Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΜΕ Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΜΕ Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΜΕ Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία

2 Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ Η εργασία με την οποία θα ασχοληθούμε έχει ως θέμα τα πρότυπα των εφήβων και κυριότερα με τις επιδράσεις που περνάνε μέσα από τα ΜΜΕ. Αρχικά θα ασχοληθούμε με τον ορισμό της έννοιας ‘’πρότυπα’’,την επεξήγηση της καθώς και τις αιτίες που καθιερώνονται τα συγκεκριμένα πρότυπα που αφορούν τα ΜΜΕ. Στο τρίτο μέρος της εργασίας μας θα ασχοληθούμε ξεχωριστά με κάθε ένα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έχει αναλάβει το κάθε μέλος της ομάδας μας Στην επόμενη ενότητα θα αναφερθούμε στις κατηγορίες προτύπων και τους τρόπους με τους οποίους επιδρούν στη σημερινή νεολαία. Συμπεράσματα και απόψεις ως αποτέλεσμα της έρευνας μας καθώς επίσης και προτάσεις.

3 ΠΡΟΤΥΠΑ Όλοι οι άνθρωποι υποσυνείδητα ή όχι διαλέγουν πρότυπα και με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο άθελα ή συνειδητά προσπαθούν να τα μιμηθούν ή να τα υπερβούν και να γίνουν ακόμα «καλύτεροι» από αυτά.

4 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ Τα πρότυπα που έχει ο κάθε άνθρωπος δεν τα διαλέγει ο ίδιος αλλά του τα περνάει η κοινωνία ολόκληρη με έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, το ραδιόφωνο, οι διαφημίσεις, οι εφημερίδες, τα περιοδικά και γενικά όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συμβάλλουν πολύ ενεργά στο να περάσουν στους νεότερους ανθρώπους της κοινωνίας προκαθορισμένα και συγκεκριμένα πρότυπα.

5 ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ Τα πρότυπα που αντλούνται μέσα από διάφορες πηγές όπως τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες επηρεάζουν άλλους λίγο και άλλους πολύ. Αρχικά μιμούνται διάφορους ανθρώπους που βλέπουν σε αυτές τις πηγές και αυτό τους κάνει να νοιώθουν κάτι από τη λάμψη τους. Επίσης αν θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα για παράδειγμα ενός star, τότε ακολουθούν το στυλ του και ονειρεύονται ότι η ζωή τους θ’ αλλάξει, αν του μοιάσουν.

6 ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η τηλεόραση με τις πολλές εκπομπές ποικίλου περιεχομένου, τις διαφημίσεις, τα reality και τα talent shows, τα διάφορα παιδικά προγράμματα με τους εκθαμβωτικούς, τους λαμπερούς, ελκυστικούς όμορφους, ψηλούς πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριες, αλλά και τα σύμβολα και των δύο φύλων περνάνε πρότυπα, άλλοτε θετικά, άλλοτε όμως άκρως αρνητικά, καθώς μαθαίνουν στον νέο ή την νέα να έχει μία ασταθή, έως εκρηκτική συμπεριφορά και έναν τρόπο ζωής που δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά δεδομένα της ζωής, αλλά είναι μέρος της υπερβολής που πλασάρει η τηλεόραση. Η τηλεόραση με τις πολλές εκπομπές ποικίλου περιεχομένου, τις διαφημίσεις, τα reality και τα talent shows, τα διάφορα παιδικά προγράμματα με τους εκθαμβωτικούς, τους λαμπερούς, ελκυστικούς όμορφους, ψηλούς πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριες, αλλά και τα σύμβολα και των δύο φύλων περνάνε πρότυπα, άλλοτε θετικά, άλλοτε όμως άκρως αρνητικά, καθώς μαθαίνουν στον νέο ή την νέα να έχει μία ασταθή, έως εκρηκτική συμπεριφορά και έναν τρόπο ζωής που δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά δεδομένα της ζωής, αλλά είναι μέρος της υπερβολής που πλασάρει η τηλεόραση.

7  μία κατηγορία είναι ψηλά, όμορφα, καλλίγραμμα και αψεγάδιαστα σώματα. Όμως αυτή η τελειότητα είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί και πολλές φορές οδηγεί σε αδιέξοδο το νέο ή τη νέα ή σε ψυχοσωματικές ασθένειες, όπως η νευρική ανορεξία.

8  μια άλλη κατηγορία είναι οι ταλαντούχοι ηθοποιοί, τραγουδιστές και τραγουδίστριες, που συνεπαίρνουν με τις δραματικές τους ικανότητες και την ακτινοβολία τους, αλλά συχνά η καθημερινή τους ζωή είναι πολύ πιο θλιβερή και σκοτεινή και κάποιες φορές βυθισμένη σε εξαρτήσεις

9 ΕΝΤΥΠΑ ΜΜΕ Οι εφημερίδες συνήθως είναι ιδιοκτησία μεγαλοεπιχειρηματιών ή κομματικών μηχανισμών και πολλές φορές μέσα από τα πρότυπα που προβάλλουν προσπαθούν να προωθήσουν δικά τους συμφέροντα και όχι να καλλιεργήσουν την ελεύθερη σκέψη και να διευρύνουν τους ορίζοντες και τις επιλογές των ανθρώπων.

10 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Δυστυχώς πολλές φορές τα πρότυπα που περνάνε περιοδικά, τηλεοράσεις καθώς και εφημερίδες δεν είναι τα καλύτερα. Ενα συχνό φαινόμενο των νέων είναι να ‘’πέφτουν στην παγίδα’’ του δήθεν. Για αυτό δεν πρέπει να πιστεύουν ότι οφείλουν αναγκαστικά να ταυτιστούν με τα διάσημα ινδάλματά τους και να χρησιμοποιούν μεθόδους που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στην υγεία τους (π.χ. ντόπιγκ ή εξαντλητικές δίαιτες)

11 Βέβαια εκτός από τα αρνητικά πρότυπα υπάρχει το ενδεχόμενο της θετικής επιρροής. Οι καλές πράξεις διάφορων διάσημων ανθρώπων μπορούν να ευαισθητοποιήσουν και να κινητοποιήσουν τους νέους και τις νέες.

12 Είθε να υπάρχουν θετικά πρότυπα στη ζωή των εφήβων που να τους παροτρύνουν σε καλές πράξεις και σε μια αυθεντική ζωή. Αλλωστε το αυθεντικό είναι και το πιο όμορφο.


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΜΕ Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google