Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.

2 Εν όψει της συμφωνίας για τη συνένωση των τραπεζών ALPHA BANK & EUROBANK, η FOCUS BARI παραθέτει στις διαφάνειες που ακολουθούν ευρήματα από την έρευνα Lifestyles που διεξάγει και που αφορούν στο ποσοστό των Ελλήνων που συναλλάσσονται με τις τράπεζες γενικά και με τη κάθε μία τράπεζα ξεχωριστά. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, με τη συνένωση των δύο τραπεζών, γεννιέται στην Ελλάδα ένας ισχυρός ανταγωνιστής της καθιερωμένης για τους Έλληνες Εθνικής Τράπεζας! Εισαγωγή

3  Πηγή : FOCUS BARI A.E., Έρευνα «LIFESTYLES»  Θέμα : Τράπεζες και Τραπεζικά Προϊόντα  Καλυπτόμενος Πληθυσμός: Άντρες και γυναίκες, ετών, κάτοικοι του νομού Αττικής, του νομού Θεσσαλονίκης και της λοιπής Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης (σε κάθε νομό καλύπτεται η πρωτεύουσα, τα αστικά κέντρα κατοίκων και οι αστικές και αγροτικές περιοχές που βρίσκονται σε ακτίνα 25χλμ από την πρωτεύουσα/τα αστικά )  Εκτίμηση Καλυπτόμενου Πληθυσμού (βάσει Ε.Σ.Υ.Ε., απογραφή 2001) : άτομα  Δειγματοληψία: Στρωματοποιημένη με αναλογική εκπροσώπηση κάθε υποομάδας πληθυσμού  Μεθοδολογία: Προσωπικές συνεντεύξεις με τη μέθοδο C.A.P.I.*  Περίοδος Διεξαγωγής Έρευνας: Σεπτέμβριος ΄10 – Μάρτιος ΄11 *Computer Assisted Personal Interviews Ταυτότητα Έρευνας

4 Κοινό που συναλλάσσεται με Τράπεζες : 77,7% Βάση : 18-70, ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  4  Παρουσιάζεται η διείσδυση των τραπεζών που συγκεντρώνουν ποσοστό ≥ 1% στο εξεταζόμενο κοινό

5 Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  5  ΦΥΛΟ

6 Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  6  ΗΛΙΚΙΑ

7 Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  7  ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

8 Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  8  Κ/Ο ΤΑΞΗ

9  Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, σχεδόν το 78% των Ελλήνων συναλλάσσονται με κάποια τράπεζα.  Το 40% (σχεδόν) του κοινού, δηλώνει ότι συναλλάσσεται με την Εθνική Τράπεζα και ακολουθούν οι τράπεζες Eurobank και Alpha Bank με ισοδύναμα ποσοστά διείσδυσης στον πληθυσμό.  Η διείσδυση των τραπεζών Eurobank και Alpha Bank αθροιστικά, αντιστοιχεί (σχεδόν) στο 30% των Ελλήνων (σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα).  Ως προς το δημογραφικό προφίλ του, το κοινό που συναλλάσσεται με την Εθνική Τράπεζα είναι κυρίως 35+ ετών και ανήκει στην Μέση και Κατώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη ενώ το κοινό που συναλλάσσεται με τις τράπεζες Eurobank και Alpha Bank (αθροιστικά) είναι κατά κύριο λόγο από 25 έως 54 ετών και ανήκει στην ανώτερη και μέση κοινωνικοοικονομική τάξη. Ευρήματα Έρευνας


Κατέβασμα ppt "Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google