Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ταινία: «PAY IT FORWARD»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ταινία: «PAY IT FORWARD»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ταινία: «PAY IT FORWARD»

2 Πλοκή της ταινίας Ένα 11χρονο παιδί προσπαθεί να αλλάξει τον κόσμο βοηθώντας 3 ανθρώπους χωρίς να ζητάει αντάλλαγμα για τον εαυτό του, με τον όρο να κάνουν και εκείνοι το ίδιο πράγμα σε 3 άλλα άτομα. Ο μικρός Τρέβορ ξεκινάει με έναν άστεγο ναρκομανή, που του προσφέρει φαγητό και στέγη. Ύστερα προσπαθεί να βοηθήσει την μητέρα του Αρλίν, να ξεπεράσει τον εθισμό της στο αλκοόλ. Τέλος, βοηθάει έναν συμμαθητή του που πέφτει θύμα κακοποίησης και ενδοσχολικής βίας από τους <<μάγκες>> του σχολείου του. Η ιδέα του είναι αποτέλεσμα μιας εργασίας που ανατίθεται στην τάξη από τον καθηγητή του Γιουτζήν Σιμονέτ, ο οποίος προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά, δίνοντάς τους αξίες και στόχους. Η ταινία περνά διάφορα μηνύματα για τους ανθρώπους και την κοινωνία και δείχνει την άλλη πλευρά της ζωής, που δεν είναι και η καλύτερη. Όλα αυτά που κάνει ο μικρός Τρέβορ πέφτουν στην αντίληψη του Κρίς Τσάντλερ, ενός νεαρού δημοσιογράφου ο οποίος θα διαδώσει την συνέντευξη που θα πάρει από τον Τρέβορ και όλος ο κόσμος θα μάθει το έργο αυτού του χαρισματικού παιδιού!!

3 Συνέχεια της ιστορίας….
Μόλις σχολάνε, ο Τρέβορ βάζει σε εφαρμογή την ιδέα του. Πηγαίνει πρώτα σε μέρη που ξέρει ότι ζουν άστεγοι και ναρκομανείς και εκεί διαλέγει να βοηθήσει έναν άστεγο. Αρχικά τον πάει σπίτι του, του δίνει να φάει, ένα μέρος να ξεκουραστεί και καθαρά ρούχα. Όλα αυτά η μητέρα του Τρέβορ δεν τα γνωρίζει, διότι δουλεύει όλη μέρα διπλή βάρδια για να προσφέρει στο παιδί της τα προς το ζειν. Η μητέρα είναι αλκοολική και ο πατέρας του έχει φύγει από το σπίτι χρόνια πριν, οπότε ο μικρός ζει ουσιαστικά μόνος του. Το επόμενο πρωί, αφού η μητέρα έχει γυρίσει σπίτι χωρίς να παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο, κοιμάται ήρεμη. Μόλις ξυπνά ο Τρέβορ την ρωτάει μήπως μπορεί ένας φίλος του να κάνει μπάνιο και εκείνη του απαντάει θετικά χωρίς να δώσει βάση στα λόγια του μικρού, εξαντλημένη και κουρασμένη από την χθεσινή μέρα. Μετά από αυτό σηκώνεται από το κρεβάτι της και κατευθύνεται προς την κουζίνα να πιεί έναν καφέ. Κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας και τον απολαμβάνει ενώ εκείνη την στιγμή εμφανίζεται ο άστεγος ο οποίος μόλις τελείωσε το μπάνιο του και την χαιρετά. Εκείνη τρομάζει, αρχίζει να φωνάζει και τον διώχνει. Ο Τρέβορ ακούει τις φωνές και πάει να δει τι γίνεται. Η μητέρα του εξοργίζεται και τον μαλώνει επειδή έφερε έναν ξένο στο σπίτι τους χωρίς να την ρωτήσει. Ο μικρός της απαντάει πως είναι μέρος της εργασίας του για το σχολείο, αυτή που τους ανέθεσε ο Κος Σιμονέτ. Έξαλλη, πηγαίνει στο σχολείο για να μιλήσει στον καθηγητή. Πρώτα, του συστήνεται και του αναφέρει το γεγονός που έγινε με τον Τρέβορ συμπληρώνοντας πως είναι παράλογο να αναθέτει κάποιος σε 12 χρονών παιδιά να κάνουν τέτοιες εργασίες και πως το παιδί της είναι μικρό, άπειρο σε τέτοιες καταστάσεις και φοβάται μην πληγωθεί. Ο Κος Σιμονέτ προσπαθεί να την ηρεμήσει και να της εξηγήσει πως ο λόγος που το έκανε αυτό είναι για να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά και να γίνουν καλύτερα άτομα στην κοινωνία βλέποντας και την άσχημη πλευρά της ζωής. Η μητέρα του απαντά πως πιστεύει ότι μέσα από αυτήν την εργασία ο γιος της μόνο θα απογοητευθεί, και φεύγει. Η πρώτη συνάντηση καθηγητή και μητέρας ξεκίνησε κάπως άσχημα…

4 συνέχεια…. Ο Τρέβορ απογοητευμένος από την συμπεριφορά της μητέρας του και μαθαίνοντας για τον τσακωμό της με τον κύριο Σιμονέτ σχεδιάζει να τους φέρει πιο κοντά ώστε να γνωρίσουν καλύτερα ο ένας τον άλλο και να ερωτευθούν. Έτσι σκαρώνει ένα μυστικό δείπνο στο σπίτι του. Πάει λοιπόν ο καθηγητής στο σπίτι και μόλις τον αντικρίζει η μητέρα, καταλαβαίνει πως είναι σχέδιο του μικρού, θυμώνει μαζί του και αρνείται να συνεργαστεί στην αρχή. Ο καθηγητής, νομίζοντας πως έκανε κάτι λάθος κατευθύνεται στενοχωρημένος προς την πόρτα αλλά η μητέρα του λέει πως αφού έγιναν έτσι τα πράγματα και είναι ώρα φαγητού ας μείνει να φάνε μαζί. Σιγά-σιγά ο πάγος σπάει μεταξύ τους και αρχίζει να γνωρίζει καλύτερα ο ένας τον άλλο, με αποτέλεσμα να υπάρξει ενδιαφέρον από τον καθηγητή για την μητέρα και το αντίστροφο. Ο Τρέβορ αρκετά χαρούμενος με όλο αυτό, πιστεύει πως έχει αρχίσει ήδη να αλλάζει τον κόσμο και συγκεκριμένα τον δικό του κόσμο. Μέσω αυτής της εργασίας λοιπόν, ο Τρέβορ γίνεται πιο ώριμος αφού βιώνει κι άλλες άσχημες καταστάσεις και καλυτερεύει τις ζωές ανθρώπων με προβλήματα, εθισμούς και βεβαρημένο παρελθόν. Χαρίζει χαρά και συνειδητοποιεί πως η δικιά του προσωπική κατάσταση, με τον εθισμό της μητέρας του στο αλκοόλ θα πρέπει να αλλάξει σύντομα. Της πετάει όλα τα ποτά που βρίσκονται στο σπίτι, της βάζει της φωνές και όταν εκείνη βρίσκεται σε κατάσταση τρέλας επειδή δεν έχει πιεί, τον χτυπά, ενώ δεν το έχει ξανακάνει. Ο Τρέβορ μετά από αυτό εξαφανίζεται από το σπίτι και η μητέρα μετανιωμένη για αυτό που έκανε σπεύδει για βοήθεια στον καθηγητή Σιμονέτ αφού είναι ο μόνος που εμπιστεύεται και συνδέεται με το παιδί. Μέσα στην νύχτα ψάχνουν παντού για τον Τρέβορ και στο τέλος τον βρίσκουν στο αεροδρόμιο με ένα σακίδιο. Η μητέρα ξεσπάει σε κλάματα, τον παίρνει αγκαλιά, του ζητάει συγγνώμη υποσχόμενη πως δεν θα ξανακάνει κάτι τέτοιο και θα αρχίσει αποτοξίνωση. Πολλά γεγονότα ακολουθούν σε ραγδαία εξέλιξη, όπως η επανασύνδεση μητέρας και γιαγιάς, η σύντομη επιστροφή και αναχώρηση του πατέρα από το σπίτι και η διάσωση μιας γυναίκας που είναι έτοιμη να βάλει τέλος στη ζωή της, από τον άστεγο φίλο του. Όλα τρέχουν με συνεχή σκαμπανεβάσματα και απογοητεύσεις να εναλλάσσονται με επιτυχίες και αλλαγές στις ζωές των ηρώων αυτής της ιστορίας, έτσι που ο θεατής βρίσκεται σε συνεχή αγωνία για το επόμενο βήμα και την επόμενη σκηνή που θα φέρει νέες ανατροπές. Μία από αυτές είναι και ο δημοσιογράφος που ανακαλύπτει την προσπάθεια του μικρού να αλλάξει τον κόσμο και οργανώνει μία εκπομπή για να προβάλλει τη γενναιοδωρία και την ευγένεια καρδιάς και μυαλού που μόνο οι εκλεκτοί και τα παιδιά αυτού του κόσμου διαθέτουν.

5 Απάντηση στις ερωτήσεις κατεύθυνσης!!
Η ταινία αρχίζει με τη σκηνή ενός μοναχικού κυρίου , με πολλές σκοτούρες στο κεφάλι του που σιδερώνει ένα πουκάμισο. Συντροφιά του δίνει το ραδιόφωνο το οποίο παίζει απαλά ένα τραγούδι της εποχής. Ο κύριος αυτός είναι ο καθηγητής Γιουτζήν Σιμονέτ, ο οποίος θα δώσει την ιδέα στον πρωταγωνιστή της ταινίας να αλλάξει τον κόσμο. Αμέσως μετά παρακολουθούμε μια ληστεία και αστυνομικούς τριγύρω από το σπίτι να περιμένουν με τα όπλα στα χέρια τους την επόμενη κίνηση του ληστή. Αυτή η εισαγωγική σκηνή μας δίνει μια ιδέα για την αποξένωση, τη βία και την εγκληματικότητα που υπάρχει στην πόλη αυτή. Όλα αυτά τα γεγονότα συμβαίνουν στην Αμερική, σε μια μικρή πόλη του Texas.Την επόμενη μέρα, ξεκινάνε τα σχολεία μετά από τις διακοπές του καλοκαιριού και βρισκόμαστε στο Γυμνάσιο της πόλης όπου τα παιδιά γνωρίζουν τον καινούργιο τους καθηγητή, που δεν είναι άλλος από τον Γιουτζήν Σιμονέτ. Ο Κος Σιμονέτ ζητά από τους μαθητές του να βρουν ιδέες για να κάνουν τον κόσμο καλύτερο και τους αναθέτει μία εργασία στην οποία θα βαθμολογηθούν. Ένα άλλο ζήτημα που τους θέτει είναι οι κοινωνικές σπουδές και τους ρωτάει πολύ έξυπνα, για το τι περιμένει ο κόσμος από αυτούς. Τα παιδιά δίχως ιδιαίτερη προθυμία του απαντούν πως θα κάνουν την εργασία και μέσα σε αυτά τα παιδιά βρίσκεται ο πρωταγωνιστής μας, ο Τρέβορ.

6 Προσωπική εκτίμηση για τα κίνητρα του ήρωα
Κατά την γνώμη μου, ο Τρέβορ έχει αφοσιωθεί τόσο πολύ σε αυτήν την εργασία διότι βιώνει άσχημες καταστάσεις στο ίδιο του το σπίτι, δεν έχει ωραία παιδικά χρόνια. Τώρα που τα συνειδητοποιεί όλα αυτά, δεν θέλει κι άλλοι άνθρωποι να νιώθουν την ίδια μοναξιά και οδύνη στη ζωή τους όπως εκείνος, για αυτό το λόγο τους δίνει ευκαιρίες για να αλλάξουν. Όπως φαίνεται καθαρά σε όλη την ταινία, δεν του αρέσει η αδικία, η κατάντια, η εικόνα ανθρώπων ανήμπορων, που πληγώνουν ο ένας τον άλλον, που παραιτούνται από τη ζωή δίχως όνειρα και ελπίδες. Εκείνος πιστεύει πως η ζωή είναι ωραία και όλα μπορούν να διορθωθούν μέσα από προσπάθεια, αγάπη, καλοσύνη, πίστη στον εαυτό μας και όνειρα. Αυτό θέλει να τους διδάξει, αν και το τέλος της ζωής του επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά πως οι «ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά».

7 Χαρακτηρισμός προσώπων
Μητέρα: Η μητέρα ήταν μια γυναίκα η οποία έκανε δύο δουλειές για να μπορέσει να συντηρήσει τον γιό της .Ήταν αλκοολική και ζούσε μόνη της δίχως υποστήριξη από συγγενείς – σύντροφο. Είχε υποσχεθεί στο γιό της ότι θα απαρνιόταν τον εθισμό της στο αλκοόλ, αλλά δεν μπορούσε και ένιωθε άσχημα γι’ αυτό. Στη συνέχεια όμως η γνωριμία της με τον δάσκαλο την έκανε να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στο παιδί της και να σιγά-σιγά να γίνεται καλύτερος άνθρωπος.Δεν έχει τον χρόνο να ψάξει τον εαυτό της και να αντιμετωπίσει αυτά που την ταλαιπωρούν και προτιμά να ζει στην ψευδαίσθηση του ότι όλα είναι φυσιολογικά.

8 Η ΜΗΤΕΡΑ

9 ΤΡΕΒΟΡ Παιδί : Ο Τρέβορ είναι ένα παιδί πολύ ώριμο για την ηλικία του. Αναγκάζεται να μένει μόνο του όλη μέρα, γι’ αυτό μπορεί να φροντίζει καλά τον εαυτό του. Έχει ανάγκη από μια πατρική φιγούρα καθώς ο πατέρας είναι και αυτός αλκοολικός και τον έχει εγκαταλείψει εδώ και πολλά χρόνια και συχνά κακοποιούσε και αυτόν και την μητέρα του. Αυτή την πατρική φιγούρα που έψαχνε την βρήκε στο πρόσωπο του δασκάλου. Τέλος, είναι ένα πολύ ευαισθητοποιημένο άτομο και αυτό φαίνεται καθαρά από τις πράξεις του.

10 Ο ΤΡΕΒΟΡ

11 Λίγα λόγια για τον πατέρα
Πατέρας : Είναι αλκοολικός, μονίμως μεθυσμένος και βίαιος καθώς χτυπά την μητέρα του παιδιού όταν βρίσκεται σπίτι. Παρ’ όλα αυτά το παιδί του πηγαίνει κόντρα και τον διώχνει από το σπίτι. Του περνάει όμως την αξία της κακοποίησης και της παραμέλησης. Εμφανίζεται ξαφνικά την ώρα που το παιδί και η μητέρα είναι σε πολύ καλή κατάσταση μεταξύ τους και τους τα χαλάει όλα.

12 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

13 ΓΙΟΥΤΖΗΝ ΣΙΜΟΝΕΤ Δάσκαλος: Ο δάσκαλος παρουσιάζεται μέσα στην ταινία σαν ένας μοναχικός, τυπικός και αρκετά κλειστός χαρακτήρας. Γι’αυτό το λόγο δεν μπορούμε να συλλάβουμε το παρελθόν του από την αρχή. Φαίνεται ότι ζει μια τυπική ζωή, χωρίς κανένα ενδιαφέρον και χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές. Ένας απλός εκπαιδευτικός που είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του. Όσο καλύτερα γνωρίζει το παιδί τόσο καταλαβαίνουμε ότι ανοίγεται και αρχίζει να εμπιστεύεται κάποιους ανθρώπους. Το παιδί παίζει πρωτεύοντα ρόλο στην εξέλιξη του δασκάλου, αφού είναι ο καταλύτης αυτής της αλλαγής. Αυτό συμβαίνει γιατί ο δάσκαλος μέσα από το παιδί βλέπει ότι το παρελθόν του και η παιδική του ηλικία έχουν πολλά κοινά με αυτά που βιώνει το παιδί. Νιώθει ότι ταυτίζεται γι’αυτό παίρνει το κουράγιο και τη δύναμη να ανοιχτεί και να εμπιστευτεί ανθρώπους.

14 ΓΙΟΥΤΖΗΝ ΣΙΜΟΝΕΤ

15 Σύντομη αναφορά στο ρόλο του άστεγου
Άστεγος: Ο άστεγος είναι ένα άτομο που ζει στον δρόμο, δεν έχει να φάει και ένα ζεστό μέρος να κοιμηθεί. Είναι εθισμένος στα ναρκωτικά και συγκεκριμένα στην ηρωίνη και αυτό φαίνεται καθαρά σε μία σκηνή της ταινίας που βρίσκεται σε ένα μέρος με άλλους ναρκομανείς και παίρνει την δόση του. Επίσης, είναι περιθωριοποιημένος επειδή ο ίδιος προκάλεσε την αυτοκαταστροφή του και δεν πιστεύει ότι κάποιος θα μπορέσει να τον σώσει αφού ο ίδιος έχει καταστρέψει τον εαυτό του. Το παιδάκι όμως τον βοηθάει και αυτός με την σειρά του σώζει την ζωή μιας νεαρής γυναίκας και έτσι αποκτάει νόημα η ζωή του και μια ζεστή συντροφιά.

16 Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΦΙΛΟΣ

17 ΓΙΑΓΙΑ Γιαγιά: Η γιαγιά είναι και αυτή εθισμένη στο αλκοόλ και φαίνεται να έχει ανάγκη την οικογένειά της. Εκείνη αφού δεν έχει από κανέναν στήριξη, ζει μόνη της στον δρόμο μαζί με άλλους άστεγους οι οποίοι έχουν παρόμοιες καταστάσεις με την δικιά της και είναι αλκοολικοί, κλέφτες και ναρκομανείς.

18 Η γιαγιά και ο Δημοσιογράφος

19 Σχέση γονιών!! Η σχέση των γονιών δεν είναι καθόλου καλή. Η γυναίκα έχει μετανιώσει αρκετά για αυτή της την επιλογή και του το δείχνει, αλλά αποφασίζει να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία γιατί πιστεύει ότι ο άντρας έχει πραγματικά αλλάξει. Η διαφορά μεταξύ τους είναι ότι ενώ και οι δυο τους στο παρελθόν ήταν αλκοολικοί και αντιμετώπιζαν αρκετά προβλήματα, η γυναίκα έχει ξεπεράσει αυτό το πρόβλημα του αλκοολισμού και προσπαθεί να επανορθώσει. Σε αντίθεση με τον άντρα ο οποίος δεν κάνει καμιά προσπάθεια, είναι βίαιος και ως προς τη γυναίκα αλλά και ως προς τον γιό του.

20 Σχέση παιδιού και γιαγιάς!!
Η σχέση παιδιού και γιαγιάς είναι πολύ απομακρυσμένη. Γι’αυτό ευθύνεται η μητέρα η οποία γνωρίζοντας το πρόβλημα του αλκοολισμού που έχει η ίδια της η μάνα, πάει να τη βρει στο μέρος που μένει (δρόμος) και της μιλάει. Της λέει πως αν θέλει να βλέπει τον εγγονό της πρέπει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ζει. Πρέπει να ξεπεράσει και να εξαλείψει το πρόβλημα του αλκοολισμού αν επιθυμεί να έρχεται σε επαφή με τον εγγονό της. Η ίδια κάνει μεγάλη προσπάθεια και τέλος καταφέρνει να επαναφέρει τον εαυτό της στον σωστό δρόμο. Η σχέση παιδιού και γιαγιάς φτιάχνεται και τέλος τα πάνε πολύ καλά γιατί η γιαγιά έχει κάνει υπερπροσπάθεια και βάζει την αγάπη της για τον εγγονό της πιο πάνω από τον εθισμό της.

21 Σχέση μητέρας και παιδιού!!
Αρχικά διαπιστώνουμε πως η σχέση μεταξύ γυναίκας και παιδιού είναι αρκετά κακή. Οι δυο τους απέχουν κατά πολύ και επικρατεί ένα χάσμα. Οι ώρες που συναντιούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι πολύ λίγες και σίγουρα δεν φτάνουν για να μπορέσει να αναπληρωθεί το κενό που τους χωρίζει. Η μητέρα λόγω οικονομικών προβλημάτων αναγκάζεται να κάνει δύο δουλειές και όποτε βρίσκεται στο σπίτι προσπαθεί να τα βγάλει πέρα και να έρθει αντιμέτωπη με τον εθισμό της στο αλκοόλ. Έτσι το παιδί αναγκάζεται να προσέχει αυτός το σπίτι και να καλύπτει μόνος του τις βασικές του ανάγκες (π.χ. φαγητό). Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί! Προς το τέλος όμως οι μεταξύ τους σχέσεις αλλάζουν. Η μητέρα δίνει περισσότερη προσοχή στο παιδί της. Πάντα τον αγαπούσε και νοιαζόταν γι’αυτόν αλλά δεν έβρισκε τον τρόπο να του το δείξει.

22 Σχέση πατέρα και παιδιού!!
Ο πατέρας και το παιδί έχουν μια αρκετά απόμακρη σχέση. Αυτό οφείλεται στη συμπεριφορά του πατέρα. Πάντα βίαιος, εθισμένος και αυτός στο αλκοόλ, κάποιες φορές, τις περισσότερες, δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του και ξεσπάει βίαια σε ότι βρει. Το παιδί δεν του δίνει την ευκαιρία και προσπαθεί να τον βγάλει από τη ζωή του. Κατά τη διάρκεια της ταινίας διαπιστώνουμε ότι το παιδί έπραξε σωστά και ώριμα και επίσης αν δεν τον απομάκρυνε το τέλος της ιστορίας μπορεί να ήταν τελείως διαφορετικό!

23 Ανατροπές της ταινίας!! Στην ταινία υπάρχουν αρκετές ανατροπές. Η επιστροφή του πατέρα στο σπίτι. Η συγκεκριμένη πράξη φέρνει στο σπίτι αρκετές αλλαγές αλλά και στη ζωή της μητέρας και του παιδιού. Τη στιγμή που η σχέση δασκάλου – μητέρας και παιδιού ήταν αρκετά αισιόδοξη, ο ερχομός του πατέρα καταφέρνει να βάλει ένα μικρό φραγμό. Είναι όμως αρκετά σύντομος αφού η παρουσία του πατέρα δεν κρατάει για πολύ. Όσον αφορά στο δάσκαλο και την αλλαγή της στάσης του, είναι κάτι σύντομο αφού κρατάει μέχρι την ώρα που θα φύγει ο πατέρας. Γενικά, είναι πιο ενδιαφέρον να υπάρχουν κάποιες ανατροπές στο σενάριο. Δεν είμαστε σίγουροι για την εξέλιξη της ιστορίας και μας κρατάνε σε αγωνία μέχρι το τέλος.

24 Η σκηνή που μας έκανε εντύπωση!
Στο τέλος της ταινίας όλος ο κόσμος έχει μάθει για την προσπάθεια του μικρού Τρέβορ να αλλάξει την κοινωνία στην οποία ζούμε και να δώσει αξία σε ανθρώπους που ζουν στο περιθώριο. Αντίθετα με την πλειοψηφία, θυσιάζεται προσπαθώντας να προστατέψει το φίλο του και οι <<μάγκες>> του σχολείου τον μαχαιρώνουν. Λίγο αργότερα πεθαίνει. Θρήνος, πόνος και θλίψη κυριεύουν τόσο την μητέρα του όσο και ολόκληρη την πόλη που μαθαίνει αυτό το δυσάρεστο γεγονός. Στη συνέχεια για να αποδώσουν φόρο τιμής ,όλοι όσοι ωφελήθηκαν από τις πράξεις του παιδιού πηγαίνουν έξω από το σπίτι του με κεριά αναμμένα και λουλούδια και προσεύχονται για αυτόν. Κάνουν δηλαδή κάτι σαν μνημόσυνο για να τιμήσουν τη μνήμη του. Αυτό μας δείχνει καθαρά ότι οι πράξεις του ήταν κάτι σπάνιο για ένα παιδί της ηλικίας του, που κανένας άλλος δεν θα τολμούσε να κάνει αφού η κοινωνία στην οποία ζούμε είναι γεμάτη κακία, εγωισμό και καθόλου σεβασμό για τον συνάνθρωπο, ούτε καν για τον ίδιο μας τον εαυτό. Ο μικρός μας ήρωας διαφέρει αφού αρνείται να προσαρμοστεί σε συνθήκες και συμπεριφορές που όλοι βλέπουμε αλλά αδρανούμε και συχνά αρνούμαστε να αλλάξουμε. Ο Τρέβορ κάνει τη διαφορά, αν και το τέλος της ζωής του επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά πως οι «ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά».

25 H ENNOIA ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ
ΤΕΛΟΣ!!!

26 ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ w&feature=endscreen εδώ είναι το link για την τελευταία σκηνή που σας αναφέραμε… το trailer της ταινίας... Πηγές: Youtube για τα βιντεάκια και Google για το φωτογραφικό υλικό. Μαθήτριες: Άννα Καλυβιώτη, Εβίνα Καλαντζή, Ιφιγένεια Νάνου. Τάξη: Α΄ Λυκείου 1ο ΓΕΛ Βύρωνα.


Κατέβασμα ppt "Η ταινία: «PAY IT FORWARD»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google