Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Seven Eleven Japan Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος A Success Story.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Seven Eleven Japan Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος A Success Story."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Seven Eleven Japan Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος A Success Story

2 Δομή  Εταιρεία / Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον   Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα   Εταιρεία και Information Technology (IT)‏

3 Τι είναι η Seven Eleven Japan; Τι είναι η Seven Eleven Japan;  Αλυσίδα Convenience Stores (CVS)‏  Οτιδήποτε  Οποτεδήποτε  Πολύ Διαδεδομένα σε Αμερική / Ιαπωνία  Ψιλικατζίδικο  Μικρογεύματα, Έτοιμα Φαγητά, Snacks...  Μπύρες, Ποτά, Αναψυκτικά...  ΑΤΜ, Κάρτες Προπληρωμένων Υπηρεσιών... ..και αντικείμενα βασισμένα στα χαρακτηριστικά της εκάστοτε περιοχής...

4 Η Πορεία της Εταιρείας...  1927: Southland Ice Co. ( Παγάκια.. )‏  1946: 7-Eleven Stores (..και παγάκια )‏  Ωράριο 7 π.μ. έως 11 μ.μ.  Tονίζει τo πρωτοποριακό ωράριο  1991: Εξαγορά από την Ito-Yokato και αρχίζει η κατακόρυφη άνοδος  2007:  Η μεγαλύτερη αλυσίδα CVS παγκοσμίως (32208 καταστήματα)‏  Η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων παγκοσμίως (McDonald’s ???)‏  Πρώτη θέση στην Ιαπωνική κλίμακα λιανέμπορων  Όγδοη θέση στην παγκόσμια κλίμακα λιανέμπορων  Χρόνο με τον χρόνο τα κέρδη της ΜΟΝΟ αυξάνονται (Πηγή: Japan News Review)‏ (Πηγή: Japan News Review)‏

5 Επιχειρηματικό Περιβάλλον Επιχειρηματικό Περιβάλλον  Χονδρικό Εμπόριο  Συντηρητικό  Ιεραρχική δομή  Μεγάλος αριθμός χονδρέμπορων  Περίπλοκα «δικτυωμένοι»  Διαπροσωπικές σχέσεις  Η εισαγωγή της IT στην αγορά δεν ανέστρεψε την κατάσταση  Το Νο. 1 Εμπόδιο στην εμπορική δραστηριότητα

6 Επιχειρηματικό Περιβάλλον Επιχειρηματικό Περιβάλλον  Λιανικό Εμπόριο  Κυριαρχία των μικρών επιχειρήσεων  Μικρά σε μέγεθος καταστήματα  Μικροί αποθηκευτικοί χώροι -> μικρό απόθεμα‏  Ανύπαρκτο επιχειρηματικό πλάνο  Ανύπαρκτη διοικητική τεχνογνωσία  Ανύπαρκτη η έννοια ΙΤ και IS

7 Επιχειρηματικό Περιβάλλον Επιχειρηματικό Περιβάλλον  Large-scale Retail Store (LRS) Law  Προστασία παραδοσιακής ιαπωνικής αγοράς  Μεγάλες επιχειρήσεις κλείνουν στις 7 μ.μ.  Μένουν κλειστές >30 μέρες τον χρόνο  Το 2001 αυτοκαταργήθηκε ύστερα από πιέσεις αλλά...  Πλήγωσε ανεπανόρθωτα τις μεγάλες επιχειρήσεις  Μείωσε τον ανταγωνισμό  Εμπόδισε τον εκσυγχρονισμό των μικρών επιχειρήσεων

8 Η ιδέα...  Η Ito-Yokato αποφάσισε να παρακάμψει τον επίμαχο νόμο  Πώς;  Αποφυγή μεγάλων καταστημάτων  Πολλά μικρά ανεξάρτητα καταστήματα (franchise)‏  Ίδια επωνυμία, άλλος ιδιοκτήτης  Μεγάλη αλλά ταυτόχρονα νόμιμη επιχείρηση  Τεχνική «Διαίρει και Βασίλευε» (δοκιμασμένη!)‏  Πλεονέκτημα  Μεγάλη σε μέγεθος επιχείρηση, προνόμια μικρής  Μειονέκτημα  Συντονισμός, οργάνωση

9 Και εγένετο... η 7-Eleven Και εγένετο... η 7-Eleven  Εισάγει τα CVS’s στην Ιαπωνία  Δοκιμασμένα στην αγορά της Αμερικής  Και εγένετο... η 7-Eleven  Η προσπάθεια χλευάστηκε έντονα  Κορεσμός αγοράς από μικρά καταστήματα  Απόλυτη ανάγκη αυστηρής οργάνωσης  Έλλειψη αποθηκευτικών χώρων  Διαφορετική νοοτροπία πελατών  Αστάθεια  Έμφαση στην ποιότητα  Πληρώνουν οτι είναι καλό

10 Η απάντηση...  Αναζήτηση Συνταγής Επιτυχίας  Πρωτοποριακή Στρατηγική  Στρατηγικό Πλεονέκτημα‏  Κατανόηση δύναμης IS  Αποτέλεσμα  Παράληλλη ανάπτυξη Στρατηγικής και IS  Αλληλοσυμπλήρωση  Αλληλουποστήριξη

11 Δομή   Εταιρεία / Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον   Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα   Εταιρεία και Information Technology (IT)‏

12 Στόχοι της 7-Eleven... Στόχοι της 7-Eleven...  Ικανοποίηση πελατών  Προσφορά διαφοροποιημένων προϊόντων  Παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών  Φιλικό και ζεστό περιβάλλον εξυπηρέτησης  Ταχύτατη Εξυπηρέτηση 24/7  Χαμηλή Τιμολογιακή πολιτική / Ανταγωνιστικότητα   Γεφύρωση κενού μεταξύ   αναγκών των καταναλωτών   προσφερόμενων προϊόντων

13 Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα  Μείωση της χαμένης ευκαιρίας  Δύσκολο λόγω περιορισμένων αποθηκευτικών χώρων (άρα και αποθέματος)  Αυτοματοποιημένη διαχείριση αποθεμάτων μέσω IS  Μη απογοήτευση πελάτη  Αποφυγή οικονομικών απωλειών  Αποδοτικός έλεγχος προϊόντων  Ηλεκτρονικό FeedBack / Διαχείρηση Feedback μέσω IS  Διασφάλιση ποιότητας

14 Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα  Καλά οργανωμένη εφοδιαστική αλυσίδα  Παρακολούθηση πωλήσεων μέσω IS  Προτεραιότητα σε Hot-Selling προϊόντα  Απόσυρση προϊόντων που “δεν πουλάνε”  Ευχαρίστηση του πελάτη  Παρακολούθηση τάσεων αγοράς μέσω IS  Προβλέψεις τάσεων αγοράς βασισμένες στο IS  Αυθεντικά διαφοροποιημένα προϊόντα

15 Merchandising και Πληροφοριακό Σύστημα Merchandising και Πληροφοριακό Σύστημα  Συνεχής ανανέωση γκάμας προϊόντων / υπηρεσιών  Εύστοχη επιλογή κατασκευής προϊόντων  Πρόβλεψη αναγκών πελατών  Ευέλικτα καταστήματα  Μικρό απόθεμα  Ακολουθούν τις σύγχρονες τάσεις  Αποκλειστική κατευθυντήρια δύναμη  Στρατηγικό Πληροφοριακό Σύστημα  Ποσότητα πληροφορίας / Πολυπλοκότητα Συλλογισμών  Απαγορευτικά για τον άνθρωπο

16 Αυθεντικά Προιόντα και Πληροφοριακό Σύστημα  Δημιουργία νέων αυθεντικών προϊόντων  Πρόβλεψη μελλοντικής ζήτησης  Σχεδιασμός και δοκιμή προϊόντος  Επαναπροσδιορισμός πρόβλεψης (Τροποποίηση)  Συνεχής ποιοτικοί έλεγχοι  Διαδικασία καθοδηγούμενη απο το IS  Αποτελέσματα:  Ευχαριστημένοι καταναλωτές (Ποιότητα, Τιμή)‏  Αύξηση πωλήσεων και κερδών

17 Σύστημα Διανομής και Πληροφοριακό Σύστημα Σύστημα Διανομής και Πληροφοριακό Σύστημα  Συγκέντρωση προϊόντων ανά θερμοκρασία συντήρησης  Αποδοτικότερη διανομή  Μείωση δρομολογίων (ρύπων, κόστους, κίνησης)‏  Χρήση εναλλακτικών μέσων σε περιπτώσεις ανάγκης  Λέξη Κλειδί : Πληροφοριακό Σύστημα 223 CDC

18 Πολιτική Επέκτασης Καταστημάτων Πολιτική Επέκτασης Καταστημάτων  Χιλιάδες καταστήματα  Διαθέσιμος χώρος για περαιτέρω επέκταση!!!  Αυτοματοποιημένος έλεγχος 135 παραγόντων • Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τοποθεσιών • Γειτονικά Καταστήματα • Αριθμός Νοικοκυριών, Αναλογία Φύλων / Ηλικιών • κτλ..

19 Πολιτική Επέκτασης / Franchise Πολιτική Επέκτασης / Franchise

20 Δομή   Εταιρεία / Ιαπωνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον   Στρατηγική και Πληροφοριακό Σύστημα  Εταιρεία και Information Technology (IT)‏

21 Νοοτροπία χρήσης IT Νοοτροπία χρήσης IT  Η τεχνολογία δεν αρκεί  Eργαλείο εταιρικής στρατηγικής  Οπτική Στελεχών: χρήση τεχνολογίας μόνο αν κατανοούμε την πρόσθετη αξία της πληροφορίας που παρέχει

22 IT στην πράξη...  Ακριβή δεδομένα για 9.5 εκ. πελάτες και 35 εκ. συναλλαγές ημερησίως  Η ακρίβεια δεν εγγυάται ισχυρές / ανθεκτικές πωλήσεις.  Χρήση δεδομένων για παραγωγή Μοντέλου Πρόβλεψης  Διαφοροποιημένα αυθεντικά προιόντα  Ακριβής πρόβλεψη απαιτούμενου αποθέματος

23 Εταιρεία και IS  Ξεχωριστό Τμήμα IS  Σκοπός  Ανάλυση απαιτήσεων  Σχεδιασμός στρατηγικών πλάνων  Τροποποίηση πλάνου ακολουθώντας τις εξελίξεις της αγοράς  Συνδετικός κρίκος μεταξύ Διοίκησης και καταστημάτων  Η υλοποίηση του IS γίνεται outsourced  Διάθεση τεράστιου μέρους οικονομικών πόρων  Έτσι το Τμήμα IS βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά

24 Στρατηγική Outsourcing  Συχνότατη χρήση (αντίθετα με τους ανταγωνιστές)‏  Όχι μόνο απο το Τμήμα IS, αλλά σχεδόν παντού  Αποκλειστική συνεργασία 7-Eleven και Ανάδοχών Εταιρειών  Στενές επιχειρηματικές σχέσεις  Κοινοί στόχοι  Γόνιμο Περιβάλλον Συνεργασίας  Συνδετικός Κρίκος:... IS!!  Εποπτευόμενη αποκέντρωση  On-line επικοινωνία

25 Χαρακτηριστικά IS Χαρακτηριστικά IS  Χαρακτηριστικά..  Υψηλή αποδοτικότητα (Efficiency)‏  Συντηρησιμότητα (Maintainability)‏  Αξιοπιστία (Reliability)‏  Συμμετοχή προσωπικού σε ζωτικής σημασίας διαδικασίες (διαχείρηση αποθεμάτων, δημιουργία αυθεντικών προϊόντων)  Πλατφόρμα διαμοιρασμού των στοιχέιων μεταξύ..  των τμημάτων της εταιρείας  των προμηθευτών  των ανάδοχων εταιρειών  των υπαλλήλων των καταστημάτων  Εξελιγμένο σύστημα ανάλυσης  αποκλείει αβάσιμη εξαγωγή αποφάσεων

26 Ακρογωνιαίος λίθος του IS  Σύστημα PoS  Συλλογή δεδομένων κατ' ευθείαν απο τα καταστήματα  Σημείο είσοδου δεδομένων στο IS  Απουσία ή κατάρρευσή του συνεπάγεται αδυναμία χρήσης του IS  Οι υπάλληλοι συμμετέχουν ενεργά μέσω του PoS στην  Αποδοτική λειτουργία της επιχείρησης  Αλλά, κυρίως στην Δημιουργία.. ..και διαμοιρασμό των μοντέλων πρόβλεψης

27 Τεχνολογία Αιχμής στο IS  Εμμονή με την τεχνολογία αιχμής PoS‏ 1982  ISDN  30x ταχύτερη σύνδεση  Αύξηση απόδοσης στο PoS (δεν υπάρχει πλέον bottleneck)‏ ‏ 1991  Πρόβλεψη καιρού!!‏  700 μετεωρολογικοί σταθμοί  Παραγγελίες σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες ‏ 1996

28 Διεύρυνση Υπηρεσιών Διεύρυνση Υπηρεσιών  Το δοκιμασμένο στρατηγικό μοντέλο και το IS, έδωσαν νέες δυνατότητες  Οικονομικές υπηρεσίες  Εξόφληση λογαριασμών  Δημιουργία τράπεζας (IY Bank)‏  Internet shopping site  Public & Regional Services  Αποστολή προϊόντων στους πελάτες  In-store Intelligent machines  Αεροπορικά εισιτήρια  Εισιτήρια εκδηλώσεων

29 Ερωτήσεις...  Πιστεύετε οτι είναι εύκολο για μια ανταγωνίστρια εταιρεία της 7-Eleven, να ξεκινήσει τη δημιουργία μιας τόσο μεγάλης υποδομής ώστε να την ανταγωνιστεί άμεσα;  Πώς θα σχολιάζατε την χρήση της τεχνικής του Outsourcing στον τομέα των IS;  Γιατί στην Ελλάδα παρόμοιες προσπάθειες δημιουργίας CVS αλυσίδων δεν γνώρισε αντίστοιχη επιτυχία; (π.χ Kiosky’s, OK!Any Time Market)‏


Κατέβασμα ppt "Seven Eleven Japan Αρκουλής Σταμάτιος Ταντελές Φλουρής Μπόχτης Δημήτριος A Success Story."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google