Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης Λιάπης Θανάσης Παπαστεφάνου Φλώρα Χατζηκωτούλας Σπύρος Χρυσοβέργης Μάριος

2 Εισαγωγή  Κολέγιο του New Jersey τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων  Web 2.0 τεχνολογία για την δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας (Wordpress+Google Analytics )  Χρήση από φοιτητές, καθηγητές, προσωπικό του κολεγίου  Άρθρα, οπτικοακουστικό υλικό  Σχόλια για κοινωνικά ηθικά νομικά θέματα που προκύπτουν από την τεχνολογία  feedback από βαθμολόγηση του υλικό (thumbs up / down)  Η ιστοσελίδα είχε σαν στόχο  να υποστηρίξει τους μαθητές να αποκτήσουν την δική τους εμπειρία  δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις συμπεριφορές και τις γνώσεις των συμμαθητών τους και των καθηγητών

3  Όραμα προγράμματος  να διδάξει τους φοιτητές την δεοντολογία, την ασφάλεια, και την ευθύνη σχετικά με τον ψηφιακό κόσμο  να διδάξει τις απειλές -> ασφάλεια στον προσωπικό υπολογιστή -> ασφάλεια των κοινωνιών  χωρίς γνώση και χρήση τεχνολογικών εφαρμογών -> μείωση επιτυχημένων επιθέσεων στην πανεπιστημιούπολη Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

4  Ανάγκη προγράμματος  εκπαίδευση υπεύθυνων πολιτών που μπορούν να εργαστούν και να “παίξουν” σωστά στους κυβερνοχώρους  ηθικές συμπεριφορές που αναμένεται να έχουν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην εκπαιδευτική τους σταδιοδρομία  διευκόλυνση μάθησης και συζήτησης για μια συνεχώς αναπτυσσόμενη ψηφιακή κουλτούρα Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

5  Προηγούμενη προσπάθεια Διδασκαλίας  ήδη γνωρίζουν τους κινδύνους που προκύπτουν από το διαδίκτυο  άρνηση παλιού τρόπου εκπαίδευσης το νιώθουν σαν «κήρυγμα»  άγνοια των νομικών ηθικών κοινωνικών προβλημάτων μιας και το ίντερνετ συνέχεια εξελίσσεται και προκύπτουν νέα προβλήματα  Νέος τρόπος διδασκαλίας -> διαδραστική πλατφόρμα iSmack.org  απέχει κατά πολύ της παραδοσιακής τάξη  αφήνει τους μαθητές να εμπλέκονται και να ασχολούνται άμεσα με το μάθημα  οι καθηγητές διδάσκονται από τους μαθητές από την υπάρχουσα εμπειρία πάνω σε κάποιες από τις κοινωνικές εφαρμογές  ευκολία στην χρήση και δυνατότητα βαθμολόγησης- αξιολόγησης του περιεχομένου (rating) & των χρηστών  ενεργώς συμμετοχή των μαθητών για την μελλοντική πορεία του περιεχομένου της ιστοσελίδας->δημοψηφίσματα Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

6  Site Web 2.0 τεχνολογίας  Καλύτερη παρουσίαση με την βοήθεια πολυμέσων  ανάλυση προβλημάτων που έχουν προκύψει απο την τεχνολογία -> συζήτηση/ σχολιασμό πάνω σε αυτά τα θέματα  Ομάδα κατασκευής & διαχείρισης site  Καθηγητές, προσωπικό σχολής, IT τμήμα κολεγίου, μαθητές  διακριτός ρόλος αλλά συμμετοχή και προτάσεις απολους  διαφορετικά προνόμια  ασφάλεια χρήσης με προσωπικό username/password Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

7  Το πείραμα  χρήση σε 2 μαθήματα της σχολής διοίκησης επιχειρήσεων  χρήση σε σεμινάριο της σχολής  δείγμα 254 φοιτητών ικανό για να προσφέρει συγκρίσεις του συμβατικού με τον νέο τρόπο διδασκαλίας  Αξιόλογιση φοιτητών με tests η ύλη των οποίων προερχόταν από τα άρθρα και το υλικό του site  Feedback για την χρησιμότητα του site και του νέου τρόπου διδασκαλίας  Αποτελέσματα  αύξηση γενικών γνώσεων πριν και μετά την χρήση της διαδραστικής πλατφόρμας Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

8  Ευέλικτη δομή μαθήματος -> επιλογή καθηγητή (όλα τα θέματα σε 6 εβδομάδες ή ένα κάθε βδομάδα)  6 βασικές κατηγορίες 1. Διαμόρφωση νέας κουλτούρας: χρήση ψηφιακών εργαλείων / σύγκριση με παλιότερα -> προτιμήσεις 2. Ζώντας σε έναν ψηφιακό κόσμο: συνέπειες κακή χρήσης τεχνολογίας, απειλές 3. Αφήνοντας το ψηφιακό σου σημάδι: πως αφήνουν τα ίχνη τους ανάλογα με το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν 4. Ιδιοκτησία στον ψηφιακό κόσμο: νόμοι copyright φωτογραφιών, μουσικής, ταινιών 5. Μείνε ασφαλής: τρόποι αντιμετώπισης κακόβουλων απειλών 6. Iδιωτικότητα στο Internet : τρόποι διασφάλισης προσωπικών δεδομένων από απειλές Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

9  Μορφή site -> τύπου blog (WordPress)  Γιατί;  Εύκολο στην διαχείριση  Εναλλακτικές όπως wiki ή σελίδα DreamWiver με PHP δεν κάλυπταν τις ανάγκες  Συχνά ανανεώσιμης σελίδας και δυνατότητα σχολισμού απ’ολους τους χρήστες  Χρήση πρόσθετων λειτουργιών (plugins) Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

10 Κατασκευαστική & διαχειριστική βοήθεια  Συμβολή των διαχειριστών (τμήμα τεχνικής υποστήριξης, καθηγητές, φοιτητές)  συνεργασία όλων αλλά ξεχωριστές αρμοδιότητες σε κάθε έναν -> υπεύθυνος για τον τομέα που είχε αναλάβει ώστε πάντα να υπάρχει ανανεωμένο υλικό στο site  ανατροφοδότηση με νέες ιδέες όχι μόνο απο τους άμεσα εμπλεκόμενους αλλά και από συνομηλίκους αυτών  βοήθεια από φοιτητές άλλων τμημάτων που είχαν ήδη εμπειρία στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και στα πολυμέσα που χρησιμοποιήθηκαν στην πλατφόρμα  εκπαίδευση φοιτητών στις νέες τεχνολογίες  καθοδήγηση τρόπου γραφής άρθρων

11  Τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας  Εκμίσθωση εξωτερικού web-hosting server -> μοναδικό όνομα στο site  Χρήση πολλών ελεύθερων ή μικρού κόστους εργαλείων  Χρήση του WordPress και παρακολούθηση της μεγάλης του κοινότητας Κατασκευαστική & διαχειριστική βοήθεια

12  Ιστορική εξέλιξη πλατφόρμας  Αρχικά το Blogger (2008)  κάλυπτε ανάγκες • δυναμικού περιεχομένου • πολλών αρθρογράφων • επικοινωνία πολλών χρηστών • χρήση πρόσθετων εργαλείων  δεν κάλυπτε • σύστημα βαθμολόγησης • περαιτέρω επέκταση του site  Στην συνέχεια το WordPress (2009) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

13  WordPress  Γιατί;  Επεκτασιμότητα περιεχομένου  Μελλοντική βελτίωση και εξέλιξη site  Δυνατότητα χρήσης από πολλούς χρήστες  Εναλλαγή φόντων για πιο ενδιαφέρουσα παρουσία/ εικόνα του site  Δυνατότητα σχολιασμών απο τους χρήστες  Πρόσθετα προγράμματα που καλύπτουν τυχόν ελλείψεις (plugins) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

14

15  Οργάνωση ιστοχώρου 1: μήνυμα καλωσορίσματος φοιτητών & πληροφορίες χρήσης του site 1: μήνυμα καλωσορίσματος φοιτητών & πληροφορίες χρήσης του site 2: widget με τις ενότητες που διδάχτηκαν 2: widget με τις ενότητες που διδάχτηκαν 3: widget με δημοψήφισμα 3: widget με δημοψήφισμα 4 : Widget Smackdown! Για την κακή και καλή χρήση της τεχνολογίας 4 : Widget Smackdown! Για την κακή και καλή χρήση της τεχνολογίας 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 6 :widget Highest Rated Article τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα 6 :widget Highest Rated Article τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα 7 : widget με εξωτερικούς συνδέσμους του Web για περισσότερες πληροφορίες 7 : widget με εξωτερικούς συνδέσμους του Web για περισσότερες πληροφορίες Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

16  Επιλογή κατηγορίας ή άρθρου 1: πληροφορίες άρθρου, συγγραφέας, ημερομηνία δημοσίευσες 2: χωρισμός άρθρου σε σελίδες για πιο εύκολη ανάγνωση 3: βαθμολόγηση άρθρου με 1-5 αστεράκια 4 : σχόλια για το άρθρο με χρονολογική σειρά 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 6 : συμφωνία ή όχι με τα σχόλια Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

17  Διαχείρηση χρηστών  Το WordPress παρέχει 5 επίπεδα διαφορετικής χρήσης και προνομίων στην εφαρμογή έτσι:  Συνεργαζόμενους φοιτητές  (+) πρόσβαση στην παραγωγή/ αναθεώρηση περιεχομένου  (-) σχεδιασμό και αρχιτεκτονική σελίδας  Καθηγητές και τεχνική υποστήριξη σχολής -> πλήρη έλεγχο  Εξωτερικοί επισκέπτες -> κανένα δικαίωμα ανάρτησης άρθρου  προστασία με προσωπικό username/ password Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

18  Στατιστικά χρήσης της ιστοσελίδας με το Google Analytics  γεωγραφική τοποθεσία,  μέσος χρόνος παραμονής  τύπος browser  Χρήση στατιστικών για κατανόηση της επίδρασης του νέου τρόπoυ μάθησης  Πρόσθετα προγράμματα (plugins)  WordPress - διαθέτει πάνω απο 4000 (πίνακας αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην πλατφόρμα) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν PluginΛειτουργικότητα WP-Post RatingsΒαθμολογία άρθρου 1- 5 αστεράκια Comment KarmaThumbs up / down βαθμολογία σχολίων Wordpress Thread Comment Για επιπλέον σχολιασμό στην περιοχή των σχολίων WP-PollsΔημοψηφίσματα επισκεπτών Multi-page toolkitΥποστήριξη δελιδοποίησης άρθρου WP WallΒαθμολόγιση Smackup! / Smackdown!

19  Γενικά  Ανάγκη για περισσότερη έρευνα πως η on-line διδασκαλία επηρρεάζει / υποστηρίζει την μάθηση  Όχι σαφή εικόνα για το αν θα συνεχίσουν να το παρακολουθούν και αν θα το πρότειναν σε άλλους -> καλύτερος τροπος απο την παραδοσιακή διδασκαλία;  Για τους μαθητές  Από τα test πριν και μετα το μάθημα -> βοηθητικό εργαλείο στην μάθηση  Ικανοποίηση των απαιτήσεων για το μάθημα  Μεγαλύτερη άνεση(σε σχεση με την παραδοσιακή διδασκαλία) για ενεργό συμμετοχή  Ουσιαστικότερη κατανόηση των κινδύνων του Internet  Για τους καθηγητές  (μέσω της βαθμολόγησης) ποιότητα της δουλειάς τους Συμπεράσματα

20 Ευχαριστούμε


Κατέβασμα ppt "ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google