Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“

2 ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ (1)  Το περίπτερο παραμένει ισχυρό στη προσέλκυση πελατών που βρίσκονται στο δρόμο, ωστόσο σημειώνει χαμηλότερο τζίρο συγκριτικά με άλλα κανάλια (καθώς πωλούνται λιγότερα προϊόντα ανά επίσκεψη) και χαμηλότερη κερδοφορία.  Η διαφοροποίηση των περιπτέρων ανά τοποθεσία (πχ. κεντρικός δρόμος / γειτονιά, κλπ) φαίνεται να έχει σημαντική στατιστική σημασία.  Τα τσιγάρα (40%), το εμφιαλωμένο νερό – ποτά (22%) και ο τύπος (15%) αποτελούν κατηγορίες προορισμού για το περίπτερο.  Οι διαχειριστές περιπτέρων είναι:  Κατά πλειοψηφία έλληνες ( ωστόσο, οι αλλοδαποί αυξάνονται),  Και των δύο φύλων (με αυξανόμενο το ποσοστό των γυναικών) και κυρίως μέσης ηλικίας  Ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο περίπτερο δουλεύοντας, υποστηριζόμενοι κυρίως από συγγενείς τους

3 ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ (2)  Οι διαχειριστές περιπτέρων:  Συνεργάζονται με περισσότερους από 1 χονδρέμπορο αποσκοπώντας σε μεγαλύτερη κερδοφορία (ενώ αγοράζουν και από C&C)  Αγοράζουν συνήθως τα πιο κινήσιμα προϊόντα καθώς και αυτά με την μεγαλύτερη ζήτηση (Για την κατηγορία του νερού, βασικό κριτήριο είναι η κερδοφορία)  Θεωρούν ότι το σημείο που είναι τοποθετημένα τα προϊόντα αλλά και η γενική παρουσίασή τους είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που θα κάνουν τον πελάτη να αγοράσει  Από το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που απευθύνονται στους ίδιους προτιμούν την έκπτωση καθώς και το επιπλέον προϊόν από τους προμηθευτές τους  Κρίνουν ότι τα ποτά, τα ζαχαρώδη και τα παγωτά ως τις πιο κερδοφόρες κατηγορίες  Δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το μέλλον.  Όταν αξιολογούν τους προμηθευτές τους:  Θεωρούν ότι η δύναμη των προϊόντων των προμηθευτών και η κερδοφορία είναι τα δύο σημαντικότερα θέματα στη συνεργασία μαζί τους.  Συγκεκριμένα, είναι ανικανοποίητοι αναφορικά με την κερδοφορία και τα πιστωτικά θέματα, αλλά αρκετά ευχαριστημένοι με άλλα θέματα συνεργασίας με τους προμηθευτές τους.

4 ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ (3)  Οι πελάτες των περιπτέρων:  Είναι κατά 55% άνδρες (που αυξάνονται την Κυριακή, και μειώνονται μεταξύ των ηλικιών )  Κυρίως μέσης ηλικίας (νεώτεροι από τους πελάτες των ψιλικών), έφηβοι (22%) που αυξάνονται τις βραδινές ώρες και από την ηλικία των 50+ (23%) αυξάνονται τις πρωινές ώρες  Αφιερώνουν κατά μέσο όρο 20 δευτερόλεπτα όταν ψωνίζουν από το περίπτερο  Επισκέπτονται το περίπτερο περίπου με την ίδια συχνότητα όπως παλαιότερα, ωστόσο  Αγοράζουν μόνο 1,2 κατηγορίες (40% από αυτές είναι τσιγάρα) – σε σύγκριση με 1,5 κατηγορίες το 2005  Ξοδεύουν περίπου €3,3 ανά επίσκεψη (που αυξάνεται τα Σαββατοκύριακα, στην Αθήνα, από γυναίκες κυρίως μέσης ηλικίας  Το 1/3 των πελατών επισκέπτονται ένα συγκεκριμένο περίπτερο (όχι τόσο οι μικρές ηλικίες) κυρίως επειδή βρίσκεται στο δρόμο τους – ωστόσο δεν έχουν καμία οικειότητα με τον διαχειριστή του περιπτέρου  Επηρεάζονται από προωθητικές ενέργειες που διενεργούνται μέσα στο περίπτερο– αξιολογούν την χαμηλότερη τιμή, το επιπλέον προϊόν και το σημείο που είναι τοποθετημένο το προϊόν ως τους σημαντικότερους παράγοντες  Αγοράζουν αναψυκτικά κυρίως για να τα καταναλώσουν εκείνη τη στιγμή (με εξαίρεση τα μεγάλα μπουκάλια)

5 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:  Παρατήρηση αγοραστικής συμπεριφοράς μπροστά στο περίπτερο  Συνέντευξη με Πελάτες  Συνέντευξη με Περιπτερά

6 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ: Συχνότητα1η το 2005, 2η το 2009 Περίοδος6 εβδομάδες (1 Ιουνίου- 10 Ιουλίου) Περίπτερα50 Παρατηρήσεις Επισκέψεις Πελατών ΜΕΓΕΘΟΣ

7 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ : ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Τζίρος oΧαμηλός (16) oΜεσαίος (26) o Υψηλός(8) Θέση o Κεντρικός Δρόμος(26) o Εκπαιδευτ. Ίδρυμα(6) o Γειτονιά (21) o Κέντρο Πόλης(16) o Στέκια Νέων(14) Ώρες Λειτουργίς o24 hs o18 – 22 hs o16 – 18 hs o - 16 hs Περιοχή o Αττική (35) o Θεσσαλονίκη (15)

8

9 Πελάτης Περιπτέρου ΠΟΙΟΣ?

10 Φύλο

11 Ηλικίες

12 % Αγορασθέντων Κατηγοριών

13 Αγοραστική Απόφαση

14 Πιστότητα στη Μάρκα

15 Οικειότητα Περιπτερά με Πελάτη

16 Πιστότητα στο Περίπτερο (Συχνότητα Επίσκεψης)

17 Στοιχεία Αγορών KIOSK 2005KIOSK 2009 Αξία Καλαθιού ανά Πελάτη €3,3 Αρ. Κατηγοριών που Αγοράστηκαν 1,451,2

18 Πόσο συχνά ψωνίζετε συγκριτικά με πέρυσι

19 Λόγοι μείωσης Επισκεψιμότητας

20 Διαχειριστής Περιπτέρου ΠΟΙΟΣ?

21 Ταυτότητα Περιπτεράδων Ηλικία %14% %60% % 55 -7%4% Φύλο Άνδρες74%64% Γυναίκες26%36% Εθνικότητα Ελληνική93%82% Άλλη7%16% Τζίρος Ετήσιος ΑπόΈως %38% %52% %16% Ώρες Λειτουργίας h25% 22% h27% 44% h25% 10% 24 h23% 24% Αρ, Προσωπικού Σύνολο2,42.4 Συγγενείς1,82.1

22 Σχόλια Περιπτεράδων Σε πωλήσεις και κέρδος, τα τελευταία χρόνια πέφτουμε • Έχει πέσει 50% τουλάχιστον ο τζίρος • Έχει πέσει ο τζίρος 30% • 20-30% μείωση τζίρου από το 2006 • 20% κάτω οι πωλήσεις • 10% μείωση • έχει πέσει ο τζίρος 10% και τα κέρδη 30%. • Δεν βγαίνει κέρδος με υπαλλήλους • Διατηρώ πελάτες με χαμηλές τιμές

23 Σχόλια Περιπτεράδων Δύσκολο να λειτουργήσεις ένα περίπτερο: • Περισσότεροι προμηθευτές είναι πονοκέφαλος • Καλύτερα να μην έρχονται οι Merchandisers • Όλο μας κλέβουν: το ταμείο και τα προϊόντα • Τους φυλακισμένους τους αφήνουν να βγουν στην αυλή και να πάνε τουαλέτα. Εμείς δεν μπορούμε

24 Άποψη για Χονδρεμπόρους - Προμηθευτές

25 % Τζίρου για κάθε κατηγορία Μερίδιο Καπνικά 48% Τύπος 9% Κινητή Τηλεφωνία 13% Εισιτήρια 5% Ζαχαρώδη 10% Αναψυκτικά - Νερό 9% Παγωτά 4% Ψιλικά κλπ 3%

26 Μεταβολή Τζίρου 2005 – 2009 : ΣύνολοΑθήνα Θεσσαλο νίκη ΜικράΜεσαίαΜεγάλα Μεταβολή -21%-24%-28%-23%-16%4%

27 Κερδοφορία % % Καπνικά 6 Τύπος 6 Κινητή Τηλεφωνία 5 Εισιτήρια 4 Ζαχαρώδη 25 Αναψυκτικά - 23 Χυμοί 22 Νερό 45 Εμφιαλωμένο Τσάι 22 Παγωτά 39 Ψιλικά κλπ 43 Σταθμισμένη στο τζίρο 12

28 OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“


Κατέβασμα ppt "OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google