Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ξενοδοχείο Capsis, Μοναστηρίου 18 Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ξενοδοχείο Capsis, Μοναστηρίου 18 Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ξενοδοχείο Capsis, Μοναστηρίου 18 Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011 Κοινωνικοί Εταίροι Δια βίου Μάθηση & Πιστοποίηση Προσόντων Mιχάλης Κουρουτός Γραμματέας Εκπαίδευσης ΓΣΕΕ

2 2 Κύρια σημεία της υπάρχουσας κατάστασης Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα όπου δεν υπάρχει παράδοση σε θέματα δια βίου μάθησης και πιστοποίησης τα κύρια χαρακτηριστικά παραμένουν: Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα όπου δεν υπάρχει παράδοση σε θέματα δια βίου μάθησης και πιστοποίησης τα κύρια χαρακτηριστικά παραμένουν:  η χαμηλή συμμετοχή των ενηλίκων στη δια βίου μάθηση  η αδυναμία να συνδεθούν οι επιμέρους πολιτικές εκπαίδευσης κατάρτισης σε ένα κοινό πλαίσιο (αλληλοεπικαλύψεις, αποσπασματικότητα, θεσμική αναποτελεσματικότητα)  η ευδοκίμηση μιας εθνικής κοινωνικής και εκπαιδευτικής παθογένειας – κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες

3 3 Η διαχρονική ελληνική παθογένεια  εμπόριο τίτλων και πιστοποιητικών (ξένες γλώσσες, πληροφορική κλπ)  πλαστά απολυτήρια με προορισμό τον ΑΣΕΠ  «φάμπρικες» φροντιστηρίων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών που εμπορεύονται πιστοποιημένη γνώση- ήδη ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί μετατρέπονται σε οργανισμούς πιστοποίησης εκπαιδευτικών οργανισμών που εμπορεύονται πιστοποιημένη γνώση- ήδη ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί μετατρέπονται σε οργανισμούς πιστοποίησης  δεκάδες οργανισμοί που δρουν ανεξέλεγκτα στο χώρο της κατάρτισης-πιστοποίησης πουλώντας όνειρα και ελπίδες στο χώρο της κατάρτισης-πιστοποίησης πουλώντας όνειρα και ελπίδες  διαχρονική αδυναμία της ελληνικής πολιτείας να βάλει ένα οριστικό τέλος στην ιδιωτική αισχροκέρδεια

4 4

5 5  Bank Name: Citizens Bank  Bank Address: 1 Citizen Dr., Riverside, RI , USA  Account Name: MYER Education Consultant LLC  Account Number:  International Swift Number: CTZIUS33  Alberdeen University  Please verify that all information on this form is correct.  If necessary, make any alterations and/or additions directly and clearly on this form.  Please fax or scan and this complete and signed application to:  Fax: or  Fax: or   Have you applied before? [] Yes [] No   PERSONAL  DATA______________________________________________________________________________________   First Name: ConstantineLast Name: PapantonopoulosBusiness Name: Home Address: : 22 Samara St. City: Psyhico State: AthensZip: Country: Greece Address: Day Phone: Cell Phone: Eve Phone: Fax Number:  First Name: ConstantineLast Name: PapantonopoulosBusiness Name: Home Address: : 22 Samara St. City: Psyhico State: AthensZip: Country: Greece Address: Day Phone: Cell Phone: Eve Phone: Fax Number:  Citizenship: [] U.S. citizen [] Dual US citizen; specify other country of citizenship   [] Other _____________________________________________________   PAYMENT  AUTHORIZATION___________________________________________________________________   I, Constantine A. Papantonopoulos, hereby authorize Electronic Education to take the following payments(s) from my credit card:   $   To be paid by Bank Wire    DOCUMENT  INFORMATION_____________________________________________________________________________   Exact name as you would like it to appear on documents:   FirstName: ConstantineMiddle Name orInitial: A.LastName: Papantonopoulos  FirstName: ConstantineMiddle Name orInitial: A.LastName: Papantonopoulos  My signature below indicates that all information in my application is complete,  Factually correct and honestly presented and I am aware that this is a non accredited program. 

6 6

7 7 Οι συνέπειες  η ομηρία της ελληνικής κοινωνίας από την παραπαιδεία και την αισχροκέρδεια  η αφαίμαξη της μισθοσυντήρητης ελληνικής κοινωνίας (δίδακτρα, εξέταστρα, δαπάνες για αγορά υπηρεσιών κατάρτισης- πιστοποίησης  η αμφιβόλου αξιοπιστίας και εγκυρότητας πιστοποίηση προσόντων  η απαξίωση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα της πιστοποίησης

8 8 Ο νέος νόμος για τη ΔΒΜ αποτελεί πράγματι ένα βήμα μπροστά γιατί: αποτελεί πράγματι ένα βήμα μπροστά γιατί:   προωθείται η δημιουργία Εθνικού Πλαισίου προσόντων το οποίο θα συναρτάται με το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό, (θεσπίζεται και κατοχυρώνεται θεσμικά η πιστοποίηση προσόντων καθώς και η σύνδεσή της με τη δια βίου μάθηση)  .  συνδέονται και γεφυρώνονται θεσμοί, φορείς και διαδικασίες σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.  εγκαινιάζεται η πολιτική της αποκέντρωσης, αφού μέρος της δια βίου μάθησης περνάει στις περιφέρειες και τους δήμους  συνδέεται η χρηματοδότηση των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης με την εκπαιδευτική τους αξιολόγηση, την κοινωνική και εκπαιδευτική τους αποτελεσματικότητα.

9 9 •εγκαινιάζεται σπερματικά η διασύνδεση μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης •αναδεικνύεται και θεσμοθετείται η καθιέρωση Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) για την αντιμετώπιση των ανισοτήτων στην εκπαίδευση. •δημιουργήθηκε ένας διακριτός οργανισμός για την πιστοποίηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων (ΕΟΠΠ)

10 10 Ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων Η συμβολή των κοινωνικών εταίρων υπήρξε καθοριστική  στη διαμόρφωση του νέου νομοθετικού πλαισίου  στην προώθηση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων  στη εγγύηση μιας κοινωνικά συναινετικής διαδικασίας που να είναι κοινά αποδεκτή

11 11 Ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων επιβάλλεται να ενισχυθεί γιατί:  διασφαλίζει τη συμμετοχικότητα και τη διαφάνεια  διαμορφώνει όρους για συναίνεση και αποδοχή των διαδικασιών από τους εμπλεκόμενους φορείς  εγγυάται το δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της πιστοποίησης προσόντων  ενισχύει την αξιοπιστία, τη διαφάνεια και την εγκυρότητα εγκυρότητα

12 12 Δια βίου Μάθηση - πιστοποίηση - ανάπτυξη & απασχόληση Η ΔΒΜ αποτελεί μοχλό ανάπτυξης που χρειάζεται την πιστοποίηση για την αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αυτή παράγει. Η ΔΒΜ αποτελεί μοχλό ανάπτυξης που χρειάζεται την πιστοποίηση για την αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αυτή παράγει.

13 13 Με τον τρόπο αυτό:  θα τονωθεί η απασχόληση  θα διασφαλισθεί η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα της δια βίου μάθησης  θα βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών  θα ενισχυθεί η αξιοπιστία του συστήματος  θα ανακουφισθεί η κοινωνία από την αισχροκέρδεια και τη ψυχαναγκαστική αναζήτηση πιστοποίησης στην ιδιωτική και ανεξέλεγκτη αγορά

14 14 Για να συμβεί όμως αυτό απαιτούνται:  αυστηρός δημόσιος και κοινωνικός έλεγχος  ισότιμη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε όλες τους θεσμούς και τις διαδικασίες  ορθολογισμός, υψηλή τεχνογνωσία,  αξιόπιστες και συλλογικά ελεγχόμενες διαδικασίες  θεσμοί και πρακτικές απόλυτης διαφάνειας

15 15 Eυχαριστώ για την προσοχή σας Eυχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ξενοδοχείο Capsis, Μοναστηρίου 18 Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google