Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 ΚΑΛΑΪΤZIΔΗΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ  ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΚΕΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ  ΜΠΕΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΜΠΟΧΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΤΟΛΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΞΑΝΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΝΤΟΒΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " ΚΑΛΑΪΤZIΔΗΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ  ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΚΕΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ  ΜΠΕΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΜΠΟΧΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΤΟΛΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΞΑΝΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΝΤΟΒΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  ΚΑΛΑΪΤZIΔΗΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ  ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΚΕΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ  ΜΠΕΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΜΠΟΧΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΤΟΛΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΞΑΝΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΝΤΟΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΜΑΓΟΥΛΙΑΝΙΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Ομάδα Φ

2 EuropaGO! Μαθαίνοντας για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

3 Τι είναι ; Είναι ένα υλικό ψηφιακής μορφής,το οποίο απευθύνεται κυρίως σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποσκοπεί στην κατανόηση του όρου και των θεσμών της Ε.Ε. Ιστότοπος :

4 Ιστορικό  Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των εργασιών του «Θερινού Πανεπιστημίου 2009».  Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης σε συνεργασία με το Koge Business College Denmark.

5 Στόχοι του EuropaGO (1) Επίπεδο γνώσεων :  Κατανόηση λόγων δημιουργίας της Ε.Ε  Γνωριμία με τα όργανα και τους μηχανισμούς της  Επεξήγηση των βασικών πολιτικών της  Περιγραφή των οικονομικών επιπτώσεων της  Αναγνώριση και απαρίθμηση των κρατών μελών  Προσδιορισμός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων του Ευρωπαίου πολίτη

6 Στόχοι του EuropaGO (2) Επίπεδο δεξιοτήτων – ικανοτήτων:  Ανάπτυξη ικανοτήτων προφορικής και γραπτής επικοινωνίας  Εντοπισμός και σύγκριση στοιχείων διαφορετικών πολιτισμών-κρατών  Ανάπτυξη ικανοτήτων ενεργού πολίτη  Ορθή και πρακτική χρήση του διαδικτύου με στόχο τη μάθηση και τη διασκέδαση  Εξοικείωση με τα νέα τεχνολογικά εργαλεία

7 Στόχοι του EuropaGO (3) Επίπεδο Στάσεων:  Κατανόηση και αξιολόγηση της σημασίας της Ε.Ε  Αποδοχή και υπεράσπιση της διαφορετικότητας  Αποδοχή της σπουδαιότητας κάθε κράτους μέλους, της συνύπαρξης και συνεργασίας των πολιτών  Συμμετοχή σε διακρατικές συνεργασίες και στα κοινά  Ανάπτυξη στοιχείων αλληλεγγύης  Υπεράσπιση του δικαιώματος του δημοκρατικού διαλόγου

8 Βασικά χαρακτηριστικά (1) Το EuropaGO :  Χρησιμοποιεί καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και διδακτικές στρατηγικές  Υποκινεί την ενεργό συμμετοχή του μαθητή στη διεργασία της μάθησης  Καλλιεργεί την ατομική πρωτοβουλία του μαθητή

9 Βασικά χαρακτηριστικά (2)  Καλλιεργεί την ανάπτυξη πνεύματος κοινωνικής αλληλεπίδρασης  Υποκινεί την ανάπτυξη ενδιαφέροντος του μαθητή  Διαχειρίζεται πρόσφατα και έγκυρα δεδομένα  Είναι ευέλικτο, δυναμικό και εύχρηστο

10 Φύλλα εργασίας για το μαθητή (1)  «Η Ε.Ε με μια ματιά» •Γνωριμία με την Ε.Ε, την ιστορία της,τους θεσμούς της,τα κράτη και τα μνημεία,τις πολιτικές και την οικονομία της  «Η Ευρώπη είναι παιχνίδι!» •Χρήση διαδραστικών παιχνιδιών για γνωριμία με το νόμισμα, τους θεσμούς, την ιστορία,τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά  «Διεκδικώντας το μέλλον σου» •Πληροφόρηση και συμβουλές για τα δικαιώματα των πολιτών- καταναλωτών στην Ευρώπη

11 Φύλλα εργασίας για το μαθητή (2)  «Όπου “Ευρώπη” πατρίς!» •Ενημέρωση για τα δικαιώματα των νέων, τα εργασιακά δικαιώματα, την αμοιβαία αναγνώριση προσόντων και ενθάρρυνση για αναζήτηση εργασίας σε άλλα κράτη – μέλη  «Συμμετέχω για να έχω!» •Ανάπτυξη της ιδιότητας του ενεργού πολίτη με συμμετοχή σε ευρωπαϊκά forum συζήτησης και έναρξη διακρατικών εκπαιδευτικών συνεργασιών έσω σχετικών δράσεων (eTwinning – Η κοινότητα των σχολείων στην Ευρώπη)  «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι» •Ενίσχυση αποδοχής της φυλετικής,γλωσσικής και πολιτιστικής διαφορετικότητας για αρμονική συμβίωση στον κοινό ευρωπαϊκό χώρο

12 Χρήσεις του EuropaGO  Στη σχολική και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση  Σε σχολικές δραστηριότητες και προγράμματα (πχ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Υγείας, Πολιτιστική Αγωγή)  Σε διάφορα σχολικά μαθήματα ως βοηθητικό υλικό  Πχ στο μάθημα «Αρχές Οικονομίας» της Α’ Λυκείου,το οποίο περιλαμβάνει κεφάλαιο με τίτλο «η Ευρωπαϊκή Ένωση» καθώς και στο μάθημα «Πολιτική και Δίκαιο» της Β’ Λυκείου Το υλικό έχει εφαρμοστεί ήδη στο 2 ο Γυμνάσιο Αργοστολίου, σε 14 μαθητές που συμμετείχαν σε πρόγραμμα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα «Εξερευνώντας το περιβάλλον της Ευρώπης»

13 Συμπεράσματα Το υλικό μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό βοήθημα για μαθητές και εκπαιδευτικούς στο σχολείο. Επίσης, η εφαρμογή του υλικού που ήδη έγινε έδειξε ότι το υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί με επιτυχία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

14 Παρουσίαση της πλατφόρμας

15

16

17

18

19 Πηγές  2 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πάτρας  Π.Βασάλα, Γ.Παπαβασιλείου  eTwinning   Europa – EuropaGO!   Europa – europe direct 

20 Ερωτήσεις - Απορίες Καλά Χριστούγεννα 


Κατέβασμα ppt " ΚΑΛΑΪΤZIΔΗΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ  ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΚΕΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ  ΜΠΕΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΜΠΟΧΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΤΟΛΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΞΑΝΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΝΤΟΒΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google