Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διάδοση Ενημερωτικών Εκδηλώσεων του Ι.Κ.Υ: •ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ», Αθήνα, 28 Νοεμβρίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διάδοση Ενημερωτικών Εκδηλώσεων του Ι.Κ.Υ: •ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ», Αθήνα, 28 Νοεμβρίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διάδοση Ενημερωτικών Εκδηλώσεων του Ι.Κ.Υ: •ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ», Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 •«ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ / ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS», Αθήνα, 29 Νοεμβρίου 2011

2 Τα θέματα (1) 1)Ο αντίκτυπος του Προγράμματος Erasmus 2)Τα labels: DS label, ECTS label, Language label 3)Απολογισμός του α.ε. 2010/11 4)Αλλαγές στο Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» για το α.ε. 2012/13 5)Έρευνα PRIME 6)Διάδοση καλών πρακτικών

3 Τα θέματα (2) 7)Πρότυπο ποιότητας (ISO) 8)Κεντρικές Δράσεις 9)Erasmus Intensive Language Courses 10)Προπαρασκευαστικές Επισκέψεις 11)Εορτασμός των 25 χρόνων Erasmus 12)Το νέο πρόγραμμα «Erasmus για όλους»,

4 2c) Language Label •Το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών επιβραβεύει τις νέες πρωτοβουλίες στο χώρο της εκμάθησης και διδασκαλίας γλωσσών •Απευθύνεται σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και κατάρτισης •Υποστηρίζει καινοτόμα έργα σε τοπικό και εθνικό επίπεδο •Έπαθλο 1000 Ευρώ

5 3) Απολογισμός του α.ε. 2010/11 ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ι. ΣΩΚΡΑΤΗΣ ( ) ΙΙ. ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ( ) ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS ΣΥΝΟΛΙΚΑ Εξερχόμενοι φοιτητές για σπουδές : Εξερχόμενοι φοιτητές για πρακτική άσκηση: Εξερχόμενοι φοιτητές Σύνολο: Εξερχόμενοι καθηγητές για διδασκαλία: : Εξερχόμενο προσωπικό για επιμόρφωση: 567 Οικονομικό έτος Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση Κινητικότητα καθηγητών για διδασκαλία Κινητικότητα προσωπικού για επιμόρφωση KINHTIKOTHTA

6 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Αύξησ η 27,5 % Αύξησ η 4 %

7 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2009/10

8 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11

9 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΣΠΟΥΔΩΝ» 2009/ /11 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση: •ΑΣΚΤ-> 76 % •ΠΑΝ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-> 35% •ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ-> 32 % •ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ-> 25,5%

10 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2009/10 Σύνολο: 389

11 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11 Σύνολο: 537

12 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ» 2009/ /11 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση:  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ> 125 %  ΑΤΕΙ ΘΕΣ/ΚΗΣ-> 41,6 %  ΟΜΙΛΟΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ> 34 %  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ> 26 %  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ> 19 %

13 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

14 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2009/10

15 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11

16 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ» 2009/ /11 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση:  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ> 216 %  ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-> 185 %  ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ> 80,9 %  ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ-> 71,4 %

17 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

18 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2009/10

19 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11

20 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ» 2009/ /11 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση:  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ> 138%  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ-> 83,3 %  ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ - > 80 %  ΠΑΝ/ΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ> 75 %  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ> 31,8 %

21 ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ 2010/11

22 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ 2010/11

23 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ 2010/11 10

24 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ •Προβλήματα αντιστοίχησης προγραμμάτων σπουδών με τα συνεργαζόμενα Ιδρύματα Υποδοχής •Προβλήματα στη συγκέντρωση δικαιολογητικών/στην επιστροφή χρημάτων από τους φοιτητές. •Αδυναμία εύρεσης επιχειρήσεων για πρακτική άσκηση •Υποστελέχωση των Γραφείων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

25 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ •Έκδοση e-Newsletter και περιοδικού •Στατιστικά στοιχεία κινητικότητας εισερχομένων και εξερχομένων φοιτητών •Στήριξη ESN και αξιοποίηση εθελοντών Erasmus •Βράβευση πτυχιακών εργασιών στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης λόγω πρωτοποριακής ιδέας •Μοριοδότηση στην επιλογή προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Ανασκόπηση Ακαδημαϊκού Έτους » στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

26 4) Αλλαγές στο Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» για το α.ε. 2012/13 •Ελβετία, Κροατία και Μάλτα συμμετέχουν στο πρόγραμμα κανονικά •Αυξομειώσεις στα ανώτατα ποσά χρηματοδότησης φοιτητών και προσωπικού ανά χώρα υποδοχής που θέτει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή •Τα τελικά ποσά που θα χρησιμοποιηθούν, αναφέρονται στην Εθνική πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος 2012: όχι μειώσεις αλλά ούτε και σημαντικές αυξήσεις

27 Αλλαγές (2) •Αύξηση του ποσού που λαμβάνουν τα ιδρύματα για την οργάνωση κινητικότητας •Αύξηση του ποσού των οργανωτικών δαπανών των Εντατικών Προγραμμάτων •Αύξηση του ποσού οργάνωσης των Εντατικών Γλωσσικών Μαθημάτων

28 Προθεσμίες για αιτήσεις 2012 Κεντρικές Δράσεις Erasmus02/02 Εντατικά γλωσσικά Μαθήματα (EILCs)03/02 Κινητικότητα Erasmus09/03 Όμιλοι Erasmus για πρακτική άσκηση09/03 Εντατικά Προγράμματα Erasmus (IPs)09/03 Προπαρασκευαστικές επισκέψεις?

29 Αλλαγές στην κινητικότητα φοιτητών •Επιπλέον των 2 μετακινήσεων Erasmus που μπορεί να κάνει ο φοιτητής από το 2007/08, μία για σπουδές και μία για πρακτική άσκηση, μπορεί να κάνει αίτηση για μετακίνηση «zero grant» όσες φορές θέλει. •Προσοχή στον υπολογισμό της υποτροφίας σε σχέση με την διάρκεια παραμονής του φοιτητή στο Ίδρυμα υποδοχής: 1-10 – Ο φοιτητής δεν παίρνει το μήνα Ο φοιτητής παίρνει τον μισό μήνα – Ο φοιτητής παίρνει ολόκληρο τον μήνα.

30 Αλλαγές στην κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση •Οι συμβάσεις πρακτικής άσκησης θα περιλαμβάνουν διευκρινήσεις για τους διάφορους τύπους ασφάλισης - ασφάλεια υγείας (ΕΚΑΑ) (+ συμπληρωματική ασφάλιση) - ασφάλεια αστικής ευθύνης - ασφάλεια ατυχήματος στο χώρο εργασίας •Η ασφάλιση του φοιτητή θεωρείται υποχρεωτική

31 Αλλαγές στην κινητικότητα προσωπικού •Το πρόγραμμα επιμόρφωσης θεωρείται απαραίτητο στην διαδικασία αίτησης και επιλογής, αλλά οι υπογραφές μπορούν να μπούν αφού επιλεγεί το άτομο •Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης θα προστεθεί η προστιθέμενη αξία που προκύπτει από την μετακίνηση του δικαιούχου •Το Ίδρυμα υποδοχής δεν χρειάζεται να έχει EUC •Δεν χρειάζεται να υπάρχει διμερής συμφωνία ανάμεσα στο Ίδρυμα Αποστολής και στο Ίδρυμα / Φορέα Υποδοχής •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Πρόσκληση Ενδιαφέροντος / Call 2011.» στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

32 5) Έρευνα PRIME •Πανευρωπαϊκή έρευνα •Διεξάγεται από το ESN (Erasmus Student Network), με υποστήρηξη της Ε.Ε. •1. έκδοση: 2009, 2. έκδοση: 2010

33 PRIME 2010 •Ποιοτική και ποσοτική ανάλυση •Σε τρία επίπεδα –Online ερωτηματολόγιο για Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης –Online ερωτηματολόγιο για φοιτητές –Νέο: Συνέντευξη με Εθνικές μονάδες •Κύρια θέματα: –Πληροφόρηση των φοιτητών –Αναγνώριση –Μεταφορά βαθμού (grade transfer)

34 Αποτελέσματα μεταξύ άλλων •93% των φοιτητών χρησιμοποιούν ECTS στη Σύμβαση Σπουδών (Learning Agreement) •75% των φοιτητών κάνουν αλλαγές στη Σύμβαση Σπουδών •26% των φοιτητών δεν ενημερώνονται ποτέ για το δικαίωμά τους στην αναγνώριση •Στις 70% των περιπτώσεων γίνεται πλήρης αναγνώριση όλων των μαθημάτων που πέρασε ο φοιτητής, χωρίς να υποχρεώνεται σε περαιτέρω μαθήματα ή εξετάσεις •4% των φοιτητών καλούνται να επιστρέψουν μέρος ή ολόκληρη την υποτροφία •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Έρευνα PRIME.» στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

35 6) Διάδοση καλών πρακτικών Καλή πρακτική Εντατικού Προγράμματος (IP) “Cross Cultural Management” του Τμήματος Χρηματοοικονομικής & Ασφαλιστικής του ΤΕΙ Κρήτης

36 Καλές πρακτικές (2) •Συμμετείχαν άνθρωποι από 23 χώρες: - 25 διδάσκοντες από 14 χώρες - 61 φοιτητές από 19 χώρες •Οι φοιτητές μοιράστηκαν από τους οργανωτές σε 6 πολυεθνικές ομάδες εργασίας. •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Καλή Πρακτική Intensive Programme με τίτλο "Cross Cultural Management".» στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

37 Καλές πρακτικές (3) Καλή πρακτική Erasmus placement φοιτήτριας του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην εταιρεία Brunklaus Amsterdam •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «ERASMUS Placement: Ευκαιρίες για επιτυχία.» στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

38 Καλές πρακτικές (4) •Καλή πρακτική μετακίνησης φοιτητή με ειδικές ανάγκες •Φοιτητής από το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης &Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με σοβαρά προβλήματα όρασης, μετακινήθηκε για σπουδές σε ένα αντίστοιχο τμήμα στην Ολλανδία, κάνοντας χρήση της πρόσθετης χρηματοδότησης που προσφέρει το Ι.Κ.Υ. σε άτομα με ειδικές ανάγκες

39 Καλές πρακτικές (5) Καλή πρακτική της οργάνωσης του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών •Στόχος: Η απορρόφηση του 100% της χρηματοδότησης με ταυτόχρονη παραγωγή ποιοτικών αποτελεσμάτων

40 Καλές πρακτικές (5) •Καθοριστική είναι η καλή συνεργασία του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων με - την Ομάδα Erasmus του Ι.Κ.Υ. - τον Ιδρυματικό Υπεύθυνο - την Επιτροπή ERASMUS - την ακαδημαϊκή κοινότητα - το Σύλλογο ESN •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Ιδέες για τη Βελτίωση της Οργάνωσης του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων: Το Παράδειγμα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. » στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

41 7) Πρότυπο ποιότητας (ISO) Στέλεχος του Πανεπιστημίου Πειραιώς παρουσίασε τη διαδικασία ανάπτυξης συστήματος πιστοποίησης σε Τμήμα Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων

42 Οφέλη:  Βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών  Βέλτιστη ικανοποίηση φοιτητών και εκπαιδευτικού προσωπικού  Έλεγχος των εσωτερικών διαδικασιών  Καταγραφή στο εγχειρίδιο ποιότητας όλων των διαδικασιών, εγγράφων κλπ... (εκπαιδευτικό εργαλείο για νέοπροσληφθέντες)  Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Πως Επέδρασε η Πιστοποίηση με ISO στην Αλλαγή των Διαδικασιών του Προγράμματος LLP ERASMUS σε ένα Ίδρυμα Ανώτατης Εκπαίδευσης. » στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

43 8) Κεντρικές δράσεις

44 Δράσεις: •Πολυμερή Σχέδια (Multilateral Projects) •Δίκτυα Erasmus (Erasmus Networks) •Συνοδευτικά Μέτρα (Accompanying Measures)

45 Πολυμερή Σχέδια •Ενθάρρυνση της αριστείας και καινοτομίας •Στρατηγικές κινητικότητας και άρση εμποδίων στην κινητικότητα •Συνεργασία μεταξύ ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης και επιχειρήσεων •Εκσυγχρονισμός των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης •Κοινωνική διάσταση της ανώτατης εκπαίδευσης

46 Δίκτυα Erasmus •Προώθηση της ευρωπαϊκής συνεργασίας και της καινοτομίας σε συγκεκριμένους θεματικούς τομείς •Βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας στην ανώτατη εκπαίδευση •Προώθηση της ανταλλαγής μεθοδολογιών και καλών πρακτικών. •Ελάχιστος αριθμός χωρών: 25 •Τουλάχιστον μια χώρα πρέπει να είναι κράτος μέλος της Ε.Ε.

47 Συνοδευτικά Μέτρα •Έχουν ως στόχο την υποστήριξη διαφόρων δραστηριοτήτων οι οποίες, αν και δεν είναι επιλέξιμες στο πλαίσιο του κύριου Προγράμματος Erasmus, συνεισφέρουν εμφανώς ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του. Ενδεικτικά παραδείγματα: •Διοργάνωση συνεδρίων, σεμιναρίων και δραστηριοτήτων κατάρτισης σχετικά με την ευρωπαϊκή συνεργασία •Μελέτες και αναλύσεις •Δραστηριότητες ευαισθητοποίησης •Δραστηριότητες πληροφόρησης και επικοινωνίας για την προώθηση και βελτίωση της προβολής των δραστηριοτήτων και των αποτελεσμάτων στο πλαίσιο του προγράμματος. •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Οι Κεντρικές Δράσεις EILCs, PVs και Ενημέρωση για τον Εορτασμό των 25 Χρόνων ERASMUS. » στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

48 9) Erasmus Intensive Language Courses •Λιγότερο ομιλημένες και διδασκόμενες γλώσσες (27 χώρες) •Πριν την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους ή του εξαμήνου •Διάρκεια από 2 έως 6 βδομάδες (minimum 60 διδακτικές ώρες) •2 επίπεδα (αρχάριοι – μέσοι) •Ολιγομελή τμήματα •Πρόγραμμα πολιτιστικών και πολιτισμικών εκδηλώσεων •Νέο: Από τα θερινά τμήματα του 2011 μαθήματα και στην Κροατία και Ελβετία (Ιταλικά)

49 Τμήματα 2011/12 Α.Π.Θ.9 τμήματα (7 θερ. – 2 χειμ.) Ε.Κ.Π.Α.2 τμήματα (χειμερινά) Παν/μιο Ιωαννίνων1 τμήμα (θερινό) Τ.Ε.Ι. Πάτρας3 τμήματα (θερινά) Παν/μιο Αιγαίου2 τμήματα (θερινά) Παν/μιο Κρήτης3 τμήματα (θερινά) Σύνολο:20 τμήματα (16 θερ. – 4 χειμ.) 19 αρχαρίων – 1 μέσων

50 EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΑ 2010/11  Α.Π.Θ. 117  Παν/μιο Ιωαννίνων 14  ΤΕΙ Πάτρας 34  Παν/μιο Αιγαίου 26  Παν/μιο Κρήτης 36  ΕΚΠΑ 21  Σύνολο248

51 EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 2011/12  Α.Π.Θ. 104  Παν/μιο Ιωαννίνων 14  ΤΕΙ Πάτρας 34  Παν/μιο Αιγαίου 44  Παν/μιο Κρήτης 46  Σύνολο24 2

52 EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

53 EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2009/10  Ιταλία 16  Φινλανδία 12  Πορτογαλία 7  Τσεχία 7  Βέλγιο 4  Δανία 3  Πολωνία 3  Σουηδία 3  Ολλανδία 2  Νορβηγία 2  Σλοβακία 2  Εσθονία 1  Βουλγαρία 1  Σύνολο63

54 EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Οι Κεντρικές Δράσεις EILCs, PVs και Ενημέρωση για τον Εορτασμό των 25 Χρόνων ERASMUS. » στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

55 10) Παρασκευαστικές Επισκέψεις Η δράση έχει ως κύριο στόχο να βοηθήσει τα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης να δημιουργήσουν επαφές με δυνητικούς εταίρους αποσκοπώντας: •στη σύναψη νέων διμερών συμφωνιών (όχι ανανεώσεων) σχετικά με την κινητικότητα των φοιτητών και/ή του διδακτικού και λοιπού προσωπικού •στη δημιουργία Εντατικών Προγραμμάτων Erasmus •στην τοποθέτηση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση •στη δημιουργία πολυμερών σχεδίων Erasmus •στη δημιουργία συνοδευτικών μέτρων Erasmus •Αναλυτική ενημέρωση στις διαφάνειες «Οι Κεντρικές Δράσεις EILCs, PVs και Ενημέρωση για τον Εορτασμό των 25 Χρόνων ERASMUS. » στη σελίδα του Ι.Κ.Υ.

56 11) Εορτασμός των 25 χρόνων Erasmus Ασημένια επέτειος του προγράμματος, ευκαιρία να αναδειχθεί και να διαδοθεί!

57 Προγραμματισμός (1):  Πρεσβευτές Erasmus έχουν οριστεί από τις 33 χώρες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθηση: Ένας φοιτητής και ένα μέλος του προσωπικού  Student ambassador για την Ελλάδα: κ. Μαρία Καλιαμπού (φοιτήτρια του ΑΠΘ – τώρα λέκτορας στο Yale)  Staff ambassador για την Ελλάδα: κ. Κατερίνα Γαλανάκη (Bologna Expert, Υπεύθυνη του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΟΠΑ)

58 Προγραμματισμός (2):  Ιανουάριος 2012: τα επίσημα εγκαίνια των εκδηλώσεων στις Βρυξέλλες  8-9 Μαΐου 2012: συνέδριο στη Κοπεγχάγη με παράλληλα εργαστήρια και συζητήσεις για το μέλλον του Erasmus  Συμμετοχή: Εθνικές μονάδες, Πρεσβευτές, Ιδρυματικοί συντονιστές Erasmus, προσωπικό ιδρυμάτων

59 στην Ελλάδα:  Δεύτερη ή τρίτη εβδομάδα του Μαΐου εορτασμοί σε όλα τα ιδρύματα ανά την Ελλάδα  Ενεργή συμμετοχή της ESN και άλλων φοιτητικών οργανώσεων  Διαγωνισμός video ή αφίσας από τους φοιτητές με χρηματικό βραβείο  Κεντρική εκδήλωση από το Ι.Κ.Υ μέσα στο Μάιο


Κατέβασμα ppt "Διάδοση Ενημερωτικών Εκδηλώσεων του Ι.Κ.Υ: •ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ», Αθήνα, 28 Νοεμβρίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google