Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος1 Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 100 Χρόνια Αποτελεσματικής Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος1 Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 100 Χρόνια Αποτελεσματικής Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος1 Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 100 Χρόνια Αποτελεσματικής Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης

2 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος2 Μέρος Πρώτο: Η Παροχή Εκπαίδευσης… … Τα Χρήματα, Οι Αξίες, Οι Άνθρωποι… Και Η Ευθύνη Της Πολιτείας

3 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος3 Εκπαίδευση: Ο Μεγάλος Ρόλος «Όσοι μελέτησαν την τέχνη της διοίκησης, έχουν πεισθεί ότι η τύχη των κρατών εξαρτάται κυρίως από την εκπαίδευση των νέων». Αριστοτέλης, Στάγιρα, 350 π.Χ. «Η ανώτερη εκπαίδευση διαδραματίζει έναν ολοένα περισσότερο ζωτικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη και στην κοινωνική συνοχή». Υπουργοί παιδείας χωρών ΟΟΣΑ, Αθήνα, 2006 μ.Χ.

4 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος4 Ο Σκηνοθέτης: Η Πολιτεία (πρέπει να)

5 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος5 Ο Στόχος Της Παράστασης… Η ανέλιξη – υπέρβαση… Της κοινωνικοοικονομικής προέλευσης του αποφοίτου Του εκπαιδευτικού και πολιτισμικού κεφαλαίου των γονιών Του κοινωνικού κεφαλαίου της οικογένειας

6 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος6 Πρωταγωνιστές: Οι Νέοι Άνθρωποι (Όλοι Οι Νέοι Άνθρωποι, Όχι Μόνο Οι Γόνοι Των Πλούσιων Οικογενειών)

7 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος7 Και Το Αποτέλεσμα… Ποσοστό Ανεργίας Ανά Επίπεδο Εκπαίδευσης στην ΕΕ Σε Άτομα 25 – 64 Ετών ISCED 0,1,2 (προσχολική, 1οβάθμια, κατ. 2οβάθμια) 11,1% ISCED 3,4 (ανώτερη 2οβάθμια, μεταδ. μη πανεπ.) 8,3% ISCED 5,6 (πανεπιστημιακή εκπ., μεταπτυχιακά) 4,7%

8 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος8 Ανομολόγητες… Αλήθειες !!! Η εκπαίδευση ΔΕΝ είναι δωρεάν, είναι ακριβή (ίσως γιατί είναι πολύτιμη). Ανάμεσα στις χώρες υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Ωστόσο, σήμερα, κανένα κράτος του πλανήτη δεν είναι σε θέση να ικανοποιήσει πλήρως τις εκπαιδευτικές ανάγκες και φιλοδοξίες των πολιτών του.

9 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος9 Το (Ελληνικό) Κράτος Δαπανά…

10 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος10 Όμως, Δυστυχώς…

11 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος11 Έτσι, Η Οικογένεια Δραστηριοποιείται…

12 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος12 DNA… VS… Κοινωνία… Όλοι οι νέοι άνθρωποι, έχουν ακριβώς το ίδιο δικαίωμα στη μόρφωση, στις σπουδές, στην απασχόληση, σε μια καλή ζωή… Η πολιτεία οφείλει να είναι ανθρωποκεντρική και δίκαιη, αμβλύνοντας και εξισορροπώντας ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ τις κοινωνικές & οικονομικές ανισότητες.

13 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος13 Μήπως Χρειαζόμαστε Μια Άλλη Φιλοσοφία; Το (ανεπαρκές) παρόν… Το «ίδιο για όλους», γίνεται όλο και πιο πολύ άδικο, για ολοένα και περισσότερους… Η ταύτιση του δημόσιου με το κρατικό, δημιουργεί στρεβλώσεις και αδικίες… Το (απαιτούμενο) μέλλον… Εκπαίδευση ποιοτική, αποδοτική και αποτελεσματική Ίσες δυνατότητες πρόσβασης Ίσες ευκαιρίες αξιοποίησης Για Τον Καθένα !!!

14 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος14 Προσαρμογή Των Πόρων Στις Εκπαιδευτικές Ανάγκες Ας Κατανείμουμε Τα Χρήματα, Με Κριτήριο Τους Ανθρώπους… (Και όχι το αντίστροφο…)

15 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος15 Το Δίκαιο & Το Άδικο, Στο Χθες & Στο Σήμερα… Η εποχή ζητά – τα παιδιά μας το ζητούν - να δώσουμε τη μάχη με τα πολιτικά μας στερεότυπα (και να την κερδίσουμε) Αυτό που μέχρι χθες ήταν «σύγχρονο» και «προοδευτικό», σήμερα είναι βαθύτατα συντηρητικό, αναχρονιστικό, άδικο και αναποτελεσματικό

16 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος16 Δικαιοσύνη  Κοινωνική Συνοχή Κονδύλια Παιδείας Χωρίς Στάθμιση Με Στάθμιση IA, IB53,34%44,40% II, IIA, IIB31,10% IV, V15,54%24,41% CV46,5%24,9%

17 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος17 Χρηματοδότηση Εκπαίδευσης Η χρηματοδότηση της εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένης της φροντιστηριακής, πρέπει να είναι διακριτή, σταθμισμένη και να στρέφεται άμεσα προς την οικογένεια, με κριτήρια: 1. κοινωνικά 2. οικονομικά 3. εκπαιδευτικής ποιότητας και αποτελεσματικότητας

18 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος18 Και Όμως… Δεν Ανακαλύπτουμε Την Πυρίτιδα! Σουηδία Φινλανδία Γαλλία Αγγλία Ιρλανδία Ολλανδία Η.Π.Α Νέα Ζηλανδία Κολομβία Χιλή Κίνα Είναι μερικές από τις χώρες οι οποίες ήδη εφαρμόζουν εναλλακτικές πολιτικές στη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης.

19 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος19 Μέρος Δεύτερο: Το Φροντιστήριο… … Εκπαιδεύει Μαθητές, Δίνει Εργασία Σε Νέους Ανθρώπους, Αμβλύνει Διαφορές, Εξισορροπεί Ανισότητες…

20 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος20 Περί Δικαίου… «Η δικαιοσύνη απαιτεί να αναγνωρίσουμε ότι τα φροντιστήρια όχι μόνο βοήθησαν και βοηθούν τα παιδιά μας να ανεβούν τις σκάλες του Πανεπιστημίου, αλλά και το ίδιο το Πανεπιστήμιο το βοήθησαν και το βοηθούν να διατηρήσει σε κάποιο επίπεδο τις σπουδές του». Απόσπασμα από άρθρο του Ε. Π. Παπανούτσου, δημοσιευμένο την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 1973 στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

21 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος21 Τα Κρίσιμα Ερωτήματα 1. Γ ιατί χρειαζόμαστε τα φροντιστήρια; Ποιος είναι ο ρόλος τους; 2. Ε ίναι το κακό σχολείο που δημιουργεί την ανάγκη ύπαρξης φροντιστηρίων; 3. Είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο το φροντιστήριο; 4. Ποιος πρέπει να πληρώνει για τα φροντιστήρια των παιδιών μας; 5. Πώς χτίζουν το ποιοτικό τους αύριο οι Έ λληνες εκπαιδευτικοί φροντιστές ;

22 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος22 Γιατί Χρειάζεται Το Φροντιστήριο; «Σκοπός του θεσμού είναι οι μαθητές να ενισχυθούν μαθησιακά μέσω της παρακολούθησης μαθημάτων σε ώρες διαφορετικές από αυτές που αναπτύσσεται το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, με απώτερο στόχο να αποφύγουν τη σχολική αποτυχία, να μην εγκαταλείψουν πρόωρα το σχολείο με μειωμένα προσόντα, με ενδεχόμενο, στην περίπτωση αυτή, να οδηγηθούν σε αποκλεισμό από την αγορά εργασίας, αλλά και να αυξήσουν τις πιθανότητες πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση». Απόσπασμα της /Γ7, 4/9/2008 απόφασης του Υπουργείου Παιδείας, με θέμα την «Οργάνωση και Λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης».

23 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος23 «Κρατικός ή ιδιωτικός εκπαιδευτικός οργανισμός ο οποίος, υλοποιώντας το θεσμό του ολοήμερου σχολείου ή / και της δια βίου εκπαίδευσης, λειτουργεί παράλληλα, συμπληρωματικά και ενισχυτικά στο υφιστάμενο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης, προσαρμόζοντας τα προγράμματα των σπουδών του στις ειδικές απαιτήσεις των μαθητών ή / και των κηδεμόνων τους, ώστε να ικανοποιεί τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές τους ανάγκες και να καλύπτει τους προσωπικούς εκπαιδευτικούς τους στόχους». Φροντιστήριο (ΕΛΟΤ 1433)

24 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος24 Φ.Μ.Ε (ΕΛΟΤ 1433) «Εκπαιδευτικός οργανισμός θεσμοθετημένος και εποπτευόμενος από το Υπουργείο Παιδείας που η λειτουργία του και τα προγράμματα των σπουδών του αφορούν στην ενίσχυση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην κάλυψη των μαθησιακών τους αναγκών, στη βελτίωση των επιδόσεών τους, στον σπουδαστικό και επαγγελματικό τους προσανατολισμό και στην επίτευξη των στόχων τους για επιτυχή μετάβαση στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης».

25 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος25 Το Ελληνικό Φροντιστήριο Σήμερα νόμιμες εκπαιδευτικές μονάδες > μέτοχοι επιστήμονες – εκπαιδευτικοί > εργαζόμενοι επιστήμονες – εκπαιδευτικοί μαθητές > ώρες διδασκαλίας ετησίως Μισθοδοσία > ευρώ ετησίως Ασφαλιστικές εισφορές > ευρώ ετησίως Καταβληθέντες φόροι > ευρώ ετησίως

26 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος26 Ο Ρόλος Του Σχολείου Το καλό σχολείο είναι κυρίαρχη απαίτηση ολόκληρης της Ελληνικής κοινωνίας. Ο ρόλος του σχολείου, κυρίως παιδευτικός και μορφωτικός, είναι να διαμορφώνει και να αποδίδει στην Ελληνική κοινωνία, έντιμους, σκεπτόμενους και ισορροπημένους, τους αυριανούς Έλληνες πολίτες.

27 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος27 Ο Ρόλος Του Φροντιστηρίου Ο ρόλος του φροντιστηρίου ήταν, είναι και θα είναι πάντα ενισχυτικός και συμπληρωματικός. Η εργασία του φροντιστηρίου εστιάζει στη συμπλήρωση της μαθητικής υποδομής, στη μαθησιακή ιδιαιτερότητα, στην ενεργοποίηση ενδιάθετων δυνάμεων του μαθητή για την υλοποίηση ιδιαίτερων προσωπικών στόχων.

28 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος28 Ποιος Συνέβαλε Στην Επιτυχία; ΣΧΟΛΠΔΣΦΡΟΝΤΣ. & Φ. IA100 IB4,287,58,3 II5,36,479,88,5 IIA7,886,35,9 IIB9,52,478,69,5 IV25,67,7597,7 V19,215,485,4 Μ.Ο.10,3577,67,1

29 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος29 Νόμιμο Φροντιστήριο VS Παράνομο Ιδιαίτερο Γιατί το Φροντιστήριο έχει, πράγματι, σαφή κοινωνικό χαρακτήρα και βαθύτατες πολιτικές – κοινωνικές – οικονομικές καταβολές… Όπως και το μαύρο & παράνομο «ιδιαίτερο» άλλωστε…

30 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος30 Πηγή Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης ΤίποταΠΔΣΙΔΙΑΙΤ.ΦΡΟΝΤ. IA066,733,3 IB04060 II4,7 46,544,2 IIA6,733,360 IIB23,529,447,1 IV V17,611,8 58,8 Μ.Ο.12,83,23252

31 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος31 ΕΙΔΟΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ Γ.Β.Π. Γ.Β.Π.ΝΟΜΙΜΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ 0-9,933,74%31,7% 10-15,9960,66%25,58% ,19%48,53%

32 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος32 Μηνιαίο Κόστος Και Γ.Β.Π ευρώ ευρώ >800 ευρώ 5-7,52,65,314,8 7,6-9,922,218, ,629,3 12,1-1416,228,249,3 14,1-1618,84934,3 16,1-1822,251,234 18, ,533,3

33 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος33

34 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος34 Μαύρο, Παράνομο (Και Πανάκριβο) Ιδιαίτερο Το Σταθερό, Διαχρονικό Προνόμιο Των (Ολίγων) «Εχόντων Και Κατεχόντων»… Στην ανώτατη κατηγορία εισοδήματος το 66,7% επιλέγει ιδιαίτερο, έναντι του 33,3% που επιλέγει φροντιστήριο.

35 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος35 Φροντιστήριο: Η Σταθερή Αξία Της Μέσης Ελληνικής Οικογένειας Καθώς μειώνονται τα επίπεδα εισοδήματος, η κατάσταση σταδιακά εξισορροπεί, μέχρι που (από τη μέση και κάτω), το φροντιστήριο αποκτά υπεροχή. Στις οικογένειες του «μεσαίου χώρου», το φροντιστήριο έχει σαφές προβάδισμα.

36 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος36 Φροντιστήριο = Λαϊκός Θεσμός Ακριβώς το αντίστροφο από ό,τι γίνεται στην ανώτατη, συμβαίνει στην κατώτερη κατηγορία εισοδήματος, όπου το 11,8% των οικογενειών επιλέγουν το παράνομο ιδιαίτερο, ενώ το 58,8% επιλέγει το νόμιμο φροντιστήριο. Με δεδομένο ότι αυτό το κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας δεν έχει την παραμικρή οικονομική δυνατότητα να στραφεί στα πανάκριβα ιδιαίτερα, το φροντιστήριο συμβάλλει καθοριστικά στην προσπάθεια που καταβάλλουν τα φτωχά Ελληνόπουλα να σπουδάσουν.

37 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος37 Περί Ισονομίας & Δικαίου… Η ελληνική πολιτεία οφείλει να προστατεύει… Τους νόμιμους εκπαιδευτικούς φροντιστές, από κάθε παράνομη δραστηριότητα που τους βλάπτει. Τις ελληνικές οικογένειες από τη μαύρη και παράνομη αγορά εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Τα παιδιά μας, από τα «μαθήματα» παράνομων και ανήθικων συναλλαγών, με επίορκους κρατικούς υπαλλήλους.

38 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος38 Μέρος Τρίτο: Φροντιστήριο… … Ένα Διεθνές Εκπαιδευτικό Φαινόμενο !!!

39 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος39 «Φροντιστήριο»: Και Όμως, Μεταφράζεται… Nachhilfe στη Γερμανία, Soutien Scholaire στη Γαλλία, Preparazione Universitaria στην Ιταλία, Explicacoes στην Πορτογαλία, Grind Schools στην Ιρλανδία, Crammers και Tutor Agencies στη Μεγάλη Βρετανία, Juku και Yobico στην Ιαπωνία, Hagwon στην Κορέα, Buxiban στην Κίνα, Tutorial Schools στο Χονγκ Κονγκ, Cursiho pre-vestibular στη Βραζιλία, Dershane στην Τουρκία, Preuniversitario σε όλη τη Λατινική Αμερική, Finishing Schools στην Ινδία, Learning Centers στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία…

40 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος40 ENESCO Ευρωπαϊκού Δικτύου Εκπαιδευτικής Στήριξης και Φροντίδας Με πρωτοβουλία της ΟΕΦΕ (και υπό την ενθουσιώδη υποδοχή των Ευρωπαίων συναδέλφων και εταίρων), έχει ήδη δρομολογηθεί η ίδρυση του «Ευρωπαϊκού Δικτύου Εκπαιδευτικής Στήριξης και Φροντίδας» (European Network of Educational Support and Concern – ENESCO), το οποίο θα αποτελέσει τη Συνομοσπονδία των Εκπαιδευτικών Φροντιστών όλης της Ευρώπης.

41 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος41 Μέρος Τέταρτο: Επιλεγόμενα… Λίγες Ακόμα (Πάντα Ανείπωτες…) Αλήθειες…

42 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος42 Περί Ευθύνης… «Το φροντιστήριο είναι ο μόνος εκπαιδευτικός χώρος στην Ελλάδα, ο οποίος αναλαμβάνει κοινωνική δέσμευση για το αποτέλεσμα της υπηρεσίας που παρέχει». Αποτέλεσμα έρευνας που διεξήγαγε το 2007 η «METRON ANALYSIS», για λογαριασμό του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος. Το εύρημα επιβεβαιώθηκε το 2008, σε αντίστοιχη έρευνα της ίδιας εταιρείας, για λογαριασμό του συλλόγου φροντιστών της Αττικής.

43 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος43 Φροντιστήριο & Αξιολόγηση Το φροντιστήριο που τα προηγούμενα χρόνια δεν ωφέλησε τους μαθητές του, φέτος δεν υπάρχει (γιατί οι μαθητές και οι γονείς δεν το επέλεξαν). Αντιθέτως, το φροντιστήριο που υπάρχει για χρόνια, είναι ένα φροντιστήριο που επιλέγεται για χρόνια από τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Αυτό το φροντιστήριο, είναι βέβαιο ότι συνιστά έναν εκπαιδευτικό οργανισμό, ο οποίος παράγει εμφανή εκπαιδευτική αξία και ευδιάκριτο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

44 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος44 «Δημόσιο», Χθες και Σήμερα Δημόσιο δεν μπορεί να θεωρείται πλέον μόνο οτιδήποτε κρατικό. Ως «δημόσιο» οφείλει να λογίζεται οτιδήποτε παράγει αξία η οποία διαχέεται στην κοινωνία και την ωφελεί στο σύνολό της, αμβλύνοντας τις κοινωνικές – οικονομικές ανισότητες και ενισχύοντας το συνεκτικό της ιστό. Το Ελληνικό φροντιστήριο παρέχει πολύτιμες και δημόσιες εκπαιδευτικές υπηρεσίες, βοηθώντας αποφασιστικά τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις να σπουδάσουν τα παιδιά τους.

45 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος45 Οι Ανάγκες Των Καιρών… Ήρθε η ώρα, η πολιτεία, να… 1. Αξιολογεί κάθε δάσκαλο και κάθε εκπαιδευτική μονάδα χωριστά, ενισχύοντας και ανταμείβοντας τους άξιους και τις πρακτικές τους 2. Παρέχει σε κάθε οικογένεια το δικαίωμα να επιλέγει, με κριτήρια ανώτερα από τις οικονομικές της δυνατότητες 3. Δίνει σε κάθε μαθητή την ευκαιρία να κάνει αυτό που μπορεί, ξεπερνώντας τους περιορισμούς των κοινωνικοοικονομικών του καταβολών 4. Αγοράζει για λογαριασμό κάθε πολίτη ποιοτική εκπαίδευση, από (κρατικούς ή ιδιωτικούς) πιστοποιημένους και αυστηρά ελεγχόμενους φορείς

46 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος46 «Πάντων Μέτρον Άνθρωπος» Κάποιοι άνθρωποι, βλέπουν τα πράγματα όπως είναι και ρωτούν «γιατί;»… Κάποιοι άλλοι, ονειρεύονται πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και ρωτούν «γιατί όχι;»… Εμείς, σε ποια κατηγορία θέλουμε να ανήκουμε;

47 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος47 Πηγές (1) ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ – ΡΕΠΠΑ Α., ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ Μ., ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΟΣ Γ., ΝΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Β., ΧΑΛΚΙΩΤΗΣ Δ. (1999) Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, Εκπαιδευτική Διοίκηση και Πολιτική, εκδ. ΕΑΠ, Πάτρα. ΑΝΔΡΕΟΥ Α., ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Γ. (1994) Εξουσία και Οργάνωση – Διοίκηση του Εκπαιδευτικού Συστήματος, εκδ. Λιβάνη, Αθήνα BIGGE M. (1990) Θεωρίες Μάθησης, εκδ. Παττάκη, Αθήνα. ΔΑΝΑΣΣΗ – ΑΦΕΝΤΑΚΗ Α. (1996) Παιδαγωγική Ψυχολογία, τ. α’, Μάθηση και Ανάπτυξη, β’ έκδοση, Αθήνα.

48 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος48 Πηγές (2) DICTHER H., ΞΩΧΕΛΛΗΣ Π. (2003) Γυμνάσιο και Λύκειο στην Ελλάδα, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα. EVERARD K.B, MORRIS G. (1999) Αποτελεσματική Εκπαιδευτική Διοίκηση, εκδ. ΕΑΠ, Πάτρα. ΖΑΒΛΑΝΟΣ Μ. (2003) Η Ολική Ποιότητα Στην Εκπαίδευση, εκδ. Σταμούλης, Αθήνα. ΚΑΡΑΤΖΑ – ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ Ε., ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Χ. (2006) Αξιολόγηση Αποτελεσματικότητα και Ποιότητα στην Εκπαίδευση, εκδ. Gutenberg, Αθήνα

49 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος49 Πηγές (3) ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (2007) Το Σύνταγμα Της Ελλάδας Όπως Ισχύει Σήμερα, Αθήνα. LIPMAN M. (2006) Η Σκέψη στην Εκπαίδευση, εκδ. Παττάκη, Αθήνα. ΜΑΡΑΤΟΥ Λ., ΤΕΠΕΡΟΓΛΟΥ Α., ΤΣΙΓΚΑΝΟΥ Ι. (2006) Το Ελληνικό Σχολείο Με Την Αυγή Του 21 ου Αιώνα, Εκπαιδευτικές Ανάγκες, Προβλήματα και Προοπτικές, εκδ. Gutenberg, Αθήνα. OECD (2006) Education at a Glance, OECD Indicators 2006, OECD Publications

50 Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος50 Πηγές (4) ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ν. (2003) Εκπαιδευτική Πολιτική, Η Εκπαιδευτική Πολιτική ως Κοινωνική Πολιτική (;), εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα ΣΙΑΝΟΥ – ΚΥΡΓΙΟΥ Ε. (2006) Εκπαίδευση και Κοινωνικές Ανισότητες, Η μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην ανώτατη εκπαίδευση (1997 – 2004), εκδ. Μεταίχμιο, Αθήνα ΤΣΙΛΟΓΛΟΥ Λ. (2005) Τα Φροντιστήρια στην Ελλάδα, Η Ιστορία και Οι Άνθρωποι, εκδ. Κέδρος, Αθήνα ΧΑΤΖΗΤΕΓΑΣ Γ. (2008) Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου, Το Ιδεόγραμμα ενός Φροντιστή, εκδ. Λιβάνη, Αθήνα ΨΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Γ. (1999) Οικονομική Της Εκπαίδευσης, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα


Κατέβασμα ppt "Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος1 Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 100 Χρόνια Αποτελεσματικής Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google