικη Αγορά, χάρη στον νέο κύκλο του προγράμματος Executive Training Programme (ETP) που δρομολογήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σήμερα. Το ETP είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης, το οποίο προσφέρει σε Ευρωπαϊκές Εταιρείες μια λεπτομερή βαθιά γνώση για την Ιαπωνική και Κορεάτικη οικονομία, γλώσσα και επιχειρηματική κουλτούρα. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος σε τρίμηνο εντατικό σεμινάριο στην Ευρώπη, στη συνέχεια θα παρακολουθήσουν για έξι μήνες υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στην γλώσσα και την επιχειρηματική κουλτούρα στο Τόκιο ή τη Σεούλ και τέλος θα ακολουθήσει πρακτική εκπαίδευση τριών μηνών σε Ιαπωνικές ή Κορεάτικες εταιρείες. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

4 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ THINK GREEN ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ :
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ THINK GREEN ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ : 1. ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΒΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2. ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ 3. ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ 4. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΥΦΕΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΝ ΝΕΑΣ ΑΝΔΥΟΜΕΝΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΕΝΤΟΡΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

5 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ν (ΦΕΚ 68/Α/ ) «Ίδρυση και λειτουργία βιομηχανικών-βιοτεχνικών εγκαταστάσεων στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης και άλλες διατάξεις». Σύνοψη: Σύσταση Υπηρεσιών Ρυθμίζονται θέματα αδειών εγκατάστασης Καθορίζονται οι έλεγχοι από την αδειοδοτούσα αρχή Ειδικές διατάξεις για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη της Αττικής Η αναφορά σε νομοθετήματα που ακολουθούν είναι ενδεικτική και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει το σύνολο της νομοθεσίας. Παρατίθενται ορισμένα βασικά νομοθετήματα. Σε παράρτημα δίνεται εκτενής κατάλογος νομοθετικών απαιτήσεων (εθνικών και κοινοτικών). Να σημειωθεί ότι ο κατάλογος είναι «δυναμικός», δηλαδή απαιτείται επικαιροποίηση του κατά τακτά χρονικά διαστήματα. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

6 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (2)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (2) Στερεά Απόβλητα: Ν. 2939/2001 (ΦΕΚ 179Α/6.8.01) «Συσκευασίες και εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων - Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων (ΕΟΕΔΣΑΠ) και άλλες διατάξεις» Ο Ν.2939/2001 περιλαμβάνει: Ορισμός «άλλων προϊόντων» : (άρθ. 2 §4) Άλλα προϊόντα : (άρθ. 15 – 17) Συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης : (άρθ. 7) Πιστοποιητικό εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών : (άρθ. 9) Κυρώσεις : (άρθ. 20) Εθνικός Οργανισμός Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών & Άλλων Προϊόντων (Ε.Ο.Ε.Δ.Σ.Α.Π.) : (άρθ. 24) ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

7 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (3)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (3) Στερεά Απόβλητα: ΚΥΑ 50910/2727/2003 (ΦΕΚ 1909/Β/ ) «Μέτρα και όροι για τη διαχείριση στερεών αποβλήτων. Εθνικός και περιφερειακός σχεδιασμός διαχείρισης » Το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΕΣΔΑ) προσδιορίζει τις γενικές κατευθύνσεις για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων στο σύνολο της χώρας και υποδεικνύει τα κατάλληλα μέτρα που προωθούν συνδυασμένα: α. Την πρόληψη ή και τη μείωση της παραγωγής και της βλαπτικότητας των αποβλήτων. β. Την αξιοποίηση των αποβλήτων με ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση ή ανάκτηση ή οποιαδήποτε άλλη διαδικασία που έχει ως στόχο την παραγωγή δευτερογενών πρώτων υλών ή προϊόντων. γ. Την περιβαλλοντικά ασφαλή διαχείριση των αποβλήτων με τον καθορισμό τεχνικών προδιαγραφών για την εκπόνηση των μελετών οργάνωσης και λειτουργίας δ. Την χρησιμοποίηση των αποβλήτων ως πηγής ενέργειας. ε. Την περιβαλλοντικά αποδεκτή και ασφαλή διάθεση των αποβλήτων που δεν υπόκεινται σε διεργασίες αξιοποίησης και των υπολειμμάτων της επεξεργασίας των αποβλήτων, με στόχο την αειφορία. στ. Την ενθάρρυνση της ορθολογικής οργάνωσης και της ολοκληρωμένης διαχείρισης των αποβλήτων. ζ. Τη δημιουργία εθνικού δικτύου εγκαταστάσεων διάθεσης αποβλήτων. η. Την κατάρτιση εθνικής στατιστικής αποβλήτων, σύμφωνα με τον Κανονισμό 2150/2002/ΕΚ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

8 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (4)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (4) Επικίνδυνα Απόβλητα: KYA 24944/2006 (ΦΕΚ 791Β/ ) «Έγκριση Γενικών Τεχνικών Προδιαγραφών για την διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων σύμφωνα με το άρθρο 5 (παρ. Β) της υπ΄ αριθμ /725 κοινή υπουργική απόφαση «Μέτρα όροι και περιορισμοί για την διαχείριση επικινδύνων αποβλήτων κ.λπ.» (Β΄383) και σε συμμόρφωση με τις διατάξεις του άρθρου 7 (παρ.1) της οδηγίας 91/156/ΕΚ του Συμβουλίου της 18ης Μαρτίου 1991» Περιλαμβάνει : - Συλλογή – συσκευασία – σήμανση– μεταφορά των Ε.Α. -Αποθήκευση Ε.Α. -Μελέτη οργάνωσης των εγκαταστάσεων ή/και των εργασιών διαχείρισης Ε.Α. -Έντυπο αναγνώρισης για τη συλλογή και μεταφορά Ε.Α. -Τεχνική έκθεση διαχείρισης αποθηκευμένων Ε.Α. -Περιεχόμενα του φακέλου για εγγραφή στο μητρώο του ΥΠΕΧΩΔΕ -Τήρηση μητρώου των εγκαταστάσεων παραγωγής η/και διαχείρισης Ε.Α. -Ετήσια έκθεση παραγωγού αποβλήτων -Ενδεικτικός κατάλογος εναλλακτικών μεθόδων επεξεργασίας Ε.Α. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

9 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (5)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (5) Επικίνδυνα Απόβλητα: ΠΔ 115/2004 (ΦΕΚ 80/Α) «Αντικατάσταση της 73537//1438/95 ΚΥΑ (Διαχείριση των ηλεκτρικών στηλών και των συσσωρευτών που περιέχουν ορισμένες επικίνδυνες ουσίες - ΦΕΚ 781/Β) και της 19817/2000 ΚΥΑ (Τροποποίηση της 73537//1438/95 ΚΥΑ κλπ - ΦΕΚ 963 Β). Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των χρησιμοποιημένων ηλεκτρικών στηλών και συσσωρευτών» Τα προγράμματα εναλλακτικής διαχείρισης αναφέρονται στη θέσπιση ειδικών μέτρων και στον προσδιορισμό συγκεκριμένων δράσεων και διαδικασιών για την εναλλακτική διαχείριση των Η.Σ και συσσωρευτών και περιλαμβάνουν κατά κύριο λόγο: α) Μέτρα για την μείωση της επικινδυνότητας των Η.Σ. και συσσωρευτών ως προς την περιεκτικότητά τους σε βαρέα μέταλλα. β) Μέτρα για τη μείωση των χρησιμοποιημένων Η.Σ. και συσσωρευτών στα οικιακά απόβλητα. γ) Μεθόδους για την οργάνωση της εναλλακτικής διαχείρισης των Η.Σ και συσσωρευτών. δ) Μέτρα για την προώθηση της αξιοποίησης ανακύκλωσης των χρησιμοποιημένων Η.Σ και συσσωρευτών. ε) Μέτρα για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του καταναλωτή ή του τελικού χρήστη. στ) Κατευθυντήριες γραμμές και τεχνικές οδηγίες για τη χωριστή συλλογή, προσωρινή αποθήκευση και μεταφορά των Η.Σ. και συσσωρευτών. ζ) Μέτρα για την επίτευξη των ποσοτικών στόχων σύμφωνα με το άρθρο 11 του παρόντος Π.Δ. Για τη διαχείριση των χρησιμοποιημένων Η.Σ. και συσσωρευτών απαιτείται έγκριση περιβαλλοντικών όρων και άδεια διαχείρισης σύμφωνα με τη διαδικασία και τους όρους που προβλέπονται στις σχετικές διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας για τη διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

10 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (6)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (6) Επικίνδυνα Απόβλητα: ΠΔ 117/2004 (ΦΕΚ 82/Α) «Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων ειδών ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε συμμόρφωση με τις διατάξεις των Οδηγιών 2002/95 «σχετικά με τον περιορισμό της χρήσης ορισμένων επικίνδυνων ουσιών σε είδη ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού» και 2002/96 «σχετικά με τα απόβλητα ειδών ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού» του Συμβουλίου της 27ης Ιανουαρίου 2003» Το πρόγραμμα εναλλακτικής διαχείρισης αναφέρεται στη θέσπιση ειδικών μέτρων και στον προσδιορισμό συγκεκριμένων δράσεων και διαδικασιών για την εναλλακτική διαχείριση των ΑΗΗΕ και περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο: α) Μέτρα για οργάνωση της εναλλακτικής διαχείρισης των ΑΗΗΕ. β) Μέτρα για την μείωση της επικινδυνότητας των ΗΗΕ καθώς και της ποσότητας των ΑΗΗΕ στα οικιακά απόβλητα. γ) Μέτρα για την προώθηση της επαναχρησιμοποίησης και την ενθάρρυνση της αξιοποίησης ανακύκλωσης των ΑΗΗΕ. δ) Μέτρα για την προώθηση της έρευνας και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών αξιοποίησης, ανακύκλωσης και επεξεργασίας, καθώς και ανάπτυξη ειδών ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού δίχως βαρέα μέταλλα, ΡΒΟΕ και ΡΒΒ ή άλλων επικίνδυνων ουσιών και υποκατάστασή τους με φιλικότερες προς το περιβάλλον εναλλακτικές ουσίες οι οποίες να εξασφαλίζουν σημαντική μείωση των κινδύνων για την υγεία και το περιβάλλον. ε) Μέτρα για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του καταναλωτή ή του τελικού χρήστη στ) Κατευθυντήριες γραμμές και τεχνικές οδηγίες για τη χωριστή συλλογή, επεξεργασία και αξιοποίηση των ΑΗΗΕ. ζ) Μέτρα για την επίτευξη των ποσοτικών στόχων σύμφωνα με το άρθρο 11 του παρόντος Π.Δ . ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

11 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (7)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (7) Διαχείριση Υδάτων και Υγρών Αποβλήτων: ΥΑ /656/79 (ΦΕΚ 582/Β/ ) «Περί διάθεσης υγρών αποβλήτων από τις παραγωγικές διαδικασίες των βιομηχανικών απορροών περιοχής Μείζονος Πρωτευούσης, δια του δικτύου υπονόμων και των ρευμάτων που εκτρέπονται στον Κ.Α.Α. και που εποπτεύονται από τον Ο.ΑΠ., με αποδέκτη τη θαλάσσια περιοχή Κερατσινίου Πειραιώς.» Καθορισμός ορίων εκπομπών βιομηχανικών απορροών σε υπονόμους και ρεύματα της Αττικής. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

12 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (8)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (8) Διαχείριση Υδάτων και Υγρών Αποβλήτων: ΚΥΑ 26857/553/88 (ΦΕΚ 196Β) «Μέτρα και περιορισμοί για την προστασία των υπόγειων νερών από απορρίψεις ορισμένων επικίνδυνων ουσιών» Προϋποθέσεις και όροι για τις απορρίψεις επικινδύνων ουσιών στα υπόγεια νερά. 1. Προκειμένου να επιτραπούν απορρίψεις των επικινδύνων ουσιών των καταλόγων Ι και ΙΙ του Παραρτήματος (άρθρον 9) σύμφωνα με την παραγρ. Ι του άρθρου 4 της παρούσας απόφασης απαιτούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις: α) Δυνατότητα εποπτείας της ποιότητας των υπόγειων νερών από την αρμόδια αρχή β) Τήρηση όλων των τεχνικών προφυλάξεων για την αποφυγή της ρύπανσης των υπόγειων νερών από τις επικίνδυνες ουσίες των καταλόγων Ι και ΙΙ του Παραρτήματος (άρθρο 9) της παρούσας. γ) Τήρηση όλων των τεχνικών προφυλάξεων προκειμένου οι επικίνδυνες ουσίες να μην μπορούν να φθάσουν σε άλλα υδατικά συστήματα ή βλάψουν άλλα οικοσυστήματα. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

13 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (9)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (9) Διαχείριση Υδάτων και Υγρών Αποβλήτων: ΠΔ 256/89 (ΦΕΚ 121Α) «Άδεια χρήσης νερού» Σκοπός του ΠΔ είναι η θέσπιση κανόνων έκδοσης αδειών νέων χρήσεων νερού για την εξασφάλιση, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων ρυθμίσεων του Ν. 1739/1987, της δυνατότητας εφαρμογής της επιθυμητής υδατικής πολιτικής και του προσανατολισμού της ζήτησης σε χρήσεις στις οποίες στοχεύουν τα προγράμματα ανάπτυξης της χώρας και των περιφερειών της. Οι άδειες αυτές είναι υποχρεωτικές για κάθε νομικό και φυσικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί νερό . ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

14 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (10)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (10) Διαχείριση Υδάτων και Υγρών Αποβλήτων: ΠΔ 82/2004 (ΦΕΚ 64Α) «Αντικατάσταση της 98012/2001/1996 ΚΥΑ "Καθορισμός μέτρων και όρων για τη διαχείριση των χρησιμοποιημένων ορυκτελαίων" (Β'40)." Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των Αποβλήτων Λιπαντικών Ελαίων".» Θεσπιζόμενα μέτρα για τη διάθεση των αποβλήτων λιπαντικών ελαίων να ανταποκρίνονται στους στόχους και τις γενικές αρχές του Ν.2939/2001 (άρθρα 1 και 4) και να επιτυγχάνεται έτσι πιο αποτελεσματικά για την υγεία του ανθρώπου και το Περιβάλλον, η συλλογή και η διάθεσή τους με προτεραιότητα την επεξεργασία με αναγέννηση και η μείωση της τελικής τους διάθεσης, στο πλαίσιο μιας περιβαλλοντικά ολοκληρωμένης και ορθολογικής διαχείρισης των αποβλήτων λιπαντικών ελαίων. Πρέπει η εταιρεία να φροντίζει ώστε τα απόβλητα μεταχειρισμένων λιπαντικών ελαίων να οδηγούνται προς επεξεργασία σε εγκεκριμένες εγκαταστάσεις . ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

15 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (11)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (11) Ατμοσφαιρική ρύπανση: ΠΔ 335/93 (ΦΕΚ 143/Α/93) «Απαιτήσεις απόδοσης για τους νέους λέβητες ζεστού νερού που τροφοδοτούνται με υγρά ή αέρια καύσιμα, σε συμμόρφωση προς την οδηγία του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων 92/42/ΕΟΚ του Μαϊου 1992» Το παρόν Διάταγμα καθορίζει τις απαιτήσεις απόδοσης που εφαρμόζονται στους νέους λέβητες ζεστού νερού που τροφοδοτούνται με υγρά ή αέρια καύσιμα, ονομαστικής ισχύος ίσης ή ανώτερης των 4KW και ίσης ή κατώτερης των 400KW. Εξαιρούνται από το παρόν διάταγμα: οι λέβητες παραγωγής ζεστού νερού που μπορούν να τροφοδοτούνται με διάφορα καύσιμα μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και τα στερεά, οι μονάδες στιγμιαίας παραγωγής ζεστού νερού για οικιακή χρήση, οι λέβητες που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να τροφοδοτούνται με καύσιμα των οποίων οι ιδιότητες διαφέρουν σημαντικά από αυτές των αερίων και υγρών καυσίμων που συνήθως κυκλοφορούν στο εμπόριο (κατάλοιπα βιομηχανικά αέρια βιοαέρια, κ.λπ.), οι μαγειρικές συσκευές και οι συσκευές που έχουν σχεδιαστεί για να θερμαίνουν κατά κύριο λόγο τον χώρο στον οποίο είναι εγκατεστημένες και παρέχουν επίσης, αλλά δευτερευόντως, ζεστό νερό για κεντρική θέρμανση και οικιακή χρήση, οι συσκευές ωφέλιμης ισχύος κάτω των 6 KW που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την τροφοδότηση ενός συστήματος αποθήκευσης ζεστού νερού για οικιακή χρήση με κυκλοφορία μέσω της βαρύτητας,οι λέβητες που δεν κατασκευάζονται εν σειρά. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

16 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (12)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (12) Ατμοσφαιρική ρύπανση: ΥΑ 21475/4707 (ΦΕΚ 880Β/ ) «Περιορισμός των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με τον καθορισμό μέτρων και όρων για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων.» Σκοπός της απόφασης είναι η συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 93/76/ΕΟΚ. Ρύθμιση θεμάτων ΚΟΧΕΕ (Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, ο Κανονισμός για την Ορθολογική Χρήση και Εξοικονόμηση Ενέργειας – ΚΟΧΕΕ – (άρθρο 26 του ΓΟΚ) επιβάλλει την εκπόνηση μελετών, όπως ενεργειακή μελέτη, για τη διαπίστωση του βαθμού ενεργειακής απόδοσης, την κατάταξη των κτιρίων στην αντίστοιχη ενεργειακή κατηγορία (βαθμονόμηση) στοιχεία που αναγράφονται στο ειδικό έντυπο (ΔΕΤΑ). Μέχρι την έναρξη ισχύος του ΚΟΧΕΕ εφαρμόζονται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Καθιέρωση ενεργειακών επιθεωρήσεων, ενεργειακής πιστοποίησης και ενεργειακής βαθμονόμησης κτιρίων. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

17 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (13)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (13) Θόρυβος: Π.Δ. 1180/81 (ΦΕΚ 293Α/ ) «Περί ρυθμίσεων θεμάτων αναγόμενων εις τα της ιδρύσεως και λειτουργίας βιομηχανιών, βιοτεχνιών, πάσης φύσεως μηχανολογικών εγκαταστάσεων και αποθηκών και της εκ τούτων διασφαλίσεως περιβάλλοντος εν γένει.» Ρυθμίζονται θέματα ορίων θορύβου ανά περίπτωση δραστηριότητας και περιοχή εγκατάστασης. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

18 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (14)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (14) Θόρυβος: ΚΥΑ 69001/1921/88 (ΦΕΚ 751Β/88) «Οριακή τιμή στάθμης θορύβου μηχανημάτων και συσκευών εργοταξίου.» Βεβαίωση εξέτασης τύπου ΕΟΚ για την οριακή τιμή της ηχητικής ισχύος κάθε τύπου μηχανοκίνητου αεροσυμπιεστή, ή πυργογερανού ή ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους συγκόλλησης ή ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους ισχύος ή φορητής συσκευής θραύσης σκυροδέματος και αεροσφυρών χορηγείται από την αρμόδια σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης Νομοθεσίας, Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ , μετά από σύμφωνη γνώμη της αρμοδίας Δ/νσης του Υπουργείου Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

19 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (15)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (15) Θόρυβος: ΥΑ ΗΠ 9272/471/2007 (ΦΕΚ 286Β/ ) «Τροποποίηση του άρθρου 8 της υπ αριθμ /2028/2003 κοινής υπουργικής απόφασης (1418/Β), σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της οδηγίας 2005/88/ΕΚ «για την τροποποίηση της οδηγίας 2000/14/ΕΚ για την προσέγγιση των νομοθεσιών των κρατών μελών σχετικά με την εκπομπή θορύβου στο περιβάλλον από εξοπλισμό προς χρήση σε εξωτερικούς χώρους», του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2005» Περιέχει λίστα εξοπλισμού έργων / κατασκευών που υπόκειται σε όρια θορύβου καθώς και λίστα εξοπλισμού που υπόκειται μόνο σε επισήμανση ως προς το θόρυβο. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

20 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΟΣΔΑΠ (ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ) ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ «ΣΣΕΔ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ» ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΩΝ « ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Α.Ε.» ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ» ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» Ο νόμος 2939/2001 «Συσκευασίες και εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων προβλέπει την δημιουργία νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου (ΝΠΙΔ) τον «Εθνικό Οργανισμό Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων» με τον διακριτικό τίτλο «ΕΟΕΔΣΑΠ». Ο ΕΟΕΔΣΑΠ λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος και δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Σκοπός του ΕΟΕΔΣΑΠ είναι κατά κύριο λόγο ο σχεδιασμός και η εφαρμογή της πολιτικής για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων συσκευασιών και των «άλλων προϊόντων» (ως άλλα προϊόντα νοούνται απόβλητα που αφορούν τις ηλεκτρικές στήλες και συσσωρευτές, τα ελαστικά οχημάτων, τον ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό, τα οχήματα τέλους κύκλου ζωής (ΟΤΚΖ), τα απόβλητα λιπαντικών ελαίων, τα απόβλητα εκσκαφών, κατασκευών και κατεδαφίσεων, ενώ υπάρχει δυνατότητα διεύρυνσης του πεδίου εφαρμογής του νόμου και σε άλλα ρεύματα αποβλήτων). Ο ΕΟΕΔΣΑΠ εποπτεύει επίσης τη λειτουργία των συστημάτων ατομικής και συλλογικής εναλλακτικής διαχείρισης, όπως εμφανίζονται αναλυτικά στον Πίνακα, που ακολουθεί: ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ Σύστημα Συλλογικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών «ΣΣΕΔ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ» της εταιρείας Ε.Ε.Α.Α. ΑΕ (ΦΕΚ 391 Β/ ) Χειμάρρας 5, Μαρούσι, τηλ.: /3, Fax: , Σύστημα Συλλογικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών Ορυκτελαίων « ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Α.Ε» με δ.τ. ΚΕΠΕΔ ΑΕ (ΦΕΚ 391 Β/ ) Ηρ. Αττικού 12Α , Μαρούσι, τηλ.: /2, Fax: Ατομικό σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών της Ιδιωτικής Ετικέτας και Εισαγωγής Προϊόντων «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ» (ΦΕΚ 1108 Β/ ), Τηλ: Συλλογικό σύστημα ανταποδοτικής εναλλακτικής διαχείρισης και ανακύκλωσης συσκευασιών και αποβλήτων με την επωνυμία «ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» (ΦΕΚ 2711 Β΄/ ). Λεωφ. Πεντέλης 77-79, Χαλάνδρι, τηλ: , Fax: , ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

21 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (2)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (2) ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε.» ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ « ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ Α.Ε.» ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΟΡΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΤΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ ΜΕ Δ.Τ. Α.Φ.Η.Σ. Α.Ε. ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ Σ.Υ.Δ.Ε.Σ.Υ.Σ Α.Ε. ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ (ΑΗΗΕ) Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού εξοπλισμού «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε» (ΦΕΚ 905 Β/ ) Συγγρού 196 & Χαροκόπου 2, Καλλιθέα Τηλ.: , Fax: Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Φωτιστικών Ειδών και Λαμπτήρων «ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ Α.Ε.» (ΦΕΚ 317 Β/ ) Κύπρου 3 & 25ης Μαρτίου 4,ΤΚ Ταύρος, Τηλ , Fax: , ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΤΗΛΩΝ (ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ) Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Φορητών Ηλεκτρικών Στηλών και Συσσωρευτών με δ.τ Α.Φ.Η.Σ. Α.Ε. (ΦΕΚ 1056Β/ ) Λ. Δημοκρατίας 73, Μελίσσια, τηλ.: , Fax: ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσσωρευτών Σ.Υ.Δ.Ε.Σ.Υ.Σ ΑΕ (ΦΕΚ 1124 Β/ ) Ιουλίου Σμίθ 3, Θησείο, τηλ.: , Fax: ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

22 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (3)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (3) ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΣΕΔΙΣ-Κ ΕΠΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟ Δ. Τ. «ΕΔΟΕ Α.Ε.» ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ «ECOELASTICA» ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΕΛΑΙΩΝ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α.Ε.» Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσσωρευτών Κρήτης ΣΕΔΙΣ-Κ ΕΠΕ (ΦΕΚ 1398 Β/ ) Εφόδου 8, Ηράκλειο – Κρήτη, τηλ.: /317546, Fax: ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΛΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ (ΟΤΚΖ) Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδας με το δ. τ. «ΕΔΟΕ Α.Ε» (ΦΕΚ 907 Β / ) Κηφισίας 324, Χαλάνδρι, τηλ.: , Fax: ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Μεταχειρισμένων Ελαστικών «ECOELASTICA» (ΦΕΚ 1145 Β/ ) Βασ. Κων/νου 35 & Ανταίου 1, Μαρούσι, Τηλ: /370 Fax: ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΕΛΑΙΩΝ (ΑΛΕ) Σύστημα Συλλογικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Λιπαντικών Ελαίων «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α.Ε» με το δ.τ. ΕΛ.ΤΕ.ΠΕ. ΑΕ (ΦΕΚ 905 Β/ ) Λ. Μεγαρίδος 124, Ασπρόπυργος, τηλ.: /2, Fax: ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ


Κατέβασμα ppt "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google