Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ Λέκτορας Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ( Πανεπιστήμιο Κύπρου Κέντρο Διδασκαλίας και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ Λέκτορας Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ( Πανεπιστήμιο Κύπρου Κέντρο Διδασκαλίας και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ Λέκτορας Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ( Πανεπιστήμιο Κύπρου Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.) Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint

3 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.2 Εισαγωγή  Σκοπός Διάλεξης lΝα διδάξει στους φοιτητές τακτικές παρουσιάσεων σε διάφορες συνθήκες lΝα διδάξει διάφορες μικρές αλλά χρήσιμες μεθόδους λειτουργίας του λογισμικού Powerpoint. lΝα διδάξει την εισαγωγή οπτικών και ακουστικών μέσων στις παρουσιάσεις  Τι αναμένουμε από εσάς lΒασική γνώση Η/Υ lΒασική γνώση PowerPoint (δημιουργία απλών παρουσιάσεων).

4 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.3 Παραδείγματα Παρουσιάσεων  Πρόχειρες – Παρουσιάσεις που γίνονται ανεπίσημα, συνήθως μεταξύ συναδέλφων, συμφοιτητών σας, με σκοπό απλώς την ενημέρωση της ομάδας  Επιστημονικές ή Επαγγελματικές– Παρουσιάσεις σε επιστημονικά συνέδρια και επαγγελματικές διοργανώσεις  Διαφημιστικές και Πληροφοριακές – Παρουσιάσεις που σκοπό έχουν να προάγουν προϊόντα ή να πληροφορήσουν το ακροατήριο για γεγονότα και καταστάσεις  Ακαδημαϊκές – Παρουσιάσεις σε τάξεις και εργαστήρια  Ημιεπαγγελματικές – Παρουσιάσεις που συνδυάζουν και προχειρότητα αλλά και κάποιο επίπεδο επαγγελματισμού.

5 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.4 Γνώση Ακροατηρίου  Γνωρίζοντας το ακροατήριο μπορούμε lΝα διαλέξουμε τον τόνο lΝα διαλέξουμε επίπεδο lΝα επιλέξουμε οπτικοακουστικά μέσα -Και πολλά άλλα πλεονεκτήματα!  Παράδειγμα: Σήμερα έχουμε και φοιτητές αλλά και άλλους συναδέλφους. lΦιλικό επίπεδο παρουσίασης (με αστεία αλλά και ουσία) lΦιλική συζήτηση χωρίς τυπολογίες και πρόγραμμα

6 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.5 Ο Ρόλος Του PowerPoint  Η παρουσίαση είναι ένα οπτικοακουστικό βοήθημα lΔΕΝ αντικαθιστά την ομιλία lΔΕΝ αντικαθιστά τις κινήσεις των χεριών lΔΕΝ αντικαθιστά την γνώση του αντικειμένου  Αντίθετα, μπορεί lΝα βοηθήσει στην οργάνωση και δομή της ομιλίας lΝα δώσει στο ακροατήριο μια οπτική και ακουστική πτυχή του αντικειμένου lΝα δώσει περισσότερο ενδιαφέρον!  Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις!

7 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.6 Τι θα δούμε σήμερα  Τέσσερα βασικά θέματα lΟργάνωση Παρουσίασης και Αντιμετώπιση Ακροατηρίου -Απαιτήσεις για διαφόρους τύπους ακροατηρίων -Ειδική αντιμετώπιση της συνολικής παρουσίασης lΤο PowerPoint σαν βοήθημα παρουσίασης -Ικανότητες -Διάφορα «μυστικά» που βοηθούν στην εικόνα της παρουσίασης -Χρήση Animation και Πολυμέσων lΤι πρέπει να προσέχουμε -Εισηγήσεις ως προς την οπτικοακουστική -Χρώματα και εμφάνιση διαφάνειας -Τρόπος σύνδεσης ομιλίας και διαφάνειας lΑπό την θεωρία στην πράξη -Δημιουργία της δικής σας παρουσίασης!

8 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.7 Χρονοδιάγραμμα  Δυο ώρες διάλεξη και συζήτηση  Μισή με μια ώρα δημιουργία παρουσίασης  Μια ώρα παρουσιάσεις (αναλόγως συμμετοχής) lΑνοιχτή συζήτηση κατά την διάρκεια των παρουσιάσεων με συμμετοχή ακροατηρίου!

9 Οργάνωση Παρουσίασης και Αντιμετώπιση Ακροατηρίου

10 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.9 Ακροατήριο  Επαγγελματικό lΠρόεδροι και διευθυντές εταιρειών, αποστολές από εξωτερικό, επίσημοι, δημοσιογράφοι, κλπ.  Ακαδημαϊκό lΜαθητές, Καθηγητές, Φοιτητές  Επιστημονικό lΕρευνητές, ακαδημαϊκοί  Συναδελφικό – Φιλικό lΕμείς, εσείς.  Από το ακροατήριο εξαρτώνται: lΕπιλογή λεξιλογίου, ενδυμασία, προσφώνηση κλπ.

11 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.10 Επαγγελματικό Ακροατήριο  Η επιλογή της γλώσσας lΑΚΡΩΣ επαγγελματική  Αποφυγή λέξεων «δρόμου»  Ενδυμασία  Οργάνωση Παρουσίασης lΕισαγωγή lΚίνητρα γιατί πρέπει να σας ακούσουν lΗ δική σας πρόταση και τα επιχειρήματα lΑποτελέσματα και συζήτηση αποτελεσμάτων lΕπίλογος – Επανάληψη κύριων σημείων ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΛΗΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ

12 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.11 Το επιστημονικό ακροατήριο  Σχεδόν ίδιο με το επαγγελματικό, απλώς λιγότερο τυπικό lΜπορείτε να είστε πιο φιλικός/κή.  ΣΩΣΤΗ ΣΤΗΡΗΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ lΤο ακροατήριο σας έχει κάποιο επίπεδο!  Οργάνωση: lΕισαγωγή – Κίνητρο για την παρουσίαση lΓιατί είναι σημαντική η δικιά σας η παρουσίαση; lΗ δική σας πρόταση και οι διαφορές της από τις υπόλοιπες lΕπιστημονική Μεθοδολογία lΤρόπος συλλογής και καταγραφής αποτελεσμάτων lΑποτελέσματα και σημασία τους lΕπίλογος και επανάληψη της προσφοράς σας Πολλές παρουσιάσεις διπλωματικών εργασιών και διατριβών εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή!!!

13 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.12 Ακαδημαϊκό και Φιλικό ακροατήριο  Πιο «χαλαρή» η κατάσταση lΕξακολουθεί όμως να υπάρχει σεβασμός στο ακροατήριο  Οργάνωση εναπόκειται σε εσάς lΕισαγωγή lΚίνητρο να σας ακούσουμε lΠαρουσίαση πρότασης lΤυχόν αποτελέσματα και η σημασία τους lΚριτική – Ερωτήσεις

14 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.13 Εισαγωγικά  Τίτλος lΌνομα, Οργανισμός, Τίτλος, Λογότυπο/α, αναφορές  Εισαγωγή lΣτην εισαγωγή πρέπει να δώσετε το θέμα σας καθαρά  Περιεχόμενα (προαιρετικό) lΔιαφάνεια με το τι θα μιλήσετε  Κίνητρα για να σας ακούσουμε lΠοια σημασία του θέματος lΓιατί ενδιαφέρει το ΠΑΡΟΝ ακροατήριο  Τα λεγόμενα ice-breakers lΕικόνες, ανέκδοτες ιστορίες, κλπ.

15 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.14 Κυρίως Σώμα Παρουσίασης  Δουλειά σχετιζόμενη με την δικιά σας (προαιρετικό) lΑν υπάρχει κάτι το σχετικό με το θέμα σας  Η δικιά σας η πρόταση lΚατευθείαν στο ψητό lΑποφυγή πολυλογίας και πολλών παρεκτροπών lΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ  Περιγραφή Υλοποίησης ή θεωρητικής εφαρμογής lΜεθοδολογία  Περιγραφή συλλογής αποτελεσμάτων lΤυχόν προϋποθέσεις

16 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.15 Επίλογος  Επανάληψη των σημαντικότερων σημείων  Συμπεράσματα σε σχέση με το τι περιμένετε  Τυχόν μελλοντική εργασία  Βιβλιογραφία και αναφορές σε υλικό που χρησιμοποιήσατε (εικόνες, ιστοσελίδες, ότι ΔΕΝ σας ανήκει).  Ενθάρρυνση ακροατηρίου για ερωτήσεις ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

17 Το PowerPoint σαν εργαλείο δημιουργίας παρουσιάσεων

18 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.17 Η επιφάνεια εργασίας Ο πίνακας διαφανειών Η παρούσα διαφάνεια Το μενού εργασιών

19 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.18 Το μενού εργασιών

20 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.19 Εισαγωγή κειμένων

21 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.20 Εισαγωγή Γραφικών

22 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.21 Εισαγωγή Πολυμέσων

23 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.22 Σε συνεργασία με το Βοηθό. (Τροποποιώντας μια υπάρχουσα προβολή ή από τον Οδηγό Αυτόματου Περιεχομένου) Χρησιμοποιώντας ένα πρότυπο σχεδίασης Η χρήση του Master Slide (Παράδειγμα) Δημιουργία Παρουσίασης

24 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.23  μια βασική σχεδίαση,  την προσθήκη νέων διαφανειών και περιεχομένου,  την επιλογή διατάξεων (ταξινόμησης στοιχείων),  την τροποποίηση της σχεδίασης διαφανειών, αλλάζοντας το συνδυασμό χρωμάτων ή εφαρμόζοντας διάφορα πρότυπα σχεδίασης,  καθώς και τη δημιουργία εφέ όπως εναλλαγές διαφανειών με κίνηση. Τι περιλαμβάνει η διαδικασία δημιουργίας;

25 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.24 Τρόποι Δημιουργίας  Κενή παρουσίαση: Διαφάνειες στις οποίες έχει εφαρμοστεί ελάχιστη σχεδίαση και καθόλου χρώμα.  Υπάρχουσα παρουσίαση: Βασίστε τη νέα σας παρουσίαση σε μια παρουσίαση που έχετε ήδη γράψει και σχεδιάσει. Με την εντολή αυτή δημιουργείται ένα αντίγραφο υπάρχουσας παρουσίασης.

26 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.25 Υπάρχουν τέσσερις τύποι κειμένου που μπορείτε να προσθέσετε σε μια διαφάνεια: Κείμενο σε θέσεις αντικειμένων Πλαίσιο κειμένου που χρησιμοποιείται ως λεζάντα Κείμενο Κείμενο σε Αυτόματο Σχήμα βέλους Κείμενο

27 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.26 Εισαγωγή πίνακα: Τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού, για να επιλέξετε τον αριθμό των γραμμών και στηλών που θέλετε και στη συνέχεια κάντε κλικ. Σχεδίαση πιο σύνθετου πίνακα: Ο δείκτης του ποντικιού μετατρέπεται σε μολύβι. Για να καθορίσετε τα εξωτερικά όρια του πίνακα, σύρετε με το ποντίκι σε διαγώνια κατεύθυνση στο μέγεθος που θέλετε. Στη συνέχεια σύρετε με το ποντίκι, για να δημιουργήσετε τα όρια των στηλών και των γραμμών. Πίνακας

28 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.27 ΗΜΕΡΑ ΘΕΜΑ Πίνακας Παράδειγμα

29 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.28 Γράφημα Κατά την εργασία με γράφημα, εμφανίζεται το πρόγραμμα Microsoft Graph, με τα δικά του μενού και κουμπιά, ή, εάν έχετε εισαγάγει ένα γράφημα του Excel, εμφανίζονται τα μενού και τα κουμπιά του Excel. Αν θέλετε αλλάξετε τον τύπο του γραφήματος από γράφημα πίτας σε γράφημα στηλών, να μεγεθύνετε το κείμενο ή να προσθέσετε νέα χρώματα.

30 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.29 TEXT Γράφημα

31 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.30 Clip art Clip: Ένα αρχείο πολυμέσων που περιλαμβάνει εικόνες, ήχους, κίνηση ή ταινίες.) πολυμέσων που θέλετε να εισαγάγετε. Στο παράθυρο εργασιών “Insert Clip Art", πληκτρολογήστε στο πλαίσιο Κείμενο αναζήτησης μια λέξη περιγράφει το clip που θέλετε ή πληκτρολογήστε το σύνολο ή τμήμα του ονόματος αρχείου του clip.

32 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.31 Διαγράμματα Μπορείτε να προσθέσετε μια ποικιλία από διαγράμματα, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία δημιουργίας διαγραμμάτων στη γραμμή εργαλείων Σχεδίαση: Διάγραμμα (τύπου ακτίνας) Γραμμή εργαλείων "Διάγραμμα" Λαβή αλλαγής μεγέθους σχεδίασης Περίγραμμα σχεδίασης

33 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.32 ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Text Add Your Text Όνομα Κύκλου

34 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.33 Title TEXT Διαγράμματα Ροής

35 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.34 Οργανογράμματα 1. Γραμμή εργαλείων "Οργανόγραμμα" 2. Οργανόγραμμα 3. Περίγραμμα σχεδίασης 4. Λαβή αλλαγής μεγέθους σχεδίασης 1. Σχήμα Προϊστάμενος 2. Σχήμα Βοηθός 3. Σχήματα Υφιστάμενος (βοηθός και υπάλληλος του σχ. προϊσταμένου) 4. Σχήματα Συνεργάτης (επίσης υφιστάμενος του σχ. προϊσταμένου)

36 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.35 Παράδειγμα – Ήχος και Εικόνα

37 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.36 Χρήση Κινούμενων Εικόνων - Animations  Παράδειγμα lΑυτό το κείμενο πρέπει να το κάνουμε να κινηθεί… lΑυτό θα το εμφανίσουμε και θα το εξαφανίσουμε… lΑυτό θα πάρει έμφαση…

38 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.37 Άλλα μαθήματα  Ζωντανά σε αυτή την διαφάνεια θα δημιουργησουμε πολλά παραδείγματα…  Αποκοπή - Επικόλληση – Αντιγραφή (Cut, Copy, Paste)  Επεξεργασία εικόνας, κειμένου, τοποθέτηση, κλπ.  Τοποθέτηση περιεχομένου από αρχεία lΕικόνες lVideo lΚείμενα, κλπ.

39 Παραδείγματα!

40 So…how do we manage 1+ billion transistors? “To spare Earth, I need "1 billion, gagillion, fafillion, shabolubalu million illion yillion…transistors!” -- Prospective ECE Graduate Student Dr. Evil

41 SoC Market Growth USD ( billion ) Year 24.6% Source:

42 The Ubiquitous Microchip Sources: Sony, Philips, McLaren Mercedes, Apple, Airbus, Lexus, Toshiba

43 Trends of VLSI Technology Feature size shrinks continuously # of Transistors increases Supply voltage decreases Lower threshold voltage Ref: G. E. Moore, No exponential is forever: but “forever” can be delayed!, ISSCC 2003 Higher clock frequency Smaller nodal capacitance

44 Towards the End of the Silicon Roadmap Failing devices Variable devices Really Weird devices Strange (MOS) devices

45 “ The grand challenges in late silicon era” Jan Rabaey, UC Berkeley System-Level Design Issues System Complexity  Higher level abstraction and specification  System-level reuse System Reliability  Robustness to internal and external noise  Self-Sufficient Recovery System Power Consumption  Energy-Performance Trade-Offs  Energy-Reliability Trade-Offs Integration of Heterogeneous Technologies  Component variety  Top-Down Planning, Synchronization  Interconnect Source: International Technology Roadmap for Semiconductors, June 2005

46 Roadblocks Ahead Reliability Interconnect Variability What Else? Power Gate

47 Systems-on-Chip  Networks-on-Chip VGA CORE ADC / DAC ANALOG DSP ALU CORE

48 Networks On Chip Processing Elements (PEs) interconnected via packet-based network Processing Elements can be any type of computation unit Homogeneous / Heterogeneous Analog/Digital… Messages packetized at PE- Network Interface, routed to destinations where they are de- packetized into data. MSG Packetized Message Decoded Message

49 Generic Router I/O and Architecture

50 Adaptive Algorithm [DAC’05] Adaptive vs. Deterministic Routing Minimal-Path Adaptive Algorithm No Deadlock (Forward Progress, no cyclic path allowed, only N or E in this example) N E

51 The big Picture Traffic flows in systolic manner  MLP Optimized Weights and activation function values initialized during configuration Data in and out through (I/O ingress/egress) nodes

52 Recall: NoC Designs PE – Switch(es)-PE communication While we view a PE as a sender and a PE as a receiver, same concept can be applied for Switch to Switch As such, multiple transmissions for each data packet Level of protection?

53 Συμπεράσματα: Το PowerPoint είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο, με πολλά βοηθήματα. Αλλά: Τι πρέπει να προσέχουμε!

54 Αποκτήστε ομοιομορφία Κύρια Σημεία Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο Microsoft PowerPoint Οργανώστε σωστά το περιεχόμενο Προσέξτε τα χρώματα και το φόντο Προσθέστε κίνηση και ήχο Κύρια Σημεία

55 Αποκτήστε ομοιομορφία Χρησιμοποιείτε πάντοτε την ίδια γραμματοσειρά Το μέγεθος της γραμματοσειράς πρέπει να είναι το ίδιο (εκτός των τίτλων) Χρησιμοποιήστε μόνο πεζοκεφαλαία και περιορίστε τις υπογραμμίσεις Μην παραφορτώνετε τις διαφάνειες με «κατεβατά» κειμένου Χρησιμοποιήστε με σύνεση τα σημεία στίξης Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο Microsoft PowerPoint

56 Κύρια Σημεία Οργανώστε σωστά το περιεχόμενο Τα μηνύματα πρέπει να είναι σαφή και ξεκάθαρα Μια καλή παρουσίαση διαθέτει συγκεκριμένη διάταξη Ιδανικός χρόνος παρουσίασης: Ένα λεπτό μέσο όρο για κάθε διαφάνεια. Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο Microsoft PowerPoint

57 Κύρια Σημεία Προσέξτε τα χρώματα και το φόντο Όχι περισσότερα από 3 χρώματα στην ίδια παρουσίαση Χρησιμοποιήστε το ίδιο φόντο σε όλες τις διαφάνειες Ορισμένοι συνδυασμοί χρωμάτων θεωρούνται μη αποδεκτοί Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο Microsoft PowerPoint

58 Κύρια Σημεία Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο Microsoft PowerPoint Προσθέστε κίνηση και ήχο Τα εφέ κίνησης και ήχου καθιστούν μια παρουσίαση πιο ευχάριστη Πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο Μπορείτε να επιλέξετε κάποια από τα ηχητικά εφέ του προγράμματος, ή να χρησιμοποιήσετε δικά σας αρχεία ήχου, αποθηκευμένα στο PC σας ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

59 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.58 Άλλες Σημειώσεις  Προσοχή στο φόντο εργασίας lΟι καλύτερες γραμματοσειρές είναι οι Arial και οι Sans. lΜΗΝ γράφετε σε φόντο μικρότερο του 18! -Π.Χ. αυτό είναι πολύ μικρό!!!  Προσοχή στην αντίθεση χρωμάτων!!!  Πολλές λέξεις μπερδεύουν τους ακροατές. lΧρησιμοποιείστε σημεία αναφοράς (bullet points) lΧρησιμοποιείστε κίνηση και εισαγωγή κειμένου ανά θέμα  ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΣΑΝ ΜΙΛΑΤΕ!!!!!!!!

60 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.59 Υπερφόρτωση Διαφανειών  Μην παραγεμίζετε τις επιφάνειες με γραφικά και κείμενο lΕίναι βαρύ και εμποδίζει το ακροατήριο!  Χρήση Κίνησης για να δώσετε έμφαση σε ένα σημείο αναφοράς  Το ακροατήριο πρέπει να καθοδηγείται από εσάς!

61 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.60 Άλλα ΜΗ  Να γνωρίζετε το αντικείμενο ασχέτως αν το έχετε μπροστά σας  Πάντοτε να είστε έτοιμοι για ερωτήσεις σε ότι βάλετε στις διαφάνειες  Ποτέ μην χρησιμοποιείται την διαφάνεια σαν σημείο μάθησης για εσάς!  ΠΑΝΤΟΤΕ να σκέφτεστε σαν μέλος του ακροατηρίου lΑν κάποιος έκανε την παρουσίαση σας, θα σας άρεσε το περιεχόμενο;

62 Τα τυπικά λάθη σε μια παρουσίαση!

63 Development of a database for total antioxidant capacity (TAC) in foods Xianli Wu a, Liwei Gu a, Joanne Holden b, David B. Haytowitz b, Susan E. Gebhardt b, Gary Beecher b,1, Ronald L. Prior a, a USDA Arkansas Children’s Nutrition Center, USDA, 1120 Marshall Street, Little Rock, AR 72202, USA b Nutrient Data Laboratory, USDA Beltsville Human Nutrition Center, Baltimore Ave., Beltsville, MD, USA Received 10 July 2003; received in revised form 18 February 2004; accepted 1 March 2004 Trolox Equivalent

64 Development of a database for total antioxidant capacity in foods The nutritional information was compiled by the U.S. Department of Agriculture, Nutrient Data Laboratory Συνολικός πίνακας

65 Development of a database for total antioxidant capacity in foods The nutritional information was compiled by the U.S. Department of Agriculture, Nutrient Data Laboratory Αύξουσα ταξινόμηση κατά TAC

66 H συνολική αντιοξειδωτική ικανότητα (TAC), σε σχέση με την περιεκτικότητα φρούτων και λαχανικών σε βιταμίνη Ε

67 H συνολική αντιοξειδωτική ικανότητα (TAC), σε σχέση με την περιεκτικότητα φρούτων και λαχανικών σε βιταμίνη C

68 © Θεοχαρίδης, ΗΜΜΥ, 2007 Παν. Κύπρου – Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης.67 Από την θεωρία στην πράξη!  Για το υπόλοιπο της ώρας lΣκεφτείτε ένα παιχνίδι ή ένα χόμπι. -Σκάκι, Τάβλι, Ποδόσφαιρο, Ενυδρεία, Σκύλους, κλπ. lΠροετοιμάστε μια μικρή παρουσίαση των πέντε λεπτών για το θέμα που διαλέξατε lΠρέπει να περιέχει Τίτλο, Εισαγωγή (γιατί είναι σημαντικό το θέμα), Περιγραφή του θέματος (π.χ. κανόνες παιχνιδιού, είδος ράτσας σκύλου, κλπ.), Σχετικές φωτογραφίες και διαγράμματα, και Συμπέρασμα. lΧρησιμοποιείστε γραφικά, εικόνες, ότι θέλετε! lΜην ξεχάσετε να δώσετε αναφορά για τις πηγές σας!

69 Ακόμη ένα παράδειγμα! Replace Global Wires with a Resource-Constrained Network Structured Interconnect Layout Electrical Properties OPTIMIZED and WELL CONTROLLED NoCs are like IP Blocks for Wiring! PE

70 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!! ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

71 Acknowledgments Hellas On-Line Γεωπονικό Παν/μιο Αθηνών Dr. Mary Jane Irwin, Penn State T. Murray, University of Lynchburg


Κατέβασμα ppt "ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ Λέκτορας Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ( Πανεπιστήμιο Κύπρου Κέντρο Διδασκαλίας και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google