Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

2 Τίτλος δραστηριότητας: Είμαστε το Α4 (video) Όνομα Εκπαιδευτικού: Μάινας Διονύσιος Σχολείο: 2ο ΓΕΛ Διαπ/κής Εκπαίδευσης Ελληνικού Τηλ.Επικοιν.:

3 Τίτλος Δραστηριότητας Αντικείμενο: [Γλώσσα] Τάξη: [Α’ Λυκείου] Σκοπός: [O σκοπός ήταν μέσω των δραστηριοτήτων που συνδέονταν με τη δημιουργία video οι μαθητές να ασκηθούν στην παραγωγή και κατανόηση προφορικού και γραπτού λόγου] Λογισμικό: [Movie Maker]

4 Περιγραφή δραστηριότητας Αρχικά, σε συνεργασία με τους μαθητές (όλοι προέρχονται από ξένες χώρες, είναι αλλοδαποί ή ομογενείς και ξεκίνησαν την εκμάθηση της Ελληνικής ως αρχάριοι) καταρτίστηκε μια σειρά θεματικών ενοτήτων (π.χ. αυτοπαρουσίαση, η Ελλάδα, η χώρα μου, το σχολείο μου, τα προβλήματά μου, ρατσισμός κ.λ.π., η οποία στην πορεία εμπλουτίστηκε και μερικώς τροποποιήθηκε. Οι μαθητές ανάλογα με το θέμα κάθε φορά προετοιμάζονται τι περίπου θα πουν και θα κάνουν, γράφουν, σχεδιάζουν. Μετά βιντεοσκοπείται το αποτέλεσμα που κυρίως είναι απόψεις των μαθητών (αλλά και καθηγητών) υπό μορφή συνεντεύξεων και σκηνές από διάφορες σχολικές δραστηριότητες. Στο τέλος έγινε μοντάζ του υλικού, επεξεργασία και καταγραφή σε DVD. Για τη βιντεοσκόπηση αγοράστηκε βιντεοκάμερα από το σχολείο και η επεξεργασία διεξήχθη στο ΕργαστήριοΠληροφορικής του σχολείου με το Movie Maker. Επιμόρφωση εκ μέρους του διδάσκοντα δε χρειάστηκε, γιατί είναι επιμορφωτής νέων τεχνολογιών και κατέχει τα σχετικά τεχνικά θέματα.

5 Διδασκαλία Τα παιδιά κατά μονάδες ή ομάδες και σε εθελοντική βάση (με παρότρυνση) έφτιαχναν ή ρωτούσαν ή απαντούσαν κ.λ.π.. Η όλη διαδικασία ελάμβανε χώρα, ευκαιριακά, κυρίως κατά τις ώρες του μαθήματος των Ελληνικών, ως μέρος του μαθήματος, αλλά και εκτός ωρών διδασκαλίας. Το εύρος της χρονικής διάρκειας ήταν περίπου ένα εξάμηνο.

6 Παραδείγματα (1)

7 Παραδείγματα (2)

8 Παραδείγματα (3)

9 Παραδείγματα (4)

10 Παραδείγματα (5)

11 Παραδείγματα (6)

12 Παραδείγματα (7)

13 Παραδείγματα (8)

14 Παραδείγματα (9)

15 Παραδείγματα (10)

16 Παραδείγματα (11)

17 Παραδείγματα (12)

18 Παραδείγματα (13)

19 Παραδείγματα (14)

20 Παραδείγματα (15)

21 Παραδείγματα (16)

22 Παραδείγματα (17)

23 Παραδείγματα (18)

24 Παραδείγματα (19)

25 Παραδείγματα (20)

26 Σύγκριση Το μάθημα δεν είχε καμιά σχέση με την παραδοσιακή διδασκαλία. Οι μαθητές μάθαινα και ασκούνταν στα Ελληνικά με ευχάριστο και φυσικό τρόπο.

27 Αξιολόγηση Η όλη προσπάθεια πέτυχε το σκοπό της, τα παιδιά επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν, έμαθαν και χάρηκαν και το τελικό προϊόν, το DVD, θα είναι συντροφιά τους για πάντα, θα το δείχνουν με καμάρι στους άλλους και θα είναι μια ωραία ανάμνηση από τα μαθητικά τους χρόνια και από την παραμονή τους στην Ελλάδα.


Κατέβασμα ppt "4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google