Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ:

2 I.Εισαγωγή  Τίτλος-Υπότιτλοι  Προβληματισμοί  Διαδικασία έρευνας-Μεθοδολογία ΙΙ. Κυρίως μέρος • 1 ο στάδιο (ομοίως και για το 2 ο και 3 ο στάδιο)  Υποερώτημα-στόχοι  Μέθοδος ερευνητικής εργασίας  Πληροφορίες  Δραστηριότητες  Υλικά-μέσα  Επεξεργασία δεδομένων ΙΙΙ. Επίλογος  Συμπεράσματα  Προτάσεις  Κριτική αποτίμηση μέσων-διαδικασιών  Βιβλιογραφία ΙV. Παράρτημα  Ερωτηματολόγια  Πίνακες  Χάρτες  Εικόνες  Τεχνήματα

3  Ιστορική εξέλιξη : Προϊστορία-Αρχαία Ελλάδα  Τάσεις του Μέλλοντος : Πολυόροφες Κατασκευές  Προβλήματα αστικής δόμησης : Έλλειψη χώρων πρασίνου  Ιστορική εξέλιξη : Προϊστορία-Αρχαία Ελλάδα  Τάσεις του Μέλλοντος : Πολυόροφες Κατασκευές  Προβλήματα αστικής δόμησης : Έλλειψη χώρων πρασίνου

4

5 Ποσοστό % 3η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α. μόνο ισόγειο (1) β. ισόγειο και α΄ όροφος (2) γ. ισόγειο, α΄& β΄ όροφος (3) δ. ισόγειο, α΄, β΄& γ΄ όροφος (4) ε. περισσότερ ους Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντω νΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α. μόνο ισόγειο (1)11103 β. ισόγειο και α΄ όροφος (2) γ. ισόγειο, α΄& β΄ όροφος (3) δ. ισόγειο, α΄, β΄& γ΄ όροφος (4) ε. περισσότερ ους Σύνολο

6 Ποσοστό % 4η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) η διαρρύθμιση β) η εξωτερική όψη γ) ο περιβάλλων χώρος δ) όλα τα παραπάνω ε) άλλο… Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντω νΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) η διαρρύθμιση β) η εξωτερική όψη11013 γ) ο περιβάλλων χώρος δ) όλα τα παραπάνω ε) άλλο… Σύνολο

7 Φ.ΕΔραστηριότηταΕρευνητικές συνθήκεςΧώροςΔείγμα εργασίαςΕρευνητικά εργαλεία 1οΔημοσκόπηση15 λεπτάεντός και εκτός σχολείου 20 κορίτσια εντός και εκτός σχολείουερωτηματολόγιο 2οΕννοιολογικός χάρτης30 λεπτάεντός σχολείου αφίσα 3οΔημιουργία βίντεο30 λεπτάεντός σχολείου πρόγραμμα Movie-Maker 4οΣυλλογή πληροφοριών60 λεπτάεντός σχολείου διαδίκτυο-βιβλία- εγκυκλοπαίδειες 5ο Καταγραφή κτισμάτων και κυκλοφορίας15 λεπτά εκτός σχολείου (γύρω από το σχολείο) 2184 οχήματα-137 κτίσματαέρευνα πεδίου 6ο Καταγραφή κτισμάτων και κυκλοφορίας15 λεπτάεκτός σχολείου(κέντρο Αθήνας) 3092 οχήματα-128 κτίσματαέρευνα πεδίου 7οΔημιουργία γραφημάτων30 λεπτάεντός σχολείου υπολογιστής και πρόγραμμα Excel 8οΣυλλογή πληροφοριών60 λεπτάεντός σχολείου 9ο Ολοκλήρωση εργασίας και παρουσίαση Power-Point85 λεπτάεντός σχολείου 10ο Δημοσίευση εργασίας στο διαδίκτυο60 λεπτάεντός σχολείου υπολογιστής

8 • 1 ο στάδιο  1 Ο Φ.Ε 1.Να κατανοήσουμε την τεχνική οργάνωση ενός ερωτηματολογίου 2.Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τους πίνακές για την επεξεργασία αποτελεσμάτων και την σχεδίαση γραφημάτων 3.Να προσεγγίσουμε κριτικά το τοπικό περιβάλλον και ν αναπτύξουμε κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση 4.Να γνωριστούμε μεταξύ μας  2 ο Φ.Ε 1.Να προσδιορίσουμε τα επιμέρους ερωτήματα 2.Να μάθουμε να συντάσσουμε ενοιλ. Χάρτες και να δημιουργούμε αφίσες 3.Να εκφραστούμε δημιουργικά μέσα από την ζωγραφική κολάζ και τις μεικτές τέχνες 4.Να ορίσουμε κανόνες και να τους εφαρμόσουμε 5.Να ασκηθούμε στην αυτενέργεια και την συλλογική εργασία  3 ο Φ.Ε 1.Να εξασκηθούμε στην δημιουργία βίντεο και την επεξεργασία φωτογραφίας 2.Να αναφέρουμε ποια η εξέλιξη των κατοικιών στον χρόνο 3.Να αξιοποιήσουμε τις Τα.Π.Ε για να συλλέξουμε δεδομένα και να παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας

9 • 2 ο στάδιο  4 ο Φ.Ε 1.Να αναφέρουμε τα χαρακτηριστικά βιοκλιματικών κατοικιών / ουρανοξυστών /έξυπνων κτιρίων 2.Να κατανοήσουμε τους λόγους που μας οδηγούν στην κατασκευή πολυόροφων κτισμάτων 3.Να απαριθμήσουμε τα σύγχρονα δομικά υλικά  5 ο Φ.Ε 1.Να εξασκηθούμε στην συγκέντρωση δεδομένων από πρωτογενής πηγές 2.Να μεταφέρουμε τα στοιχεία στους χάρτες 3.Να εξοικειωθούμε με την χρήση πινάκων  6 ο Φ.Ε Ίδιο με το 5 ο Φ.Ε. • 3 ο στάδιο • 7 ο Φ.Ε 1.Να εξοικειωθούμε με την χρήση πινάκων και την σχεδίαση γραφημάτων 2.Να αναπτύξουμε προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση 3.Να εξασκηθούμε στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων  8 ο Φ.Ε 1.Να εξασκηθούμε στην σύνθεση ερευνητικής εργασίας 2.Να πάρουμε θάρρος, ώστε να αξιολογήσουμε την ομάδα και τους εαυτούς μας  9 ο Φ.Ε Να εξασκηθούμε στην παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα  10 ο Φ.Ε. 1.Να εξασκηθούμε στην δημιουργία blog ή wiki για να αναρτήσουμε την εργασία μας στο διαδίκτυο 2.Να οργανώσουμε και να προγραμματίσουμε εκδηλώσεις

10 • 1 ο Φ.Ε : Το πρώτο μάθημα έγινε με συμπλήρωση ερωτηματολογίου • 2 ο Φ.Ε.: Κάναμε μια δημοσκόπηση ανάμεσα στους μαθητές του σχολείου, η ομάδα μας ανέλαβε τα κορίτσια • 3 ο Φ.Ε : Δημιουργήσαμε μια αφίσα όπως κάθε ομάδα στην οποία συμπεριλάβαμε τον εννοιολογικό χάρτη • 4 ο Φ.Ε : Κάναμε βιβλιογραφική έρευνα προκειμένου να συλλέξουμε πληροφορίες • 5 ο Φ.Ε : Κάναμε έρευνα πεδίου στην περιοχή μας • 6 ο Φ.Ε : Κάναμε έρευνα πεδίου στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας • 7 ο Φ.Ε : Κάναμε χρήση πινάκων και σχεδίαση γραφημάτων μέσω του προγράμματος EXCEL • 8 ο Φ.Ε. : Αξιοποιήσαμε την βιβλιογραφική έρευνα, για την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας • 9 ο Φ.Ε. : Κάναμε χρήση του προγράμματος POWER POINT, για την δημιουργία της παρουσίασης της ερευνητικής εργασίας • 10 Ο Φ.Ε : Δημιουργήσαμε BLOG για την ανάρτηση της εργασίας στο διαδίκτυο

11

12 Προϊστορικά χρόνια :  Παλαιολιθική εποχή ( πΧ)  Μεσολιθική εποχή ( πΧ)  Νεολιθική εποχή ( πΧ)

13 Δομικά Υλικά : I.Πέτρα / λίθοι II.Ξύλο III.Λάσπη IV.Άχυρα V.Πλίνθοι Οι άνθρωποι τότε χρησιμοποιούσαν Λίθινα πελεκημένα εργαλεία

14 Προϊστορικά χρόνια Μονόχωρη ή απλή •Ε•Είδη Προϊστορικής κατοικίας Πολύχωρη ή σύνθετη

15 • Μονόχωρη ή απλή  Κτίσμα ευθύγραμμης κάτοψης την κατασκευή του οποίου μπορεί να διεκπεραιώσει ο προϊστορικός οικισμός. Έχει απλή λειτουργία καθώς οι χρήσεις που αναπτύσσονται μέσα σε αυτό συσσωρεύονται στον ίδιο χώρο.

16 Προϊστορικά χρόνια • Πολύχωρη ή σύνθετη  Αποτελείται από πολλούς χώρους, στεγάζει επομένως πολλές χρήσεις και γι’αυτό χαρακτηρίζεται σύνθετο. Εμφανίζεται κατά την Μέση Νεολιθική Περίοδο και διαμορφώνεται υπό την παρουσία των υποβολών και σύμφωνα με την απόφαση των οικιστών να διαμορφώσουν στεγασμένους χώρους. Έτσι οικοδομούν κατοικίες που έχουν 3 εσωτερικές υποδιαιρέσεις. Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθεί, πως κατά την Νεολιθική Περίοδο κατασκευάστηκε πολύχωρη κατοικία για πολλαπλές χρήσεις.

17 Προϊστορικά χρόνια

18 Αρχαία Αίγυπτος Πρώιμη εποχή του χαλκού

19 Αρχαία Αίγυπτος Οι Αιγύπτιοι ζούσαν σε σπίτια από τούβλα, τα οποία ήταν φτιαγμένα από λάσπη και ψιλοκομμένο άχυρο. Μερικά απ’τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν ήταν το Τ- τετράγωνο το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την μέτρηση γωνιών. Τα πλούσια σπίτια είχαν 10 δωμάτια και τα φτωχά μόνο ένα. Ξεχωριστοί ήταν οι ναοί. Οι επιφάνειες των τελευταίων, αλλά και των νεκρικών θαλάμων, ήταν γεμάτες με ζωγραφιστές ή ανάγλυφες παραστάσεις που εξιστορούσαν την συνήθως πάντα την δράση των φαραώ και αλλά και πτυχές της καθημερινής ζωής.

20 Αρχαία Αίγυπτος  Άποψη Εσωτερικού Πυραμίδας- Μέρη που αποτελείται  Αιγύπτιοι δουλεύουν στην ανοικοδόμηση πυραμίδας

21 Αρχαία Αίγυπτος

22 Μινωική Κρήτη Εποχή του χαλκού

23 Μινωική Κρήτη Η κατοικία εκεί… •Η•Η αρχική μορφή των κατοικιών ήταν κυκλική, όμως αργότερα εμφανής είναι η προτίμηση προς το Τετραγωνικό σπίτι.(2 δωμάτια, 1 είδος αίθουσας υποδοχής & 1εσωτερικό υπνοδωμάτιο). Με την εξέλιξη του πολιτισμού, τα σπίτια άρχισαν να περιλαμβάνουν επιπρόσθετα δωμάτια, τα οποία επεκτείνονται σε μεγαλύτερης έκτασης χώρους.  Α Απομίμηση μινωικού σπιτιού ΠΠρότυπο σπιτιού

24 Μινωική Κρήτη

25 Μυκήνες Ύστερη εποχή του χαλκού ( π.Χ)

26 Μυκήνες • Το εσωτερικό του σπιτιού είχε επηρεαστεί έντονα από τη Μινωική αρχιτεκτονική. Συγκεκριμένα αποτελείται από το ισόγειο &τα δωμάτια που προορίζονται μόνο για την οικογένεια. Δείγματα της μυκηναικής αρχιτεκτονικής ήταν οι οχυρωμένες ακροπόλεις με τα ανάκτορα, τα οποία αποτελούνταν από την αίθουσα, τον πρόδομο και το κυρίως μέγαρο.

27 Μυκήνες

28 Αρχαία Ελλάδα

29  Δομικά Υλικά:  Πέτρα  Πλίνθοι με ξηροδεσιές  Κεραμίδια  Πλάκες  Ξύλο

30 Αρχαία Ελλάδα • Η διάταξη των σπιτιών ήταν απλή και φυσική. Κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα του ελληνικού σπιτιού είναι η αυλή ή το αίθριο & η διάταξη των δωματίων με κέντρο την αυλή. Η αυλή αποτελούσε το κέντρο της ζωής την οικογένειας,χωρίς κήπο συνήθως με κάλυψη από πέτρες ή ψηφιδωτά λειτουργούσε ως βασική πηγή αερισμού και φωτισμού της οικίας.

31 Αρχαία Ελλάδα • Οσον’αναφορα το εσωτερικό, από το αίθριο ξεκινούσαν και σε αυτό ανοίγονταν κάποια από τα δωμάτια των κατοίκων καθώς και τα δωμάτια των επισκεπτών. Στο σπίτι υπήρχαν θάλαμοι (υπνοδωμάτια), αποθήκες, κουζίνα(οκτάνιο), λουτρό, ίσως κάποιο μαγαζί με δική του είσοδο από τον δρόμο και γυμναστήρια σε σπίτια βέβαια πολυτελή. Επίσης, χαρακτηριστικά τμήματα αποτελούσαν ο ανδρωνίτης και ο γυναικωνίτης.

32 Αρχαία Ελλάδα • Γενικά, ο προσανατολισμός του σπιτιού ήταν με πρόσωπο το νότο, ενώ πολλά από τα σπίτια στην Αρχαία Ελλάδα ήταν διώροφα. Κυρίως όμως ήταν μονώροφα

33 Αρχαία Ελλάδα

34 ΠΟΛΥΟΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ  Η ανάγκη του ανθρώπου να υπερνικήσει τις φυσικές δυνάμεις που ξεπερνούσαν τα οριά του, του έδωσε δύναμη και έμπνευση να υψώσει ουρανοξύστες πάνω από τα σύννεφα

35 ΠΟΛΥΟΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΠρώτα δομικά υλικά : i.Πέτρα ii.Ξύλο iii.Λάσπη iv.Τούβλα ΑΑργότερα… διάφορα ορυκτά πετρώματα όπως μάρμαρο, πυρόλιθος κτλ. ΚΚαταλυτική επίδραση στην υλοποίηση μεγάλης σειράς υπερκατασκεύων είχαν υλικά όπως το τσιμέντο & ο χάλυβας που είναι προιόντα χημικής κατεργασίας και εμφανίστηκαν με΄τα την Βιομηχανική Επανάσταση…

36 ΠΟΛΥΟΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Μια μικρή ιστορία…  Η κατασκεύη υψηλών και επιβλητικών κτιρίων είχε ξεκινήσει από την αρχαιότητα στην Εγγύς Ανατολή, στην Ρώμη και στην Αίγυπτο για λογούς αποκλειστικά και μόνο πολιτισμικής δύναμης και εξουσίας. Το μεγαλείο των υπερκατασκευών εντοπίζεται και κατά την Μεγαλιθική Εποχή, στην ύπαρξη ταφικών μνημείων “dolmen” από τεράστιους λίθους ύψους 30 μέτρων. Από την αρχιτεκτονική τάση της Ανατολής επηρεάστηκε τόσο η Αίγυπτος τόσο και η Δυτική Ευρώπη.

37 ΠΟΛΥΟΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ • Η συνέχεια… Από τις πιο αντιπροσωπευτικές κατασκευές ανάδειξης ύψους και μεγαλείου είναι οι πύργοι. Πύργοι υψώνονται σε χώρες της Μεσογείου, στην Αφρική, στην Αραβία και στον Καύκασο, ενώ κατά την διάρκεια του Μεσαίωνα ένα διαφορετικό είδος πύργου εμφανίζεται στις χώρες της Δύσης. Ωστόσο την περίοδο της Αναγέννησης η κατασκευή πολυώροφων κτηρίων μειώνεται…

38 ΠΟΛΥΟΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ • Οι πρώτοι ουρανοξύστες χτίζονται… Το 1880 υψώνονται οι πρώτοι ουρανοξύστες, ενώ το χτίζεται το Home Insurance building, το πρώτο ψηλό κτήριο από χάλυβα. Στην συνέχεια ακολουθει το Audition Building( ) και τρίτο το κτήριο Reliance Building. Το έτος 1931 ολοκληρώθηκε η κατασκευη του Empire State Building με 102 οροφους κα 1576 σκαλιά.

39 ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΠΟΛΥΟΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

40 ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ & ΚΟΙΝΟΧΤΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ  Προβλήματα Αστικής Δόμησης

41 Έλλειψη χώρων πρασίνου & κοινόχρηστων χώρων • Το πάγιο πρόβλημα των Ελληνικών πόλεων είναι η έλλειψη κοινοχρήστων χώρων καθώς και χώρων πρασίνου. Αυτό οφείλεται αφενός στις μακροχρόνιες διαδικασίες εκπόνησης και εφαρμογής των σχεδίων των πόλεων από πλευράς διοικητικών πράξεων και αφετέρου στην έλλειψη οικονομικών πόρων. Χώροι πρασίνου στην πόλη θεωρούνται τα πάρκα και οι κήποι που διασχίζουν την πόλη, οι μικροί χώροι πρασίνου, οι αδόμητοι χώροι αλλά και η μη διαμορφωμένοι χώροι με φυτά και ζώα. Επίσης, διακρίνουμε με την έννοια των κοινόχρηστων χώρων κάθε είδος δρόμων, πλατειών, άλσεων και γενικά χώρων προσαρμοσμένων για κοινή χρήση.  Η δροσιά,  η απορρόφηση ηλιακής ενέργειας,  η κατακράτηση μικροσωματιδίων,  η απορρόφηση της ηχορύπανσης,  η συγκράτηση της βροχής,  η Θετική επίδραση στον ανθρώπινο οργανισμό  η Μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης  η Αύξηση του οξυγόνου  η ελκυστική και όμορφη εικόνας μια μιας πόλης, είναι μερικά παραδείγματα που αποδεικνύουν πόσο ωφέλιμη είναι η ύπαρξη δέντρων στις πόλεις. • Επίσης, είναι επιστημονικά αποδεκτό ότι, η απουσία χώρων πρασίνου συμβάλει σημαντικά στην επιδείνωση του φαινομένου του θερμοκηπίου, ενώ η δημιουργία έστω και μικρών χώρων πρασίνου θα μπορούσε να συμβάλει καθοριστικά στην μείωση της θερμοκρασίας στα αστικά κέντρα π.χ. στην Αθήνα έως 3 ο C.

42 • Το πάγιο πρόβλημα των Ελληνικών πόλεων είναι η έλλειψη κοινοχρήστων χώρων.Η έλλειψη κοινόχρηστων χώρων, η οποία επιφέρει τα ακόλουθα αποτελέσματα :  Περιορίζει ασφυκτικά τη δυνατότητα του πολίτη να κινηθεί και να σταθμεύσει μέσα στην πόλη  Εμποδίζεται η ομαλή κίνηση των πεζών  Επεκτείνεται το πρόβλημα ανεύρεσης οικοπέδων για ανέγερση νέων κτισμάτων  Περιορίζεται σημαντικά η ύπαρξη δημόσιων ζωτικών χώρων Έλλειψη χώρων πρασίνου & κοινόχρηστων χώρων

43  Ο αγώνας για πράσινο γίνεται πραγματικός αγώνας ζωής. Επομένως οι κάτοικοι των πόλεων οφείλουν να δραστηριοποιηθούν και να  Φυτέψουν νέα δέντρα στα σημεία που διαπιστώνονται κενά και ελλείψεις και  Να αντικαταστήσουν τα γερασμένα δέντρα, ώστε όλες οι συνοικίες των πόλεων να γεμίσουν με πράσινo και οξυγόνο. Έλλειψη χώρων πρασίνου & κοινόχρηστων χώρων

44 • 1 Ο ΣΤΑΔΙΟ  1 ο Φ.Ε Μας δόθηκε ένα ερωτηματολόγιο και κάναμε σε είκοσι (20) κορίτσια, στο χρονικό πλαίσιο των 15 λεπτών, εντός και εκτός σχολείου, ερωτήσεις όπως : Πού μένετε; Πόσους ορόφους έχει το σπίτι σας; Είναι καινούργιο το σπίτι σας; Μένετε σε πυκνοκατοικημένη περιοχή; Ποια προβλήματα υπάρχουν στη γειτονιά σας;  2 ο Φ.Ε Κατασκευάσαμε σε 30 λεπτά έναν εννοιολογικό χάρτη της έννοιας «κατοικία» εστιάζοντας στις δικές μας χρονικές περιόδους περισσότερο, αλλά παρουσιάζοντας και τις υπόλοιπες.  3 ο Φ.Ε Συγκεντρώσαμε πληροφορίες και φωτογραφίες για τα δομικά υλικά και τα κτίσματα του παρελθόντος και δημιουργήσαμε σε 30 λεπτά ένα video αξιοποιώντας το υλικό που χρησιμοποιήσαμε. Επίσης, επιλέξαμε ένα τραγούδι που χρησιμοποιήσαμε για μουσική επένδυση της παρουσίασης μας. • 2 Ο ΣΤΑΔΙΟ  4 ο Φ.Ε Συγκεντρώσαμε πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για την εξέλιξη των πολυώροφων κατασκευών από την πρώτη εμφάνιση τους έως σήμερα, αναφέροντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών των κατασκευών, τα προτιμώμενα δομικά υλικά, σε ποιες περιοχές υπάρχουν τέτοια κτίσματα και την ανάγκη που οδήγησε τους ανθρώπους στην κατασκευή τους. Τέλος έπρεπε να ετοιμάσουμε και να τυπώσουμε έγχρωμο ενημερωτικό φυλλάδιο σε 60 λεπτά.  5 ο Φ.Ε Πραγματοποιήσαμε έρευνα πεδίου συγκεντρώνοντας στοιχεία για τον αριθμό των ορόφων των κτιρίων που βρίσκονται στα οικοδομικά τετράγωνα γύρω από το σχολείο μας. Παράλληλα καταμετρήσαμε τα οχήματα που πέρασαν από τους δρόμους που περικλείουν τα οικοδομικά τετράγωνα που είχαμε αναλάβει να μελετήσουμε, και φωτογραφίσαμε κτίρια και τα μέλη της ομάδας μας κατά τη διάρκεια που πραγματοποιούσαν την έρευνα (διαθέσιμος χρόνος : 15 λεπτά). Έπειτα ο σχεδιαστής της ομάδας ανέλαβε να κάνει ένα σκίτσο σε 15 λεπτά όπου σημείωνε τον αριθμό των κτισμάτων και τους δρόμους που περικλείουν τα οικοδομικά τετράγωνα που είχε αναλάβει η ομάδα μας. Τέλος, ο γραμματέας μετέφερε τα αποτελέσματα στους πίνακες της έρευνας (διαθέσιμος χρόνος : 20 λεπτά).

45  6 ο Φ.Ε Πραγματοποιήσαμε ακριβώς την ίδια έρευνα πεδίου, αλλά αυτή τη φορά στα οικοδομικά τετράγωνα που βρίσκονται στην περιοχή του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. • 3 Ο ΣΤΑΔΙΟ  7 ο Φ.Ε Με τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε από την έρευνα πεδίου που πραγματοποιήσαμε, επεξεργαστήκαμε στατιστικά τα δεδομένα και ο αναλυτής της ομάδας μας δημιούργησε στον υπολογιστή γραφήματα (διαθέσιμος χρόνος : 30 λεπτά).  8 ο Φ.Ε Ολοκληρώσαμε την τελική γραπτή εργασία μας με τις πληροφορίες σχετικά με τα προβλήματα της αστικής δόμησης (έλλειψη πρασίνου και κοινόχρηστων χώρων) και ασχοληθήκαμε με τον πρόλογο της εργασίας (τίτλος, όνομα ομάδας και μελών, κεντρικό ερώτημα, βιβλιογραφία, περιεχόμενα-διαθέσιμος χρόνος : 60 λεπτά). Έπειτα έπρεπε να παρουσιάσουμε την εργασία μας σε χρόνο 5 λεπτών στις υπόλοιπες ομάδες, να αξιολογήσουμε την ομάδα μας και τις υπόλοιπες ομάδες συμπληρώνοντας τα φύλλα αξιολόγησης που μας δόθηκαν (διαθέσιμος χρόνος : 15 λεπτά). Συνθέσαμε ακόμα, το φάκελο της ερευνητικής μας εργασίας με το υλικό όλων των ομαδικών δραστηριοτήτων καθώς και τους ατομικούς φακέλους με τα ημερολόγια, τα δελτία αξιολόγησης και τα αντίγραφα του υλικού που ετοιμάσαμε για την ερευνητική εργασία (διαθέσιμος χρόνος : 20 λεπτά).  9 ο Φ.Ε Παρουσιάσαμε την εργασία μας στις υπόλοιπες ομάδες μέσω του προγράμματος power point (διαθέσιμος χρόνος : 60 λεπτά). Το κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε να παρουσιάσει ένα αυτοτελές τμήμα της εργασίας (διαθέσιμος χρόνος : λεπτά).  10 ο Φ.Ε Δημοσιεύσαμε την εργασία μας και όλο το υλικό που ετοιμάσαμε, στο διαδίκτυο, στο blog που δημιουργήσαμε (διαθέσιμος χρόνος : 60 λεπτά). Επίσης οργανώσαμε την εκδήλωση στην οποία θα παρουσιάσουμε στη σχολική κοινότητα και στους γονείς, την εργασία μας (διαθέσιμος χρόνος : 60 λεπτά).

46 • 1 ο Φ.Ε : Ερωτηματολόγιο • 2 ο Φ.Ε : Χαρτόνι για την δημιουργία εννοιολογικού χάρτη • 3 ο Φ.Ε. : Πρόγραμμα MOVIE MAKER • 4 Ο Φ.Ε : Διαδίκτυο για άντληση πληροφοριών και φωτογραφικού υλικού • 5 ο Φ.Ε : Πρόγραμμα EXCEL • 6 Ο Φ.Ε. : Πρόγραμμα EXCEL • 7 Ο Φ.Ε : Πρόγραμμα EXCEL • 8 Ο Φ.Ε : Έτοιμο υλικό για ερευνητική εργασία • 9 ο Φ.Ε : Πρόγραμμα POWER POINT • 10 Ο Φ.Ε : Διαδίκτυο για δημιουργία BLOG

47

48 Ποστοστό % 1η ΕρώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) Σε μονοκατοικία β) Σε πολυκατοικία Σύνολο Αριθμός ΕρωτηθέντωνΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) Σε μονοκατοικία β) Σε πολυκατοικία Σύνολο

49 Ποσοστό % 2η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) ναι, χτίστηκε πρόσφατα β) όχι, αλλα το επισκευάσα με πρόσφατα γ) όχι, είναι παλιό Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντ ωνΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) ναι, χτίστηκε πρόσφατα β) όχι, αλλα το επισκευάσα με πρόσφατα γ) όχι, είναι παλιό Σύνολο

50 Ποσοστό % 3η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α. μόνο ισόγειο (1) β. ισόγειο και α΄ όροφος (2) γ. ισόγειο, α΄& β΄ όροφος (3) δ. ισόγειο, α΄, β΄& γ΄ όροφος (4) ε. περισσότερ ους Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντω νΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α. μόνο ισόγειο (1)11103 β. ισόγειο και α΄ όροφος (2) γ. ισόγειο, α΄& β΄ όροφος (3) δ. ισόγειο, α΄, β΄& γ΄ όροφος (4) ε. περισσότερ ους Σύνολο

51 Ποσοστό % 4η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) η διαρρύθμιση β) η εξωτερική όψη γ) ο περιβάλλων χώρος δ) όλα τα παραπάνω ε) άλλο… Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντω νΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) η διαρρύθμιση β) η εξωτερική όψη11013 γ) ο περιβάλλων χώρος δ) όλα τα παραπάνω ε) άλλο… Σύνολο

52 Ποσοστό % 5η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) ναι β) όχι Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντω νΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) ναι β) όχι Σύνολο

53 Ποσοστό % 6η ερώτησηΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) έλλειψη χώρων πρασίνου β) περιβαλλοντι κά προβλήματα γ) αποξένωση δ) υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής ε) άλλο Σύνολο Αριθμός ερωτηθέντωνΑγόριαΚορίτσιαΓονείςΚαθηγητέςΣύνολο α) έλλειψη χώρων πρασίνου β) περιβαλλοντι κά προβλήματα γ) αποξένωση22116 δ) υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής41139 ε) άλλο Σύνολο

54 ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (σε χρονικό διάστημα 15΄) ΠΟΔΗΛΑΤΑΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΥΤΟΚΙ ΝΗΤΑ Ι.Χ.ΦΟΡΤΗΓΑΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩ Ν/15΄ (1η Διασταύρω ση) Κερασόβου -Κρωπίας ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩ Ν/15΄ (1η Διασταύρω ση) Κλεισούρας -Κονίτσης ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡ ΙΑΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ/ ώρα

55 ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΟΦΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ(σε 2 Ο.Τ.) ΙΣΟΓ ΕΙΑ ΔΙΩΡ ΟΦΑ ΤΡΙΩΡ ΟΦΑ ΤΕΤΡΑΩ ΡΟΦΑ ΠΕΝΤΑ ΩΡΟΦΑ ΣΥΝΟ ΛΟ 1ο Ο. Τ ο Ο. Τ ΣΥ Ν Ο Λ Ο

56 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (σε χρονικό διάστημα 15΄) ΠΟΔΗΛΑΤΑΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ι.Χ.ΦΟΡΤΗΓΑΛΕΩΦΟΡΕΙΑΣΥΝΟΛΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (1η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (2η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (3η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (4η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (5η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (6η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (7η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (8η Διασταύρωση) ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚ ΟΣ ΦΟΡΤΟΣ/ ώρα Μ.Ο. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚ ΟΥ ΦΟΡΤΟΥ/ ώρα- διασταύρωση

57 ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΟΦΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ(σε 8 Ο.Τ.) ΙΣΟΓΕΙΑΔΙΩΡΟΦΑΤΡΙΩΡΟΦΑ ΤΕΤΡΑΩΡΟΦ Α ΠΕΝΤΑΩΡΟ ΦΑΣΥΝΟΛΟ 1ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ΣΥΝΟΛΟ

58 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (σε χρονικό διάστημα 15΄) ΠΟΔΗΛΑΤΑΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤ Α Ι.Χ.ΦΟΡΤΗΓΑΛΕΩΦΟΡΕΙΑΣΥΝΟΛΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ /15΄ (1η Διασταύρωσ η) Αγ.Ασωμάτ ων-Ερμού ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ /15΄ (2η Διασταύρωσ η) Λεπενιώτου -Ήβης ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙ ΑΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ/ ώρα

59 ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΟΦΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ(σε 2 Ο.Τ.) ΙΣΟΓΕΙΑΔΙΩΡΟΦΑΤΡΙΩΡΟΦΑ ΤΕΤΡΑΩΡΟ ΦΑ ΠΕΝΤΑΩΡΟ ΦΑΣΥΝΟΛΟ 1ο Ο.Τ ο Ο.Τ ΣΥΝΟΛΟ

60 ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (σε χρονικό διάστημα 15΄) ΠΟΔΗΛΑΤΑΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ι.Χ.ΦΟΡΤΗΓΑΛΕΩΦΟΡΕΙΑΣΥΝΟΛΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (1η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (2η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (3η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (4η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (5η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (6η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (7η Διασταύρωση) ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ/1 5΄ (8η Διασταύρωση) ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚ ΟΣ ΦΟΡΤΟΣ/ ώρα Μ.Ο. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚ ΟΥ ΦΟΡΤΟΥ/ ώρα- διασταύρωση

61 ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΟΦΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ(σε 8 Ο.Τ.) ΙΣΟΓΕΙΑΔΙΩΡΟΦΑΤΡΙΩΡΟΦΑΤΕΤΡΑΩΡΟΦΑ ΠΕΝΤΑΩΡΟΦ ΑΣΥΝΟΛΟ 1ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ο Ο.Τ ΣΥΝΟΛΟ

62  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ  Το σύνολο των ποδηλάτων στην γειτονιά μας είναι 24, ενώ ο μέσος όρος των ποδηλάτων που καταμετρήσαμε στις 8 διαφορετικές διασταυρώσεις / ώρα ήταν 3  Το σύνολο των μοτοσυκλετών και στις 8 διασταυρώσεις ήταν 360, ενώ ο μέσος όρος τους διασταύρωση/ώρα ήταν 45  Το σύνολο των αυτοκινήτων που καταγράφηκαν και από τις 4 ομάδες ήταν 1668, ενώ ο μέσος όρος διασταύρωσης / ώρα ήταν 209  Το σύνολο των φορτηγών που καταμετρήθηκαν συνολικά και από τις 4 ομάδες ήταν 88, ενώ ο μέσος όρος τους ήταν 11  Το σύνολο των λεωφορείων που καταμετρήθηκαν ήταν 44 ενώ ο μέσος όρος ήταν 6  Το σύνολο των μεταφορικών μέσων ήταν 2184 ενώ ο μέσος όρος ήταν 273  ΚΤΙΣΜΑΤΑ  Το σύνολο των ισογείων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 24  Το σύνολο των δυόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 32  Το σύνολο των τριόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 45  Το σύνολο των τετραόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 23  Το σύνολο των πενταόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 13  Το σύνολο των κτισμάτων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 137

63  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ  Το σύνολο των ποδηλάτων και στις 8 διασταυρώσεις ήταν 92, ενώ ο μέσος όρος των ποδηλάτων που καταμετρήσαμε ήταν 12  Το σύνολο των μοτοσυκλετών και στις 8 διασταυρώσεις ήταν 1252, ενώ ο μέσος όρος τους διασταύρωση/ώρα ήταν 157  Το σύνολο των αυτοκινήτων που καταγράφηκαν και από τις 4 ομάδες ήταν 1668, ενώ ο μέσος όρος διασταύρωσης / ώρα ήταν 181  Το σύνολο των φορτηγών που καταμετρήθηκαν συνολικά και από τις 4 ομάδες ήταν 220, ενώ ο μέσος όρος τους ήταν 28  Το σύνολο των λεωφορείων που καταμετρήθηκαν ήταν 80 ενώ ο μέσος όρος ήταν 10  Το σύνολο των μεταφορικών μέσων ήταν 3092 ενώ ο μέσος όρος ήταν 387  ΚΤΙΣΜΑΤΑ  Το σύνολο των ισογείων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 29  Το σύνολο των δυόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 39  Το σύνολο των τριόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 29  Το σύνολο των τετραόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 26  Το σύνολο των πενταόροφων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 5  Το σύνολο των κτισμάτων και στα 8 οικοδομικά τετράγωνα ήταν 128

64 o ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ 1.Περισσότερα ισόγεια κτίρια συναντήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 29 έναντι 24 στην γειτονιά μας ) 2.Περισσότερα διόροφα κτίρια συναντήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 39 έναντι 32 στην γειτονιά μας ) 3.Περισσότερα τριόροφα κτίρια συναντήσαμε στην γειτονιά μας ( 45 έναντι 29 στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας) 4.Περισσότερα τετραόροφα κτίρια συναντήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 26 έναντι 23 στην γειτονιά μας ) 5.Περισσότερα πενταόροφα κτίρια συναντήσαμε στη γειτονιά μας ( 13 έναντι 5 στο Ιστορικό κέντρο)  ΕΠΟΜΕΝΩΣ όπως αναμέναμε η περιοχή του Ιστορικού κέντρου της Αθήνας είναι πιο αραιοκατοικημένη από την γειτονιά μας, αφού το σύνολο των κτισμάτων στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ήταν 128 και στην γειτονιά μας 137 o ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 1.Περισσότερα ποδήλατα καταμετρήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 92 έναντι 24 στην γειτονιά μας ) 2.Περισσότερα μοτοσυκλέτες συναντήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 1252 έναντι 360 στην γειτονιά μας ) 3.Περισσότερα αυτοκίνητα συναντήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 1668 έναντι 1448 στην γειτονιά μας ) 4.Περισσότερα φορτηγά συναντήσαμε στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ( 220 έναντι 88 στην γειτονιά μας ) 5.Περισσότερα λεωφορεία συναντήσαμε στη γειτονιά μας ( 88 έναντι 80 στο Ιστορικό κέντρο)  ΕΠΟΜΕΝΩΣ όπως αναμέναμε η περιοχή του Ιστορικού κέντρου της Αθήνας έχει πιο πολύ κίνηση οχημάτων σε σχέση με την « ήσυχη» γειτονιά μας ( 3092 οχήματα στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας ενώ στην Πετρούπολη 2184

65 • 3. ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΩΝ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ • Σύμφωνα με την πλειοψηφία διαπιστώσαμε ότι :  Όλα τα μέλη της ομάδας μας είχαν αναλάβει να βρουν πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για : α) την εξέλιξη της κατοικίας τις χρονικές περιόδους Προϊστορία- Αρχαία Ελλάδα, β) την εξέλιξη των πολυώροφων κατασκευών, γ) την έλλειψη χώρων πρασίνου και κοινόχρηστων χώρων. Αυτή η συλλογή ήταν χρήσιμη για τη δημιουργία video movie maker και power- point.  Οι αναρτήσεις στο blog της ερευνητικής μας εργασίας ήταν σημαντικές και χρήσιμες ιδιαίτερα για τη συλλογή πληροφοριών από την ενδεικτική βιβλιογραφία.  Τα μέλη της ομάδας επισκέφθηκαν το blog της ερευνητικής εργασίας κατά μέσο όρο 5 φορές.  Η διαδικασία της έρευνας γινόταν σε ένα ευχάριστο κλίμα.  Τα μέλη της ομάδας δυσκολεύτηκαν στη δημιουργία του movie maker.  Τα μέλη της ομάδας θεωρούν ότι πήγαν καλά στη συλλογή πληροφοριών και στη δημιουργία του movie maker.  Τα μέλη της ομάδας θεωρούν ότι οι ρόλοι του συντονιστή και του γραμματέα ταιριάζουν στα άτομα που τους έχουν αναλάβει.  Τα μέλη της ομάδας δεν θα έκαναν τίποτα διαφορετικό σε επόμενη εργασία.  Τα μέλη της ομάδας μας έκαναν καλά τον εννοιολογικό χάρτη και το movie maker ενώ υπήρξε ένα πρόβλημα στη δημιουργία σωστού σχεδιαγράμματος όσον αφορά την καταγραφή κτισμάτων στη γειτονιά μας.  Υπήρξε ευκολία στη λήψη των αποφάσεων.  Υπήρχε σωστή διαχείριση χρόνου εκτός από κάποια σημεία.  Υπήρχε κλίμα συνεργασίας.  Όλοι βοήθησαν στη δημιουργία της γραπτής εργασίας.  Κάποια άτομα δεν δούλεψαν ισότιμα.  Σύμφωνα με την αξιολόγηση της ομάδας μας η ομάδα των Dum Spiro Spero συνεργάστηκαν καλύτερα.  Σύμφωνα με την αξιολόγηση της ομάδας μας η καλύτερη αφίσα ήταν των «Συμφεροντολόγων», το καλύτερο video των «Αγράμματων» ενώ η καλύτερη εργασία και παρουσίαση ήταν μακράν αυτή των «Dum Spiro Spero».

66 Ο ΘΥΡΕΟΣ ΜΑΣ

67 Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ

68

69  Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μας βοήθησαν :  Στους συμμαθητές μας,  Στους καθηγητές μας,  Στους γονείς μας,  Και γενικότερα σε όσους συντέλεσαν στην εκπλήρωση της εργασίας μας  Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στην κα. Καμαριωτάκη για την πολύτιμη βοήθεια της αλλά κυρίως για την επιμονή και την αγάπη που έδειξε σε όλους μας… αξίζει να σημειώσουμε ότι χωρίς την συμβολή τίποτα δεν θα γινόταν… 

70 ΟΙ 5 ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

71


Κατέβασμα ppt "4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google