Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Χορηγία ως Εναλλακτική Στρατηγική Εξεύρεσης Οικονομικών Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Χορηγία ως Εναλλακτική Στρατηγική Εξεύρεσης Οικονομικών Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η Χορηγία ως Εναλλακτική Στρατηγική Εξεύρεσης Οικονομικών Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD

2 Θεματικές Ενότητες  Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας  Στόχοι της Χορηγίας  Εκτιμήσεις για την Επιλογή του Χορηγούμενου Χορηγούμενου

3 Euroleague and Turkish Airlines  Η Ευρωλίγκα και Turkish Airlines (πέντε χρόνια, με αντίτιμο 20 εκατομμύρια ευρώ ετησίως)  «Euroleague Turkish Airlines». Για κάθε σεζόν μέχρι το 2015, η Ευρωλίγκα θα λαμβάνει 20 εκατομμύρια ευρώ από την τουρκική εταιρεία αερομεταφορών. Τα 11 από αυτά είναι μετρητά και τα υπόλοιπα ανταποδοτικά. Έχει υπολογιστεί δηλαδή ένα ποσό 9 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως που θα χορηγεί η Turkish Airlines στην Ευρωλίγκα με τη μορφή εισιτηρίων, διαφημίσεων κλπ.

4 ΟΠΑΠ  15 εκατομμύρια ευρώ για Χορηγίες το 2011 Χορηγίες το 2011

5

6 cyta  Μπάσκετ Μέγας Χορηγός ΚΑΕ ΑΡΗΣ Επίσημος Χορηγός ΚΑΕ ΠΑΟΚ Μέγας Χορηγός ΚΑΕ ΑΓΟΡέθυμνο Aegean Επίσημος Χορηγός ΚΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Μέγας Χορηγός ΚΑΕ ΙΚΑΡΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ Μέγας Χορηγός ΚΑΕ ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ Μέγας Χορηγός ΚΑΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Επίσημος Χορηγός ΚΑΕ ΚΑΒΑΛΑ Μέγας Χορηγός Α.Ο.Κ. «ΙΚΑΡΟΙ» Σερρών Μέγας Χορηγός Ερασιτέχνης ΟΦΗ Χορηγός Γ.Σ. Αμαρουσίου Χορηγός Φοίνικας Λάρισας Ποδόσφαιρο Μέγας Χορηγός ΠΑΕ ΟΦΗ Μέγας Χορηγός ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ Μέγας Χορηγός ΠΑΕ Α.Ο. Χανιά Χορηγός ΠΑΕ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ Μέγας Χορηγός Γ.Σ. Εργοτέλης Επίσημος Χορηγός ΠΑΕ ΠΑΟΚ Άλλα Χορηγός Α.Σ. ΑΡΗΣ  ART (Aristotle Racing Team) –  4ος Ημιμαραθώνιος Αίγινας «Γεώργιος Μπεστ Κωστάκος» στην Αίγινα - 09/2012  1η «Αθλοδιαδρομή - 06/2012  Χορηγία αθλήτριας Ανθής Καραγιάννη  Χορηγία αθλητή Κυριάκου Ιωάννου  Χορηγία αθλητή Μάριου Γιακουμάτου – 2011–2012  Χορηγία αθλητή Μιχάλη Ζαμπίδη –  Πρότυπη Ακαδημία Εργοτέλη  «Cyta Σουτ… από την περιφέρεια»  Άλλα Χορηγός Α.Σ. ΑΡΗΣ  ART (Aristotle Racing Team) –  4ος Ημιμαραθώνιος Αίγινας «Γεώργιος Μπεστ Κωστάκος» στην Αίγινα - 09/2012  1η «Αθλοδιαδρομή - 06/2012  Χορηγία αθλήτριας Ανθής Καραγιάννη  Χορηγία αθλητή Κυριάκου Ιωάννου  Χορηγία αθλητή Μάριου Γιακουμάτου – 2011– 2012  Χορηγία αθλητή Μιχάλη Ζαμπίδη –  Πρότυπη Ακαδημία Εργοτέλη  «Cyta Σουτ… από την περιφέρεια»

7 πολιτισμός  rgo Film Festival στο Βόλο – 08/2012  Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Αποκόρωνας Καλοκαίρι 2012 – 07-10/2012  Πολιτιστικό Καλοκαίρι Χανιά 2012 – 07-09/2012  Φεστιβάλ Άργους 2012 – 07-09/2012  «Κύρβεια» - Δήμος Ιεράπετρας – 07-08/2012  Μιραμπέλλο 2012 – 06-08/2012  Φεστιβάλ Πηνειού – 06/2012  Έκθεση Φωτογραφικής Ομάδας Πανεπιστημίου Κρήτης – 05/2012  Αποκριάτικες Εκδηλώσεις – 02/2012  Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο «Ο Μύλος των Ξωτικών» στα Τρίκαλα – 12/2011  Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις στο Δήμο Περιστερίου - 12/2011  Έκθεση ζωγραφικής Χ. Χρίστου στο M Art Space στην Αθήνα - 11/2011  7η Γιορτή Ροδάκινου – 08/2011  Υακίνθεια - 07/2011  70η Επέτειος Μάχης της Κρήτης - 05/2011  Βραβεία WISH - 04/2011  Θεατρική Παράσταση ”Το Σπίτι” /2011  Αποκριάτικες & Καρναβαλικές Εκδηλώσεις /2011  Μικρό Θέατρο Λάρισας /2011  Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Καλαμαριάς – 2010  Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Χανιών – 2010  Αποκριάτικες & Καρναβαλικές Εκδηλώσεις /2010  Κουκλόσπιτα Χριστούγεννα 2009 Θεσσαλονίκη - 12/2009  Καστοριά Πολιτιστικό Καλοκαίρι /2009  Έκθεση Τέχνης Ερατώ Χατζησάββα στο Ρέθυμνο /2009  Απόκριες Ρεθύμνου - 02/2009  Έκθεση Ζωγραφικής Liquid στο Ρέθυμνο - 12/2008  Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στο Ηράκλειο - 12/2008  Ραγκουτσάρια Καστοριάς - 01/2008

8 Εκθέσεις / Συνέδρια  Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης - 09/2011  Η Cyta συμμετείχε για άλλη μία χρονιά στην 76η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, προσφέροντας στο υπαίθριο περίπτερό της ένα ιδιαίτερο περιβάλλον εμπνευσμένο από τις ελληνικές θάλασσες. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα της εταιρείας, καθώς επίσης και να παρακολουθήσουν μία σειρά από εκδηλώσεις και ημερίδες κατά τη διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων δόθηκε η δυνατότητα στο κοινό να γνωρίσει από κοντά και έναν έναν, γνωστούς καλλιτέχνες, παίκτες από δημοφιλείς αθλητικές ομάδες της Θεσσαλονίκης, καθώς και άλλους σημαντικούς Έλληνες αθλητές που υποστηρίζονται από τη Cyta και έδωσαν το παρόν στο περίπτερο της εταιρείας για να γνωρίσουν τον κόσμο από κοντά και να μοιράσουν αυτόγραφα. Εντυπωσιακός και ο αριθμός των δώρων που κληρώθηκαν από την εταιρεία στο πλαίσιο της έκθεσης με πολλούς τυχερούς που κέρδισαν τόσο προϊόντα τεχνολογίας και gadgets όσο και πακέτα υπηρεσιών Cyta.  Christmas Magic City - 12/2010  Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης - 09/2010

9 Κοινωνική Προσφορά  αδιομαραθώνιος «Μόνο η αγάπη μπορεί» /2012  Συναυλίες Αλληλεγγύης Γιώργου Νταλάρα σε γειτονιές Αθήνας & Πειραιά /2012  Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης (Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος) - 02/2012  Ημερίδα “INTERNET & FACEBOOK ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ & ΜΕΓΑΛΟΥΣ” (Δήμος Μαρκοπούλου) - 02/2012  Φιλανθρωπικός αγώνας Μπάσκετ για τη "Γραμμή Ανθρωπιάς" Κορυδαλλού - 09/2011  Ημερίδες με θέμα την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο  2ο Παιδικό Φεστιβάλ Αγίου Νικολάου Κρήτης - 06/2011  A.Ο. Απόλλων Λάρισας - 02/2011  Εθελοντική Αιμοδοσία στην Περιφέρεια Βορείου Ελλάδος - 10/2010  Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Εορδαίας - 07/2010  Ημιμαραθώνιος Αγώνας ”Γεώργιος Μπέστ Κωστάκος” - 06/2010  Στήριξη στους πυρόπληκτους του Ν. Ηλείας - 08/2007

10 Εκπαίδευση  Τηλεματική ξενάγηση έκθεσης «Ο Κόσμος του Οδυσσέα Ελύτη: Ποίηση και Ζωγραφική» - 12/2011  Η Cyta υποστήριξε τη διεξαγωγή τηλεματικής ξενάγησης με αφορμή τα 100 χρόνια του Οδυσσέα Ελύτη και την έκθεση στο Ίδρυμα Β & Μ Θεοχαράκη με τίτλο «Ο Κόσμος του Οδυσσέα Ελύτη: Ποίηση και Ζωγραφική» που διεξήχθη μεταξύ 22 Σεπτεμβρίου - 11 Δεκεμβρίου Το εγχείρημα κάλυψε τρία αδελφοποιημένα γυμνάσια που βρίσκονται στις άκρες του Ελληνισμού: Ζάκυνθο, Κομοτηνή και Λεμεσό Κύπρου. Η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε επιτυχώς στις 8 Δεκεμβρίου μεταξύ 4 σημείων Αθήνας, Κομοτηνής, Ζακύνθου και Λεμεσού. Η περιήγηση έγινε με τη συμμετοχή λειτουργών του Ιδρύματος στους τρεις ορόφους της έκθεσης με μορφή βιντεοσκόπησης.  Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Πτολεμαΐδας - 11/2011  Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Αποστόλου Παύλου «Ο Αριστοτέλης» - 12/2010  Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Βέροιας - 05/2010  2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας - 04/2010  Ανθρωποκεντρική Εκπαίδευση Στελεχών Επιχειρήσεων /2008

11 Περιβάλλον  Φεστιβάλ Πηνειού Λάρισα – 06/2011  Η Cyta υποστήριξε για πρώτη φορά το Φεστιβάλ Πηνειού που διοργανώνεται από το Δήμο Λαρισαίων στις Ιουνίου Η «Γιορτή του Πηνειού» διοργανώνεται κάθε χρόνο στη Λάρισα στην αναμορφωμένη με πεζόδρομους, ποδηλατοδρόμους και πεζογέφυρες ιστορική κοίτη του Πηνειού ποταμού. Έκτοτε έχει καθιερωθεί ως ένα σπουδαίο πολιτιστικό γεγονός, η φήμη του οποίου απηχεί πλέον σε Πανελλαδικό επίπεδο, αλλά και σε διεθνές, αφού αρκετές χώρες συμμετέχουν μέσω των πρεσβειών τους στο Φεστιβάλ. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά και καταξιωμένα πανελλήνια φεστιβάλ, που διεξάγεται κάθε χρόνο σταθερά τον Ιούνιο μήνα, με τους επισκέπτες του να ξεπερνούν κατά πολύ τους εκατό χιλιάδες ετησίως. Στο πλαίσιο του «Φεστιβάλ Πηνειού» λειτουργούν ενημερωτικά περίπτερα από 100 και πλέον συνδιοργανωτές φορείς και συλλόγους της Λάρισας και όχι μόνο, με θεματικές ενότητες τον πολιτισμό, τις τέχνες, το περιβάλλον, τον εθελοντισμό και την κοινωνική αλληλεγγύη. Κατά την διάρκειά του οι πολίτες βιώνουν μια μεγάλη γιορτή σε αρμονία με το φυσικό περιβάλλον και γίνονται δέκτες και πομποί ενός οικολογικού μηνύματος σε μια εποχή όπου η προστασία του περιβάλλοντος έχει γίνει υπόθεση όλων μας. Φυσικά κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, διοργανώνονται κάθε χρόνο σπουδαίες θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες από μεγάλους καλλιτέχνες, αθλητικές δραστηριότητες με επίκεντρο τον Πηνειό καθώς και εκθέσεις εικαστικών και χάπενινγκ που προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες σε μικρούς και μεγάλους.  Ντοκιμαντέρ «Ναυτίλος-εξερευνήσεις στο Αιγαίο» - 06/2011  ΔΕΘ - Κεντρικό Μήνυμα «Καινοτομία & Πράσινη Ανάπτυξη» - 09/2010  Καθαρισμός Ακτών Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής & Πιερίας - 06/2010  Τα παιδιά παίζουν για το περιβάλλον - 06/2010

12  Ford το 2010 στην Νορβηγία  Με ένα στόλο 40 αυτοκινήτων, η Ford είναι ο αποκλειστικός χορηγός μεταφορών για την ομάδα διοργανωτών, τους καλλιτέχνες και τους διάσημους καλεσμένους. EUROVISION AND FORD

13 Ετήσια χορηγία ευρώ από WIND στον ΣΕΓΑΣ. Ήλιος μέσα στην καταιγίδα! Μαραθώνιος Μέγας Αλέξανδρος Κλασικός Μαραθώνιος

14 ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΤΟΥΣ Εθνική Τράπεζα / Alpha Bank / Sony / Aegean / Dewar’s / Martini Εθνική ΤράπεζαAlpha Bank SonyAegeanDewar’s Martini ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΡΤ-3 / TV-100 / ελ-culture ΕΡΤ-3TV-100ελ-culture

15 Προνόμια Προσφορά εισιτηρίων αναλόγως του ποσού χορηγίας (το 7% της χορηγίας επιστρέφεται σε εισιτήρια). Αναφορά του λογότυπου του χορηγού στο εξώφυλλο του προγράμματος και στο υλικό προβολής της εκδήλωσης. Το υλικό προβολής, εκτός του προγράμματος περιλαμβάνει: αφίσες (οι οποίες αναρτώνται σε επιλεγμένα σημεία στην πόλη) ανάρτηση 2 banner εξωτερικά του Μεγάρου (διαστάσεων 2,6x8μ) διαφημιστικές καταχωρήσεις στον τοπικό και εβδομαδιαίο τύπο της πόλης Συμμετοχή του χορηγού στη συνέντευξη τύπου και σε όλες τις ενέργειες προβολής της εκδήλωσης. Πρόγραμμα ραδιοφωνικής προβολής με αναφορά στο χορηγό. Διάθεση μιας ολοσέλιδης καταχώρισης στο πρόγραμμα της εκδήλωσης, για διαφημιστική καταχώρηση του χορηγού. Ανάρτηση διαφημιστικών αφισών με εικαστικό δημιουργικό συμβατό με το ύφος του Οργανισμού, σε εμφανή σημεία του κτιρίου. Αναφορά λογότυπου του χορηγού σε όλα τα έντυπα εκδηλώσεων για ένα χρόνο. Παραχώρηση του φουαγιέ για πραγματοποίηση δεξιώσεων. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης των χώρων του φουαγιέ από τους χορηγούς και τα πρωινά των ημερών κατά τη διάρκεια των οποίων πραγματοποιούνται οι επιχορηγούμενες εκδηλώσεις. Αναφορά του χορηγού στην ιστοσελίδα του Οργανισμο

16 ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

17 ΧΟΡΗΓΟΙ AEGEAN AIRLINES ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ALPHA BANK ΓΕΦΥΡΕΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. DISNEY IN CONCERT ΔΗΜΕΡΓΟΝ Ίδρυμα Πολιτισμού και Ανάπτυξης Δασκαλόπουλου ΚΥΚΛΟΣ "ΜΕΤΑΤΡΟΠΙΕΣ" MEGARON PLUS ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ORCHESTRE NATIONALE DE FRANCE EUROBANK ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ MEGARON PLUS ΜΕΤΚΑ μέλος Ομίλου ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ

18 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΠΑΡΟΚ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ.ΩΝΑΣΗΣ MEGARON PLUS ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ, LAFARGE MEGARON PLUS ΚΙΚΠΕ - ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ MEGARON PLUS ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ MEGARON PLUS ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΥΛΟΥ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ MEGARON PLUS ΙΔΡΥΜΑ Α.Γ. ΛΕΒΕΝΤΗ MEGARON PLUS ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ MEGARON PLUS ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ MEGARON PLUS ΑΧΙΛΛΕΑΣ & ΚΩΣΤΑΝΤΖΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ MEGARON PLUS ΝΤΟΡΗΣ & ΣΕΣΙΛ ΜΑΡΓΕΛΛΟΥMEGARON PLUS POLEMBROS SHIPPING LTD.MEGARON PLUS

19 ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΄΄ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ’’, ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΔΡΟΜΟ

20

21 Διεθνής Αγορά  Αμερική: 10.2 δισεκατομμύρια δολάρια  Στην Ευρώπη 7.4 δισεκατομμύρια δολάρια  Στην Ασία 4.7 και στον υπόλοιπο κόσμο  Υπόλοιπο Κόσμο: 1.6 δισεκατομμύρια δολάρια  Χορηγίες το 2010: 50 δισεκατομμύρια δολάρια

22  Γιατί Χορηγία

23 Ορισμός  Μια μορφή οικονομικής συναλλαγής από την οποία προκύπτουν οφέλη και για τις δύο αντισυμβαλλόμενες πλευρές.  Ο χορηγούμενος με την οικονομική υποστήριξη επιτυγχάνει πιο εύκολα τους στόχους του.  Από την άλλη ο χορηγός εξασφαλίζει την προβολή του.  Περιλαμβάνει το στοιχείο της ανταλλαγής (“exchange”).

24 Παραδείγματα Παραδείγματα Δυνητικών Χορηγούμενων

25 Παραδείγματα 1. Σύλλογοι και Σωματεία  Αθλητικοί σύλλογοι και σωματεία  Ομοσπονδίες  Πολιτιστικοί και Καλλιτεχνικοί οργανισμοί  ΜΚΟ

26 Παραδείγματα

27

28 Παραδείγματα Διοργανώσεις και Εκδηλώσεις  Αθλητικές διοργανώσεις  Συνέδρια  Σεμινάρια  Συναυλίες

29 Παραδείγματα  Αθλητές και Καλλιτέχνες  Σχολεία  Πανεπιστήμια  Αθλητικές Εγκαταστάσεις

30

31

32 Χορηγία και Διαφήμιση Χορηγία (10%) vs. Διαφήμιση (3%) Partnership  Δε θα πρέπει να συγχέεται ο όρος «χορηγία» με τον όρο «διαφήμιση».  Η χορηγία είναι μια πιο σύνθετη διαδικασία η οποία περιλαμβάνει τη συνεργασία ανάμεσα στο χορηγούμενο και το χορηγό σε μια προσπάθεια να επιτευχθούν οι στόχοι και των δύο πλευρών. Α π οτελεσματικότητα

33 Ανάπτυξη της Χορηγίας Αποτελεσματικότητα της Χορηγίας

34

35 Η Fischer στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για 5η συνεχή χρονιά!

36

37 Παραδείγματα Επιθυμούμε να βρούμε χορηγούς: Επιθυμούμε να βρούμε χορηγούς:  IAAF Golden League Στίβου  Πρωτάθλημα enduro των Σερρών  Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου στην Θεσσαλονίκη  Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σκάκι Ερωτήσεις Ερωτήσεις  Τι πληροφορίες πρέπει να έχουμε προκειμένου να βρούμε χορηγούς;  Τι ανταποδοτικά οφέλη πρέπει να προσφέρουμε  Πόσους χορηγούς μπορούμε να βρούμε  Ποια είναι η διαδικασία πώλησης  What is the sponsorship process that you will follow?

38 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας Γιατί Αναπτύχθηκε τα Τελευταία Χρόνια? Γιατί Αναπτύχθηκε τα Τελευταία Χρόνια?

39  Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη  ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΠΑΠ ΣΤΟΝ 30ο ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

40 Η ΕΛΕΠΑΠ, σε καλεί να συμμετέχεις στη Wind Running Team, που φέτος τρέχει για την ΕΛΕΠΑΠ και τα παιδιά της, παιδιά με κινητική αναπηρία. 129 δρομείς, έτρεξαν πέρσι με τη φανέλα της ΕΛΕΠΑΠ, στην πρώτη θριαμβευτική, γενέθλια συμμετοχή του Ιδρύματος, στον 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθήνας. Από τις δωρεές που συγκεντρώθηκαν, καλύφτηκε το κόστος της θεραπευτικής κολύμβησης 30 παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ! Φέτος, η ΕΛΕΠΑΠ συμπληρώνει 75 χρόνια προσφοράς στο ανάπηρο παιδί και την οικογένειά του και συμμετέχει στον 30ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθήνας, ως επίσημη συνεργαζόμενη Μη Κυβερνητική Οργάνωση (Μ.Κ.Ο). Η Wind, Επίσημος Χορηγός του Μαραθωνίου, θα τρέξει με τη Wind Running Team, για τα «Βήματα Ζωής» των παιδιών με Αναπηρία, των παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ.www.elepap.gr

41 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας 2. Ο κορεσμός από τις διαφημίσεις (clatter)

42

43 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας 3. Η αύξηση της κάλυψης αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων από τα ΜΜΕ και η δημιουργία συνδρομητικών και καλωδιακών καναλιών

44 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας 4. Αυξημένη αποτελεσματικότητα 1. Φαινόμενο «Goodwill» 2. Καταναλωτικές στάσεις 3. Εντοπισμένο και ομοιογενές κοινό

45 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας 5. Η αποδοχή της χορηγίας από το κοινό (goodwill)

46 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας 6. Η δυνατότητα προσέγγισης συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού

47

48 Λόγοι Ανάπτυξης της Χορηγίας 7. Η Δημοσιότητα των Αθλητών και Καλλιτεχνών 8. Η Σύνδεση των Δύο!!

49

50 Στόχοι της Χορηγίας Τι Προσδοκούν οι Χορηγοί από τις Χορηγίες;

51  1. Καλή εικόνα στην Κοινωνία

52 Στόχοι της Χορηγίας 1. Βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στην κοινωνία   Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

53

54

55

56 Παιδικά χωριά SOS

57

58 Στόχοι της Χορηγίας 2. Αυξημένη αναγνωρισιμότητα τoυ Brand και των προϊόντων (Awareness) Αναγνωρισμένα Brands vs. Νέα Brands

59 Παραδείγματα Emirates Stadium

60 Στόχοι της Χορηγίας 3. Αυξημένη δημοσιότητα (Publicity)

61 Στόχοι της Χορηγίας 4. Ανάπτυξη εταιρικής εικόνας Image / πρεστιζ   Σύνδεση με γεγονότα (κύρους)

62

63 Στόχοι της Χορηγίας 5. Διείσδυση σε Νέες Αγορές – Ομάδες Στόχου   Καλλιτεχνικές Εκδηλώσεις   Διεθνής Αγορές   Εντοπισμένο Κοινό

64 Στόχοι της Χορηγίας 6. Ανάπτυξη Co-branding Προϊόντων

65 Στόχοι της Χορηγίας 6. Βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στην κοινωνία   Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

66

67 Στόχοι της Χορηγίας 7. Γνωστοποίηση της Τεχνολογίας τους • Συνέδρια • Διοργανώσεις • Σχολεία • Εγκαταστάσεις

68 Στόχοι της Χορηγίας 7. Αυξημένες Πωλήσεις / Αυξημένα Κέρδη   Τελικός Στόχος

69 Cases  Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης / Αθηνών  Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης / Αθήνας  International Film Festival  WOMEX  Μουσείο Για ποιους λόγους να προσελκύσουν Μελλοντικούς χορηγούς Τι πληροφορίες χρειάζονται να έχουν οι χορηγοί;

70 Στοιχεία  Διοίκηση  «Προϊόν»  Κοινό – Στατιστικά Στοιχεία  Ενέργειες και Συνέργειες  Δημοσιότητα και η Αναγνωρισημότητα  (πχ. …… )  Εικόνα στην Κοινωνία – Αποδοχή  Άλλοι συνεργάτες – χορηγοί  Μάρκετινγκ

71 Αναγνωρισημότητα Παραδείγματα  ΠΑΕ  KAE A1  Basketball All-Star Game  Snowboard Event  Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών  97%  88%  73%  71%  51%

72 Case Study Το “Μουντιάλ” των αθλητικών εταιριών 1. Adidas που έχει στο “χαρτοφυλάκιο” της 12 ομάδες 2. Nike με 9 ομάδες 3. Puma με 7 ομάδες 4. Umbro, η Joma, η Brooks και η Legea  Η Adidas διατηρεί την κυριαρχία στην Ευρώπη,  Η Nike έχοντας την Βραζιλία και την αμερικάνικη αγορά προσπαθεί να εξασφαλίσει την πρόσβαση στην Ευρώπη με ομάδες όπως της Αγγλίας, της Ολλανδίας και της Πορτογαλίας.  Η Puma εδώ και 15 χρόνια απευθύνεται κυρίως στις ομάδες της Αφρικής, όπου σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρίας θα είναι το “Νο 1 του αύριο”. Το 45.4 % της ένδυσης και το 32% της υπόδησης στο άθλημα του ποδοσφαίρου το κατέχει η Adidas ενώ η Nike απαντά πως στο ποδόσφαιρο είναι παγκόσμιος ηγέτης. Το 45.4 % της ένδυσης και το 32% της υπόδησης στο άθλημα του ποδοσφαίρου το κατέχει η Adidas ενώ η Nike απαντά πως στο ποδόσφαιρο είναι παγκόσμιος ηγέτης.


Κατέβασμα ppt "Η Χορηγία ως Εναλλακτική Στρατηγική Εξεύρεσης Οικονομικών Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google