Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης

2  Στο Κεφάλαιο 6 στην ενότητα σχετικά με τα προγράμματα σχεδίασης (CAD) μπήκε μια προαιρετική εργασία.  Σχεδίαση σε 2 και 3 διαστάσεις του σπιτιού που μένει ο μαθητής.  Χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα eclass, με τη νέα βελτιωμένη της μορφή.  Υπόσχεση μπόνους βαθμολογίας, σχετικά αφηρημένο για λόγους αξιολόγησής του.

3  Γιατί είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, που με τη νέα του μορφή έχει δυνατότητες : 1) Παραλαβής - αποστολής εργασιών σε κάθε μαθητή ατομικά ή και σε ομάδα μαθητών. 2) Βαθμολόγησης. 3) Γραμμής μάθησης ( που χρησιμοποιήθηκε ). 4) Και πολλών άλλων.

4  Γιατί είδα έναν ενθουσιασμό από τους μαθητές που με εξέπληξε ευχάριστα και ήθελα να το μοιραστώ με συναδέλφους.

5  Εγγραφή μαθητών στην διεύθυνση  Επεξεργασία των στοιχείων ( κυρίως password)  Πληροφορίες στα εξ αποστάσεως μαθήματα : Θεματική Ενότητα : Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Εκπαιδευτικό Αντικείμενο : 14 – Υπηρεσίες για τους μαθητές

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21  Ορίζει το μάθημα και το είδος πρόσβασης των μαθητών ( ελεύθερη, με εγγραφή κλπ )  Τους ζητά να συνδεθούν στο σύστημα με το username και password που τους έδωσε  Δηλώνει τους χρήστες του μαθήματος  Τους βάζει σε ομάδες, αν το κρίνει απαραίτητο  Και ξεκινά την επικοινωνία με τα εργαλεία που παρέχει το eclass

22  Ανακοινώσεις  Πληροφορίες  Συνδέσεις διαδικτύου  Κουβέντα (chat)  Έγγραφα  Γραμμή μάθησης  Εργασίες  κ. α. π.

23

24

25 Ακολουθείστε τη Γραμμή μάθησης με το όνομα CAD

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57  Ένας μαθητής δεν μπόρεσε να στείλει τα αρχεία που ζήτησα.  Δεν υπάρχει ο ίδιος ενθουσιασμός σε όλες τις τάξεις, όπως για παράδειγμα η φετινή φουρνιά της Α ’ λυκείου.  Το εργαλείο για ερωτηματολόγια δεν είναι τόσο δυνατό και δεν υπάρχει ευκολία στην επεξεργασία των δεδομένων.  Δεν θα υπάρξει εκπαίδευση για την πλατφόρμα από το training.sch.gr ( Ενημέρωση Ιανουάριος 2014).

58  Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Α΄ Λυκείου Εφαρμογές Πληροφορικής κεφ. 10. ( εκτός ύλης ).  Για αποφυγή copy-paste μπορούμε να απαιτήσουμε την on-line έκδοση του προγράμματος, που δεν επιτρέπει εισαγωγή αρχείου εκτός περιβάλλοντος.  Υπήρχε μεγάλη ευκολία στην επικοινωνία με τους μαθητές με τις ανακοινώσεις, το chat και την ανταλλαγή αρχείων.

59  Η Συμμετοχή παρόλο που ήταν προαιρετική έφτασε το 80% (24 μαθητές στους 30 έστειλαν εργασία ).  Υπήρξε ενθουσιασμός και ερωτήσεις αν θα υπάρξει κι άλλη εργασία.  Δεν μίλησε κανείς για το μπόνους που τους υποσχέθηκα !

60


Κατέβασμα ppt "Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google