Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μέλη Ομάδας Σ Κοκολάκης Γεώργιος Κοκολάκης Ευάγγελος Φραγκιαδάκης Κωσταντίνος Αποστολοπούλου Ιφιγένεια Τζανάκης Αρναουτάκης Λέανδρος Νικολαϊδου Αικατερίνη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μέλη Ομάδας Σ Κοκολάκης Γεώργιος Κοκολάκης Ευάγγελος Φραγκιαδάκης Κωσταντίνος Αποστολοπούλου Ιφιγένεια Τζανάκης Αρναουτάκης Λέανδρος Νικολαϊδου Αικατερίνη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Μέλη Ομάδας Σ Κοκολάκης Γεώργιος Κοκολάκης Ευάγγελος Φραγκιαδάκης Κωσταντίνος Αποστολοπούλου Ιφιγένεια Τζανάκης Αρναουτάκης Λέανδρος Νικολαϊδου Αικατερίνη Παππάς Έλβις ΗΥ310 Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων

3 ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ

4 Το Λογισμικό

5 Περιγραφή Λογισμικού 1/2  Η Khan Academy είναι ένας οργανισμός- ηλεκτρονική πλατφόρμα.  μη κερδοσκοπική !!!  με στόχο την βελτίωση της εκπαίδευσης προς το καλύτερο, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση σε παγκόσμιο επίπεδο για τον οποιονδήποτε και οπουδήποτε.

6 Περιγραφή Λογισμικού 2/2  Όλες οι πηγές του site είναι διαθέσιμες για τον καθένα.  Δεν έχει σημασία αν είσαι μαθητής, καθηγητής, παιδαγωγός, διευθυντής, ενήλικας που επανήλθε στην τάξη μετά από 20 χρόνια η απλά ένας φιλικός εξωγήινος που απλά προσπαθεί να εντρυφήσει στη γήινη βιολογία.  Το Υλικό και οι πηγές είναι διαθέσιμες εντελώς δωρεάν.

7 Σε ποιούς αναφέρεται;

8 Ομάδες στόχοι 1/2 ΣΣε ποιους απευθύνεται; ΜΜαθητές (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευση ). ΔΔασκάλους και Καθηγητές. ΓΓια αυτούς που θέλουν να κάνουν μαθήματα στο σπίτι (φροντιστήριο οποιασδήποτε μορφής, εργαλείο για τους γονείς ). ΣΣε ενήλικους που ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία.

9 Ομάδες στόχοι 2/2 ΠΠοιες είναι οι ανάγκες της ομάδας στόχου; ΚΚατανόηση και εκμάθηση βασικών εννοιών πάνω σε διάφορα επιστημονικά πεδία (μαθηματικά, βιολογία, χημεία, φυσική, προγραμματισμό κ.τ.λ.). μμε τρόπο εύκολο κατανοητό και προσβάσιμο σε όλους. ΓΓια τον καθηγητή προσφέρει ένα καλύτερο τρόπο διαχείρισης του μαθήματος.

10 Ένα μικρό flashback… Ήρθε ώρα για…

11 Λίγα λόγια για τον Salman Khan  Ο Salma είναι ένας Βεγγαλο-αμερικανός εκπαιδευτικός.  Απόφοιτος του MIT και του Harvard Business School.  Αρχικά δούλευε ως αναλυτής αμοιβαίων κεφαλαίων υψηλού κινδύνου αλλά αποφάσισε να εγκαταλείψει την δουλεία του, το 2009 μετά από παρότρυνση μαθητών του, και να αφοσιωθεί στα ηλεκτρονικά μαθήματα.

12 Απαιτήσεις & Υπόβαθρο

13 Απαιτήσεις Συστήματος  Ένας υπολογιστής (low performance)  Ύπαρξη μια broadband σύνδεσης με το Internet (ίσως και όχι ).  Adobe flash player ή Macromedia Flash MX.  Και ένας οποιοσδήποτε browser κάνει την δουλεία…

14 Γνωστικό Υπόβαθρο  Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ.  Εξοικείωση στην πλοήγηση του Internet.  Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (σύμφωνα μετά τωρινά δεδομένα).

15 Από την σκοπιά του Μαθητή

16 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Ας ξεκινήσουμε βλέποντας πως ένας μαθητής χρησιμοποιεί το Khan Academy για να μάθει κάποιο μαθηματικό αντικείμενο.

17 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Στην αρχή θα πρέπει να διαλέξει ποια συγκεκριμένη διάλεξη που τον ενδιαφέρει.

18 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Μπορεί επίσης να γραφτεί σε ένα σετ διαλέξεων ώστε να λαμβάνει ενημερώσεις αν υπάρξει κάποια καινούρια διάλεξη.

19 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Καθώς ο μαθητής παρακολουθεί το βίντεο, μπορεί να κάνει μια ερώτηση στο ειδικό πλαίσιο που προσφέρεται στην κάτω πλευρά. Καθώς συνεχίζει την παρακολούθηση, ανεβαίνουν και οι πόντοι ενέργειας που φαίνονται κάτω δεξιά. Όταν κατανοήσει την ύλη της διάλεξης, μπορεί να συνεχίσει στις αντίστοιχες ασκήσεις. Ένας καλός μαθητής έχει ακόμα και την επιλογή να απαντήσει σε ερωτήσεις άλλων μαθητών.

20 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Όταν αποφασίσει να κάνει τις ασκήσεις, ο μαθητής έχει την επιλογή να ζητήσει βοήθεια (hint) ή ακόμα να επαναλάβει τη διάλεξη που σχετίζεται με τις ασκήσεις. Στη συγκεκριμένη άσκηση, του δίνονται για παράδειγμα μερικά αντικείμενα που μπορεί να μετρήσει και να βρει το αποτέλεσμα. Επίσης του προσφέρεται ένα πρόχειρο (scratchpad) στο οποίο μπορεί να γράψει οποιαδήποτε σκέψη του. Πάνω δεξιά φαίνονται πόσες ακόμα ασκήσεις μένουν για να αποκτήσει αρκετή ικανότητα στη συγκεκριμένη άσκηση καθώς και για τις ερωτήσεις που απάντησε, πόσο δυσκολεύτηκε.

21 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Ο μαθητής μπορεί επίσης να έχει γενική εποπτεία της προόδου του πάνω στις ασκήσεις κοιτώντας από το κουμπί practise του Χάρτη Γνώσης του, δηλαδή όλες τις ασκήσεις που έχει κάνει, σε ποιές αντιμετωπίζει δυσκολίες, σε ποιές είναι αρκετά ικανός, ποιες δεν έχει κάνει, ποιες του προτείνονται και πως συνδέονται μεταξύ τους ως βάση για άλλες ασκήσεις.

22 Παράδειγμα χρήσης από μαθητές  Τέλος, κάνοντας κλικ στις ενεργειακές μονάδες του, μπορεί να δει διάφορα στατιστικά για την δραστηριότητά του, που επικεντρώθηκε, τα επιτεύγματά του, την εξέλιξή των δεξιοτήτων του με το χρόνο, προγράμματα που έχει γράψει (για τις διαλέξεις του computer science) κ.τ.λ.

23 Από την σκοπιά του Καθηγητή

24 Μορφές Διδασκαλίας 1/2  Το Khan Academy μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει μορφές διδασκαλίας όπως:  Mastery-Based Τα κενά σε θεμελιώδη γνώσεις μαθηματικών συχνά αποτελούν παράγοντα ανάπτυξης επιπόλαιας γνώσης που με την σειρά της οδηγεί σε μια απογοητευτική εμπειρία μάθησης για τους μαθητές αργότερα στη ζωή τους. Πιστεύουμε ότι οι μαθητές πρέπει να έχουν βαθιά, εννοιολογική κατανόηση των βασικών ιδεών, πριν προχωρήσουν σε πιο προχωρημένα θέματα.

25 Μορφές Διδασκαλίας 2/2  Self-paced Οι μαθητές χρειάζονται το χώρο και το χρόνο τους για να κυριαρχήσουν πάνω σε έννοιες πριν την μετάβαση τους σε πιο προχωρημένη ζητήματα. Όταν δοθεί αυτή η ελευθερία, οι μαθητές χτίζουν την εμπιστοσύνη στο εαυτό τους και αποκτούν αυτοπεποίθηση να αναλάβουν την ευθύνη να οδηγήσουν μονή τους στο τρόπο με τον οποίο θα μάθουν.  Διαδραστική & Διερευνητική Διδασκαλία Οι αίθουσες διδασκαλίας θα πρέπει να φέρουν τους μαθητές μαζί για να εξερευνήσουν τα διάφορα ερωτήματα με τα οποία καταπιάνονται με πιο απτούς τρόπους. Ανοικτού τέλους Projects μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση πραγματικών εννοιών που σχετίζονται με τους μαθητές, ενώ, επίσης, δίνουν μια διαισθητική κατανόηση των μαθηματικών.

26 Πως μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη;  Δεδομένα για να επίβλεψη και καθοδήγηση της μάθησης και την «προπόνηση» Τα δεδομένα και τα reports που παρέχει για κάθε μαθητή προσφέρουν μια επίγνωση στον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει, όπως δεν έγινε ποτέ πριν. Μπορεί να νιώσει τον παλμό της τάξης ή να κάνει μια «βαθιά βουτιά» στην πρόοδο ενός συγκεκριμένου μαθητή. Μπορεί να αξιοποιήσει τα στοιχεία για να διαμορφώσει των τρόπο διδασκαλίας πιο επικεντρωμένο στις ανάγκες των μαθητών του. συνέχεια

27 Πως μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη;  Πρακτική πάνω σε ζητήματα που διδάχτηκε ο μαθητής Οι ασκήσεις του Khan Academy επιτρέπουν σε ένα μαθητή να εξασκηθεί πάνω σε έννοιες που έμαθε. Με σχεδόν 400 ασκήσεις, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του Κ-12 math. Αν κολλήσουν, οι μαθητές μπορούν να προχωρήσουν μέσα από υποδείξεις και συνδέσμους πίσω στο σχετικό βίντεο.  Εξερευνήστε τα στοιχεία για μια demo τάξη Αναρωτιέσαι πως είναι να έχεις ένα μάτσο από στοιχεία μαθητών ; Μπες στο demo του προπονητή για να εξοικειωθείς με τις καταστάσεις που κατά πάσα πιθανότητα θα συναντήσεις στην τάξη.

28 Μοντέλα εφαρμογής στην τάξη  Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εφαρμοστεί το Khan Academy. Ακολουθούν μερικές σύντομες περιγραφές και συστάσεις των τεσσάρων πιο συνηθισμένων μοντέλων υλοποίησης.  The Easiest Way  Station Rotation (Εναλλαγή σταθμών εργασίας)  Learning Labs  Interactive Classroom

29 The Easiest Way  Ο ευκολότερος τρόπος για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το Khan Academy είναι να βάλετε τους μαθητές να το χρησιμοποιούν συμπληρωματικά για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάθε εβδομάδα. Θέστε μικρούς στόχους ώστε να εξοικειωθούν με το site, και αυτό το μοντέλο εφαρμογής σας θα εξελιχθεί φυσιολογικά.

30 Station Rotation  Οι Σταθμοί επιτρέπουν στους μαθητές να εναλλάσσονται μεταξύ του δασκάλου, των διαδραστικών και διερευνητικών δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα στην τάξη, καθώς και του χρόνου για να εξασκηθούν και να επανεξετάσουν τις μαθηματικές γνώσεις τους μέσω του Khan Academy.

31 Learning Labs  Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το χρόνο τους στην εκμάθηση εργαστηριακών ασκήσεων ως υποστηρικτικό μέσο για την επίτευξη των επιμέρους στόχων τους και των διδακτικών αναγκών της τάξης.

32 Interactive Classroom  Σε μια διαδραστική τάξη οι μαθητές γίνονται οι οδηγοί του δικού τους ρυθμού εκπαίδευσής, και οι δάσκαλοι γίνονται με γνώμονα τα δεδομένα που λαμβάνουν από το πρόγραμμα, μέντορες που καθοδηγούν τους μαθητές με δεξιοτεχνία.

33 Πως θα αλλάξει την εικόνα της τάξης;  Δημιουργώντας μια διαδραστικη και διερευνητική τάξη  Από την εμπειρία των τάξεων, που χρησιμοποιούν πιλοτικά το Khan Academy, έχουμε διαπιστώσει ότι η χρήση του KA αφήνει ελεύθερο χρόνο στον δάσκαλο να συμμετάσχει σε έργα και διαδραστικές εμπειρίες με τους μαθητές του.  Πιο συγκεκριμένα …  Αλλάζει το ρόλο του δασκάλου Οι τάξεις του Khan Academy είναι εξατομικευμένες, προωθούν την συνεργατικοτητα, και την χρήση χώρων δημιουργίας, όπου οι εκπαιδευτικοί βοηθούν τους μαθητές να ανακαλύψουν νέες ιδέες και να κατανοήσουν καλυτέρα σύνθετες έννοιες με το δικό τους ρυθμό.

34 Πως θα αλλάξει την εικόνα της τάξης;  Εξερευνώντας με την χρήση της Επιστήμης των Υπολογιστών Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της Επιστήμης των Υπολογιστών του Khan Academy για τη διερεύνηση πιο βαθιών εννοιών στα Μαθηματικά, στις Φυσικές Επιστήμες ( ακόμη στην Τέχνη και τα Animation) και να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, ενώ ταυτόχρονα μαθαίνουν πώς να γράφουν κώδικα.  Projects Τα Projects μπορεί να συμβάλουν στην εμβάθυνση των γνώσεων των μαθητών και να δημιουργήσουν πολύτιμες κοινές εμπειρίες. Μερικές μεγάλες πήγες για projects περιλαμβάνονται στο RAFT και Buck Institute. (http://www.raft.net/)http://www.raft.net/ (http://www.bie.org/)http://www.bie.org/

35 Demonstration !!!

36 Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα

37 Πλεονεκτήματα Khan Academy ΤΤο Khan Academy σε αντίθεση με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας :  Βασίζεται στην εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτων(PBL-Problem Based Learning). OO μαθητής μπορεί ελεύθερα να περιηγηθεί σε μία μεγάλη γκάμα ασκήσεων ανάλογα με τις αδυναμίες/ προτιμήσεις του. Υπάρχουν υποδείξεις, αν χρειαστεί, καθώς και η λύση του προβλήματος είναι άμεσα διαθέσιμη. συνέχεια

38 Πλεονεκτήματα Khan Academy  Παρέχει εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη εκμάθηση με βάση τις ανάγκες κάθε μαθητή.  Κάθε μαθητής μπορεί να προχωράει στην επίλυση προβλημάτων και στην παρακολούθηση διαλέξεων με το δικό του ρυθμό και να δίνει έμφαση σε τομείς όπου παρουσιάζει αδυναμίες.

39 Μειονεκτήματα Khan Academy Το Khan Academy σε αντίθεση με την παραδοσιακή διδασκαλία: προσφέρει αχανές εκπαιδευτικό υλικό που είναι δύσκολο να αξιοποιηθεί χωρίς τη καθοδήγηση από το διδάσκοντα. δίνει έμφαση σε τυποποιημένα προβλήματα και δεν ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη που απαιτείται σε τομείς όπως π.χ. τα μαθηματικά. δεν εκμεταλλεύεται τη συνεργατική εκμάθηση (collaborative learning) που αναπτύσσεται μέσω της συναναστροφής των μαθητών στη τάξη. Επομένως το Khan Academy σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά τη φυσική παρουσία του διδάσκοντα αλλά αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για αυτόν.

40 Συγκριτικά με άλλα συστήματα online εκπαίδευσης 1/2 ΣΣε σχέση με άλλα συστήματα online εκπαίδευσης ( MIT OpenCourseWare, coursera ) το Khan Academy: ΑΑπευθύνεται σε μεγαλύτερο ηλικιακό εύρος διδασκόμενων,από μαθητές δημοτικού μέχρι φοιτητές. ΚΚαλύπτει μεγαλύτερο εύρος αντικειμένων αλλά όχι με μεγάλη εξειδίκευση.

41 Συγκριτικά με άλλα συστήματα online εκπαίδευσης 2/2  Δεν συγκεντρώνει απλά διδακτικό υλικό, αλλά εισαγάγει την έννοια του online instructor(coach) που παρακολουθεί και βοηθάει τους διδασκόμενους.  Παρέχει τη δυνατότητα online επίλυσης ασκήσεων προσφέροντας έτσι ανατροφοδότηση στο μαθητή.  Παρέχει αξιολόγηση του μαθητή και καταγράφει την ως τώρα πορεία του.

42 Μελλοντική ανάπτυξη του Khan Academy

43 Προσδοκίες 1/2  Περισσότερα άτομα που θέλουν να μοιραστούν τις γνώσεις τους μέσω του «coaching».  Η δημιουργία offline στιγμιότυπων των περιεχομένων ώστε να διανεμηθούν σε αγροτικές, αναπτυσσόμενες περιοχές με περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση στο Διαδίκτυο (pseudo-internet). Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site:

44 Προσδοκίες 2/2  Την επέκταση των περιεχομένων μέσω οικουμενικής συνεισφοράς όμοιας με αυτής του μοντέλου της Wikipedia.  Καινούργιες προκλήσεις-δυνατότητες στον χάρτη γνώσης, με επέκταση του εύρους των γνωστικών αντικειμένων.  Μετάφραση σε όλες τις γλώσσες.  Ανάγκη για συνέχιση των δωρεών από διάφορους οργανισμούς.

45 Τίτλοι τέλους ΕΠΙΛΟΓΟΣ

46 Χρηματοδότηση 1/2  Η Khan Academy χρηματοδοτείται από δωρεές.  Αξιοσημείωτες είναι αυτές του ιδρύματος Bill και Melinda Gates, του ιδρύματος O'Sullivan, των Ann και John Doerr και της Google.  Επίσης πολλοί άνθρωποι έχουν συνεισφέρει χρηματικά ποσά που αγγίζουν τις 10,000$.  Τα συνολικά έσοδα από δωρεές φτάνουν τα 150,000$.

47 Χρηματοδότηση 2/2  Μέχρι το 2010 κέρδιζε 2,000$ τον μήνα από διαφημίσεις που υπήρχαν στην ιστοσελίδα της, έπειτα όμως τις κατάργησε.  Το 2010 η Google ανακοίνωσε ότι δωρίζει στην Khan Academy 2,000,000$ για να την στηρίξει στην δημιουργία περισσότερων μαθημάτων καθώς και για την μετάφρασή τους στις πιο διαδεδομένες γλώσσες του κόσμου, στα πλαίσια διεύρυνσης του έργου της.

48 Προσφορά Εργασίας ΗΗ Khan Academy προσφέρει εργασία σε: MMobile Developers. DDesigners. EEducational Exercise Software Developers. SSoftware Developers.

49

50 Πηγές  Wikipedia  TED  The Khan Academy Controversy- Kevin Miklasz  A short critique of the Khan Academy-Eric Bean academy/  The trouble with Khan Academy-Robert Talbert trouble-with-khan-academy/  Will Khan Academy Replace the Traditional Classroom?-Carol J Carter classroom/

51 Ερωτήσεις/ Απορίες BLACK POINTS???

52 Please… DONATE


Κατέβασμα ppt "Μέλη Ομάδας Σ Κοκολάκης Γεώργιος Κοκολάκης Ευάγγελος Φραγκιαδάκης Κωσταντίνος Αποστολοπούλου Ιφιγένεια Τζανάκης Αρναουτάκης Λέανδρος Νικολαϊδου Αικατερίνη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google