Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Ιστοεξερεύνηση

2 Ταυτότητα Ιστοεξερεύνησης
Τίτλος: Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες ) Βαθμίδα: Πρωτοβάθμια Θεματική περιοχή δραστηριότητας: Πληροφορική Ημερομηνία αποθήκευσης: 2014/04/29 Δημιουργός ιστοεξερεύνησης: Μήλιος Αθανάσιος Εκπαιδευτικός φορέας: ΚΣΕ ΠΕ19/20 ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

3 1η Φάση: Εισαγωγή Το Θέμα είναι συναφές με το πρόγραμμα σπουδών (Ε και Στ Τάξης Δημοτικού Σχολείου στο μάθημα των ΤΠΕ) Το ύφος του κειμένου είναι ελκυστικό για τους μαθητές ειδικά στο σημείο που αναφέρει τον σύνδεσμο για να παίξει κάποιος παιχνίδια στο Scratch. Λίγο αποτρεπτική είναι η εικόνα που παρουσιάζει το περιβάλλον του Scratch (αναγκαστικά βέβαια λόγω πολλής πληροφορίας σε λίγο χώρο)

4 2η Φάση: Δραστηριότητα Δεν αναφέρεται επακριβώς ποιο θα είναι το τελικό προϊόν παρά μόνο οπτικά (πώς θα φαίνεται η τελική σκηνή) Θα έπρεπε ίσως να αναφέρεται οι μαθητές να αναζητήσουν τις πηγές-μέσα ώστε να δουν πώς γίνεται η εισαγωγή και επεξεργασία των εικόνων

5 3η Φάση: Διαδικασία Δίνονται οι εντολές που πρέπει να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές σε κάθε φιγούρα αλλά δεν γίνεται σαφής επεξήγηση του τι θέλουμε να κάνει η κάθε φιγούρα. Θα ήταν καλύτερο πριν δώσουμε τις εντολές να λέμε στους μαθητές ότι η γάτα θέλουμε να κινείται ομαλά στη σκηνή κι αν αγγίξει το ποντίκι να λέει «σε έπιασα» Αντίστοιχα στο ποντίκι δεν διευκρινίζεται αν θέλουμε να κινείται με το πάνω βέλος ή την πράσινη σημαία και πότε θέλουμε να αλλάζει κατεύθυνση.

6 4η Φάση: Πηγές-Μέσα Δίνονται κάποιες πληροφορίες για το περιβάλλον του Scratch ειδικά για την εισαγωγή και επεξεργασία των μορφών με τη μορφή βίντεο που είναι ελκυστικό για τους μαθητές και αρκετά βοηθητικό. Οι άλλοι δύο σύνδεσμοι οδηγούν σε άλλα έργα scratch, που δεν σχετίζονται τόσο με τη συγκεκριμένη εργασία. Στόχος μάλλον είναι η γενικότερη ενασχόληση των μαθητών με το scratch.

7 5η Φάση: Αξιολόγηση Η κάθε ομάδα θα αξιολογήσει την εργασία της διπλανής της ομάδας, τεχνική που συνήθως αρέσει και ενθουσιάζει τους μαθητές. Η χρήση πίνακα για την αξιολόγηση είναι καλή ιδέα (κάτι που μπορούν οι μαθητές δημοτικού να κάνουν εύκολα με ένα Χ) Τα κριτήρια ίσως είναι λίγο δυσνόητα για μαθητές πρωτοβάθμιας.

8 6η Φάση: Συμπέρασμα Τα συμπεράσματα αναφέρονται κυρίως σε άλλους εκπαιδευτικούς Δεν γίνεται κάποια προσπάθεια οι ίδιοι οι μαθητές να αξιολογήσουν το έργο τους όπως πχ να γράψουν μια παράγραφο για το πώς τους φάνηκε η όλη διαδικασία ή να γίνει συζήτηση στην τάξη.

9 7η Φάση: Καθηγητής Δεν αναφέρεται κάτι παραπάνω για άλλους εκπαιδευτικούς, όπως άλλα χρήσιμα Links κτλ. ή επιπλέον πληροφορίες για τη συγκεκριμένη εργασία.


Κατέβασμα ppt "Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google