Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Φρυδάκης Account Manager, Δημόσιος Τομέας Enterprise & Partner Group.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Φρυδάκης Account Manager, Δημόσιος Τομέας Enterprise & Partner Group."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Φρυδάκης Account Manager, Δημόσιος Τομέας Enterprise & Partner Group Microsoft Hellas S.A.

2 Η εξέλιξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δημοσίευση (πληροφορίες) Αλληλεπίδραση (εύρεση) Συναλλαγή (εύρεση & «αγορά») Ολοκλήρωση (υπάρχουσες διαδικασίες) Μετάβαση (νέες διαδικασίες) Προσδοκίες και απαιτήσεις του πολίτη Αξία Δυνατότητες

3 Η μετάβαση είναι πολύπλοκη …  Δεν υπάρχει επιτυχημένος αλγόριθμος  Δεν υπάρχει κίνητρο για την αλλαγή  Οι «πελάτες - πολίτες» δεν το απαιτούν (ακόμη)  Ζητήματα εμπιστοσύνης (δεδομένων, ασφάλειας, ψηφιακού χάσματος) παραμένουν ακόμη ανοικτά για συζήτηση

4 … και η τεχνολογία εξελίσσεται  Σήμερα  Πληκτρολόγιο, «ποντίκι», έμφαση στον Η/Υ  Μικρός βαθμός αυτοματοποίησης  Αύριο  Αξιοποίηση χαρακτηριστικών Τεχνητής Νοημοσύνης: Γραφή, Λόγος, Όραση  Έξυπνοι ψηφιακοί βοηθοί στην υπηρεσία μας  Ο υπολογιστής δεν είναι το μόνο μέσο πρόσβασης  Βοήθεια για Συγκεκριμένες Ομάδες - Agents

5 Που είμαστε τώρα; Το όραμα της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» Η πραγματικότητα της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» Μαύρο κουτί

6 Παράγοντες Επιτυχίας (μέσα στο μαύρο κουτί)  Δεν υπάρχει επιτυχημένος αλγόριθμος  Τι πρέπει να κάνουμε  Τι δεν πρέπει να κάνουμε  Διεθνείς πρακτικές – μαθήματα επιτυχίας και αποτυχίας  … και πως θα ξέρουμε ότι πετύχαμε;

7 Επιτυχία είναι: Η δημιουργία υπηρεσιών με μοναδικό σημείο επικοινωνίας με τον πολίτη  Όλες οι κρατικές υπηρεσίες μπορούν να είναι προσβάσιμες από οπουδήποτε, οποτεδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή (τηλεφωνικά κέντρα, infokiosks, σχολεία, βιβλιοθήκες, ταχυδρομεία, εμπορικά κέντρα, …)  Όλες οι υπηρεσίες πρέπει να έχουν κοινό περιβάλλον σε όλα τα επίπεδα και οργανισμούς της κυβέρνησης.

8 Παράδειγμα: η πύλη Government Gateway (UK)  Κεντρικό σημείο πρόσβασης προς όλες τις δημόσιες υπηρεσίες  Κλιμακούμενη τεχνολογία για την εξυπηρέτηση 60 εκατ. πολιτών και 3 εκατ. επιχειρήσεων  Αναγνώριση ταυτότητας Public Key Infrastructure και ψηφιακές υπογραφές  Βασίζεται στην XML - την επίσημη γλώσσα των συστημάτων της Αγγλικής κυβέρνησης

9 Επιτυχία είναι: Η υποστήριξη Life Events  Οι πολίτες επικοινωνούν με τη Διοίκηση για σημαντικά life events με μία μοναδική συναλλαγή που ενημερώνει όλους τους αρμόδιους φορείς, αυτόματα.  Ο πολίτης μπορεί ακόμα να επιλέξει αν θα ενημερώσει και φορείς του ευρύτερου δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για αυτά τα life events μέσα από την ίδια συναλλαγή.

10 Παράδειγμα: η πύλη eCitizen (Σιγκαπούρη)  Ξεχάστε οργανωτικές δομές  Επικεντρωθείτε στην «πολιτο- κεντρική» διαδικασία  Οδηγός τα «σημαντικά γεγονότα»

11 Επιτυχία είναι: η διαχείριση της γνώσης (Knowledge Management)  Οι υπάλληλοι της κυβέρνησης έχουν πρόσβαση σε εσωτερικές και εξωτερικές πηγές πληροφοριών όπως επίσης και σε LOB εφαρμογές σχετικές με την περιγραφή/ θέση εργασίας τους.  Βέλτιστες πρακτικές υιοθετούνται από όλη τη Διοίκηση.

12 Παραδείγματα: η διαχείριση της γνώσης στην πράξη  Βέλτιστες Πρακτικές:  City of Toulouse (Administrative Services over Intranet)  National Office of Family Allowances, Belgium (eDocuments)  City of Vienna, Austria (Housing Management)  Kirklees Metropolitan, UK (Benefits Automation)  Danish Finance Ministry (Pensions Automation)

13 Επιτυχία είναι: Να ωφελείται και η Διοίκηση  Προμηθευτές και υπάλληλοι είναι διασυνδεδεμένοι σε συστήματα προμηθειών και πληρωμών με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα «ευρύτερο» σύστημα.  Υποστήριξη διαχείρισης καταλόγων, δημοπρασιών και διαγωνισμών

14 Παραδείγματα: Να ωφελείται και η Διοίκηση  Βέλτιστες Πρακτικές  Pensylvania State Government (Powerport: government-lead Internet portal, B2G communications, state agencies online)  Los Angeles County (Government Market – eProcurement)  US Navy (TeleMaintentance System)  Australian Government (education infrastructure rollout)

15 Πως μετράμε την «επιτυχία»;  Μετρώντας ότι πρέπει και όχι ότι είναι εύκολο ή μπορεί να μετρηθεί …  Μερικοί σωστοί δείκτες:  Η συμμετοχή των πολιτών  Το αίσθημα «καλύτερης ποιότητας» υπηρεσιών  Ο περιορισμός της γραφειοκρατίας  Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες

16 Πως θα πετύχουμε *  Ιεράρχηση των προτεραιοτήτων  Προσεκτική επιλογή των τεχνολογιών  Τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων  Αποτελεσματική διαχείριση κονδυλίων – το κυνήγι της τεχνολογίας  Συνεχής εμπλοκή του πολίτη * ΟΟΣΑ http://www.publications.parliament.uk/pa/cm199900/cmselect

17 Πως μπορούμε να βοηθήσουμε  Πρωτοποριακή τεχνολογία λογισμικού  Η πλατφόρμα για το Internet  Στρατηγικές πρωτοβουλίες για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση  Οι καλύτερες λύσεις… … και οι συνεργάτες που θα τις υλοποιήσουν  Η διεθνής εμπειρία σε έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης  Η δέσμευση μας για το Δημόσιο Τομέα

18 Σε κάθε βήμα της μετάβασης  Ανοιχτά πρότυπα, αποδεκτά από τη βιομηχανία πληροφορικής  Υποδομή πληροφορικών δικτύων  Δημιουργία του online πολίτη  Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  Δημιουργία σημείων επικοινωνίας με τον πολίτη  Ανάπτυξη εφαρμογών για τις συναλλαγές του πολίτη με την e-Πολιτεία

19 Το Όραμά μας …μία κυβέρνηση που ενισχύει τον πολίτη χωρίς αποκλεισμούς η διάθεση της τεχνολογικής πλατφόρμας, την οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν οι κυβερνήσεις για την ανάπτυξη χαμηλού κόστους αλλά υψηλής αποτελεσματικότητας λύσεων, στο επίκεντρο των οποίων βρίσκεται πάντα ο πολίτης

20 Delivering on the e-Government Vision © 2002 Microsoft Corporation, Κωνσταντίνος Φρυδάκης, «Τρέχουσες Εξελίξεις στην Κοινωνία της Πληροφορίας» Απρίλιος 2002 www.microsoft.com/europe/industry/government confryd @ microsoft. com


Κατέβασμα ppt "Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Φρυδάκης Account Manager, Δημόσιος Τομέας Enterprise & Partner Group."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google