Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice (2008-2009) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice (2008-2009) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice ( ) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning «Travelling with our e-story!»

3 Η διαμόρφωση του έργου Το έργο "Ταξιδεύοντας με την e-ιστορία μας» λειτούργησε ως μια συνεργασία μεταξύ 9 νηπιαγωγείων σε όλη την Ευρώπη. Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μία ιστορία σε απευθείας σύνδεση που θα προέκυπτε από τη σύνθεση των ιδεών πολλών μαθητών. Κάθε σχολείο πήρε στροφές και είχε μια ενός μηνός περίοδο για την ανάπτυξη και εκτέλεση της ιστορίας του που ήταν η συνέχεια της ιστορίας ενός άλλου προηγούμενου εταίρου. Πανανθρώπινες αξίες όπως η ισότητα, η φιλία, η ελευθερία, η αγάπη, η πίστη, η αδελφοσύνη, η ευγένεια, η ανεκτικότητα, η προστασία του περιβάλλοντος, και η φαντασία στην τάξη επελέγησαν ως σημεία αναφοράς και ως πηγή ιδεών για κάθε εταίρο προκειμένου να αναπτύξει το δικό του μέρος της ιστορίας. Κάθε εταίρος θα μπορούσε να επιλέξει την κεντρική ιδέα της δικής του προτίμησης. Στη συνέχεια, έπρεπε να αναπτύξει το δικό του μέρος, διατηρώντας παράλληλα δύο κοινά χαρακτηριστικά. Όλοι οι εταίροι ξεκίνησαν με ένα σκυλάκι και ένα παιδί, και αργότερα καλοδέχτηκαν την εισαγωγή και νέων χαρακτήρων στην ιστορία. Εργαλεία Η επικοινωνία επιτεύχθηκε μέσω του φόρουμ του TwinSpace. Οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν διάφορα εργαλεία, όπως ηλεκτρονικά μηνύματα, ένα wiki για τη δημιουργία της on-line ιστορίας (http://travellingstory.wikispaces.com) και ένα ιστολόγιο (blog) για τη παρουσίαση και διάδοση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. (http://bloggydoggy.edublogs.org/)http://travellingstory.wikispaces.comhttp://bloggydoggy.edublogs.org/)  Το Νηπιαγωγείο Καπαρελλίου, κοντά στη Θήβα (Ελλάδα), συνεργάστηκε με 8 άλλα νηπιαγωγεία σε όλη την Ευρώπη.  Στο πρόγραμμα συμμετείχε μία τάξη 18 μαθητών προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) καθώς και 2 εκπαιδευτικοί.  Πανανθρώπινες αξίες όπως η ισότητα, η φιλία, η ελευθερία, η αγάπη, η πίστη, η αδελφοσύνη, η ευγένεια, η ανεκτικότητα, η προστασία του περιβάλλοντος, και η φαντασία στην τάξη επελέγησαν ως σημεία αναφοράς. Οι μαθητές Δημήτρης: «Μακάρι να μπορούσα να βγάλω φτερά και να πιάσω ένα αστέρι.» Ιωάννα: «Θα ήθελα να ζούσα στην ιστορία του Ιάσονα και της Ελένης ». Οι εκπαιδευτικοί Άννα Καρύδη-Πυρουνάκη: « Τα έργα eTwinning είναι μια πραγματική πρόκληση για όλους τους εκπαιδευτικούς…» Travelling with our e-story 2

4 3 « Τα έργα eTwinning είναι μια πραγματική πρόκληση για όλους τους εκπαιδευτικούς αφού βελτιώνονται οι ίδιοι σε ποικίλα εκπαιδευτικά πεδία, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία με δημιουργικότητα και με φαντασία.» Νέοι ορίζοντες στην εκπαίδευση Τα eTwinning έργα είναι μια πραγματική πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν, καθόσον αυτοί έχουν την ευκαιρία να βελτιωθούν σε διάφορους εκπαιδευτικούς τομείς, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, δημιουργικά και με φαντασία. Αυτό το συγκεκριμένο έργο έγινε πηγή έμπνευσης για μαθητές και δασκάλους, προκειμένου να αναπτύξουν κι άλλες δραστηριότητες για να προωθήσουν αυτή τη πρωτοβουλία. Οι δραστηριότητες αυτές περιελάμβαναν θεατρικές παραστάσεις, καθώς και συμμετοχή σε άλλες ευρωπαϊκές δράσεις. Εξελέγη ως «έργο του μήνα» στην Αυστρία, και κρίθηκε ως έργο άξιο μνείας και διάδοσης στη Διάσκεψη του eTwinning στην Πράγα, το Επιπλέον, το σχολείο έχει επωφεληθεί από 9 eTwinning συνεργασίες και έχει κερδίσει 7 ετικέτες ποιότητας και 3 εθνικά βραβεία.

5 Η ταυτότητα του έργου Τίτλος: Travelling with our e-story Γλώσσα : Αγγλική Ηλικία μαθητών : Στόχοι: Η κύρια ιδέα είναι – και οι 9 εταίροι – να δημιουργήσουν μαζί μια on-line ιστορία αποτέλεσμα σύνθεσης ιδεών των περισσότερων μαθητών. Oι μαθητές εξοικειώνονται με τις ΤΠΕ, στη προσπάθειά τους να διερευνήσουν νέες πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως WIKIs και BLOGs και να προσαρμοστούν στη σχολική τους ζωή. Επειδή έχουμε στόχο μια σωστή εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην τάξη και όχι ένα τέλειο τελικό προϊόν, κάθε κομμάτι της ιστορίας μας, θα είναι αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας. Σχολεία :  Jardim de Infância de Porto de Mós, Rua da Saudade PORTO DE MÓS - PORTUGAL (Ιδρυτής)   Kindergarten of Kaparelli, Καπαρέλλι – Θήβα Ελλάδα (Ιδρυτής) Άλλα σχολεία:  Kindergarten Launegg, Launeggstraße Lannach AUSTRIA  Ecole maternelle Jules Ferry, Place Mirabeau BLOIS FRANCE  ODZ 53, Ivan Turgenev Sofia BULGARIA  Kindergarten of Mežmaliņa, Elites iela 1, Priekuļu pagasts, Cēsu rajons, LV-4126, LATVIA  Kindergarten Kunterbunt, Dorfstraße Leer – GERMANY  Escuela Infantil Gloria Fuertes, Calle Rio de Oro Gijón SPAIN  St Andrew's C.E. Primary school, Avenue,Levenshulme, Manchester, M19 2UH - ENGLAND Twinspace ublic&collabSpaceID=19288&fuseaction=home.main Περιγραφή έργου  Δραστηριότητες Τα κεφάλαια της e-ιστορίας Travelling with our e-story 4 Το Νηπιαγωγείο στο Καπαρέλλι συνεργάστηκε με 8 Νηπιαγωγεία στην Ευρώπη.  «Συνεχίζουμε τη φιλία...  Συνεχίζουμε τη συνέργεια... με νέες ιδέες...  Δημιουργούμε έργα και καλές πρακτικές για τα παιδιά γιατί... αυτά είναι το κέντρο των πάντων…»


Κατέβασμα ppt "Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice (2008-2009) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google