Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ Ά ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΜΜΟΣ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ 2009-2010.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ Ά ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΜΜΟΣ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ 2009-2010."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ Ά ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΜΜΟΣ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΛ. 4 Η ΗΛΕΚΤΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΣΕΛ. 6 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΣΕΛ. 7 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕΛ. 11 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ. 15 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ. 20 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ. 24 Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ FENDER

3 H ΠΡΩΤΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ

4 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΗΧΗΤΙΚΟ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΑΤΣΑΛΙΝΩΝ ΧΟΡΔΩΝ ΤΗΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΙΣΧΥΤΗ-ΗΧΕΙΟΥ. ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙ- ΗΘΕΙ ΜΕ ΕΦΕ OΠΩΣ ΤΟ REVERB Ή ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΘΩΘΕΙ. ΕΝΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΥΠΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΕΞΙ ΧΟΡΔΕΣ,ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΤΑΧΟΡΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΖΑΖ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΛ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΤΑΛ NU METAL. ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΧΟΡΔΕΣ (ΜΕ ΕΞΙ ΖΕΥΓΗ ΧΟΡΔΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΟΚΤΑΒΑΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΤΖΑΝΓΚΛ ΠΟΠ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΚ.ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΚΟΥΦΙΟ ΣΩΜΑ,ΑΤΣΑΛΙΝΕΣ ΧΟΡΔΕΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕ ΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟ ΒΟΛΦΡΑΜΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ RICKENBACKER ΤΟ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΌ ΤΟΝ LES PAUL, O ΠΡΩΤΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΤΥΠΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΜΕ ΚΟΥΦΙΟ ΣΩΜΑ ΗΤΑΝ Η FENDER ESQUIRE ΤΟ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ-ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΛΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΌ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 1940 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΛΟΥΖ,ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΟΚ ΕΝΤ ΡΟΛ ΚΑΙ ΡΟΚΑΜΠΙΛΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΥΖ ΡΟΚ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΌΠΩΣ Η ΚΑΟΥΝΤΡΙ, Η ΑΜΠΙΕΝΤ (Η ΝΙΟΥ ΕΙΤΖ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΔΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.

5 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ GIBSON LES PAUL

6 H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΙΘΑΡΑΣ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΕΝΤΑΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΩΝ BIG BAND ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΤΖΑΖ ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΑΥΞΑΝΑΝ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΑΛΚΙΝΑ ΠΝΕΥΣΤΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΚΟΥΦΙΟ ΑΨΙΔΩΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΙΣ.

7 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΌ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΚΙΘΑΡΑΣ, ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ. Ο LES PAUL, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΑΡΤΩΝΤΑΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΣΕ ΚΙΘΑΡΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΘΕΙΣΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΜΕ ΚΟΥΦΙΟ ΣΩΜΑ,ΑΤΣΑΛΙΝΕΣ ΧΟΡΔΕΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΕΣ ΜΕ ΝΗΜΑ ΒΟΛΦΡΑΜΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΟΡΓΑΝΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΤΟ 1932 ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ELECTRO STRING INSTRUMENT CORPORATION ΣΤΟ LOS SANTOS ΥΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ADOLPH RICKENBACHER KAI GEORGE BEAUCHAMP. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ HARRY WATSON,ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΙΤΗ ΤΗΣ ELECTRO STRING COMPANY KAI ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ RICKENBACKER ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΟΜΩΝΥΜΗΣ ΣΕΙΡΑΣ. ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΚΙΘΑΡΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΈΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 1932, ΣΤΗΝ ΓΟΥΙΤΣΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΣΑΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο GAGE BREWER,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΟΥ ΚΙΘΑΡΕΣ, ΜΙΑ ELECTRIC HAWAIIAN A-25 KAI MIA KANONIKH ELECTRIC SPANISH, ΟΡΓΑΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΗΝΑ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ.

8 ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ

9 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ IBANEZ

10

11 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΌ ΚΑΛΛΙΤΕ ΧΝΕΣ ΤΟΥ HAWAIIAN STYLE ΌΠΩΣ Ο ANDY IONA O BOB DYNN ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ- ΤΟΣ MILTON BROWN’S MUSICAL BROWNIES ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΧΑΒΑΝΕΖΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ HAWAIIAN ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΣΟΥΙΝΓΚ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟ 1935 ΤΟΥ ΔΙΣΚΟ DECCA ΈΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΤΥΛ ΠΟΥ ΕΦΟΡΜΩΝΤΑΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΤΗΣ ΧΑΒΑΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΖΑΖ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΥΖ. Ο ALVINO REY ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΑ,ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΤΗΝ PEDAL STEΕL ΚΙΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ GIBSON.Η ΠΡΩΤΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ SWEETHEART LAND KAI IT’S A LOW- DOWN DIRTY SHAME ΤΟΥ ΤΖΑΖ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑ GEORGE BARNES TO 1938,ΕΝΏ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΛΕΙΑ ΣΤΟΝ EDDIE DURHAM,O ΟΠΟΙΟΣ ΌΜΩΣ ΘΕΩΡΕΙ- ΤΑΙ ΌΤΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΩΝ KANSAS CITY FIVE 15 ΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. Ο DURHAM ΔΙΔΑΞΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΤΟΝ ΝΕΑΡΟ CHARLIE, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΖΑΖ ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ.

12 ΗΛΕΚΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ GIBSON

13 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ V

14 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ESP

15 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΠΡΩΤΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΔΥΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΙΣΙΣΙΠΙ ΕΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΝΤΑΛΑΣ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ, ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΠΡΟΒΑΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΧΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥΙΝΓΚ. Ο ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ JIM BOYD ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ‘‘HOT DOG STOMP’’ (DAL 178-Vo 03371).’’SHINE ON,HARVEST MOON’’ (DAL 180-Vo 03272), KAI ‘‘CORRINE,CORRINA’’(DAL 181-Vo/OK 03117)MIA ΝΩΡΙΤΕΡΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙ- ΚΩΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗΣ ΧΑΒΑΝΕΖΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΜΕ ΜΑΓΝΗΤΗ ΜΕ ΠΕΡΙΕΛΙΞΗ ΝΗΜΑΤΟΣ ΧΑΛΥΒΑ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗ- ΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΣΟΥΙΝΓΚ MILTON BROWN AND HIS BROWNIES ΣΤΙΣ 27 ΚΑΙ 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΤΟΥ 1935, ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑ ΤΟΥ BOB DYNN. ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ Η RICKENBACKER (AΡΧΙΚΩΣ ΑΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗ RO-PAT-IN) TO 1932,H DOBRO TO 1933, H NATIONAL, H AUDIO VOX KAI H VOLU-TONE TO 1934, H VEGA, H EPIPHONE (ELECTRO- PHONE KAI ELECTAR), KAI H GIBSON TO 1935 ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 1936 ΚΑΙ ΕΚΤΟΤΕ.

16 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ JACKSON METAL STYL

17 ΗΛΕΚΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ JACKSON V

18 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ JACKSON

19 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ESP

20 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΤΥΠΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΓΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ,ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΗΧΟΥΝΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.Η ΕΤΑΙΡΙΑ RICKENBACHER,(ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗ RICKENBACKER),ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΤΟ 1931 ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΜΑΖΙΚΑ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΑΠΌ ΣΩΜΑ ΧΥΤΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΣΑΛΙΝΗΣ ΠΕΙΕΛΙΞΕΩΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ THE FRYING PAN ή THE PANCAKE GUITAR.ENA ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΗΧΟ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΌΠΩΣ ΑΠΕΦΑΝΘΗ Ο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ JOHN TEAGLE.H ΕΤΑΙΡΙΑ AUDIOVOX ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΣΥΜΠΑΓΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 1940 ΚΑΙ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ EPIPHONE GUITAR O ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ LES PAUL KAΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙ- ΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΜΕ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΣΩΜΑ. ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ LOG GUITAR (ΚΙΘΑΡΑ-ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ) ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΌ ΈΝΑ ΑΠΛΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΞΥΛΙΝΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΦΙΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ ΑΠΌ ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΞΥΛΟ, ΑΠΌ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗ- ΤΟΥΣ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΌ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΟΙΟ- ΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ Ή ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ LES PAUL ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ GIBSON.ΤΟ 1945 Ο RICHARD D. BOURGERIE ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΕΝΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗ ΚΙ ΈΝΑΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟ GEORGE BARNES O ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΕΙΤΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟΝ LES PAUL,O OΠΟΙΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥ.

21 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ SOULFLY ESP

22 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ LTD

23 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ IBANEZ

24 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ FENDER ΤΟ 1946 Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩ- ΝΟΥ CLARENCE LEONIDAS FENDER ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΟΣ ΩΣ LEO FENDER,ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΜΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΥΜΠΑΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΚΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ FENDER ESQUIRE.ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΥΠΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΟ ΣΤΗ ΤΖΑΖ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΑΠΗΧΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΟΥΝΤΡΗ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ. Η ΕΚΔΟΣΗ ESQUIRE ΜΕ ΔΥΟ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ BROADCASTER, ONOMA TO ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΕ FENDER TELECASTER ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΥΝΩΝΥΜΙΑΣ/ΟΜΟ- ΗΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΕΤ ΝΤΡΑΜΣ BROADKASTER. KAI META H HΛΕΚΤΡΙΚΗ FENDER ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ STRATOCASTER ΌΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

25 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ FENDER STRATOCASTER

26 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ FENDER TELECASTER

27 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ FENDER JAGUAR

28 ΤΕΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΜΜΟΣ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ


Κατέβασμα ppt "ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ Ά ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΜΜΟΣ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ 2009-2010."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google