Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Κατασκευή της ιστοσελίδας του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών» Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Κατασκευή της ιστοσελίδας του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών» Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Κατασκευή της ιστοσελίδας του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών» Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου

2 Γενικές Πληροφορίες Στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας της Α’ τάξης του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών προτάθηκε στους μαθητές η δημιουργία της ιστοσελίδας του σχολείου τους. Το σχολείο δεν διέθετε ιστοσελίδα. Για την προβολή του στο διαδίκτυο είχε δημιουργήθει παλαιότερα κάποιο ιστολόγιο (blog) χωρίς μεγάλη επιτυχία.

3 Γενικές Πληροφορίες Στην σύγχρονη εποχή, όπου η τεχνολογία και το διαδίκτυο κυριαρχούν στην καθημερινή μας ζωή, ένα μεγάλο σχολείο όπως το 52 ο ΓΕ.Λ. Αθηνών επιβάλλεται να έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Η παρουσία του σχετίζεται όχι μόνο με την προβολή του ίδιου του σχολείου αλλά και με την διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων.

4 Στόχοι Οι βασικότεροι στόχοι που τέθηκαν πριν την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας ήταν: – Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. – Να γνωρίσουν τους τρόπους δημιουργίας μιας ιστοσελίδας. – Να έρθουν σε επαφή με τα εργαλεία κατασκευής μιας ιστοσελίδας. – Να μάθουν να αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο με μεθοδικότητα. – Να ενημερωθούν για ηθικά ζητήματα όπως π.χ. η λογοκλοπή. – Να δοθούν τα απαραίτητα εφόδια για την αγορά εργασίας στους μαθητές που θα θελήσουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με την δημιουργία ιστοσελίδων στο μέλλον.

5 Υλοποίηση Ο αριθμός των μαθητών που συμμετείχαν ήταν 21. Χωρίστηκαν οικειοθελώς σε 6 ομάδες των 3-4 μελών. Κάθε μέλος της ομάδας είχε συγκεκριμένο ρόλο όπως για παράδειγμα συντονιστής, γραμματέας, παρουσιαστής, σύνδεσμος. Σε κάθε ομάδα ανατέθηκαν κάποια τμήματα της ιστοσελίδας προς κατασκευή. Στο τέλος της κατασκευής οι μαθητές αξιολόγησαν την συνολική τους προσπάθεια και έκαναν διορθώσεις όπου χρειαζόταν (ανατροφοδότηση).

6 Χρονοδιάγραμμα Το χρονοδιάγραμμα που αρχικά σχεδιάστηκε ήταν το εξής: – Νοέμβριος-Δεκέμβριος: Εισαγωγικές πληροφορίες για το διαδίκτυο και την κατασκευή ιστοσελίδων. Γνωριμία με την γλώσσα HTML. Παρουσίαση των κυριότερων εργαλείων και τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται σήμερα για τον σκοπό αυτό. Ηθικά ζητήματα – Τρόποι αποφυγής λογοκλοπής – Πολιτική φωτογραφιών σε έναν σχολικό ιστότοπο.

7 Χρονοδιάγραμμα Ιανουάριος-Μάρτιος: Δημιουργία σκελετού ιστοσελίδας. Συγκέντρωση πληροφοριών, λήψη φωτογραφιών και βίντεο. Εισαγωγή στοιχείων και πληροφοριών στην ιστοσελίδα. Απρίλιος-Μάϊος: Αξιολόγηση της όλης προσπάθειας. Ανατροφοδότηση.

8 Προβλήματα Τα κυριότερα προβλήματα που εντοπίστηκαν κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας: – Έλλειψη σημαντικού αριθμού διδακτικών ωρών λόγω απεργιών & εορτών. – Μικρές δυσκολίες στη συνεργασία μεταξύ ορισμένων μελών κάποιων ομάδων καθώς και προβλήματα συντονισμού. – Μη διάθεση του εργαστηρίου Πληροφορικής ορισμένες φορές. – Προβλήματα υποδομών: Αργοί υπολογιστές, έλλειψη τεχνολογικού υλικού (π.χ. ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ή κάμερες)

9 Αυτοκριτική Αν υπήρχε περισσότερος διαθέσιμος χρόνος θα μπορούσε η ιστοσελίδα να εμπλουτιστεί με περισσότερες πληροφορίες. Η κατανομή των αντικειμένων ανά ομάδα έγινε βάσει των προτιμήσεων των παιδιών με αποτέλεσμα να υπάρχει μια μικρή ανισομέρεια στον φόρτο εργασίας της κάθε ομάδας καθώς ορισμένες ομάδες εργάστηκαν περισσότερο από κάποιες άλλες.

10 Αξιολόγηση Το πρότζεκτ θεωρείται επιτυχημένο σε μεγάλο βαθμό διότι επιτεύχθηκε το μεγαλύτερο μέρος των στόχων του. Παρά τη δυσκολία του εγχειρήματος τα παιδιά ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά σε πολύ μεγάλο βαθμό στις απαιτήσεις δείχνοντας διάθεση και ζήλο. Οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν πως βρήκαν το πρότζεκτ αρκετά ενδιαφέρον και ότι «πήραν» πράγματα από αυτό.

11 Συμπεράσματα Πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία τόσο από την πλευρά των μαθητών όσο και από την πλευρά του διδάσκοντα. Το αποτέλεσμα χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως «επαγγελματικό» και αποτελεί για τα ίδια τα παιδιά μια πολύ καλή εμπειρία για την ενασχόλησή τους με τον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Η γνώση και η εμπειρία που αποκτήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά θα αποτελέσει παρακαταθήκη για αντίστοιχες δραστηριότητες στο μέλλον.

12 Συντελεστές Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά τα οποία δούλεψαν για την δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας. Πιο συγκεκριμένα:

13 Ομάδα 1 “Hi Tech Team” «Στοιχεία Επικοινωνίας», «Σύλλογος Καθηγητών», «15μελές», «Εκπαιδευτικό προσωπικό» Γιαμάς Παύλος Δογάνης Παναγιώτης Παλάσκας Αλέξανδρος

14 Ομάδα 2 “Gamers” «Ωρολόγιο πρόγραμμα», «Θέματα», «Σημειώσεις», «Σύνδεσμοι» Κατσαγκέλι Τζοβάνι Κολάνι Μάριο Μήτσος Αλέξανδρος Τζώρτζης Θωμάς

15 Ομάδα 3 “G.T.G” «Ιστορία σχολείου», «Σύλλογος καθηγητών», «Ψυχαγωγία/Games», «Εφημερίες», «Κοινωνικά δίκτυα» Χατζάκης Νικόλαος Τζόγκα Κωνσταντίν Τζώρτζης Θεόδωρος Φερέτος Ιωάννης

16 Ομάδα 4 “Trollonymous” «Φωτογραφίες», «Βίντεο», «Επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού» Ζανγκιάλι Ενέα Λίκα Αρμάντο Ρουμπάτι Ματέο Χεργκελετζίου Κοσμίν

17 Ομάδα 5 “Mad Boys” «Δραστηριότητες», «Ερευνητικές Εργασίες», «Ωράριο επικοινωνίας καθηγητών-γονέων», «Στοιχεία φοίτησης τάξεων Λυκείου» Τσίκο Πέτρο Τσιριμώνας Βασίλειος Τσούτσης Αθανάσιος

18 Ομάδα 6 “Gossip Girls” «Ανάρτηση νέων και ανακοινώσεων» Μπάκου Χριστίνα Μπούρμπουλα Νίκη Πουλουδή Γεωργία

19 Ηλεκτρονική Διεύθυνση Μπορεί κανείς να επισκευθεί τη σελίδα του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών πληκτρολογώντας την διεύθυνση:

20 Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας!


Κατέβασμα ppt "«Κατασκευή της ιστοσελίδας του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών» Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google