Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μοντελοποίηση Διαδικασιών Για Την Εμπορική Προώθηση Προϊόντων Πληροφορικής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μοντελοποίηση Διαδικασιών Για Την Εμπορική Προώθηση Προϊόντων Πληροφορικής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μοντελοποίηση Διαδικασιών Για Την Εμπορική Προώθηση Προϊόντων Πληροφορικής.

2 Πτυχιακή Εργασία Του Φοιτητή Δημαράκη Ναπολέοντα ΑΜ: Επιβλέποντας Καθηγητής: Δαμιανός Σακάς

3 Περιεχόμενα Ανάλυση Θεωρίας: Marketing Social Media Marketing Mobile Marketing Online Marketing Θεωρητική ανάλυση της προσομοίωσης και των μοντέλων της. Παρουσίαση του editor i-Think Παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων. Τρέξιμο και ανάλυση των αποτελεσμάτων, των μοντέλων.

4 1 ο Κεφάλαιο Marketing Πλεονεκτήματα Μεθόδου: Οικονομική λύση Γρήγορη μέθοδος διαφήμισης Αυξανόμενη χρήση του internet δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για αποτελεσματικό marketing. Δυνατότητα προσωποποίησης μεθόδου Το αποτελεί ένα από τα βασικότερα μέσα online δικτύωσης Κίνδυνοι μεθόδου: Χαρακτηρισμός της καμπάνιας ως spam Κορεσμός της λίστας Παραβίαση της νομοθεσίας Πώς να μην χαρακτηριστεί μια καμπάνια ως spam: Δημιουργία λογαριασμού που να λειτουργεί Νόμιμη απόκτηση των λογαριασμών των παραληπτών Προσθήκη φόρμας εγγραφής στην ιστοσελίδα της εταιρίας Ύπαρξη συνδέσμου διαγραφής από τη λίστα Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας Νόμιμο περιεχόμενο και έγκυρη δομή Έλεγχος συμβατότητας με browsers και mail services Χρήση αξιόπιστων υπηρεσιών για τη δημιουργία της καμπάνιας Τακτικές για μια επιτυχημένη καμπάνια: Υιοθέτηση μιας «πεισματάρικης» τακτικής από την εταιρία Διήγηση μιας ιστορίας μέσα από τα s Η επιχείρηση πρέπει να ξέρει τι θέλει να πετύχει μέσα από την καμπάνια

5 2 ο Κεφάλαιο Social Media Marketing Κατηγοριοποίηση των social media: Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης: Facebook Twitter Google+ MySpace Σελίδες κοινής χρήσης πολυμέσων: Youtube Flickr Picasa Επαγγελματικά κοινωνικά δίκτυα: LinkedIn SQL Monster Ενημερωτικά κοινωνικά δίκτυα Εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα: Eclass Κοινωνικά δίκτυα για hobbies Πλεονεκτήματα μεθόδου: Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand Αύξηση της φήμης της επιχείρησης Συνεχής και άμεση επικοινωνία Βελτίωση προϊόντων/υπηρεσιών Εύκολη διαφήμιση/προώθηση Προσαρμοστικότητα Φιλικό προς το περιβάλλον Μειονεκτήματα μεθόδου: Χρονοβόρα διαδικασία Δυσκολία προσέγγισης του target group Δυσφήμιση του εταιρικού brand Μικρή αποτελεσματικότητα μεθόδου

6 3 ο Κεφάλαιο Mobile Marketing Τύποι mobile marketing: Display advertising: Cosmote MyView Vodafene360 Wind Plu s Mail: SMS MMS Voice Mails Mobile Internet Υπηρεσία LBS Δημιουργία αποτελεσματικής καμπάνιας mobile advertising: Δημιουργία αποτελεσματικών mobile διαφημίσεων Κατασκευή αποτελεσματικών mobile landing pages Αποτελεσματική προσέγγιση target group Αξιολόγηση επιτυχίας Πλεονεκτήματα μεθόδου: Λήψη άδειας από τον καταναλωτή Προσωποποιημένη διαφήμιση Συμπληρώνει τα παραδοσιακά μέσα προώθησης Feedback Στοχευμένη διαφήμιση Δημιουργία καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο Μειονεκτήματα μεθόδου: Έλλειψη δημιουργικότητας Μαζική αποστολή μηνυμάτων, με κίνδυνο να χαρακτηριστεί η καμπάνια ως spam

7 4 ο Κεφάλαιο Online Marketing Κατηγορίες του online advertising: Search Engine Optimization Search Engine Marketing Display Advertising Social Media Marketing Marketing Copywriting Affiliate Marketing Mobile Marketing E-commerce Web Analytics Πλεονεκτήματα μεθόδου: Μεγάλος αριθμός χρηστών internet Μικρό κόστος Feedback Ιογενής μετάδοση πληροφορίας Online μετάδοση πληροφοριακού υλικού και άλλων προϊόντων Μειονεκτήματα μεθόδου: Συνεχή φροντίδα για διατήρηση ελκυστικότητας Δυσκολία ασφάλισης πληροφορίας Ελλιπής νομοθετική κάλυψη Λειτουργίες που εισάγει η μέθοδος στην επιστήμη του marketing: Δικτυακή τοποθεσία Προσωποποίηση Προστασία προσωπικών δεδομένων Ασφάλεια Εξυπηρέτηση Πελατών Προωθητικά εργαλεία του internet marketing: Δημιουργία site Auto responders Banner Ads Sponsorships Links Affiliate προγράμματα E-zines Newsgroups

8 5 ο Κεφάλαιο Προσομοίωση Και Μοντέλα Συστημάτων Προσομοίωση: Μέθοδος εξοικείωσης και μελέτης ενός συστήματος, συνήθως με Η/Υ. Εξομοίωση: Μέθοδος αναπαραγωγής ενός συστήματος είτε μέσω του ιδίου, είτε μέσω ενός άλλου παρόμοιο με το πρώτο. Εμείς επιλέξαμε το περιβάλλον του editor i-Think διότι σε αυτό μπορούμε να κατασκευάσουμε διακριτά συστήματα και μοντέλα. Πλεονεκτήματα μοντελοποίησης: Εύκολη κατανόηση Ευκολία στην επικοινωνία Εργαλείο πρόβλεψης Πρόσβαση χωρίς κινδύνους Εκπαίδευση στο σύστημα Βελτίωση σχεδιασμού Βασικοί τύποι μοντέλων: Φυσικό μοντέλο Μαθηματικό μοντέλο Μηχανολογικό μοντέλο

9 Ανάλυση Αποτελεσμάτων Του Μοντέλου Internet Marketing

10 Το μοντέλο έτρεξε για ένα σενάριο μερικής ικανοποίησης στόχων. Μετά το τρέξιμο του μοντέλου οι πλήρως ικανοποιημένοι στόχοι (πράσινοι status indicators) είναι οι εξής: Security, FAQ, Domain Name και Satisfaction Marketing Processes. Οι μερικός ικανοποιημένοι στόχοι (κίτρινοι status indicators) είναι οι εξής: Live Support και Privacy Policy Από τις τιμές που έχουν οι πίνακες και τις μορφές των καμπύλων συμπεραίνουμε τα εξής: Η stock Company Resources αρχικά έχει όλο το ποσό των πόρων και στη συνεχώς τροφοδοτεί τις υπόλοιπες stocks. Οι διακυμάνσεις που παρατηρούμε οφείλονται στα έσοδα που λαμβάνει η εταιρία όταν επιτύχει κάποιους από τους στόχους της. Ή μορφή των καμπύλων των FAQ και Domain Name οφείλεται στο ότι όταν οι δύο αυτοί στόχοι ικανοποιηθούν κλείνουμε τους διακόπτες τους και δεν λαμβάνουν άλλους πόρους. Οι καμπύλες των stocks Live Support, Privacy Policy και Security έχουν παρόμοια μορφή. Αυτή οφείλεται στο ότι λαμβάνουν πόρους έως να ικανοποιηθούν και όταν αυτό συμβεί ενεργοποιείται ο μηχανισμός εξοικονόμησης πόρων. Η καμπύλη της stock Satisfaction Marketing Processes εξηγείται από το ότι λαμβάνει το 40% των πόρων της κεντρικής stock. Έτσι στην αρχή που αυτή έχει πολλούς πόρους λαμβάνει και αυτή πολλούς και για αυτό η καμπύλη της ξεκινά από ψηλό σημείο. Στη συνέχεια ενεργοποιείται ο μηχανισμός εξοικονόμησης πόρων και φτάνει σε ένα σημείο όπου ξεκινά να λαμβάνει πάλι πόρους έως να ικανοποιηθεί και να ενεργοποιηθεί πάλι ο μηχανισμός ώστε να την σταθεροποιήσει σε μια μορφή. Οι δεξαμενές εσόδων, Consistency Operating Company Segments, Maintaining Strategic Company Position, Feedback και Effective Information Management έχουν καθοδική πορεία διότι όταν ικανοποιηθούν οι στόχοι που τις επηρεάζουν, τροφοδοτούν με πόρους την κεντρική stock.

11 Ανάλυση Αποτελεσμάτων Του Μοντέλου Mobile Marketing

12 Το μοντέλο έτρεξε για ένα σενάριο μερικής ικανοποίησης στόχων. Μετά το τρέξιμο του μοντέλου οι πλήρως ικανοποιημένοι στόχοι (πράσινοι status indicators) είναι οι εξής: Satisfaction Equipment, Satisfaction Display Advertising, Satisfaction Mobile Internet και Satisfaction MMS. Οι μερικός ικανοποιημένοι στόχοι (κίτρινοι status indicators) είναι οι εξής: Satisfaction LBS, Satisfaction Staff, Satisfaction SMS, Satisfaction VM. Από τις τιμές που έχουν οι πίνακες και τις μορφές των καμπύλων συμπεραίνουμε τα εξής: Η stock Company Resources αρχικά κατέχει όλους τους πόρους και τροφοδοτεί με αυτούς τις υπόλοιπες. Έτσι η καμπύλη της έχει μια καθοδική πορεία. Κάποιες διακυμάνσεις που παρατηρούνται σε αυτή οφείλονται στα έσοδα που αποκτά όταν ικανοποιούνται κάποιοι από τους στόχους της επιχείρησης. Η καμπύλη της stock Equipment ξεκινά από ένα ψηλό σημείο διότι αρχικά μόνο αυτή είναι ανοικτή και λαμβάνει το 80% των πόρων της κεντρικής stock. Στη συνέχεια έχει κλείσει ο switch της και η καθοδική πορεία οφείλεται στο μηχανισμό εξοικονόμησης πόρων. Οι καμπύλες των stocks Display Advertising, LBS, Mobile Internet, Specialized Staff, SMS και VM έχουν παρόμοια πορεία. Αρχικά η καμπύλη τους είναι ανοδική. Στη συνέχεια αφού έχει ικανοποιηθεί το προκαθορισμένο ποσοστό τους, ενεργοποιείται ο μηχανισμός εξοικονόμησης πόρων. Αυτός είναι που προκαλεί τις διακυμάνσεις που παρατηρούμε στο τελείωμα των καμπύλων. Η καμπύλη της stock Satisfaction MMS είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες. Παρατηρούμε ότι η πορεία της είναι διαρκώς ανοδική και μετά την ικανοποίηση του στόχου αυτού. Αυτό οφείλεται στο ότι παρόλο που ο στόχος ικανοποιήθηκε η stock δεν έχει φτάσει στο ποσοστό στο οποίο ενεργοποιείται ο μηχανισμός εξοικονόμησης πόρων και για αυτό λαμβάνει συνεχώς πόρους. Οι καμπύλες των δεξαμενών εσόδων, Target Group, Cost Reduction, Bidirectional Communications και Supplement Traditional Marketing έχουν καθοδική πορεία. Σε άλλες η πορεία αυτή ξεκινά αμέσως μετά την εκκίνηση του μοντέλου και άλλες σε μεταγενέστερο στάδιο. Αυτό οφείλεται στο ότι οι στόχοι που επηρεάζουν τις stocks ικανοποιούνται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

13 Ανάλυση Αποτελεσμάτων Του Μοντέλου Social Media Marketing

14 Όπως μπορούμε να διακρίνουμε στο μοντέλο οι καμπύλες των stocks Product Development, Customer Support, Specialized Staff και Equipment, μοιάζουν με αυτή της stock Company Resources. Αυτό οφείλεται στο ότι η τελευταία επηρεάζει άμεσα τις υπόλοιπες διότι τις τροφοδοτεί σταθερά με ένα ποσοστό των πόρων της. Η καμπύλη της stock Negative Factors, επηρεάζει αυτή της Satisfaction SMM. Η Negative Factors τροφοδοτεί με αρνητικό ποσοστό την stock Satisfaction SMM. Έτσι αρχικά που η negative Factors έχει μεγάλο ποσοστό πόρων την επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό και για αυτό παρατηρούμε την απότομη καθοδική πορεία της Satisfaction SMM. Στη συνέχεια που μειώνονται οι πόροι της Negative Factors η Satisfaction SMM αρχίζει και αποκτά ανοδική πορεία, μέχρι τη στιγμή που ενεργοποιείται ο μηχανισμός εξοικονόμησης πόρων και παρατηρούνται οι διακυμάνσεις της καμπύλης. Οι καμπύλες των stocks εσόδων έχουν καμπύλες με παρόμοιες πορείες μεταξύ τους. Οι stocks αυτές είναι οι Increase Site Traffic, Viral Transmission information και Bidirectional Communication. Οι καμπύλες αυτές έχουν καθοδική πορεία. Αυτή οφείλεται στο ότι όταν ικανοποιηθούν οι στόχοι που επηρεάζουν τις stocks, αυτές ξεκινούν να τροφοδοτούν με πόρους την κεντρική stock.

15 Ανάλυση Αποτελεσμάτων Του Μοντέλου Marketing

16 Το μοντέλο έτρεξε για ένα σενάριο μερικής ικανοποίησης στόχων. Μετά το τρέξιμο του μοντέλου οι πλήρως ικανοποιημένοι στόχοι (πράσινοι status indicators) είναι οι εξής: Satisfaction FAQ, Satisfaction Equipment, Satisfaction Lawyer, Satisfaction Product Development Οι μερικός ικανοποιημένοι στόχοι (κίτρινοι status indicators) είναι οι εξής: Satisfaction Market Research, Satisfaction Live Support, Satisfaction Marketing και No Spam Campaign Από τις τιμές που έχουν οι πίνακες και τις μορφές των καμπύλων συμπεραίνουμε τα εξής: Η stock Company Resources αρχικά κατέχει όλους τους πόρους και τροφοδοτεί με αυτούς τις υπόλοιπες. Έτσι η καμπύλη της έχει μια καθοδική πορεία. Κάποιες διακυμάνσεις που παρατηρούνται σε αυτή οφείλονται στα έσοδα που αποκτά όταν ικανοποιούνται κάποιοι από τους στόχους της επιχείρησης. Η καμπύλη της stock Equipment ξεκινά από ένα ψηλό σημείο διότι αρχικά μόνο αυτή είναι ανοικτή και λαμβάνει μεγάλο ποσοστό των πόρων της κεντρικής stock. Στη συνέχεια έχει κλείσει ο switch της και η καθοδική πορεία οφείλεται στο μηχανισμό εξοικονόμησης πόρων. Η καμπύλη της stock Satisfaction FAQ έχει μια ανοδική πορεία μέχρι το σημείο που ικανοποιείται ο στόχος και κλείνει ο διακόπτης της. Στη συνέχεια η καμπύλη της παραμένει σταθερή. Οι καμπύλες των stocks Live Support, Marketing, Market Research, και No Spam Campaign έχουν καμπύλες των οποίων οι πορείες μοιάζουν μεταξύ τους. Αρχικά η πορεία τους είναι ανοδική, μέχρι να ικανοποιηθούν σαν στόχοι της επιχείρησης. Στη συνέχεια παρατηρούμε κάποιες διακυμάνσεις οι οποίες οφείλονται στην ενεργοποίηση του μηχανισμού εξοικονόμησης πόρων. Οι καμπύλη της stock Product Development παρουσιάζει μια ανοδική πορεία μέχρι να ικανοποιηθεί το προκαθορισμένο ποσοστό της. Στη συνέχεια ενεργοποιείται ο μηχανισμός εξοικονόμησης πόρων και για αυτό παρατηρείται μια καθοδική πορεία. Οι καμπύλες των stocks εσόδων, Cost Reduction, Bidirectional Communication, Increase Trade και Adapting Products παρουσιάζουν μια καθοδική πορεία. Αυτή οφείλεται στο ότι όταν ικανοποιηθούν οι στόχοι που τις επηρεάζουν ξεκινούν να τροφοδοτούν με πόρους την κεντρική stock.

17 Συμπεράσματα Μια εταιρία ανάπτυξης λογισμικού για να μπορέσει να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα της, θα πρέπει να δημιουργεί αποτελεσματικές καμπάνιες, όπως αυτές που αναφέραμε προηγουμένως. Χρησιμοποιώντας τα παραπάνω μοντέλα μια επιχείρηση, με προσεκτική κατανομή των πόρων στους διάφορους τομείς της, μπορεί να δημιουργήσει αποτελεσματικές καμπάνιες. Οι στόχοι στους οποίους θα πρέπει να επενδύσει το μεγαλύτερο ποσοστό πόρων είναι αυτοί που αποτελούν στόχους νευραλγικής σημασίας για τις καμπάνιες αυτές.

18 Τέλος Παρουσίασης Σας ευχαριστώ πολύ! Θα είμαι διαθέσιμος για οποιαδήποτε ερώτηση. Δημαράκης Ναπολέων ΑΜ:


Κατέβασμα ppt "Μοντελοποίηση Διαδικασιών Για Την Εμπορική Προώθηση Προϊόντων Πληροφορικής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google