Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ

2 ΤΟ INTERNET ΣΗΜΕΡΑ Από το 2004 υπάρχουν πάνω από χρήστες του internet στην Ελλάδα και ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο και συνεχώς πληθαίνουν με την ετήσια αύξηση να φτάνει στο 150%. Σύμφωνα με επίσημες μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι ο μέσος χρήστης: Μπαίνει 19 φορές το μήνα στο διαδίκτυο. Επισκέπτεται 10 καινούριους ιστοχώρους ( web sites) το μήνα. Περνά προσεγγιστικά περί την 1 ώρα ανά ιστοχώρο ( web site) το μήνα. Περνά περισσότερες από 10 ώρες συνολικά στο διαδίκτυο κάθε μήνα. Η κυκλοφορία του διαδικτύου διπλασιάζεται κάθε 100 μέρες. Οι συναλλαγές παγκοσμίως μέσω διαδικτύου ξεπερνούν έως και σήμερα το 1.2 τρισεκατομμύρια ευρώ.

3 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ Προβολή – Διαφήμιση της επιχείρησης Επικοινωνία - Σχέσεις με τους πελάτες

4 ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ 1. Χαλάλι.www.halali.gr 2. Αλυσίδα εστιατορίων beer academy.www.beeracademy.gr 3. Camel.www.camelclub.gr www.club22.gr 5. Cubanita.www.cubanita.gr 6. Μεζεδοπωλείο Διαχρονικόν.www.epaggelmaties.gr/keratsini/diaxronikon 7. Café Escoba.www.escoba.gr 8. Αλεξάνδρεια.www.alexandrianet.gr 9. Bar Exi.www.exi.gr 10. Grant.www.grandclub.gr 11. Το Χάνι.www.hani.gr 12. Εστιατόριο Island.www.island-central.gr 13. Το Κουτούκι της Ελένης.www.koutoukielenis.gr 14. Café Lostre.www.lostre.com 15. Μαγγίνας.www.epaggelmaties.gr/keratsini/magginas 16.www.mamacas.gr,Εστιατόριο Mamacas.www.mamacas.gr 17. Μεζεδοπωλείο Στα Πέριξ.www.menunet.gr/perix 18. Mo Better Club next.www.night.gr/nextclub/ 20. Nostos.www.nostosclub.gr

5 21. Ο Χρήστος.www.ochristos.gr 22. Εστιατόριο Café Pappas.www.pappas.com.gr 23. Club Το παράφωνο.www.parafono.gr www.restaurant17.gr 25. Cafe Κουζίνα.www.menunet.gr/kouzina 26. Εστιατόριο Σπονδή.www.spondi.gr 27. Η Συκιά.www.athens-life.com/sikia/sikia 28. Ταβέρνα Σίσσιφος.www.sissifos.gr 29. Εστιατόριο Café Στάβλος.www.stavlos.gr 30. Εστιατόριο Τα Κιούπια.www.takioupia.gr 31. Ουζερί Το Νησί.www.tonisi.gr 32. Μάσα.www.masa.gr 33. Venue.www.venue-athens.com 34. Μεζεδοπωλείο Πέστο κι έγινε.www.menunet.gr/pesto-ki-egine 35. Στεριά και Θάλασσα.www.steria-thalassa.gr 36. Ταβέρνα Κληματαριά.www.klimataria.gr 37. Μεζεδοπωλείο Το Λαδοφάναρο.www.ladofanaro.gr 38. Μεζεδοπωλείο Το Πατρικό.www.topatriko.gr 39. Νέα Υδρία.www.ws.gr/2/neaydria 40. Caprice.www.caprice-cafe.gr

6 ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ “Η αποτελεσματικότητα και η ικανοποίηση με την οποία συγκεκριμένοι χρήστες μπορούν να υλοποιήσουν ορισμένες ενέργειες σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα.” (The effectiveness and satisfaction with which specified users can achieve specified goals in particular environments).

7 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ Διαχείριση του site Σχεδίαση αλληλεπίδρασης ( πλοήγηση / περιήγηση, διάταξη σελίδων, σχεδίαση φορμών κ.τ.λ.) Σχεδίαση περιεχομένου (το υλικό που θα ενσωματωθεί στο site)

8 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Καταλληλότητα Χρήση γραφικών, animation και ήχου Σωστό εύρος Επίκαιρες πληροφορίες Ευκολία στην χρήση Δόμηση της ιστοσελίδας Ανάδραση

9 ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Υπερβολική χρήση τελευταίας τεχνολογίας Κυλιόμενα κείμενα animation Περίπλοκες διευθύνσεις Ορφανές σελίδες Μεγάλες κυλιόμενες σελίδες Έλλειψη υποστήριξης στην περιήγηση Έλλειψη στάνταρ χρωμάτων στα links Ξεπερασμένη πληροφορία Αργοί χρόνοι πρόσβασης στο site

10 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ

11 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Το προφίλ της εταιρείας (97,5%) Χαιρετισμός από τον ιδιοκτήτη (10%) Χάρτης (60%) Πρόγραμμα λειτουργίας (42,5%) Μενού – Τιμοκατάλογος (72,5%) Μουσική (30%) Νέα (23%) Events – Εκδηλώσεις (25%) Δημοσιεύσεις – Διακρίσεις (13%) Εσωτερικοί – Εξωτερικοί Σύνδεσμοι (98% - 42,5%) Γλώσσες

12

13 Σύνδεσμος για την παρασκευή ποτών

14 Λιτό περιεχόμενο. Ανεπαρκείς πληροφορίες

15 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Διεύθυνση - Τηλέφωνο – Fax (95% - 97,5% - 27,5%) (62,5%) Εγγραφές μελών (10%) Φόρμα επικοινωνίας (30%) Ψηφοφορίες (e-polls) (5%) Chat - Forum (2,5% - 5%) Newsletters (18%) On-line υπηρεσίες (5%) E-cards – Flyers (5%) Downloads (7,5%)

16

17 Φόρμα για ηλεκτρονική κράτηση τραπεζιού

18 Κλασσικός τρόπος επικοινωνίας

19 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Χρώματα Γραφικά Μενού πλοήγησης Ηλεκτρονική Διεύθυνση Μέγεθος σελίδας Φωτογραφίες (97,5%) Ήχος (22,5%) Video (10%) Κινούμενες Εικόνες – Κινούμενο Κείμενο (45%) Διαφημίσεις (5%) Ανανέωση – Ενημέρωση (5%) Αριθμός επισκεπτών (2,5%) Υπό κατασκευή – Coming Soon (17,5%)

20

21 Σύνδεσμος για εικονική περιήγηση

22 Πληροφορίες για την ενημέρωση του site

23 Το πράσινο χρώμα είναι πολύ έντονο και σε συνδυασμό με το κίτρινο και το γαλάζιο κουράζει τα μάτια του επισκέπτη.

24

25

26 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ Χάρτης πλοήγησης (Site map) (5%) Μενού πλοήγησης (92,5%) Απλοί σύνδεσμοι (100%) – Περιγραφικά εικονίδια (42,5% ) Πλήκτρα πλοήγησης (home, back, forward) (25%) Έκταση σελίδας (Page scrolling)

27

28 Εικονίδιο που δείχνει επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα. Εικονίδιο που δείχνει επιστροφή στην αρχική σελίδα.

29 Η έκταση της σελίδας είναι πολύ μεγάλη και απαιτείται μεγάλο scrolling

30 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Λιτό περιεχόμενο Απλή προβολή της επιχείρησης Κλασσικοί τρόποι επικοινωνίας Ελλείψεις στην δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες Χρήση απλών πολυμέσων Ευκολία στην πλοήγηση


Κατέβασμα ppt "ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google