Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΕΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΕΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΕΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ» Σχολική συντονιστική μονάδα ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΟΥ ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ Συντονιστής: Μενέλαος Μιχαηλίδης Καθηγητής ΠΕ03 Φορέας υλοποίησης ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ

3 2 ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ γ - ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ. ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΑΙΩΝΑ ► 01ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΙΟΥΡΤΣΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ ► 02ΔΑΛΑΚΜΑΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑ1ο ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 03ΔΟΥΔΗ ΚΥΡΙΑΚΗΕΝ ΛΥΚΕΙΟ ΕΞΑΠΛΑΤΑΝΟΥ ► 04ΣΙΑΚΗ ΕΛΕΝΗ1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 05ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ► 06ΜΑΖΓΑΛΤΖΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΜΑΧΩΝ ► 07ΙΘΚΙΕΡΔΟ ΜΑΡΙΑ-ΙΩΑΚΙΝΑΕΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 08ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΟΦΙΑ3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ► 09ΣΑΒΒΑΝΤΟΓΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΝΙΣΣΑΣ ► 10ΧΑΡΙΣΙΑΔΟΥ ΧΡΥΣΗ2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ ► 11ΓΚΟΥΝΖΟΥΔΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ

4 3 ► 01ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΓΥΜΝ. Ν. ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ΓΥΜΝ. Ν. ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ► 02ΙΓΝΑΤΙΑΔΟΥ ΑΛΙΚΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ► 03ΜΥΛΟΝΟΓΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ► 04ΒΛΑΪΚΟΥΔΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ2ο ΤΕΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ► 05ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 1o ΤΕΕ ΕΔΕΣΣΑΣ ► 06ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ2o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 07ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ1o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 08ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ ► 09ΜΕΛΛΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΟΥΣΤΑΝΗΣ ► 10ΜΠΑΧΑΡΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ1o ΤΕΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

5 4 ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ► 01ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΒΙΤΗΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ ► 02ΤΣΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ ► 03ΤΣΑΠΑΝΙΔΗΣ ΑΒΡΑΑΜΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ► 04ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΕΤΡΟΣΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΜΑΧΩΝ ► 05ΧΑΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΝΙΣΣΑΣ ► 06ΠΟΡΙΤΣΑΝΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ2o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 07ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΗΛΙΑΝΑ2o ΤΕΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ► 08ΣΚΟΥΠΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ1o ΤΕΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ► 09ΜΙΝΤΣΗ ΕΛΕΝΗ3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ► 10ΚΥΡΛΗ - ΧΛΗ ΑΝΝΑΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ

6 5 Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ

7 6 Πριν το σεισμό

8 7 Με την οικογένειά μας καταστρώνουμε πλάνο με αναλυτικές οδηγίες για τις: Ενέργειες προετοιμασίας – πρόληψης Ενέργειες μας κατά το σεισμό Ενέργειες μας μετά το σεισμό

9 8 Πιο αναλυτικά ► Όλα τα μέλη της οικογένειας πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν σε περίπτωση σεισμού. ► Προγραμματίστε πού θα καταφύγετε μετά το σεισμό. ► Καθορίστε πού και πώς θα συναντηθείτε ► Μάθετε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης ► Να ξέρετε από πού κλείνουν οι γενικοί διακόπτες (ηλεκτρικού, γκαζιού, φυσικού αερίου, νερού)

10 9 Οργανώνουμε το σπιτικό κατάλογο έκτακτης ανάγκης και εφοδιαζόμαστε τα παρακάτω είδη.

11 10 Πιο αναλυτικά ► Προμηθευτείτε τα άμεσα απαραίτητα σε περίπτωση σεισμού όπως: φακό, φορητό ραδιόφωνο, μπαταρίες, κουτί πρώτων βοηθειών, πυροσβεστήρα. ► Εμφιαλωμένο νερό ► Τρόφιμα (ξερή τροφή όπως φρυγανιές, κονσέρβες κλπ) ► Εργαλεία (σφυρί, κατσαβίδια, πένσα κλπ) ► Τακτοποιήστε τα σε συγκεκριμένα μέρη και μάθετε όλοι πια είναι αυτά

12 11 Στερεώνουμε τα ψηλά αντικείμενα και έπιπλα. Φροντίζουμε να τα τοποθετήσουμε έτσι ώστε να μη κλείνουν τις διόδους εξόδου.

13 12 Πιο αναλυτικά ► Ενημερωθείτε για τα απλά μέτρα αντισεισμικής προστασίας στο σπίτι. Τέτοια μέτρα είναι:  Να στερεώσετε καλά στους τοίχους τα βαριά αντικείμενα όπως: έπιπλα, κάδρα, καθρέπτες, θερμοσίφωνα.  Να τοποθετήσετε τα εύθραυστα αντικείμενα σε χαμηλά ράφια.

14 13 Την ώρα του σεισμού

15 14 Την ώρα του σεισμού δεν τρέχουμε προς τα έξω. Στεκόμαστε κάτω από μια κάσα εσωτερικής πόρτας. Κρατάμε την ψυχραιμία μας, προσπαθώντας να μην πανικοβάλλουμε τον εαυτό μας αλλά και τους άλλους.

16 15 Αν στο χώρο υπάρχει ένα γερό τραπέζι ή κρεβάτι, μπαίνουμε από κάτω, προσπαθώντας να προφυλάξουμε το κεφάλι μας.

17 16 Προσέχουμε τα σπασμένα τζάμια από τα παράθυρα, τους καθρέπτες, τα κάδρα και τις βιτρίνες. Απομακρυνόμαστε από τα βαριά έπιπλα. Δεν βγαίνουμε στα μπαλκόνια.

18 17 Μετά το σεισμό

19 18 Ελέγχουμε για μικροεστίες φωτιάς. Κατεβάζουμε το γενικό διακόπτη του ηλεκτρικού ρεύματος, του γκαζιού του νερού. Παίρνουμε μαζί μας τα απαραίτητα: φακό, ραδιόφωνο, νερό και ότι άλλο έχουμε ανάγκη

20 19 Κατά την έξοδο από το σπίτι, δεν χρησιμοποιούμε το ασανσέρ. Προσέχουμε για πεσμένους σοβάδες και σπασμένα τζάμια.

21 20 Κατεβαίνουμε γρήγορα και προσεχτικά τις σκάλες αποφεύγοντας το συνωστισμό.

22 21 Αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με πειθαρχεία στους κανόνες και τις εντολές των μεγαλυτέρων. Λειτουργούμε με πνεύμα ομαδικότητας και ενδιαφέροντος για τον διπλανό μας.

23 22 Αποφεύγουμε τα πεσμένα καλώδια και προειδοποιούμε τους άλλους γι’αυτά. Μένουμε μακριά από χαλάσματα και ψηλά αντικείμενα

24 23 Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες των αρχών. Ενημερωνόμαστε μόνο από τους αρμόδιους φορείς. Δεν δίνουμε βάση σε ανεύθυνες φημολογίες και προσπαθούμε να μη τις διαδίδουμε και εμείς.

25 24 Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ

26 25 Παραμένουμε ψύχραιμοι Μπαίνουμε κάτω από τα θρανία, κρατώντας το ένα πόδι

27 26 Απομακρυνόμαστε από παράθυρα, τζαμαρίες, ψηλά έπιπλα και αντικείμενα

28 27 Δεν προσπαθούμε να διαφύγουμε από τα παράθυρα

29 28 Εκκενώνουμε την αίθουσα σύμφωνα με τις οδηγίες του καθηγητή μας, πειθαρχημένα, με σειρά και μεγάλη προσοχή.

30 29 Δεν συνωστιζόμαστε στην έξοδο

31 30 Εάν βρισκόμαστε εκτός σχολείου δεν μπαίνουμε μέσα σε αυτό. Απομακρυνόμαστε από ηλεκτροφόρα καλώδια.

32 31 Παραμένουμε μακριά από μισογκρεμισμένα κτίρια, περιφράξεις ή άλλες επικινδυνότητες. Δεν πλησιάζουμε τις ακτές. Δεν πίνουμε νερό από τη βρύση, πριν ελεγχθεί η καταλληλότητά του.

33 32 Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και δεν δίνουμε βάση σε φημολογίες. Περιμένουμε τους κηδεμόνες μας να μας παραλάβουν.

34 33 Το υλικό για τις διαφάνειες προέρχεται από : 1.Το site του Ο.Α.Σ.Π. 2.Το έντυπο υλικό του Ο.Α.Σ.Π. 3.Την εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ για την αντισεισμική προστασία 4.Το CD του Ο.Α.Σ.Π. με θέμα: «Μαθαίνω για τους σεισμούς» Για να επικοινωνήσετε με τον συντάκτη :


Κατέβασμα ppt "1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΕΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΑΝΙΚΟΥ. ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google