Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain

3 Περιγραφή Το πρόγραμμα μας αναπτύσσει την δημοκρατική συνείδηση μέσα από διδακτικές και εξωδιδακτικές δραστηριότητες Τα κριτήρια της επιλογής του θέματος ήταν: –Να είναι διαθεματικό –Να μπορεί να ενσωματωθεί στην διδακτέα ύλη –Να είναι συναφές με τους σκοπούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης

4 Σκοπός-Ανάπτυξη Η συνεργατική μάθηση με την χρήση των ΤΠΕ, η διαθεματικότητα /διεπιστημονικότητα και η ενσωμάτωση της διδασκαλίας των αξιών σε όλα τα μαθήματα. Επικεντρωθήκαμε στη γνώση, συμπεριφορά, και το συναίσθημα των μαθητών, χρησιμοποιήσαμε αποφθέγματα, λογοτεχνικά αποσπάσματα και αξιοποιήσαμε καθημερινές καταστάσεις. Οι μαθητές εργάστηκαν σε ανομοιογενείς ομάδες και ανέπτυξαν δεξιότητες έρευνας και κριτικής σκεψης.

5 Διδασκαλία (1) Τα παιδιά ανακαλύπτουν τις αξίες που βρίσκονται μέσα στη διδακτέα ύλη και στις εξωδιδακτικές δραστηριότητες και ερευνούν τα ζητήματα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, της ποικιλομορφίας και των ευρωπαϊκών αξιών, με τη βοήθεια της δημιουργικής διδασκαλίας και του Διαδικτύου. Οι δραστηριότητες έχουν τη μορφή διαλόγου, γραπτού κείμενου, εικόνων, βίντεο, ζωγραφικής, δημιουργικού γραψίματος, κλπ. Ανταλλάσσουν τις απόψεις τους και τις συζητούν όχι μόνο μεταξύ τους και με τους δασκάλους τους αλλά και με τους συμμαθητές τους του συνεργαζόμενου σχολείου μέσω email και chat. Δημιουργούν κοινή ιστοσελίδα όπου ανεβάζουν την δουλειά τους.

6 Διδασκαλία (2) Οι μαθητές δημιουργούν το δικό τους σύστημα αξιών, κατανοούν την κοινή πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης, έρχονται σε επαφή με τους μύθους και τα έθιμα της Ελλάδος και της αδελφής χώρας, βρίσκουν κοινά έθιμα και κοινές αξίες. Μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά και να ενσωματώνουν στην ομάδα τους, τους συμμαθητές τους με ειδικές ανάγκες, αξιοποιώντας τις ικανότητες που τυχόν αυτοί διαθέτουν. Εξασκούνται στη χρήση του σαρωτή, των ψηφιακών βίντεο και φωτογραφικών μηχανών καθώς και στη επεξεργασία των εικόνων που έχουν συλλέξει. Εξασκούνται στο δημιουργικό γράψιμο και μαθαίνουν πως να εκφράζουν τα συναισθήματα τους γραπτά με την μορφή ποιημάτων ή και μικρών θεατρικών παραστάσεων. Εξασκούνται στις ξένες γλώσσες και κατανοούν άλλους πολιτισμούς. Εξασκούνται στις νέες τεχνολογίες.

7 Συντονίσαμε τις δραστηριότητες μας Με εθνικούς, ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους εορτασμούς, με επίκαιρα γεγονότα, με άλλες δραστηριότητες και προγράμματα που κάνουν τα σχολεία μας. Πήραμε ερεθίσματα από τα κείμενα των σχολικών βιβλίων και από το σχολικό πρόγραμμα. Χρησιμοποιήσαμε την Αγγλική αλλά και την Ελληνική και Ισπανική γλώσσα. ΜΗΝΑΣΑΞΙΑΕορτασμός Οκτ.Υπευθυνότητα/ μελέτη Νοέμβ.σεβασμός/ δικαιώματα του παιδιού 20 Νοεμβρίου Δεκέμβ.ΑγάπηΧριστούγεννα Ιαν.Ειρήνη /καταστολή της βίας 30 Ιανουαρίου Φεβρ.Αλληλεγγύη και ίσα δικαιώματα 8 Μαρτίου ΜάρτιοςΗ Άνοιξη της Ευρώπης 21 Μαρτίου Απρ.Υγεία7 Απριλίου ΜάιοςΕυρώπη9 Μαΐου Ιούν.Περιβάλλον5 Ιουνίου

8 Η επίσκεψη των τυφλών παιδιών στο σχολείο μας Aprendemos el alfabeto Braille Στις 3 Μαρτίου μερικά τυφλά παιδιά επισκέφθηκαν το σχολείο μας. Ενώ τα περιμέναμε ένιωθα κάπως παράξενα όταν όμως ήρθαν και είδα πόσο φυσιολογικά και φιλικά ήταν ένιωθα πολύ ωραία. Carlos es un magnífico profesor.

9 Μπορείτε να μαντέψετε ποιος είναι Έλληνας και ποιος Ισπανός; Χορέψαμε ελληνικούς χορούς στην Ελλάδα....και στην Ισπανία

10 Η Ακρόπολη Last Monday we visited with our teachers the Acropolis. When we were there we tried to find out the things that our Spanish friends had questions so we can email them the answers Nos vamos de paseo por Atenas, visitamos el Partenón. Los alumnos buscan información y fotografías, se lee en clase y pasamos las fotos para que todos las vean.

11 Οι Ολυμπιακοί Αγώνες I want to know what you know about the Olympic Games, and about Greece. Where it is, the capital city, food, etc… Hablamos sobre las diferencias de los juegos olímpicos griegos y los juegos olímpicos modernos, que las mujeres no podían participar, la corona de laurel, era religioso...

12 Σεβασμός Without feelings of respect, what is there to distinguish men from beasts? (Confucius) Respect means caring for other living things and the earth (animals, plants, the environment). Η γιαγιά μου, μου εξήγησε τι σημαίνει μετανάστευση και προβληματίστηκα. Μου είπε ότι και τα χελιδόνια είναι μετανάστες που έρχονται στον τόπο μας κάθε άνοιξη, από τις ζεστές χώρες. Όμως οι άνθρωποι που αναγκάζονται να μεταναστεύουν, παίρνουν αυτή την απόφαση μετά......

13 Το λεξικό μας ENGLISHSPANISHGREEK Good morningBuenos DíasΚαλημέρα How are you?¿Cómo estás?Τι κάνεις; I am fine, thanksBien, graciasΕίμαι πολύ καλά, ευχαριστώ Το εικονικό μουσείο αξιών Το εικονικό μουσείο αξιών

14 http://users.att.sch.gr/rmfrentzou/ index_A.htm /


Κατέβασμα ppt "2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google