Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εκπαιδευτές-Υπ. Μετφ. Αγρινίου. Τροϊκανοι, Δουνουτούδες, κερδοσκόποι, που μας πάτε; που πάμε; τι τελοσπάντων θέλετε;

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εκπαιδευτές-Υπ. Μετφ. Αγρινίου. Τροϊκανοι, Δουνουτούδες, κερδοσκόποι, που μας πάτε; που πάμε; τι τελοσπάντων θέλετε;"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαιδευτές-Υπ. Μετφ. Αγρινίου

2 Τροϊκανοι, Δουνουτούδες, κερδοσκόποι, που μας πάτε; που πάμε; τι τελοσπάντων θέλετε;

3  Δεν μπορούμε, αλλά κι ούτε θέλουμε να καταλάβουμε περί μνημονίου, σπρενς, ξεσπρενς, για τα δις εκατομμύρια ευρώ, για το ότι θα χρωστάνε και τα δισέγγονά μας, κι ένα σωρό άλλες απαγορεύσεις, αύξηση της εγκληματικότητας, της δολιοφθοράς, του λαδώματος, της γραφειοκρατίας, φυσικά της πείνας, των αυτοκτονιών!! … αλήθεια; πόσα ακόμη έχουμε πάθει; και τι ακόμη θα μας βρει;  Πάντως, αν η ζωή μας πρόκειται να γίνει μαρτύριο, ίσως να είναι καλύτερα να μην ζούμε. Επειδή όμως, ο σκοπός κάποιων αόρατων και ορατών δυνάμεων, ίσως θέλει να μας εξολοθρεύσει, θα πρέπει τουλάχιστο να περιμένουμε, αν όχι να επιτεθούμε

4  Πολλές φορές επιθυμώ ν’ ασχοληθώ με διάφορα θέματα που απασχολούν τον κόσμο. Τι όμως είναι καλύτερα, ν’ ασχοληθώ μ’ ότι συναντώ μπροστά μου, ή μ’ ότι γνωρίζω καλύτερα, κι μ’ ότι καθημερινά ζω;  Βέβαια, πολλά ζω, αλλά όπως συνήθως γίνεται, ο καθένας ζει περισσότερο την δουλειά που κάνει ο ίδιος, κι όχι την δουλειά που κάνουν κάποιοι άλλοι, όσο καλά κι αν γνωρίζει την δουλειά των άλλων!  Μ’ αυτό το σκεπτικό, θα προσπαθήσω να καταγράψω, να συγκρίνω την σημερινή κατάσταση με το χθες, και κυρίως, να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στο εγγύς μέλλον!!

5 Επιστολή 1 η  Αν και έχω παρουσιάσει κάποια κομμάτια, σε άλλα κεφάλαια, κάποιων ηλεκτρονικών επιστολών που έχω στείλει, με τις ανάλογες ημερομηνίες που θα δείτε, τα θεωρώ πιο επίκαιρα τώρα, από τότε που τα έστειλα. Πρόκειται  1η επιστολή Τρίτη, 20 Απριλίου :25 πμ  Θέμα: Πάλι τα ίδια;  (Για τον κύριο υφυπουργό τμήματος: Μεταφορές)   Κύριε υφυπουργέ.  Πολύ θα ήθελα να μιλήσουμε, καθαρά για θέματα πολιτικής, που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την εκπαίδευση-εξέταση υποψηφίων οδηγών-οδηγών.  Μάλιστα σκοπός μου, δεν είναι να μιλήσουμε, κι απλά να φιλοσοφήσουμε, αλλά για το τι τελικά μπορούμε να υλοποιήσουμε!  ‘Ευτυχώς’ κατά καιρούς που μου γίνονται κάποιες επιθέσεις από τους καρεκλοκένταυρους και λοιπούς, κι έτσι μου δίνουν κάποιες χειροπιαστές αφορμές, να κάνω κάποια απελπιστική κίνηση!!

6 Επιστολή 1 η  Κύριε υφυπουργέ μου, κατά την προσωπική μου άποψη, κερδίσατε τις εκλογές επαναστατικά. Επειδή στην εποχή μας χρειάζονται κάποιες μορφές επαναστάσεων, γι’ αυτό, έστω κι αν ιδεολογικά ανήκα σε άλλο κόμμα, και πάλι θα χειροκροτούσα μία τέτοια επανάσταση. Θεωρώ μεγάλη επανάσταση, επειδή κινήθηκε τεράστιος αριθμός ψηφοφόρων από κόμμα σε κόμμα, και το μεγαλύτερο μέρος κατέληξε στο ΠΑΣΟΚ.  Μου είναι όμως αδιανόητο να δεχτώ ακόμη από τις υπηρεσίες, το ρητό: ‘ο κόσμος καίγεται και το μ… χτενίζεται’ μου είναι αδιανόητο επίσης, να δεχτώ απ’ αυτή την κυβέρνηση πάλι τα ίδια, μου είναι αδιανόητο να δεχτώ, ότι θα με αναγκάσουν και πάλι, να ‘παίξω τις κουμπάρες’ για να καλύψω το τυπικό μέρος, και να λέμε για μία φορά ακόμη το: ‘απέξω κούκλα, κι από μέσα πανούκλα’ και την σχέση μεταξύ εκπαιδευτών και υπουργείου: ‘ο κόσμος το ’χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι’ κι ένα σωρό άλλες Ελληνικές παροιμίες και ρητά, που ταιριάζουν στην συμπεριφορά όλων μας, την σχετική με το σύστημα εκπαίδευσης.

7 Επιστολή 1 η  Πως είναι δυνατόν κύριε υφυπουργέ μου, να μην γίνονται τα προβλεπόμενα από τον νόμο θεωρητικά ή και πρακτικά μαθήματα, να έχει στα χέρια του το υπουργείο υπεύθυνες δηλώσεις ότι γίνονται, κι αν κάποιος γραφικός, μαλάκας κι οτιδήποτε άλλο επίθετο, θελήσει να πει την αλήθεια, να κινδυνεύει στην καλύτερη περίπτωση να τον στείλουν πειθαρχικό! Επίσης, ποια υπηρεσία είναι εκείνη, που θα δεχτεί ότι το 70% των θεωρητικών μαθημάτων δεν γίνονται;  Εντάξει, ας το δεχτούμε κι αυτό, αφού γίνεται την τελευταία δεκαετία! Γιατί όμως αφήνετε τις υπηρεσίες, τους δημόσιους υπαλλήλους που πληρώνει ο κάθε ανθρωπάκος, κι απ’ την μία ο πρωθυπουργός μας, φιλάει κατουρημένες Γερμανικές κι Αμερικάνικες ποδιές για να πάρουμε κάποιο δανειάκι, κι απ’ την άλλη πληρώνετε για βλακείες κάποιους υψηλά ιστάμενους δημόσιους υπαλλήλους. Τόσο χαρτομάνι και γραφειοκρατικές έρευνες, εκτός έδρας, ξενοδοχεία ύπνου, για το αν είναι σωστά γραμμένα τα μαθήματα, για το αν έχω αναρτημένους πίνακες θεωρητικών, αν γράφω τα πατρώνυμα, αν κατούρησα πριν ή μετά το μάθημα, κι ένα σωρό άλλες μ….. για ποιο λόγω γίνονται;

8 Επιστολή 1 η  Δεν θα μπορούσαν να πάρει ο διάβολος, να μου τη στήσουν και να με πιάσουν αν κάνω ή όχι τα θεωρητικά μαθήματα, να φερθούν με τον πιο πούστικο τρόπο σ’ εμένα, (το αναφέρω ως συμπεριφορά) και να μην φερθούμε όλοι μαζί πούστικα στον κοσμάκη; Θ’ αφεθούμε στα Αμερικανάκια ή στα Γερμανάκια, για να μας το παίξουν ξύπνιοι σε ελεγκτικές υπηρεσίες, σε εκπαιδευτές, σε εξεταστές, σε ανώτερους υπαλλήλους, σε υφυπουργούς και υπουργούς; Στον πρωθυπουργό μας;  Τι τρελά πράγματα είναι αυτά που γίνονται; ή δεν έχετε πάρει χαμπάρι ακόμη τι γίνεται στην υπηρεσία σας;  Και σε άλλο πειθαρχικό που μου είχανε στημένο, τους έθεσα το ερώτημα: Μήπως πρόκειται να σας εξυπηρετήσει, να κάνετε καλύτερα τη δουλειά σας, αν καταθέσω την άδεια του εκπαιδευτή;

9 Επιστολή 1 η  Είμαι πρόθυμος να κάνω οτιδήποτε, αρκεί μόνο στο σύστημα, να μην επιτρέπουμε να γινόμαστε όλοι ρεζίλη, και να μην σκοτώνετε χαζά, κι άλλος κόσμος στους δρόμους!  Κύριε υφυπουργέ. Το πιο κάτω περιστατικό, προσπαθώ να το ετοιμάσω και να το αναρτήσω στην ιστοσελίδα μου. Σας στέλνω μία προσωπική εμπειρία, για να καταλάβετε, ή να θυμηθείτε, ποια ήταν η εποχή του Ανδρέα!!

10 Επιστολή 1 η  { Αρχές του 1982 αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο, με δηλωμένη κατοικία το Αγρίνιο, ενώ έμενα και στην Αθήνα.  Δεν θυμάμαι αν ήταν το ’82 ή το ’83 που μου ήρθε ένα χαρτί στην Αθήνα και μου ζητούσε να παρουσιαστώ σε δικαστήριο, ίσως να ήταν και ποινικό, δεν τα ξέρω και καλά, για κάποια υπόθεση μου σχετική με τα διόδια. Δηλαδή, ότι δεν είχα πληρώσει διόδια στην Κόρινθο και με έγραψαν στην έξοδο των διοδίων της Πάτρας.  Εκ των υστέρων βρήκαμε ότι είχαν στείλει ειδοποίηση στο πατρικό μου σπίτι στο Αγρίνιο, αλλά η μάννα μου το θεώρησε ασήμαντο, δεν μου είπε, δεν θυμάμαι. Θυμάμαι πάντως ότι χαρτί εστάλη στο Αγρίνιο.  Πήγα στο δικαστήριο, με δικηγόρο παρακαλώ. Πήρε τον τεράστιο φάκελο στα χέρια του, με όλο το χαρτοβασίλειο, και μου λέει ότι έχει μέσα το φωτοαντίγραφο 30δρχ. ενώ θα έπρεπε να είχες πληρώσεις 35δρχ.!! Άραγε, πόσο να έφτασε το κρατικό κόστος; ποιος τελικά το πλήρωσε;  Κι εγώ σε λίγο, ενώπιον της έδρας τρέμοντας, φορώντας ένα στρατιωτικό τζάκετ και με μια γενειάδα μέχρι το στήθος, για ένα τάλιρο στο σκαμνί, το 1982,!!

11 Επιστολή 1 η  -Τι έγινε ρε!!... μου λέει ο πρόεδρος  -Δεν ξέρω, του απαντάω!!....  -Θα του είπες λάθος προορισμό  -Μα γιατί να του πω λάθος αφού Αγρίνιο πήγαινα.  -Μάλλον θα έδωσες κάποιο παλιό χαρτάκι!!.. μου λέει ο εισαγγελέας  -Που να το βρω; αφού όταν περνάμε το δίνουμε, του απαντάω..  -Από που είσαι ρεε!! με ξανά ρωτάει ο πρόεδρος  -Απ’ το Αγρίνιο, συνέχισα να του απαντάω τρέμοντας  -Όταν περνάς από την Κόρινθο και κάτω να κουμπώνεσαι…και φωνάζοντας με νεύρα: Εντάξει;;!!  -Μάλιστα……. τραβώντας με ο δικηγόρος φεύγουμε προς τα πίσω, όπου στο μέσον περίπου της μακρόστενης αιθούσης, ήταν η έξοδος, και πριν βγούμε ο πρόεδρος ουρλιάζοντας πάλι:  -Το άκουσες ρεεεε, όταν περνάς από την Κόρινθο και κάτω να κουμπώνεσαι!!  -Μάλιστα….. !!

12 Επιστολή 1 η  Ηλικιακά, ο άνθρωπος αυτός θα πρέπει να ζει ακόμα. Τι να του ευχηθώ εγώ; νοιώθω ακόμη ανθρωπάκι!! σε τέτοιους ανθρώπους, πρέπει να τους δίνουμε τη ζωή μας!!… Φυσικά, δεν ξέρω ούτε το όνομά του, αλλά κι αν τον δω, δεν υπάρχει περίπτωση να τον γνωρίσω. Ίσως να πρόκειται για τον γνωστό-άγνωστο, που ίσως κάποιοι τέτοιοι, έσωσαν και θα σώσουν πάλι τη χώρα μας!!  Άραγε, να υπάρχουν τέτοιοι άνδρες σήμερα; ανεξάρτητα αν είναι δικαστές, σκουπιδιάρηδες, υπάλληλοι, βουλευτές… (Δεν αφήνω απέξω τις γυναίκες, τον ανδρισμό τον αναφέρω ως συμπεριφορά)  Το τότε ΠΑΣΟΚ πάντως, αφουγκράστηκε; έτυχε; διαμαρτυρήθηκε ο πρόεδρος; δεν ξέρω αν έγινε κάτι απ’ όλα αυτά, ή κάτι άλλο.  Σε μία βδομάδα περίπου, άκουσα τυχαία από το ράδιο, ότι καταργήθηκε η παράδοση τού χαρτιού κατά την έξοδο!! }

13 Επιστολή 1 η  Δεν νομίζω ότι πρέπει να σχολιάσω περισσότερα.  Οφείλω πάντως επί τη ευκαιρία να σας δηλώσω: συγχαρητήρια, και τέλος πάντων συμφωνώ για τη αποφασιστικότητα της έμμεσης, αλλά ξεκάθαρης κατάργησης των υπεύθυνων δηλώσεων που κάνατε, σχετικά με τα θεωρητικά μαθήματα των αγράμματων. Αν κρατούσε λίγο καιρό ακόμη, η μισή Ελλάδα θα δήλωνε αγράμματη, και η άλλη μισή θα πήγαινε στα φροντιστήρια!!  Σας ζητώ συγνώμη για το ύφος μου. Αλλά δεν υποχώρησα άλλες εποχές, θα υποχωρήσω τώρα που φτάσαμε στο σημείο επίσημα, να δώσουμε τον έλεγχο της διαφάνειάς μας, στους ξένους;;  Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε τα πιο πάνω!!  Στέλιος Αγγελής Εκπαιδευτής οδηγών Μπαϊμπά 30 Αγρίνιο. Τηλ &

14 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Νομίζω ότι δεν χρειάζεται καμία διευκρίνιση, για την 1η επιστολή. Η 2η επιστολή Δευτέρα, 26 Απριλίου :42 πμ Φιλιππινεζάκια ελεγκτές εξετάσεων;;  ( Η ονομασία του θέματος, έχει προκύψει, όταν σκέφτηκα ότι παλιότερα, κάθε ‘αξιόλογο’ σπίτι, είχε και την Φιλιπινεζούλα του, ως υπηρέτρια. Είχα την εντύπωση, τουλάχιστο τότε, ότι οι υπάλληλοι του ΔΝΤ, θα ήταν απλώς οι υπηρέτες του, ανεξάρτητα αν ήταν Γερμανοί, Ολλανδοί, ή από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Θα υπηρετούσαν απλώς το ΔΝΤ.!! )

15 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Γραφείο κυρίου υφυπουργού για θέματα οδήγησης   Θέμα: Φιλιππινεζάκια ελεγκτές εξετάσεων;;  Κύριε υφυπουργέ.  Πριν 20χρόνια άρχισα να επιδιώκω με πάθος το ξεκαθάρισμα του τοπίου στο χώρο της εκπαίδευσης – εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Στις αρχές της δεκαετίας που μας πέρασε, κάτι πήγε να γίνει, αλλά έγιναν όλα χειρότερα απ’ ότι ήταν έως τότε.  Την ίδια εποχή, υποστήριζα κάμερες για καθαρότητα, και ελεγκτές της ευρωπαϊκής ένωσης, μια και τα διπλώματα οδήγησης ήταν κοινά.

16 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Αισθανόμουνα άσχημα που υποστήριζα τέτοιες σκέψεις. Τώρα που ήρθαν και επίσημα τα Φιλιππινεζάκια ως υπάλληλοι του ΔΝΤ, πόσο βαθιά θα βάλουμε το κεφάλι μας; και που θα το κρύψουμε; Το γεγονός ότι από σήμερα θα μας παρακολουθούν επίσημα με τα τεχνικά μέσα που διαθέτουν, όσοι το καταλάβαμε και μας πονάει, θέλουμε δεν θέλουμε θα το δεχτούμε ως Έλληνες, αλλά και ως Ευρωπαίοι. Μήπως όμως θα πρέπει να προετοιμαστούμε, και για πιο εμφανή επίδειξη ισχύος εκ μέρους τους; Αποκλείετε να παρουσιαστούν στις αφετηρίες εξετάσεων;  Τι είναι προτιμότερο, να τους δείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι απ’ ότι νομίζανε; κάνοντας και υπόκλιση, ή, να περιμένουμε καταγγελίες, κι αύξηση του χρέους;  Αν ξεκινήσουμε από το κράτος, θα δούμε ότι το 70% τουλάχιστο των όσων πληρώνει ο υποψήφιος οδήγησης για να βγάλει δίπλωμα, καταλήγουν σ’ αυτό.

17 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Το πρώτα παράβολα είναι από την Εθνική τράπεζα.  Το κάθε 18χρονο, χρωστάει κάτι, και εμμέσως πληρώνει προμήθεια στην τράπεζα;  Το τελευταίο παράβολο για την έκδοση διπλώματος, των 30€, γιατί θα πρέπει να το προπληρώσει; Κι αν τελικά δεν βγάλει το δίπλωμα, που πάνε αυτά τα χρήματα;  Το περίσσευμα, απ’ αυτά που είναι με των γιατρών όπως συνηθίζουμε να τα λέμε, τα 50€, που πάνε; πληρώνει εμμέσως τους δημοσίους υπαλλήλους για να του δώσουν άδεια οδήγησης; Κι αν δεν δώσει εξετάσεις, γιατί του τα παίρνετε; Ας αφήσουμε το εξαράκι.  Τους γιατρούς, όταν μάλιστα είναι ασφαλισμένος, γιατί τους πληρώνει; Για να κατηγορούμαστε όλοι μαζί ότι τα παίρνουμε;  Κύριε υφυπουργέ αργήσατε πολύ, σας παρακαλώ να επέμβετε χθες, εσείς κρατάτε τα ηνία ετούτου του χώρου. Καθαρίστε τον, πριν μας καθαρίσουν όλους τα Φιλιππινεζάκια. Τρόποι υπάρχουν άπειροι, χωρίς οικονομικό κόστος!! Αν όμως υπερισχύει το πολιτικό!.. Δεν ξέρω, κρατήστε τα έτσι, και χειρότερα!!

18 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Κύριοι συνάδελφοι, προσγειωθείτε. Πάνε οι παχιές αγελάδες, ακόμη και οι ισχνές, όχι μόνο δεν έχουν σταγόνα γάλακτος, αλλά δεν στέκονται καλά-καλά στα πόδια τους. Πρέπει να τις βοσκήσουμε, κι αν ύστερα από κάποιο καιρό συνέλθουν, ίσως,.. μας δώσουν κανα μοσχαράκι να το μεγαλώσουμε, και λίγο γάλα να πιούν τα παιδιά μας, αλλιώς….  Ωραίες είναι οι πίστες, οι έξτρα παραστάσεις, και τέτοιες σκέψεις, αλλά ήταν της εποχής, όχι του 2003, αλλά του 1983!! Εξάλλου, μην σκέφτεστε ότι ο κόσμος θα έρθει να βγάλει δίπλωμα, αν εξαιρέσουμε κάποια τρελόπαιδα, όλοι οι άλλοι θα το αφήσουν για αργότερα…. Ακόμη κι όσοι έρθουν, τι νομίζετε, ότι θα μείνουν ικανοποιημένοι με τυποποιημένη γωνία και παρκάρισμα, και με πακέτο στην πορεία, ώστε να δείχνουμε καθαροί;

19 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Σας παρακαλώ πολύ, δείτε την πραγματικότητα, ήρθε η εποχή που πρέπει μόνο και μόνο να δουλέψουμε, να μας εμπιστευτεί ο κόσμος, όχι ότι είμαστε μάγκες και του τα παίρνουμε, και η μαγκιά μας επεκτείνεται και στο πλαστικοποπιημένο πια χαρτί. Αλλά ήρεμα και αποτελεσματικά, τον μαθαίνουμε μόνο να οδηγεί, να κάνει οικονομία, και να μην σκοτώνεται στους δρόμους.  Αν οι μισοί συνάδελφοί μας κλείσουν, δεν σημαίνει ότι οι άλλοι μισοί θα έχουν δουλειά. Αν δεν εργαστούμε ως σύνολο, έτσι που να εμπνέουμε εμπιστοσύνη, το επάγγελμα θα κλείσει. Ίσως μείνουν κάποιες υπηρεσίες, με Φιλιππινεζάκια εξεταστές, που θα παίρνουνε παράβολα, και θα μοιράζουν διπλώματα!!

20 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Προτείνω κάτι το πολύ απλό. Διεκδίκηση μηδενικού κόστους, όπως πιο πάνω ζητάω από το υπουργείο, για τα χαρτιά. Το φτηνό δίπλωμα είναι υπέρ μας, δεν ανήκει στις τράπεζες, και στους γιατρούς. Όσο για τους κρατικούς λειτουργούς, τους πληρώνει το κράτος. Κατάργηση των υποχρεωτικών μαθημάτων. Δωρεάν θεωρητικά, και παραστάσεις. Να πληρώνει ΜΟΝΟ, τα μαθήματα οδήγησης, όσα κάνει. Αν μάλιστα καθαρίσει και το τοπίο στις εξετάσεις, τότε νομίζω ότι θα εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη, θα κρατήσουμε τη δουλειά μας, κι αν η οικονομία τής χώρας ανέβει, κι αν επιβιώσουμε, θα ξανά μιλήσουμε για πίστες, και για καθαρά υποχρεωτικά θεωρητικά μαθήματα, εξάλλου τώρα, οι υπεύθυνες δηλώσεις τα κάνουν!  Προς το παρόν, απλά, συνιστώ να σιωπήσουμε, είμαστε όλοι ένοχοι για το χάλι των τελευταίων δεκαετιών, ας θεωρήσουμε σήμερα ότι ήρθε η ευκαιρία, μια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο, κι ας καθαρίσουμε το χώρο μας, για να μπορέσουμε ετούτη την περίοδο να συντηρηθούμε.

21 2 η επιστολή προς ΥΜΕ & ομοσπονδία εκπαιδευτών  Ας ελπίσουμε ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες, και καλά είναι να μας βρούνε υγιείς, να μην, ξανά, παραπαίουμε!  Πάντως, έστω κι αν διαφωνείτε, το βέβαιο είναι, ότι οι καταστάσεις μάς επιβάλλουν νέους τρόπους σκέψεων και εφαρμογών, για να κρατήσουμε το επάγγελμά μας.  Η εποχή των τεράστιων οικονομικών πακέτων που συμπεριελάμβαναν τα πάντα, καθώς και η εποχή με τα πακέτα των υπεύθυνων δηλώσεων, ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ!!  Κύριε υφυπουργέ, κύριοι συνάδελφοι.  Σας ευχαριστώ, και σας παρακαλώ, μην τα βλέπετε πια αφ’ υψηλού, ας μην επιτρέπουμε άλλο πια, τον καθένα να μας κατηγορεί, που βρίσκεται στη χώρα μας, ή και στα πέρατα του κόσμου όπως τελευταία συνηθίζεται!!  Σας ευχαριστώ και πάλι.  Εκπαιδευτής Στ. Αγγελής. Μπαϊμπά 30 Αγρίνιο. Τηλ &

22 3 η Και… η απάντηση του πρωθυπουργού  Papandreou.gr Ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τις επισημάνσεις. Το μήνυμα διαβιβάστηκε στο Γραφείο του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και Προέδρου της   Από τον προσωπικό κόμβο του Γιώργου Παπανδρέου  Original Message  From:  To:  Sent: Tuesday, April 20, :33 AM  Subject: Επικοινωνία με τους πολίτες

23 3 η Και… η απάντηση του πρωθυπουργού  Κύριε Πρωθυπουργέ. Τώρα, 20/4/10, πρωί. Χθες βράδυ, για πολύ λίγο σας είδα στην τηλεόραση που αναφερόσασταν σ’ ένα πολύ σημαντικό θέμα: ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ. Επί τέλους, έγινε κυρίως θέμα. Για να μην σας κουράζω: Είμαι εκπαιδευτής οδηγών. Από το 2000 έχουν καθιερωθεί υποχρεωτικά θεωρητικά μαθήματα Έχουν καθιερωθεί επίσης υπεύθυνες δηλώσεις, που υπογράφουν εκπαιδευτής και υποψήφιος οδηγός, ότι πραγματοποιήθηκαν τα νόμιμα μαθήματα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις μου, στην πόλη που εργάζομαι και έχω σχολή οδηγών στην διεύθυνση που σας αναφέρω, τα θεωρητικά μαθήματα γίνονται περίπου κατά 20-30%. Οι ελεγκτικές αρχές απ’ ότι πληροφορούμε, κι από προσωπική εμπειρία γνωρίζω, ελέγχουν, αν όλα είναι σωστά σύμφωνα με το γραφειοκρατικό σύστημα, κι όχι αν πραγματοποιήθηκαν ή όχι.

24 3 η Και… η απάντηση του πρωθυπουργού  Επίσης, από προσωπική υπόθεση γνωρίζω, ότι οι διωκτικές αρχές ασχολούνται καθαρώς με το τυπικό μέρος, να είναι δηλαδή όλα γραμμένα, και στέλνουν στο πειθαρχικό συμβούλιο, ρεζιλεύοντας ολόκληρο το σύστημα, αν δεν υπάρχουν πατρώνυμα, αν δεν υπάρχουν αναρτημένοι πίνακες που να λένε ότι γίνονται μαθήματα. Με λίγα λόγια, οι αρχές, ωθούν τους εκπαιδευτές, να είναι τυπικά σωστοί, ενώ στην ουσία να μην είναι. Συμπερασματικά καταλήγουμε, ότι οι εκπαιδευτές καλύπτουν την αδυναμία των ελεγκτικών αρχών.

25 3 η Και… η απάντηση του πρωθυπουργού  Έτσι, όχι μόνο δεν υπάρχει ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, αλλά, έστω κι αν θελήσω να φωνάξω ότι δεν έρχεται ο κόσμος να του κάνω θεωρητικά, θα πρέπει να κλείσω την σχολή μου. Κι ο κόσμος, η μεγάλη πλειονότητα του κόσμου, απλώς, ο καθένας είναι μόνος του, κουνάει το κεφάλι του, δεχόμενος για πολλοστή φορά την υπάρχουσα κατάσταση!! Όλα δείχνουν ότι είναι ασήμαντη περίπτωση, αλλά και το τροχαίο, προκύπτει συνήθως, από τελείως ασήμαντη περίπτωση. Σας ζητώ συγνώμη για την ενόχληση. Αν και έχω απογοητευτεί, θέλω να πιστεύω ότι σας βοηθάω στην προσπάθεια της αλλαγής της νοοτροπίας μας! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

26 Κάρτες εκπαίδευσης  Ας έρθω στο σήμερα. Σε όλη την Ελλάδα, με όσους συναδέλφους μου έχω μιλήσει, μία λέξη έχουν να πούνε μόνο: «Καταστροφή»  Ανεξάρτητα για το ποια είναι η δική μου άποψη, υπάρχουν κάποια ξεκάθαρα νούμερα.  Το 2004 που ήρθα από την Αθήνα στο Αγρίνιο, σύμφωνα με τον αύξοντα αριθμό έκδοσης καρτών εκπαίδευσης, 160 τέτοιες κάρτες αντιστοιχούσαν σε κάθε εκπαιδευτή της περιοχής, όταν πανελλαδικά, η αναλογία ήταν 50 ανά εκπαιδευτή.  Κι ενώ τώρα, εν έτη 2012, που τελειώνει η χρονιά, ο αύξων αριθμός καρτών εκπαίδευσης στο Αγρίνιο, πλησιάζει αν δεν ξεπέρασε τις 2.000, οπότε αντιστοιχούν περίπου 100κάρτες ανά εκπαιδευτή. Αν και δεν γνωρίζω ποια είναι τώρα η αναλογία πανελλαδικά, τουλάχιστο για την περιοχή, θα έπρεπε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, επειδή απλά, μπορούμε να μείνουμε σ’ ετούτο τον επαγγελματικό χώρο.

27 Ιεροσυλία  Ειλικρινά, ντρέπομαι, νοιώθω πολύ άσχημα. Κάποιοι συνάδελφοί μου σ’ ετούτη την πόλη, όλα δείχνουν ότι μοιράζουν διπλώματα, και συνεχίζουν να τα κονομάνε άγρια, κάνοντας ελάχιστα έως μηδενικά μαθήματα!!  Κάποιοι άλλοι δεν έχουν κυριολεκτικά να φάνε, και σε κάποιους τους έχει μείνει ακόμη η ελπίδα, πως κάτι μπορεί να γίνει.  Συνάδελφοι σ’ ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά κι εδώ, προσπαθούν να συνταξιοδοτηθούν, θέλοντας να φύγουν από ετούτο το χώρο, όχι απλώς με το κεφάλι κάτω, αλλά σαν να τους έχουν βιάσει παρά φύση, οι ίδιοι, οι συνάδελφοί τους!!

28 Ιεροσυλία  Δεν θα είχα την πιο πάνω άποψη, εξάλλου οι περισσότεροι Έλληνες, αν όχι όλοι, βρισκόμαστε σε πολύ άσχημη κατάσταση και οδεύουμε προς το χειρότερο. Έχω όμως την πιο πάνω άποψη, επειδή απλά, πολύ απλά, η αναλογία εκπαιδευομένων στην πόλη, είναι η διπλάσια απ’ ότι πανελλαδικά τις πλούσιες εποχές!!  Αν αυτοί οι υποψήφιοι, μοιράζονταν φυσιολογικά, θα ήταν ίσως ο μοναδικός κλάδος στην περιοχή, που θα δούλευε την χρονιά που τελειώνει!!

29 Ιεροσυλία  Κύριε περιφερειάρχη. Κύριε Καλλικρατικέ υπαρκτέ- ανύπαρκτε περιφερειάρχη, το γνωρίζεται ότι το Αγρίνιο έχει την περισσότερη πανελλαδικά δουλειά; υπάρχουν σχολές οδηγών στη χώρα μας, ίσως και στην πόλη μας, που ολόκληρο το 2012, δεν έχει μπει άνθρωπος μέσα, και κάποιοι δικοί μας εδώ, ίσως να ξεπερνούν και τους διακόσιους-τριάκοσους ( ) υποψηφίους!!  Κύριε περιφερειάρχη. Είστε πολιτικός προϊστάμενος του τμήματος μεταφορών; υπάρχουν τελικά κάποιοι υπεύθυνοι; Πρόκειται ή όχι για ιεροσυλία όταν δεν έχει ξεκαθαρίσει απολύτως τίποτα;  Αν όλα γίνονταν, όχι με την νομιμοφάνεια, αλλά με την νομιμότητα, και κατάφερναν κάποιοι σ’ ετούτη την εποχή, να κλείσουν τους άλλους, αυτό θα ήταν θεμιτό. Όμως, είναι ξεκάθαρο το τοπίο; ή παραμένει αυτό που τόσα χρόνια μας σακάτεψε, και συνεχίζει με χειρότερο τρόπο να μας σακατέβει;

30 Σφαγή  Αν θέλω να κάνω τη δουλειά μου, να κάνω τουλάχιστο τα υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης, και ο υποψήφιος δεν θέλει να συνεχίσει μαζί μου, πιστεύοντας ότι ξέρει να οδηγεί, και επειδή του είπε ο φίλος του, ότι παρότι εκείνος δεν οδηγούσε, έκανε μόνο 4-5 μαθήματα, πήγε έδωσε εξετάσεις, και πήρε το δίπλωμα, ενώ εγώ του έκανα τα ίδια μαθήματα και δεν τον έστειλα ακόμη ούτε για θεωρητικές εξετάσεις!!  Αν και δεν έχω αποδείξεις, μια και η γραφειοκρατία παραμένει ισχυρή, σίγουρα ο εκπαιδευτής του φίλου του τον κατευθύνει, οπότε, πέραν των επιδιώξεων του συναδέλφου μου για κέρδος, έστω κι αν στον δικό μου πελάτη φερθεί απολύτως νόμιμα, θα έχει καταφέρει να τον πάρει από εμένα, καταφέρνοντας μου αλυσιδωτά χτυπήματα, ώστε να με ρίξει οριστικά και αμετάκλητα στον γκρεμό!!  Τι κάνω; Να μπω στο παιγνίδι υπό τύπου καμόρας; Ή να παίξουμε μπουνιές, μήπως ύστερα από 2-3 χρόνια αναδείξουμε την παρανομία!!  Ελλάδα μας, γλυκιά!!!

31 Έλληνες κερδοσκόποι απανταχού:  Συνεχίστε την κατάρρευση της χώρας, θα μας αγοράσετε φτηνότερα!!  Συγχαρητήρια, σε όλους μας!!


Κατέβασμα ppt "Εκπαιδευτές-Υπ. Μετφ. Αγρινίου. Τροϊκανοι, Δουνουτούδες, κερδοσκόποι, που μας πάτε; που πάμε; τι τελοσπάντων θέλετε;"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google