Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υπεύθυνη καθηγήτρια : Παπανώτα Παναγιώτα.  Δέσποινα Ανδρεάδη  Ηλιάνα Γκαραβέλη  Γιάννης Ζαμπέτας  Μιχάλης Δημάκης  Φώτης Καζάκης  Ελισάβετ Κιεβάνη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υπεύθυνη καθηγήτρια : Παπανώτα Παναγιώτα.  Δέσποινα Ανδρεάδη  Ηλιάνα Γκαραβέλη  Γιάννης Ζαμπέτας  Μιχάλης Δημάκης  Φώτης Καζάκης  Ελισάβετ Κιεβάνη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υπεύθυνη καθηγήτρια : Παπανώτα Παναγιώτα

2  Δέσποινα Ανδρεάδη  Ηλιάνα Γκαραβέλη  Γιάννης Ζαμπέτας  Μιχάλης Δημάκης  Φώτης Καζάκης  Ελισάβετ Κιεβάνη  Γιάννης Κουτσημάνης  Ειρήνη Ζυγούρη  Μαρία Μπιζιώτα  Αναστασία Κότη  Γιώργος Νιάκας  Κων / νος Χρυσοβέργης  Κων / νος Φανάρας  Θωμάς Μπέλλος  Χρήστος Μπελόγιας  Σοφία Κόκκινου  Μαρσέλα Φετάου

3

4  Μπελόγιας Χρήστος  Νιάκας Γιώργος  Φανάρας Κώστας  Χρυσοβέργης Κώστας

5  Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνιών που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως.  A ποτελεί το κυριότερο και δημοφιλέστερο Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας και η χρήση της είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη σε όλο τον κόσμο.  Ο όρος καλύπτει ολόκληρο το φάσμα των τεχνικών χαρακτηριστικών και των δραστηριοτήτων που αφορούν τα τηλεοπτικά προγράμματα, καθώς και τη μετάδοσή τους.

6 Οι πρώτες επιτυχείς τηλεοπτικές μεταδόσεις έγιναν από τον T ζών Λότζι Μπαίρντ (john logie baird), μεταξύ 1928 και 1935 στη Μ. Βρετανία, χρησιμοποιώντας τους πομπούς μεσαίων κυμάτων του BBC. Στο σύστημα αυτό δεν μπορούσαν να αναπαραχθούν οι μικρές λεπτομέρειες. Το 1940, τη χρονιά που ξέσπασε ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, οι τακτικές τηλεοπτικές εκπομπές διακόπηκαν. Μετά τον πόλεμο ξαναρχίζουν οι μεταδόσεις, αλλά ήταν λιγότερες σε αριθμό. Το 1946 δώδεκα εμπορικοί τηλεοπτικοί σταθμοί λειτουργούσαν στις ΗΠΑ και οι πωλήσεις τηλεοπτικών συσκευών ανέβηκαν κατακόρυφα.

7 Η Τηλεόραση στην Ελλάδα Μέχρι πρότινος, το ελληνικό επίγειο σύστημα μετάδοσης ήταν αποκλειστικά αναλογικό. Στην Ελλάδα, ενώ επίσημα η χώρα είναι καταχωρημένη διεθνώς ότι χρησιμοποιεί το σύστημα SECAM, όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί εκπέμπουν με το σύστημα PAL. Επίσης υπάρχουν ψηφιακές πλατφόρμες δορυφορικής εκπομπής. Η ιδιωτική εταιρεία Multichoice Ελλάδος παρέχει το πακέτο συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA. Εκπέμπει δικά της κανάλια καθώς και τα αναλογικά πανελλαδικής εμβέλειας ( κρατικά και ιδιωτικά ).

8 Η τηλεόραση στην Αμερική Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 λειτουργούν στην Αμερική 1300 τηλεοπτικοί σταθμοί και το 98% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτει τηλεόραση. Οι εκπομπές πραγματοποιούνται κάτω από καλύτερες τεχνικές συνθήκες και είναι έγχρωμες.

9 Η έγχρωμη εικόνα στην τηλεόραση Αρχικά, το τηλεοπτικό σήμα ήταν ασπρόμαυρο. Αργότερα επιχειρήθηκε η μετάδοση έγχρωμου σήματος. Τέθηκε ως απαραίτητη προϋπόθεση η συμβατότητα μεταξύ ασπρόμαυρων και έγχρωμων εκπομπών. Ο έγχρωμος τηλεοπτικός δέκτης θα έπρεπε να λειτουργεί τόσο με έγχρωμες όσο και με ασπρόμαυρες εκπομπές σημάτων..

10 Επίγεια τηλεόραση Ο πιο διαδεδομένος τρόπος μετάδοσης είναι μέσω επίγειου δικτύου εκπομπής. Στην κορυφή κάποιου βουνού εγκαθίσταται ένα κέντρο εκπομπής, το οποίο λαμβάνει το τηλεοπτικό σήμα από το σταθμό και το οδηγεί σε ένα πομπό. Αυτές οι ζώνες συχνοτήτων δεν χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τηλεοπτικές μεταδόσεις. Σε αυτές τις ζώνες συχνοτήτων έχουν εκχωρηθεί κανάλια και για άλλες εφαρμογές, όπως η ραδιοφωνία FM, οι ραδιοερασιτεχνικές εκπομπές, τα ειδικά ραδιοδίκτυα κ. τ. λ.. Η κατανομή των καναλιών είναι διαφορετική για κάθε περιοχή του κόσμου.

11 Η ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

12 Κότη Αναστασία Ζυγούρη Ειρήνη Φετάου Μαρσέλα Κόκκινου Σοφία

13 Δισεκατομμύρια άνθρωποι μπορούν να ενημερωθούν για τα γεγονότα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου άμεσα…

14 Στον πολιτικό τομέα : 1)Παρέχει σωστή και αντικειμενική ενημέρωση και συμβάλλει στη διαμόρφωση της πολιτικής συνείδησης του ατόμου. 2)Συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, καθώς παρέχει τη δυνατότητα απρόσκοπτης διακίνησης πολιτικών ιδεών.

15 Ελεύθερη ψυχαγωγία και διασκέδαση χωρίς προβληματισμό…

16 Στον ψυχολογικό τομέα : 1) Βοηθά στην ψυχολογική ισορροπία του ατόμου. 2)Είναι κατάλληλη για την αποσυμπίεση του πολίτη από τον έντονο και αγχώδη ρυθμό ζωής.

17 Μας δίνει την γενική εικόνα πολλών γεγονότων…

18 Στον πνευματικό τομέα : 1)Μεταδίδει γνώσεις στις οποίες η πρόσβαση των ασθενέστερων κοινωνικο-οικονομικά στρωμάτων είναι ανέφικτη. 2)Καλλιεργεί τις νοητικές λειτουργίες, την κρίση, την αντίληψη. 3)Επιμορφώνει και προάγει το πνευματικό επίπεδο του ανθρώπου, παρέχοντας ποικιλία ερεθισμάτων και εντυπώσεων που διευρύνουν τους γνωστικούς ορίζοντες.

19 Μας δίνει τη δυνατότητα προσφοράς και παρηγοριάς σε συνανθρώπους που την έχουν ανάγκη...

20 Στον κοινωνικό τομέα : 1)Προβάλλει πρότυπα και κοινωνικές αξίες. 2)Διαμορφώνει την κοινωνική συνείδηση του ατόμου και το ευαισθητοποιεί για κοινωνικά θέματα.

21 Διαφήμιση (ενημέρωση για την κυκλοφορία νέων προϊόντων)

22 Στο διαφημιστικό τομέα: 1)Προκαλεί άμιλλα και ανταγωνισμό ανάμεσα στις βιομηχανίες και στους παραγωγούς προϊόντων, με συνέπεια να βελτιώνεται η ποιότητα τους. 2)Δημιουργεί νέα επαγγέλματα (μακετίστες, σχεδιαστές, διαφημιστές, διαφημιστικά γραφεία, αφισοκολλητές). Με αποτέλεσμα να καταπολεμά την ανεργία, γιατί απασχολεί πολλούς ανθρώπους.

23 … η τηλεόραση επηρεάζει την καθημερινή ζωή του ανθρώπου διαμορφώνοντάς την θετικά σε πολλούς τομείς…

24

25 ΤΡΙΤΗ ΟΜΑΔΑ Δέσποινα Ανδρεάδη Ηλιάνα Γκαραβέλη Ελισάβετ Κιεβάνη Μαρία Μπιζιώτα

26 1 ο. Προβλήματα στην υγεία:  Προβλήματα στην όραση(πόνος, κούραση, θάμπη όραση, στραβισμός, ξηρά μάτια).  Πονοκέφαλος, πόνος στον αυχένα, στον ώμο, ζαλάδα, νευρικότητα.(Λάθος στάση σώματος μπροστά στην οθόνη, πολλές ώρες παρακολούθησης).  Παχυσαρκία (Κατανάλωση πρόχειρου- ακατάλληλου φαγητού λόγω προσήλωσης).

27 ΛΥΣΕΙΣ:  Συχνά μικρά διαλείμματα κατά την χρήση οθόνης, κάθε 30 λεπτά περίπου.  Η φωτεινότητα της οθόνης να ρυθμίζεται έτσι ώστε να μην ενοχλεί τα μάτια.  Να χρησιμοποιούνται ειδικές οθόνες LCD  Η θέση της οθόνης πρέπει να απέχει 40 έως 76 εκατοστά από τα μάτια.  Απεξάρτηση από τα ηλεκτρονικά μέσα(“Τηλεοπτική δίαιτα”).

28

29 2 ο. Μας απομακρύνει από την πραγματικότητα και διαταράζει τον ψυχικό μας κόσμο:  Μείωση της δραστηριότητας και της άθλησης.  Χάσιμο χρόνου στην τηλεόραση με αποτέλεσμα να μην ασχολούμαστε με κάτι ποιο παραγωγικό.  Μειωμένη επίδοση στο σχολείο.  Απομάκρυνση από τους φίλους και την οικογένεια.  Ατομικισμός( κλείσιμο στον εαυτό του).  Τα παιδιά µιµούνται τη βία που βλέπουν στην τηλεόραση.  Αποδέχονται σταδιακά τη βία σαν µέσο επίλυσης προβληµάτων.  Συνηθίζουν τον τρόµο της βίας, δεν συγκινούνται απ' αυτή και γίνονται απαθείς µπροστά στη βία που παρακολουθούν.  Ταυτοποιούν τους εαυτούς τους µε ορισµένους χαρακτήρες που βλέπουν είτε αυτοί είναι θύτες είτε θύµατα.

30 ΛΥΣΕΙΣ:  Έγκυρη πρόβλεψη από τους γονείς.  Ζήτηση βοήθειας από ειδικό.  Ενασχόληση περισσότερες ώρες με το παιδί.  Απαγόρευση στο να βλέπουν εκπομπές και ταινίες στην τηλεόραση που περιέχουν σκηνές βίας.  Συζήτηση γονέων με τα παιδιά τους.

31 3 ο. Παραπλάνηση από τις διαφημίσεις:  Παραπληροφόρηση μέσω προπαγάνδας.  Κινδυνολογία, τρομοκρατία, πανικός.  Προβολή υποκουλτούρας.  Εκμετάλευση του ανθρώπινου πόνου.  Αποπροσανατολισμός από τον καιρό.  Καταναλωτισμός.  Όξυνση φανατισμού.

32 ΛΥΣΕΙΣ: Τι µπορούν να κάνουν οι γονείς τη στιγµή που τα παιδιά βλέπουν διαφηµίσεις:  Δείτε µαζί µε το παιδί σας διαφηµίσεις και µιλήστε για τα προϊόντα που του αρέσουν και γιατί.  Σε περίπτωση που το πρόγραµµα που βλέπετε διακόπτεται για διαφήµιση πείτε στο παιδί ότι πρόκειται για διαφήμιση.  Εξηγήστε στο παιδί σας τι δουλειά κάνει ένας ηθοποιός και τι ρόλο παίζει στη διαφήµιση.

33  Εξηγήστε ότι ο κύριος σκοπός της διαφήµισης είναι η πώληση το συγκεκριµένου προϊόντος µε το οποίο κάποια εταιρία βγάζει χρήµατα.  Εµείς ελέγχουµε το τι θα µπει και τι όχι στο σπίτι µας.  Αν το παιδί ενδιαφέρεται επίµονα για κάποιο συγκεκριµένο προϊόν συγκεντρώστε περισσότερες πληροφορίες και βοηθήστε το να πάρει απόφαση αν πράγµατι του αρέσει.

34

35

36 Μπέλλος Θωμάς Κουτσιμάνης Γιάννης Δημάκης Μιχάλης Καζάκης Φώτης Ζαμπέτας Γιάννης Ομάδα 4 η

37

38

39 Ο δέκτης λειτουργεί παθητικά Ευκολότερη παραπληροφόρηση Παραβίαση ιδιωτικής ζωής Καταφεύγει στον εντυπωσιασμό Οι υπερβολές παραποιούν την είδηση Υπάρχει ανταγωνισμός για τηλεθέαση Ταχύτατη επικοινωνία ανθρώπων Συλλογή πολλών πληροφοριών σε λίγο χρόνο Ταχύτατη εξυπηρέτηση υποχρεώσεων μας(e- billing) Επιλογή από τον αναγνώστη για την ώρα ενημέρωσης Ευρεία δημοσίευση προσωπικών απόψεων ( blogs ) Διευκόλυνση της καθημερινότητας μας( οργάνωση μιας επιχείρησης με ηλεκτρονικά προγράμματα ) Αποξένωση και αλλοτρίωση των ανθρώπινων σχέσεων Δυσκολία πρόσβασης (ακριβό μέσο, ειδικές γνώσεις, εξοικείωση ) Κίνδυνοι: ιοί, κλοπές, απάτες ΤηλεόρασηΔιαδίκτυο

40 Προσοχή στη χρήση του υπολογιστή!!!!!! Θυμόμαστε τις μαγικές λέξεις: Υπευθυνότητα Μέτρο Αυτοσυγκράτηση Αυτοπειθαρχία Ισορροπία

41 Λειτουργία επί 24ώρου βάσεως

42

43 Ο δέκτης λειτουργεί παθητικά Ευκολότερη παραπληροφόρηση Παραβίαση ιδιωτικής ζωής Καταφεύγει στον εντυπωσιασμό Οι υπερβολές παραποιούν την είδηση Ζωντανότερη και παραστατικότερη παρουσίαση από τη χρήση εικόνων και βίντεο Υπάρχει ανταγωνισμός για τηλεθέαση Ανάπτυξη της κρίσης και της φαντασίας Ευχάριστο προφορικό λόγο Δεν απαιτεί προσήλωση Απουσία της εικόνας και του βίντεο ΤηλεόρασηΡαδιόφωνο

44 Λειτουργία επί 24ώρου βάσεως

45

46 Ο δέκτης λειτουργεί παθητικά Ευκολότερη παραπληροφόρηση Παραβίαση ιδιωτικής ζωής Καταφεύγει στον εντυπωσιασμό Οι υπερβολές παραποιούν την είδηση Ζωντανότερη και παραστατικότερη παρουσίαση από τη χρήση εικόνων και βίντεο Υπάρχει ανταγωνισμός για τηλεθέαση Μεγάλη δυνατότητα επιλογής του κοινού (εξειδικευμένα περιοδικά για αθλητές, οδηγούς κ.λ.π.) Μεγάλη διάρκεια έκθεσης στο μήνυμα Έκθεση στα μάτια πολλών ατόμων Εξαιρετική ποιότητα εκτύπωσης και χρώματος Αξιοπιστία στα μάτια του κοινού που τα εμπιστεύεται Αραιή συχνότητα εμφάνισης(μηνιαία,διμηνιαία) Χρειάζεται ελεύθερος χρόνος για το διάβασμά τους ΤηλεόρασηΠεριοδικά

47 Λειτουργία επί 24ώρου βάσεως

48

49 Ο δέκτης λειτουργεί παθητικά Ευκολότερη παραπληροφόρηση Παραβίαση ιδιωτικής ζωής Καταφεύγει στον εντυπωσιασμό Οι υπερβολές παραποιούν την είδηση Ζωντανότερη και παραστατικότερη παρουσίαση από τη χρήση εικόνων και βίντεο Υπάρχει ανταγωνισμός για τηλεθέαση Ποικιλία θεμάτων Προσεγμένη σύνταξη και πλούσιο και προσεγμένο λεξιλόγιο Ακρίβεια,σαφήνεια Μεγάλη συχνότητα κυκλοφορίας Επιλογή από τον αναγνώστη για την ώρα ενημέρωσης Μεγάλη γεωγραφική κάλυψη του κοινού (τοπική, εθνική ή και διεθνή εμβέλεια ) Περιορισμένη δυνατότητα επιλογής κοινού(γυναίκες, άνδρες) Μικρός χρόνος έκθεσης στο μήνυμα Η ποιότητα εκτύπωσης δεν επιτρέπει υψηλή ανάλυση ή σωστή απεικόνιση των χρωμάτων ΤηλεόρασηΕφημερίδες

50 AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Οι έφηβοι απάντησαν: 1.Ποια ΜΜΕ χρησιμοποιείτε; 50% facebook 20% τηλεόραση 25% κινητό 5% βιβλία,εφημερίδες

51 2. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο; 40% κάθε δύο ώρες 20% κάθε ώρα 15% κάθε τρεις ώρες 25% κάθε τέσσερις ώρες ή ακόμα πιο σπάνια 3. Πόσο συχνά βλέπετε τηλεόραση; 40% σχεδόν κάθε ώρα 35% κάθε δύο ώρες 17% κάθε τρεις ώρες 8% κάθε τέσσερες ώρες ή ακόμα πιο σπάνια

52 4. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε κινητό; 31% σχεδόν κάθε ώρα 29% κάθε δύο ώρες 14% κάθε τρεις ώρες 26% κάθε τέσσερις ώρες ή ακόμα πιο σπάνια

53 Οι ενήλικοι στις ίδιες ερωτήσεις απάντησαν: 1 Ποια ΜΜΕ χρησιμοποιείτε; 30% τηλεόραση 50% βιβλία και εφημερίδες 15% κινητό 5% facebook 2. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο; 40% κάθε δύο ώρες 20% κάθε ώρα 15% κάθε τρεις ώρες 25% κάθε τέσσερις ώρες ή ακόμα πιο σπάνια

54 3. Πόσο συχνά βλέπετε τηλεόραση; 40% σχεδόν κάθε ώρα 35% κάθε δύο ώρες 17% κάθε τρεις ώρες 8% κάθε τέσσερες ώρες ή ακόμα πιο σπάνια 4. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε κινητό; 14% σχεδόν κάθε ώρα 14% κάθε δύο ώρες 30% κάθε τρεις ώρες 42% κάθε τέσσερις ώρες ή ακόμα πιο σπάνια

55 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "Υπεύθυνη καθηγήτρια : Παπανώτα Παναγιώτα.  Δέσποινα Ανδρεάδη  Ηλιάνα Γκαραβέλη  Γιάννης Ζαμπέτας  Μιχάλης Δημάκης  Φώτης Καζάκης  Ελισάβετ Κιεβάνη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google