Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ. Λένα Μπενιση Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, Φιλόλογος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ. Λένα Μπενιση Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, Φιλόλογος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

2 Λένα Μπενιση Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, Φιλόλογος

3 Σχεδιασμος ενός προγραμματος O -θεμα O -στοχοι O -περιεχομενο O -μεθοδολογια O -χρονοδιαγραμμα δραστηριοτητων O -συνεργασιες O -συνδεση με μαθηματα Αναλυτικων Προγραμματων

4 Μεθοδολογια -Περιβαλλοντικη εκπαιδευση -Πολιτιστικα θεματα -Αγωγη Υγειας -Διεπιστημονικοτητα-Διαθεματικοτητα -Βιωματικη προσεγγιση -Ομαδοσυνεργατικη (μαθητων) -Σχεδια εργασιας -Τεχνολογικος εξοπλισμος -

5 O Διαθεματικη Προσεγγιση=πολυπλευρη διερευνηση και μελετη ενός θεματος με τη συμμετοχη και το συντονισμο πολλων γνωστικων αντικειμενων. O Διεπιστημονικοτητα=συσχετισμος των διαφορων επιστημων. Στη σχολικη γνωση διατηρει τα διακριτα μαθηματα αλλα με διαφορους τροπους προσπαθει να συσχετισει το περιεχομενο τους. O Σημαινει νέο τροπο παραγωγης γνωσης/ επηρεαζει τον τροπο διδασκαλιας και ερευνας/στοχευει σε ολοπλευρη αντιληψη του κοσμου

6 Βιωματικη μαθηση O Γνωση που συνδεεται με την αμεση εμπειρια, τη καθημερινοτητα και τα προσωπικα ενδιαφεροντα των μαθητων

7 Ομαδοσυνεργατικη διαδικασια μαθησης Εναλλακτικος τροπος μαθησης «μαθαινω ερευνωντας» Αλλαγη ρολων (μαθητων-καθηγητων) *Δημιουργια ομαδων: Εργαζονται ισοτιμα σε ομαδες, αξιοποιουν τα βιωματα τους, μαθαινουν να συνεργαζονται και να αναζητουν κριτικα τη πληροφορηση

8 Προσεγγιση της γνωσης με τη μεθοδο των σχεδιων εργασιας Ο μαθητης εχει τον πρωτο λογο, μαθαινει πως να εργαζεται, δηλ. * συνεργαζεται *αναζητα πληροφοριες σε ποικιλες πηγες *επεξεργαζεται κριτικα τις πληροφοριες και συγκρινει *Παιρνει πρωτοβουλιες και αναλαμβανει ευθυνες ο καθηγητης *καθοδηγει διακριτικα, εμψυχωνει και βοηθα στις δυσκολιες *Παρακινει τους μαθητες να σκεφτονται, να κρινουν *Να αξιοποιουν τις δεξιοτητες και τα βιωματα τους

9 O Στο τελος της εργασιας οι μαθητες θα κληθουν να καταγραψουν εμπειριες και εντυπωσεις O Θα εχουν ερευνησει, σε προσωπικο και ομαδικο επιπεδο, συγκεκριμενη βιβλιογραφια O Και θα εχουν μαθει να χειριζονται και να παραγουν εργο με τη χρηση της τεχνολογιας Ουσια Διασυνδεση της σχολικης γνωσης με τη καθημερινη ζωη

10 «Θεματολογια Πολιτιστικων Προγραμματων: αναδειξη και προωθηση στοιχειων Πολιτισμου»

11 O Δηλ. O Το συνολο των ηθων και εθιμων, των υλικων, καλλιτεχνικων, θρησκευτικων και πνευματικων εκδηλωσεων, που χαρακτηριζουν μια κοινωνια, ένα εθνος. O Διακρινουμε O 1. τον Τεχνολογικο, τα στοιχεια δηλ. που αφορουν τα τεχνικα επιτευγματα, τα μεσα παραγωγης και τις επιστημονικες γνωσεις και O 2. τον Πνευματικο, που αναφερεται στα πνευματικα και ηθικα επιτευγματα, στις τεχνες, τις ιδεες, τη λογοτεχνια, τη θρησκεια

12 Στοχος των Πολιτιστικων Προγραμματων O Ερευνα-μελετη-αναδειξη-προωθηση στοιχειων Πολιτισμου O Με μεθοδολογια, όπως την περιγραψαμε νωριτερα

13 Ρολος των Υπευθυνων Πολιτιστικων Θεματων

14 O Επομενο βημα μετα το στενο πλαισιο-χωρο των σχολικων μοναδων είναι τα Σχολικα Δικτυα- επεκταση σε σχολικες μοναδες εκτος πολης, συνεργασια περισσοτερων των δυο περιοχων (εντος αλλα και εκτος Ελλαδας) π.χ. «Αγγελος Σικελιανος» (Αθηνα-Πειραιας-Αμφισσα-Δελφοι)


Κατέβασμα ppt "ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ. Λένα Μπενιση Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, Φιλόλογος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google