Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Ή ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Dr. Βίκυ Σίμου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Ή ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Dr. Βίκυ Σίμου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Ή ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Dr. Βίκυ Σίμου

2 Τι είναι Μαθησιακή δυσλεξία ή Συναισθηματική δυσλεξία; Όλες οι μαθησιακές δυσλειτουργίες που σχετίζονται με το λόγο σε κάποια μορφή του (προφορική ή γραπτή) και όλες οι δυσλειτουργίες κατά την διαδικασία της μάθησης που έχουν προκληθεί από συναισθηματική πίεση (στρες) με τη μορφή φόβου, πόνου. Ακόμη ο φόβος για τον πόνο κατά την ώρα της μάθησης μπορεί να προκαλέσει μαθησιακές δυσλειτουργίες. Εξ’ ου και ρωτάμε Μαθησιακή δυσλεξία ή συναισθηματική δυσλεξία που παρουσιάζεται πρόσθετα σε πολλούς ενήλικες.

3 ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΔΥΣΛΕΞΙΑ;

4 - Η Δυσλεξία σπάνια οφείλεται σε μια πραγματική οργανική βλάβη (διαχωρισμός των ιστών) του εγκεφάλου που επηρεάζει το λόγο, την αντίληψη ή την κατανόηση της γλώσσας. - Σε μερικές περιπτώσεις, αυτές οι αρνητικές συνέπειες έχουν να κάνουν με προβλήματα που συνδέονται με το εσωτερικό αυτί. - Αρκετές φορές, ένας σημαντικός παράγοντας είναι ότι δεν υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα στο δεξί και στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου.

5 Εκτός από την περίπτωση που η δυσλεξία έχει προκληθεί από ένα πραγματικό τραύμα στον ιστό του εγκεφάλου, η δυσλεξία απορρέει από την άρνηση ότι η μάθηση είναι δυνατή σ’ ένα συγκεκριμένο χώρο που’ χει να κάνει με την εμπειρία της ζωής. Αυτή η άρνηση προκύπτει από μια συνειδητή ΕΠΙΛΟΓΗ που έγινε τη στιγμή της έντονης συναισθηματικής πίεσης (στρες). Σε αυτήν την περίπτωση είναι μια απλή νευρολογική λειτουργία και καθόλου μια δυσλειτουργία.

6 Σχεδόν σε κάθε περίπτωση «οι μαθησιακές δυσκολίες» - «δυσλεξία» οφείλονται (απορρέουν) σε συναισθηματική πίεση (στρες) την ώρα της μάθησης, μια πίεση τόσο έντονη στο άτομο το δεδομένο μαθησιακό υλικό λειτουργεί στο «νεκρό σημείο» εξαιτίας του φόβου, του φόβου για τον πόνο, ή τον πόνο καθεαυτό.

7  Ούτε η δυσλεξία βάζει περιορισμούς στη ζωή!  Ακόμη και στην πολύ σπάνια περίπτωση που η δυσλεξία έχει οργανική αιτία (σωματικό τραύμα), το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να βρει διεξόδους γι’ αυτά τα αντιληπτικά «νεκρά σημεία».

8 Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι δυσλεκτικοί γίνονται απίστευτα δημιουργικοί όταν φτάσουν στο σημείο να αντιμετωπίσουν και όχι να αποκρύψουν το «πρόβλημα».

9 Σύμφωνα με την εμπειρία μας, οι ΠΙΟ δημιουργικοί άνθρωποι που έχουν δυσλεξία, το ξέρουν και κατευθύνουν την δημιουργικότητά τους σε χώρους έκφρασης που δεν έχουν επηρεαστεί από αυτό το συγκεκριμένο «νεκρό σημείο».

10 Σαφώς η δυσλεξία δεν περιόρισε τον Αινστάιν,τον Έντισον, τον Λεονάρδο Νταβίντσι, ούτε κατάφερε να μπλοκάρει το δημιουργικό γράψιμο του Stephen J. Cannell, οι οποίοι ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμοι να μιλήσουν για την δυσλεξία τους. Αναγνωρίσαν το πρόβλημα και το αντιμετώπισαν άμεσα κάνοντας κάτι γι’ αυτό – γεγονός που είναι φανερά το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει κανείς.

11 Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι δυσλεκτικοί δεν νοιάζονται ποτέ να προσδιορίσουν «τι δεν πάει καλά». Είναι ικανοποιημένοι με τον εαυτό τους λέγοντας ότι -Απλά, δεν διαβάζω καλά, γι αυτό δεν διαβάζω πολύ. -Δεν τα καταφέρνω με το γράψιμο, γι’αυτό χρησιμοποιώ κομπιούτερ. -Ποτέ δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά γι’ αυτό βάζω κάποιον άλλο να μου τα λύνει.

12 Φυσικά, μια τέτοιου είδους άρνηση δεν βελτιώνει την κατάσταση! Στην πραγματικότητα, το να αρνείται κανείς ένα πρόβλημα είναι μια ΕΠΙΛΟΓΗ που τον οδηγεί στο να αρνείται ΟΛΑ τα προβλήματα. Πολλοί όμως άνθρωποι θα προτιμούσαν να βολευτούν ακόμη και με έναν περιορισμό παρά να παραδεχτούν ανοιχτά ότι κάτι δεν πάει καλά για να ζητήσουν την βοήθεια που χρειάζονται – πράγμα που είναι τελείως άτοπο, όταν αρχίσετε να σκέφτεστε ότι (σ’ ένα νευρολογικό σύστημα τόσο υπέροχο όσο το δικό μας) κανένας περιορισμός δεν χρειάζεται ποτέ να γίνει αδιέξοδο. Αυτό που θα μας οδηγήσει σε αδιέξοδο είναι η συναισθηματική πίεση που βιώνουμε έχοντας ένα «προσδιορισμένο πρόβλημα».

13 Η αλήθεια είναι ότι ΟΛΟΙ έχουμε δυσλεκτικές μαθησιακές δυσλειτουργίες. Δεν έχει σημασία πόσο καλά διαβάζουμε, καταλαβαίνουμε, γράφουμε ή λύνουμε μαθηματικά. Κάπου στην πορεία της ανάπτυξης, ήρθαμε αντιμέτωποι με μια δυνατή συναισθηματική πίεση και ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ να είμαστε τυφλοί για κάποια περιοχή της μάθησης ή κάποια κατάσταση της ζωής μας.

14 Από τότε, αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι αρνηθήκαμε την πιθανότητα να γνωρίσουμε ποτέ καλά αυτό το ζήτημα. ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ την ικανότητά μας, μας καταδίκασε στο να κρυβόμαστε καθημερινά, από φόβο μην ανακαλύψει κανείς ότι κάνουμε λιγότερα από όσα μπορούσαμε. Και για να δυσκολέψουμε το πρόβλημα, αφού η ΕΠΙΛΟΓΗ έγινε να το αρνηθούμε; Τόσο καιρό πριν, οι περισσότεροι από μας ‘δεν μπορούν να θυμηθούν’ πότε ή γιατί αυτή η ΕΠΙΛΟΓΗ έγινε. Έχοντας ξεχάσει (ή με μεγαλύτερη ακρίβεια έχοντας απωθήσει την ανάμνηση) τέτοια καθοριστικά γεγονότα, νιώθουμε ανίκανοι να τροποποιήσουμε τις συνέπειες τους στο παρόν.

15 Ποιο είναι το βαθύτερο αίτιο της δυσλεξίας; Ο φόβος, ο πόνος ή ο φόβος του πόνου που μας έκανε να προσπεράσουμε το «ΤΟΤΕ» και το Εκπαιδευτικό Σύστημα που διατηρεί αυτή τη συνθήκη, ως ένα αναπόσπαστο μέρος της αυτοεικόνας του «ΤΩΡΑ».

16 Η δουλειά σας, η ζωή σας, οι σχέσεις σας έχουν ενδιαφέρον; Περνάτε καλά; - Αν όχι, είστε παγιδευμένοι σε αναμνήσεις, φόβους και απόπειρες να ελέγξετε το παρόν παρά να βρείτε δημιουργικές εναλλακτικές λύσεις που σας προσφέρονται, με κάθε άλλο άνθρωπο, με κάθε άλλη κατάσταση.

17 Πολλά άτομα και παιδιά χαρακτηρίζονται ως δυσλεκτικά ή βρίσκουμε ότι παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες. Αυτό που δεν συνειδητοποιούμε είναι ότι όλοι έχουμε σκοτεινά σημεία στην αντίληψή μας που μας εμποδίζουν να δούμε καθαρά και επομένως να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις.

18 Λαμβάνοντας υπόψη τελευταίες έρευνες στον εγκέφαλο του ανθρώπου, γίνεται αντιληπτό ότι μπορούμε να συνεργαστούμε με τον θαυμαστό εγκέφαλο / σώμα, με τον οποίο έχουμε προικιστεί και να αρχίσουμε να λειτουργούμε με την δύναμη και την οξυδέρκεια που είναι η φυσική μας κληρονομιά.

19 ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ

20 Με την επαναδόμηση σώματος και εγκεφάλου εφαρμόζουμε: Ασκήσεις που βοηθάνε το δεξιό και το αριστερό μέρος του εγκεφάλου και του σώματος μας να συνεργάζονται και να συντονίζονται, λειτουργία εξαιρετικά σημαντική για την σχολική μάθηση. Ασκήσεις που δυναμώνουν τις νευρικές οδούς και φέρνουν στο μπροστινό τμήμα του εγκεφάλου ότι έχει αποθηκευτεί στο πίσω μέρος του, γεγονός σημαντικό για την έκφραση των σκέψεων. Ασκήσεις που χαλαρώνουν τον νου και το σώμα και βοηθούν τα συναισθήματα και το νου να επικοινωνούν και να συνεργάζονται.

21 Πέρα από την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών η Εγκεφαλική Γυμναστική έχει αποδειχτεί ότι είναι ευεργετική σε όλους τους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Γιατί η μάθηση δεν περιορίζεται στο σχολείο! Από την γέννησή μας μέχρι το τέλος της ζωής μας μαθαίνουμε όλο και περισσότερα πράγματα: Να περπατάμε, να χορεύουμε, να μαγειρεύουμε, ίσως και μια καινούρια γλώσσα ή να επικοινωνούμε καλύτερα με τους συνανθρώπους μας.

22 Με τις ευχάριστες και χαλαρωτικές ασκήσεις της Εγκεφαλικής Γυμναστικής είναι δυνατόν και αυξηθεί η ενεργητικότητα και η αυτοπεποίθησή μας, κάνοντάς μας πιο δημιουργικούς.

23 ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΠΟΞΕΝΩΣΗ

24  Υπάρχουν μέρη του εαυτού που δεν έχουν ανακαλυφθεί, εκφρασθεί, βιωθεί. Είναι υπνοβάτες μέσα από την ίδια τους την ύπαρξη.  Η πρόκληση για σεβασμό στον εαυτό μας απαιτεί ηρωικές δυνατότητες της φύσης μας.  Η θέληση να σκεφτόμαστε, να καταλαβαίνουμε, να παραμένουμε αληθινοί στην κατανόησή μας, να υπομένουμε, να επιμένουμε και να παραμένουμε ανοιχτοί και έτοιμοι να ανταποκριθούμε στη ζωή, καμιά φορά ενάντια στο φόβο, την απογοήτευση, τη σύγχυση και τη μοναξιά μας δίνει πολλές ευκαιρίες να βρούμε καινούργιους τρόπους και λύσεις για την επιτυχία.

25 Είναι αδιαμφισβήτητο ότι: - υπάρχει κάποια σύνδεση ανάμεσα στο βαθμό αυτοεκτίμησης ενός ατόμου και στο βαθμό της γενικής διανοητικής υγείας του/της - υπάρχει κάποια σύνδεση ανάμεσα στο βαθμό αυτοεκτίμησης ενός ατόμου και στη συμπεριφορά του/της στις εργασιακές και τις ανθρώπινες σχέσεις.

26 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

27 Το παιδί με μαθησιακά προβλήματα, βρίσκεται τυπικά στο χαμηλότερο σημείο του φάσματος της αποδοχής του εαυτού και της αυτοεκτίμησης. Αυτό ισχύει περισσότερο όταν οι μαθησιακές αδυναμίες του παιδιού έχουν επιμείνει για χρόνια. Η αποτυχία στο σχολείο μπορεί να διαβρώσει τα όρια της αυτοαντίληψης του παιδιού. Το παιδί του οποίου τα προβλήματα παραμένουν άλυτα, είναι επικίνδυνο. Μπορεί να μην αναπτύξει ποτέ αίσθηση της δύναμής του και της ικανότητάς του.

28 Γονείς που φτιάχνουν ένα οικογενειακό περιβάλλον που στηρίζει το παιδί συναισθηματικά, ενώ αυτό προσπαθεί απεγνωσμένα να λύσει τα μαθησιακά του προβλήματα  Ελαττώνει σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα της καταστροφής της αυτοαντίληψης του παιδιού τους. Ο ρόλος των γονέων ως προς την ανάπτυξη του αυτοσυναισθήματος δεν μπορεί να υποτιμηθεί.

29 Ο ρόλος των δασκάλων στην ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης ενός παιδιού είναι εξίσου κρίσιμος. Δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα στην αίθουσα του μαθήματος, παρέχοντας στο παιδί με μαθησιακές δυσκολίες μια ευκαιρία να γευτεί την επιτυχία και κάνοντας γνωστά στο παιδί τα επιτεύγματά του, ο δάσκαλος  Μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο βλάβης της ιδέας που διατηρεί το παιδί για τον εαυτό του.

30 Δάσκαλοι και γονείς, εργαζόμενοι από κοινού και δημιουργώντας από πρόθεση ευκαιρίες στο παιδί με μαθησιακές δυσκολίες για να επιτύχει, μπορούν να δώσουν μια ισχυρή ώθηση στην επαναδημιουργία της αυτο-αποδοχής του παιδιού, αυτο-εμπιστοσύνης και αυτοεκτίμησης.

31 ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ

32 Οι γονείς μπορεί χωρίς πρόθεση, να μην αναγνωρίσουν τα ισχνά συμπτώματα της μειωμένης αυτοεκτίμησης.  Η στάση, συμπεριφορά και οι πράξεις ενός παιδιού είναι παράθυρα στα πιο βαθιά του αισθήματα. Συχνά αυτά τα παράθυρα έχουν τα εξώφυλλα κλειστά.

33 Οι γονείς μπορεί επίσης να γλιστρήσουν σε μια κατάσταση άρνησης. - Κάποιοι μπορεί να αποδώσουν την ελαφρά μη προσαρμοσμένη συμπεριφορά του παιδιού τους σε ιδιοτροπία της προσωπικότητάς τους. - Άλλοι γονείς μπορεί να αποφύγουν να αντιμετωπίσουν το αδιάψευστο γεγονός ότι το παιδί τους βιώνει εσωτερική σύγχυση και αισθήματα ακαταλληλότητας. Αυτοί οι γονείς μπορεί να αντιδρούν έτσι γιατί ίσως υποψιάζονται ότι είναι υπεύθυνοι με κάποιο τρόπο για την δυσαρμονία του παιδιού τους και αισθάνονται ενοχές. - Άλλοι μπορεί να αισθάνονται απειλούμενοι από οποιαδήποτε περίσταση που προκαλεί αυτοκριτική και αυτό-αντιμετώπιση.

34 Οι γονείς που αγνοούν τα σήματα κινδύνους που αποδεικνύουν πιθανή συναισθηματική δυσαρμονία και έλλειψη αυτοπεποίθησης, εγκυμονούν την καταστροφή.

35 Όλα τα παιδιά έχουν βασικές συναισθηματικές ανάγκες που πρέπει να τακτοποιηθούν: - Αγάπη -Εκτίμηση -Αποδοχή - Δομή -Υποστήριξη, τα οποία βρίσκονται στην κορυφή του καταλόγου.

36 - Οι μοναδικές πιέσεις και το άγχος που βιώνει ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες, συνήθως απαιτούν την τροφοδότηση του, με περισσότερα από τα συναισθηματικά τρόφιμα που χρειάζεται ένα κανονικό παιδί. - Επίσης έχει ανάγκη μεγαλύτερης υπομονής.

37 -Οι αρνητικές εμπειρίες έχουν ένα αθροιστικό ψυχολογικό αποτέλεσμα. - Οι μειωτικές και υποτιμητικές παρατηρήσεις είναι ιδιαίτερα σκληρές. Αυτές οι παρατηρήσεις είναι σαν μικρόβια που εισβάλλουν στο σώμα. - Η αντίδραση του παιδιού μπορεί να είναι άμεση και να εγγραφεί ως πόνος, θυμός, ή ντροπή ή η συναισθηματική αντίδραση μπορεί και να καθυστερήσει.

38  Τα αποτελέσματα των αρνητικών εμπειριών μπορούν να μην εκδηλωθούν για μήνες ακόμα και μετά από χρόνια.  Μια τέτοια καθυστερημένη απάντηση μπορεί να είναι πιο εξασθενημένη και δυσκολότερο να εντοπισθεί από μια προφανή και άμεση αντίδραση.  Το φάσμα των πιθανών αποτελεσμάτων περιλαμβάνει κατάθλιψη, θυμό, παρεκτροπές, προσωπικές αμφιβολίες, χειριστική συμπεριφορά, άγχος, ανευθυνότητα και γενικότερη συναισθηματική δυσαρμονία.  Συμπτώματα που παρουσιάζονται και σε πολλούς ενήλικες χωρίς να έχουν παρουσιάσει πρόωρες μαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο.  Κληρονομικοί παράγοντες συμπεριφοράς μπορούν επίσης να επηρεάσουν την προσωπικότητα και το ταπεραμέντο.

39 Παιδιά με φοβίες και περιορισμούς έχει βρεθεί ότι έχουν ανεβασμένα επίπεδα της ορμόνης cortisol διαρκώς στο σάλιο τους. Ο ίδιος αυτός φόβος προκαλεί στους μυς ένταση. Όταν αυτό συμβαίνει, το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα προκαλεί αλλαγές στο ρυθμό της καρδιάς και στο μέγεθος της κόρης των ματιών. Το γεγονός ότι το επίπεδο της κορτιζόλης στο σάλιο του περιορισμένου παιδιού αυξάνεται συνεχώς και δυνατά, ενισχύει τη θεωρία ότι το παιδί κληρονομεί μεταβολικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την προσωπικότητά του.

40 Το να βοηθήσουν οι γονείς το παιδί με μαθησιακά προβλήματα (που έχει χαμηλή αυτοεικόνα) μπορεί να είναι μια από τις δύσκολες και συναισθηματικά απαιτητικές προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι γονείς. Αλλά μπορεί επίσης να είναι μια από τις εμπειρίες της ζωής που αμείβονται καλά.

41 Να τι λένε οι γονείς της Ηλέκτρας γι’ αυτή την δοκιμασία της δυσλεξίας στο παιδί τους: - Την δυσκολία του παιδιού μας δεν την είχαμε συνειδητοποιήσει, τα σημάδια όμως είχαν αρχίσει να γίνονται ορατά σ’ εμάς. Κάτι δεν πήγαινε καλά. Η ανησυχία και η αμφιβολία εναλλάσσονταν με ενοχή και θυμό μέσα μας. - Το παιδί έχει πρόβλημα; - Φταίξαμε κάπου σαν γονείς; -Πώς αντιμετωπίζεται αυτό; Ερωτήματα που, ευτυχώς για το παιδί μας και για μας, δεν τα συγκαλύψαμε.

42 Οι απαντήσεις δόθηκαν από την Βίκυ Σίμου. Το παιδί άρχισε να δουλεύει Γυμναστική εγκεφάλου, Θεατρικό παιχνίδι, αυτοεκτίμηση… μουσικοθεραπεία… Κι εμείς σαν γονείς δουλεύαμε.. συζητήσεις, ομάδες γονέων, αναλύσεις…Τα αποτελέσματα φάνηκαν γρήγορα. Το «πρόβλημα» αντιμετωπίστηκε. Έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε. Τώρα που το αναλογιζόμαστε, το «πρόβλημα» έγινε λύση προσωπική για εμάς τους γονείς, και μας οδήγησε σε διαφορετικές επαγγελματικές επιλογές, αυτές της ειδικής εκπαίδευσης – αγωγής. Αλλάξαμε επάγγελμα! Είχαμε εκπαιδευτεί σε κάτι καινούριο μέσα από το παιδί μας.» Σοφία Καλπακίδου – Ειδικός παιδαγωγός Τάσος Ανιτόπουλος ΕιδικόςΠαιδαγωγός – Μουσικοθεραπευτής.

43 Η κόρη τους Ηλέκτρα, μαθήτριά μου στα 8 χρόνια της, τότε, σήμερα σπουδάζει θέατρο με υποτροφία στην Γαλλία, ένα φωτεινό κορίτσι με αυτοπεποίθηση και πολλά όνειρα. Τι λέει η Ηλέκτρα: « Στο κέντρο της κυρίας Σίμου όλα ήταν διασκέδαση! Η μόνη μου ανάμνηση. Ένα ατελείωτο παιχνίδι που τελικά ήταν αυτό που με βοήθησε να προχωρήσω στην ζωή μου και να καταφέρω να ξεπεράσω τις δυσκολίες που είχα. Ακόμη και τώρα μπορώ να νιώσω αυτό το αίσθημα χαράς που με κυρίευε κάθε φορά που πήγαινα στο πρόγραμμα. Η δουλειά, τα φυλλάδια, οι ασκήσεις γίνονταν με έναν τρόπο ευχάριστο, πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα να μη θυμάμαι το μέρος της εργασίας αυτής. Εικόνες φωτός, χρώματα, μια ατμόσφαιρα ενέργειας θετικής, παιδάκια που παίζουν μαθαίνοντας και απασχολούνται δημιουργικά, αγάπη άνευ όρων, ελπίδα, άνθρωποι που λάμπουν, μια αγκαλιά, χαμόγελα, πολλά χαμόγελα…» Ηλέκτρα Ανιτοπούλου

44 Με το πρόγραμμα επαναδόμησης εγκεφάλου πετυχαίνουμε:  - Εκπαιδευτική εγκεφαλική ψυχοκινησιολογία  - Τεχνικές Νευρογλωσσικού προγραμματισμού  - Τεχνικές απελευθέρωσης συναισθημάτων EFT  - Δόμηση της αυτοεκτίμησης μέσα από ειδικές - θεραπευτικές τεχνικές:  Μουσικοθεραπεία, θεατρικό παιχνίδι, θεραπεία μέσω τέχνης έτσι ώστε να αναδυθούν οι κρυμμένες ικανότητες του κάθε παιδιού ξεχωριστά να εμφανιστούν τα χαρίσματά του και να απελευθερωθεί το δυναμικό του με τελικό στόχο όχι μόνο τη μαθησιακή του επιτυχία αλλά και την επιτυχία της ψυχής.

45 Έτσι τα παιδιά οδηγούνται σε: Ακαδημαϊκή επίδοση Ικανότητα συγκέντρωσης Μεγάλο και λεπτό οπτικο-κινητικό συντονισμό Αυτοεκτίμηση Συναισθηματική έκφραση και σχέση παιδιών – γονέων


Κατέβασμα ppt "ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Ή ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Dr. Βίκυ Σίμου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google