Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNaida Georgas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Πολλαπλές συνδέσεις με τη χρήση εννοιολογικών χαρτών Βάσω Πάππας, Αγγλικών Σπύρος Αρώνης, Θεολόγος Αλεξία Σερίδου, Φιλόλογος 2 ο Γυμνάσιο, Κολλέγιο Ανατόλια, Θεσσαλονίκη Μορφωτική και Αναπτυξιακή Πρωτοβουλία Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας Ετήσιο Συμπόσιο Ευγενίδειο Ίδρυμα, Αθήνα 31 Οκτωβρίου – 2 Νοεμβρίου 2008
2
Περιεχόμενα Χαρακτηριστικά του project Πολλαπλές συνδέσεις Γνωστικά αντικείμενα στόχοι – μέσα – μέθοδος – εφαρμογή – αξιολόγηση Εφαρμογή συνεργασία δραστηριότητες ενημέρωσης Αποτίμηση
3
Χαρακτηριστικά του project Προσέγγιση Διεπιστημονική Κοινό πλαίσιο Θέμα: Η βία μεταξύ νέων [bullying] Τελική δραστηριότητα: Οργανωμένη διαδικτυακή συζήτηση Εργαλείο: Εννοιολογικοί χάρτες Εργαλείο: Εννοιολογικοί χάρτες www.mind42.com Τάξεις 2 τμήματα 1 ης, 1 τμήμα 2 ης Μαθήματα Θρησκευτικά, Νέα Ελληνικά, Αγγλικά
5
Χαρακτηριστικά του project Εμπλεκόμενα μέλη της σχολικής κοινότητας 3 εκπαιδευτικοί: θεολόγος, φιλόλογος, αγγλικών προσωπικό υποστήριξης σχολικός ψυχολόγος βιβλιοθηκάριος 2 μέλη του προσωπικού τεχνικής στήριξης συνάδελφοι της πληροφορικής
6
Πολλαπλές συνδέσεις Εννοιολογικοί χάρτες – συλλογιστικές διαδικασίες Πραγματική ζωή Διαθεματικές έννοιες Ικανότητες-κλειδιά Μαθητές και παιδιά
7
Θρησκευτικά Στόχοι Αναγνώριση του σχήματος «αιτία-αποτέλεσμα» Κατανόηση της έννοιας της βίας στην κοινωνία Αναγνώριση των διαχρονικών συνεπειών της βίας Διαμόρφωση συμπερασμάτων ηθικού χαρακτήρα Μέσα «Ο Σολομών και η εποχή του» «Η εποχή της κρίσης» Ψηφιακοί δίσκοι (David και Jesus of Nazareth)
8
Θρησκευτικά Μέθοδος Μελέτη & σχολιασμός ενοτήτων με χρήση παρουσιάσεων PowerPoint και προβολή DVD Δημιουργία ερωτήσεων μέσα από συζήτηση και συλλογισμός πάνω σε θεμελιώδη ερωτήματα Συνεργασία σε ομάδες
9
Θρησκευτικά Εφαρμογή Μελέτη & σχολιασμός ενοτήτων Σύγκριση των ενοτήτων Έκφραση απόψεων για τη βία στον αρχαίο κόσμο & στη σύγχρονη εποχή Χαρτογράφηση εννοιών σχετικών με τη βία – κατασκευή εννοιολογικών χαρτών Συζήτηση για τη σύγχρονη πραγματικότητα της βίας
10
Νέα Ελληνικά Στόχοι Συμμετοχή στο σχεδιασμό & στην αξιολόγηση Εντοπισμός τον τρόπων εκδήλωσης & των αποτελεσμάτων της σχολικής βίας Αναζήτηση των αιτιών Ανταλλαγή απόψεων για την αντιμετώπισή της Εξοικείωση με τις δυνατότητες των εννοιολογικών χαρτών & εμπλουτισμός των γνωστικών δομών Προβληματισμός για τον τρόπο σύνταξης ερωτηματολογίου
11
Νέα Ελληνικά Μέσα Σύνδεση με ενότητες 4 & 7 της Νεοελληνικής Γλώσσας Αποσπάσματα από Γ. Ιωάννου, «Η Σαρκοφάγος», & Β. Λου, «Κόκκινη κάρτα στη βία» Εννοιολογικός χάρτης για τη σχολική βία Μέθοδος Μελέτη κειμένων & συζήτηση Συζήτηση με χρήση εννοιολογικού χάρτη Συνεργασία σε ομάδες
12
Νέα Ελληνικά Εφαρμογή Γνωστοποίηση πορισμάτων ερευνών & παρουσίαση μύθων, παρανοήσεων & στερεότυπων Μελέτη αποσπάσματος Ιωάννου & συζήτηση – λεκτική βία Μελέτη αποσπάσματος Λου & συζήτηση – οι συμμορίες Συζήτηση για τη σχολική βία με προβολή εννοιολογικού χάρτη Ανάθεση γραπτής εργασίας / προκήρυξη διαγωνισμού Σύνταξη ερωτηματολογίου & επεξεργασία δεδομένων Αξιολόγηση Γραπτών εργασιών Ερωτηματολόγιο για αξιολόγηση του project από μαθητές
13
Αγγλικά Στόχοι Εισαγωγικών δραστηριοτήτων Ενεργοποίηση προηγούμενων γνώσεων & οικοδόμηση προαπαιτούμενων γνώσεων για το θέμα Κατευθυντήριων δραστηριοτήτων Συζήτηση θεμάτων, ιδεών & αντιλήψεων που σχετίζονται με το διήγημα Χρήση των εννοιών σύγκρουσης & αιτίας-αποτελέσματος για ανάλυση / κατασκευή εννοιολογικών χαρτών Τελικών δραστηριοτήτων Χρήση των γνώσεων σε συζήτηση για προσδιορισμό & αξιολόγηση επιλογών συμπεριφοράς Επίγνωση της αξίας της λογοτεχνίας ως μέσου κατανόησης του πραγματικού κόσμου
14
Αγγλικά Μέσα “Red Head” (Mekano Film & Television & the Lowe Brindfors ag, Sweden) “Tuesday of the Other June” της Norma Fox Mazer σε αρχείο Word Μέθοδος Content-based Δραστηριότητες διδασκαλίας/μάθησης
15
Αγγλικά Εφαρμογή Παρακολούθηση του βίντεο & προφορική αναπαραγωγή της αφήγησης Καταχώριση σε σελίδα προσωπικού ημερολογίου Ανάγνωση του διηγήματος με χρήση τεχνικών ενεργής ανάγνωσης & καταχωρίσεις σε ηλεκτρονικό ημερολόγιο ανάγνωσης Συζήτηση ερωτήσεων των μαθητών Χρήση εννοιών για χαρτογράφηση της πλοκής / δημιουργία εννοιολογικών χαρτών Καταχώριση σε σελίδα προσωπικού ημερολογίου Αξιολόγηση Άτυπη προ-αξιολόγηση στάσεων & συμπεριφορών Κατάλογοι αξιολόγησης πρακτικής για ομάδες & εκπαιδευτικό
16
Εφαρμογή Συνεργασία Πληροφόρηση Brown, David. “Using Cognitive Organisers in the Middle Years”. Victorian Essential Learning Standards. 23 September, 2004. Victorian Curriculum & Assessment Authority. www.vcaa.vic.edu.au/prep10/csf/publications/midyears/uscogorg.html www.vcaa.vic.edu.au/prep10/csf/publications/midyears/uscogorg.html Drake, Susan M. & Rebecca C. Burns. Meeting Standards through Integrated Curriculum. Alexandria, Virginia USA: Association for Supervision & Curriculum Development, 2004. Επικοινωνία Στήριξη
17
Εφαρμογή Δραστηριότητες ενημέρωσης Γονέων: επιστολή διεύθυνσης Μαθητών: δημοσιεύσεις εκπαιδευτικών σε μαθητικό έντυπο Εκπαιδευτικών: παρουσίαση σε συνέδριο στο σχολείο
18
Αποτίμηση Επίτευξη στόχων Υποδοχή πρωτοβουλίας Βελτίωση Προοπτική υιοθέτησης ή ανάπτυξης Οφέλη για μαθητές & εκπαιδευτικούς
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.