Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εducation and Culture LLP Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ, IΩΑΝΝΙΝΑ, 17/6/2011 Erasmus IP: 2010-2012 Conservation Biology in Europe: Building a coherent.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εducation and Culture LLP Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ, IΩΑΝΝΙΝΑ, 17/6/2011 Erasmus IP: 2010-2012 Conservation Biology in Europe: Building a coherent."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εducation and Culture LLP Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ, IΩΑΝΝΙΝΑ, 17/6/2011 Erasmus IP: Conservation Biology in Europe: Building a coherent strategy for the future Συντονιστής: Παν/ο Ιωαννίνων (Τ. Διαχείρισης Περιβάλλοντος & Φυσικών Πόρων - Β. Κατή)

2 Conservation Biology in Europe: Building a coherent strategy for the future 5 Ευρωπαϊκά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα 15 Φοιτητές 7 Καθηγητές Δύο εβδομάδες - 100h 7 ECTS Εducation and Culture LLP Erasmus Το πρόγραμμα

3 ERASMUS IP University of Siena Department of Environmental Science "G. Sarfatti National School of Forestry Centre for Wildlife Conservatio University of Ioannina Dep. of Environmental & Natural Resources Management University of Hohenheim Landscape & Vegetation Ecology - Institute 320 University of Ioannina Dep. of Biological Applications and Technology Aarhus University Department of Integrated Pest Management Εducation and Culture LLP Erasmus Οι ειταίροι

4 Πάπιγκο Ζαγορίου 13/6/ /6/ /6/2011-9/7/2011 1/7/ /7/2012 Εducation and Culture LLP Erasmus Τόπος/ Χρόνος

5 Χώρος διαλέξεων www. tospitimas.eu

6 ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ Διαλέξεις (30h) ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ Διαλέξεις (30h) ΠΡΑΚΤΙΚΟ Εργ. ΗΥ (6h) Εργ. Φύσης (43) ΠΡΑΚΤΙΚΟ Εργ. ΗΥ (6h) Εργ. Φύσης (43) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ Ομαδική εργασία Project (21h) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ Ομαδική εργασία Project (21h) Βιολογία Βιολογία Μαθηματικά Μαθηματικά Κοινωνικο- οικονομικά Κοινωνικο- οικονομικά Δεξιότητες Δεξιότητες Περιεχόμενο

7 ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ Διαλέξεις (30h) ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ Διαλέξεις (30h) 1. Halting further biodiversity loss: Why? 2.Spatial scales in biodiversity 3.Conservation biology in practice: tools for conservation action 4.Ecosystem services and nature conservation: triumph of utilitarianism? 5.Conservation policy: nature conservation in cultural landscapes 6.Mountain ecosystems: how to maintain plant diversity? 7.Conservation Biology: the European paradigm 8.Sampling methods for biodiversity assessment and monitoring 9.Ecological economics: foundation for sustainable nature conservation 10.Modeling extinction and loss of diversity in small populations 11.Conservation policy in Europe: linking science with policy making 12.Global climate change and biodiversity 13.Genetic manipulation and biodiversity conservation 14.Establishing and managing Natura 2000 network: the case of Greece 15.Biodiversity assessment: how to measure life? Power point παρουσιάσεις Video Ανοιχτές συζητήσεις Ερωταπαντήσεις Power point παρουσιάσεις Video Ανοιχτές συζητήσεις Ερωταπαντήσεις Περιεχόμενο

8 ΠΡΑΚΤΙΚΟ Εργ. ΗΥ (6h) Εργ. Φύσης (43) ΠΡΑΚΤΙΚΟ Εργ. ΗΥ (6h) Εργ. Φύσης (43) 1.Ecotourism: a trap or a chance for sustainable development? 2.Amphibian monitoring: the endangered yellow bellied toad 3.Sampling riparian and freshwater biodiversity 4.Bird monitoring: ringing small terrestrial birds 5.Inventorying mountain biodiversity 6.Radio-tracking

9 Περιεχόμενο Ανάβαση στη Δρακόλιμνη (2100μ)

10 Περιεχόμενο ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ Ομαδική εργασία Project (21h) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ Ομαδική εργασία Project (21h) Ένας καθηγητής: υπεύθυνος για μια ομάδα 2-3 ατόμων Μεθοδολογία για έρευνα στο πεδίο Συλλογή δεδομένων στη φύση από τους φοιτητές Δημιουργία βάσης δεδομένων Στατιστική ανάλυση Σύνθεση – παρουσίαση 15’ σε power point Δεξιότητες: Ανάγνωση επιστημονικών πηγών, ομαδική εργασία, συλλογή στοιχείων στο πεδίο, oργάνωση βάσης δεδομένων, δημιουργία παρουσίασης, σύνθεση, παρουσίαση στην τάξη Δεξιότητες: Ανάγνωση επιστημονικών πηγών, ομαδική εργασία, συλλογή στοιχείων στο πεδίο, oργάνωση βάσης δεδομένων, δημιουργία παρουσίασης, σύνθεση, παρουσίαση στην τάξη

11 1.Web site: (> επισκέψεις) 1. CD με εκπαιδευτικό υλικό : pdf διαλέξεων, 50 pdfs επιστημονικών πηγών, υλικό για τα Εργαστήρια Η.Υ., τυπωμένο υλικό για εργαστήρια φύσης κτλ. 3. Πρόσβαση σε διεθνή περιοδικά: password σε όλους τους φοιτητές – Conservation Biology & Biological Conservation (Χορηγία από SCB international) 4.Erasmus IP φάκελος : πρόγραμμα, εκπαιδευτικό υλικό, βεβαίωση σπουδών, ενημερωτικό υλικό για την περιοχή 5. Αναγνώριση 7 ECTS ( ή αντιστοίχιση με μαθήματα για Ελλάδα) Αποτελέσματα ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ Εducation and Culture LLP Erasmus

12 Αποτελέσματα ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ 1.Ανάπτυξη διμερούς συμφωνίας Erasmus μεταξύ δύο εταίρων (University of Ioannina & University of Cumbria) 2.Ανάληψη συνεπίβλεψης διδακτορικής διατριβής (PhD) (University of Ioannina & Πανεπιστήμιο Cumbria) σε φοιτητή του Erasmus IP 5. Ευαισθητοποίηση τοπικών αρχών για αντικείμενα προστασίας της βιοποικιλότητας : Περιφέρεια Ηπείρου, Δήμος Ζαγορίου. Χορηγοί 6. Ευαισθητοποίηση τοπικής κοινωνίας Ζαγορίου για την προστασία της φύσης (Τοπικά ΜΜΕ, ET3, econews – SKY, Καθημερινή) 3.Διεθνής εμπειρία σε φοιτητές Erasmus IP (Διδακτική, πρακτική διάσταση, ομαδική εργασία, αξιολόγηση) 4. Διεθνής εμπειρία σε καθηγητές Erasmus IP (Διδακτική, επίβλεψη ομαδικών εργασιών, αξιολόγηση φοιτητών) 7.Διεθνής αναγνωρισιμότητα Erasmus IP: Society for Conservation Biology (newsletter – μέλη, blogspot, poster σε green weeκ Βρυξελλών κτλ 8. Συμβολή στην ανακήρυξη της περιοχής ως Γεωλογικό Πάρκο της UNESCO

13 Αξιολόγηση φοιτητών Αξιολόγηση φοιτητών την τελευταία ημέρα IP 40% - αξιολόγηση από γραπτές εξετάσεις (2h) 40% - αξιολόγηση από ερευνητική ομαδική εργασία (project) 20% - αξιολόγηση από προφορική επίδοση φοιτητή Αξιολόγηση IP Aξιολόγηση IP με βάση ερωτηματολόγια του IKY (pdf σε Αποτελέσματα

14 Μεγάλη διαφορά στο γνωστικό επίπεδο των φοιτητών (υπερ-εντατικοποίηση) Δυσκολία διοργάνωσης για μεταφορά φοιτητών/ καθηγητών στο Πάπιγκο Δυσκολία ανταπόκρισης στις γραφειοκρατικές δεσμεύσεις του ΕΛΚΕ Κάλυψη εξόδων μετακίνησης Ι.Χ. Ιωάννινα-Πάπιγκο Κάλυψη εξόδων μετακίνησης Ι.Χ. για προσκεκλημένους (πολιτιστικό πρόγραμμα) Αποπληρωμή εισιτηρίων in situ εμπρόθεσμα και συλλογή boarding passes επιστροφής – αποκλίσεις ή απώλεια boarding passes Μηδενική σύμβαση για κάθε φοιτητή Ακαδημαϊκό καθεστώς του Τμήματος Συντονιστή – μεταβατική κατάσταση – Αβεβαιότητα για τις μελλοντικές συνεργασίες/ εξέλιξη του προγράμματος. Προβλήματα/ Δυσκολίες Οργάνωση IP Εducation and Culture LLP Erasmus

15 Εducation and Culture LLP Erasmus Οργάνωση IP Απρόοπτα Αλλαγή ημ/νίας διεξαγωγής Erasmus IP - λόγω ταυτόχρονης διοργάνωσης Συνεδρίου στον Καναδά με αντικείμενο τη Βιολογία Διατήρησης – Καθυστέρηση έναρξης δραστηριοτήτων διοργάνωσης. Μειωμένο ενδιαφέρον συμμετοχής από φοιτητές, λόγω της εξεταστικής τους. Μειωμένος χρόνος διαθέσιμος για αιτήσεις συμμετοχής (30 ημέρες) Ακύρωση συμμετοχής τελευταία στιγμή για σοβαρούς λόγους από Βρετανό φοιτητή, ώστε ο συνολικός αριθμός ξένων φοιτητών να είναι 9 και όχι 10 (Σύμβαση) Ακύρωση ενός Εργαστηρίου Πεδίου- λόγω ατυχήματος Καθηγητή Μικρές μεταβολές στο χρονοδιάγραμμα του Προγράμματος λόγω καιρικών συνθηκών

16 Προτάσεις 1.Καλός σχεδιασμός εργασιών για τη διοργάνωση: δημιουργία βάσης xls με ρεαλιστική χρονική οργάνωση. 2.Σημαντική η απασχόληση ενός ατόμου (επικοινωνία με τους φοιτητές, μετακινήσεις, βοήθεια στη διοικητική διεξαγωγή προγράμματος). 3.Απλοποίηση διαδικασίας αποπληρωμής των εξόδων ταξιδίου (αποδοχή φωτοτυπίας για τα εισιτήρια επιστροφής) 4. Επικοινωνία με Ι.Κ.Υ. - έγγραφο FAQ Εducation and Culture LLP Erasmus 5. Ημ/νία υποβολής προτάσεων μετά το πέρας της διοργάνωσης & υποβολής έκθεσης αναφοράς (Οκτώβριο)

17 Εducation and Culture LLP Erasmus

18 www. cbcd.eu/gss


Κατέβασμα ppt "Εducation and Culture LLP Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ, IΩΑΝΝΙΝΑ, 17/6/2011 Erasmus IP: 2010-2012 Conservation Biology in Europe: Building a coherent."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google