Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAcacia Vlahos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης Λιάπης Θανάσης Παπαστεφάνου Φλώρα Χατζηκωτούλας Σπύρος Χρυσοβέργης Μάριος
2
Εισαγωγή Κολέγιο του New Jersey τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Web 2.0 τεχνολογία για την δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας (Wordpress+Google Analytics ) Χρήση από φοιτητές, καθηγητές, προσωπικό του κολεγίου Άρθρα, οπτικοακουστικό υλικό Σχόλια για κοινωνικά ηθικά νομικά θέματα που προκύπτουν από την τεχνολογία feedback από βαθμολόγηση του υλικό (thumbs up / down) Η ιστοσελίδα είχε σαν στόχο να υποστηρίξει τους μαθητές να αποκτήσουν την δική τους εμπειρία δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις συμπεριφορές και τις γνώσεις των συμμαθητών τους και των καθηγητών
3
Όραμα προγράμματος να διδάξει τους φοιτητές την δεοντολογία, την ασφάλεια, και την ευθύνη σχετικά με τον ψηφιακό κόσμο να διδάξει τις απειλές -> ασφάλεια στον προσωπικό υπολογιστή -> ασφάλεια των κοινωνιών χωρίς γνώση και χρήση τεχνολογικών εφαρμογών -> μείωση επιτυχημένων επιθέσεων στην πανεπιστημιούπολη Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
4
Ανάγκη προγράμματος εκπαίδευση υπεύθυνων πολιτών που μπορούν να εργαστούν και να “παίξουν” σωστά στους κυβερνοχώρους ηθικές συμπεριφορές που αναμένεται να έχουν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην εκπαιδευτική τους σταδιοδρομία διευκόλυνση μάθησης και συζήτησης για μια συνεχώς αναπτυσσόμενη ψηφιακή κουλτούρα Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
5
Προηγούμενη προσπάθεια Διδασκαλίας ήδη γνωρίζουν τους κινδύνους που προκύπτουν από το διαδίκτυο άρνηση παλιού τρόπου εκπαίδευσης το νιώθουν σαν «κήρυγμα» άγνοια των νομικών ηθικών κοινωνικών προβλημάτων μιας και το ίντερνετ συνέχεια εξελίσσεται και προκύπτουν νέα προβλήματα Νέος τρόπος διδασκαλίας -> διαδραστική πλατφόρμα iSmack.org απέχει κατά πολύ της παραδοσιακής τάξη αφήνει τους μαθητές να εμπλέκονται και να ασχολούνται άμεσα με το μάθημα οι καθηγητές διδάσκονται από τους μαθητές από την υπάρχουσα εμπειρία πάνω σε κάποιες από τις κοινωνικές εφαρμογές ευκολία στην χρήση και δυνατότητα βαθμολόγησης- αξιολόγησης του περιεχομένου (rating) & των χρηστών ενεργώς συμμετοχή των μαθητών για την μελλοντική πορεία του περιεχομένου της ιστοσελίδας->δημοψηφίσματα Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
6
Site Web 2.0 τεχνολογίας Καλύτερη παρουσίαση με την βοήθεια πολυμέσων ανάλυση προβλημάτων που έχουν προκύψει απο την τεχνολογία -> συζήτηση/ σχολιασμό πάνω σε αυτά τα θέματα Ομάδα κατασκευής & διαχείρισης site Καθηγητές, προσωπικό σχολής, IT τμήμα κολεγίου, μαθητές διακριτός ρόλος αλλά συμμετοχή και προτάσεις απολους διαφορετικά προνόμια ασφάλεια χρήσης με προσωπικό username/password Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
7
Το πείραμα χρήση σε 2 μαθήματα της σχολής διοίκησης επιχειρήσεων χρήση σε σεμινάριο της σχολής δείγμα 254 φοιτητών ικανό για να προσφέρει συγκρίσεις του συμβατικού με τον νέο τρόπο διδασκαλίας Αξιόλογιση φοιτητών με tests η ύλη των οποίων προερχόταν από τα άρθρα και το υλικό του site Feedback για την χρησιμότητα του site και του νέου τρόπου διδασκαλίας Αποτελέσματα αύξηση γενικών γνώσεων πριν και μετά την χρήση της διαδραστικής πλατφόρμας Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
8
Ευέλικτη δομή μαθήματος -> επιλογή καθηγητή (όλα τα θέματα σε 6 εβδομάδες ή ένα κάθε βδομάδα) 6 βασικές κατηγορίες 1. Διαμόρφωση νέας κουλτούρας: χρήση ψηφιακών εργαλείων / σύγκριση με παλιότερα -> προτιμήσεις 2. Ζώντας σε έναν ψηφιακό κόσμο: συνέπειες κακή χρήσης τεχνολογίας, απειλές 3. Αφήνοντας το ψηφιακό σου σημάδι: πως αφήνουν τα ίχνη τους ανάλογα με το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν 4. Ιδιοκτησία στον ψηφιακό κόσμο: νόμοι copyright φωτογραφιών, μουσικής, ταινιών 5. Μείνε ασφαλής: τρόποι αντιμετώπισης κακόβουλων απειλών 6. Iδιωτικότητα στο Internet : τρόποι διασφάλισης προσωπικών δεδομένων από απειλές Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
9
Μορφή site -> τύπου blog (WordPress) Γιατί; Εύκολο στην διαχείριση Εναλλακτικές όπως wiki ή σελίδα DreamWiver με PHP δεν κάλυπταν τις ανάγκες Συχνά ανανεώσιμης σελίδας και δυνατότητα σχολισμού απ’ολους τους χρήστες Χρήση πρόσθετων λειτουργιών (plugins) Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης
10
Κατασκευαστική & διαχειριστική βοήθεια Συμβολή των διαχειριστών (τμήμα τεχνικής υποστήριξης, καθηγητές, φοιτητές) συνεργασία όλων αλλά ξεχωριστές αρμοδιότητες σε κάθε έναν -> υπεύθυνος για τον τομέα που είχε αναλάβει ώστε πάντα να υπάρχει ανανεωμένο υλικό στο site ανατροφοδότηση με νέες ιδέες όχι μόνο απο τους άμεσα εμπλεκόμενους αλλά και από συνομηλίκους αυτών βοήθεια από φοιτητές άλλων τμημάτων που είχαν ήδη εμπειρία στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και στα πολυμέσα που χρησιμοποιήθηκαν στην πλατφόρμα εκπαίδευση φοιτητών στις νέες τεχνολογίες καθοδήγηση τρόπου γραφής άρθρων
11
Τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας Εκμίσθωση εξωτερικού web-hosting server -> μοναδικό όνομα στο site Χρήση πολλών ελεύθερων ή μικρού κόστους εργαλείων Χρήση του WordPress και παρακολούθηση της μεγάλης του κοινότητας Κατασκευαστική & διαχειριστική βοήθεια
12
Ιστορική εξέλιξη πλατφόρμας Αρχικά το Blogger (2008) κάλυπτε ανάγκες • δυναμικού περιεχομένου • πολλών αρθρογράφων • επικοινωνία πολλών χρηστών • χρήση πρόσθετων εργαλείων δεν κάλυπτε • σύστημα βαθμολόγησης • περαιτέρω επέκταση του site Στην συνέχεια το WordPress (2009) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν
13
WordPress Γιατί; Επεκτασιμότητα περιεχομένου Μελλοντική βελτίωση και εξέλιξη site Δυνατότητα χρήσης από πολλούς χρήστες Εναλλαγή φόντων για πιο ενδιαφέρουσα παρουσία/ εικόνα του site Δυνατότητα σχολιασμών απο τους χρήστες Πρόσθετα προγράμματα που καλύπτουν τυχόν ελλείψεις (plugins) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν
15
Οργάνωση ιστοχώρου 1: μήνυμα καλωσορίσματος φοιτητών & πληροφορίες χρήσης του site 1: μήνυμα καλωσορίσματος φοιτητών & πληροφορίες χρήσης του site 2: widget με τις ενότητες που διδάχτηκαν 2: widget με τις ενότητες που διδάχτηκαν 3: widget με δημοψήφισμα 3: widget με δημοψήφισμα 4 : Widget Smackdown! Για την κακή και καλή χρήση της τεχνολογίας 4 : Widget Smackdown! Για την κακή και καλή χρήση της τεχνολογίας 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 6 :widget Highest Rated Article τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα 6 :widget Highest Rated Article τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα 7 : widget με εξωτερικούς συνδέσμους του Web για περισσότερες πληροφορίες 7 : widget με εξωτερικούς συνδέσμους του Web για περισσότερες πληροφορίες Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν
16
Επιλογή κατηγορίας ή άρθρου 1: πληροφορίες άρθρου, συγγραφέας, ημερομηνία δημοσίευσες 2: χωρισμός άρθρου σε σελίδες για πιο εύκολη ανάγνωση 3: βαθμολόγηση άρθρου με 1-5 αστεράκια 4 : σχόλια για το άρθρο με χρονολογική σειρά 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 6 : συμφωνία ή όχι με τα σχόλια Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν
17
Διαχείρηση χρηστών Το WordPress παρέχει 5 επίπεδα διαφορετικής χρήσης και προνομίων στην εφαρμογή έτσι: Συνεργαζόμενους φοιτητές (+) πρόσβαση στην παραγωγή/ αναθεώρηση περιεχομένου (-) σχεδιασμό και αρχιτεκτονική σελίδας Καθηγητές και τεχνική υποστήριξη σχολής -> πλήρη έλεγχο Εξωτερικοί επισκέπτες -> κανένα δικαίωμα ανάρτησης άρθρου προστασία με προσωπικό username/ password Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν
18
Στατιστικά χρήσης της ιστοσελίδας με το Google Analytics γεωγραφική τοποθεσία, μέσος χρόνος παραμονής τύπος browser Χρήση στατιστικών για κατανόηση της επίδρασης του νέου τρόπoυ μάθησης Πρόσθετα προγράμματα (plugins) WordPress - διαθέτει πάνω απο 4000 (πίνακας αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην πλατφόρμα) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν PluginΛειτουργικότητα WP-Post RatingsΒαθμολογία άρθρου 1- 5 αστεράκια Comment KarmaThumbs up / down βαθμολογία σχολίων Wordpress Thread Comment Για επιπλέον σχολιασμό στην περιοχή των σχολίων WP-PollsΔημοψηφίσματα επισκεπτών Multi-page toolkitΥποστήριξη δελιδοποίησης άρθρου WP WallΒαθμολόγιση Smackup! / Smackdown!
19
Γενικά Ανάγκη για περισσότερη έρευνα πως η on-line διδασκαλία επηρρεάζει / υποστηρίζει την μάθηση Όχι σαφή εικόνα για το αν θα συνεχίσουν να το παρακολουθούν και αν θα το πρότειναν σε άλλους -> καλύτερος τροπος απο την παραδοσιακή διδασκαλία; Για τους μαθητές Από τα test πριν και μετα το μάθημα -> βοηθητικό εργαλείο στην μάθηση Ικανοποίηση των απαιτήσεων για το μάθημα Μεγαλύτερη άνεση(σε σχεση με την παραδοσιακή διδασκαλία) για ενεργό συμμετοχή Ουσιαστικότερη κατανόηση των κινδύνων του Internet Για τους καθηγητές (μέσω της βαθμολόγησης) ποιότητα της δουλειάς τους Συμπεράσματα
20
Ευχαριστούμε
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.