Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη Εφαρμογή του eTwinning στην Ειδική Αγωγή.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη Εφαρμογή του eTwinning στην Ειδική Αγωγή."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη Εφαρμογή του eTwinning στην Ειδική Αγωγή

2 Τι είναι το eTwinning; Εκπαιδευτική ευρωπαϊκή δράση για την ηλεκτρονική αδελφοποίηση και τη συνεργασία των σχολείων της Ευρώπης. Δύο ή περισσότερα σχολεία από δύο τουλάχιστον διαφορετικές χώρες της Ε.Ε. συνεργάζονται σε ένα κοινό θέμα και πλαίσιο συνεργασίας, κάνοντας χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ). •Η βασική δράση του προγράμματος e-Learning της Ε.Ε. για το Πλέον εντάσσεται στο Πρόγραμμα για τη Διά Βίου Μάθηση, ως δράση του Comenius •Επίσημη έναρξη: 14 Ιανουαρίου 2005 •Κεντρική Πύλη του προγράμματος: •Ενημερωτική ελληνική ιστοσελίδα για τη δράση: ή

3 Τιπροσφέρει; Τι προσφέρει; •Ένα ευρύ δίκτυο χιλιάδων ευρωπαϊκών σχολείων για συνεργασία •Εύχρηστα και απλά ηλεκτρονικά εργαλεία για: –Την εύκολη εύρεση συνεργάτη –Την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους πιθανούς συνεργάτες –Τη σύναψη συνεργασίας –Την υλοποίηση του συνεργατικού σας έργου, με την παροχή μιας κλειστής συνεργατικής πλατφόρμας για εσάς & το σχολείο συνεργάτη •Προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα από: –Τη Bιωματική Μάθηση –Τα οφέλη της Συνεργασίας –Την Ευρωπαϊκή Διάσταση –Τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών –Τη μάθηση μέσα από τη διασκέδαση!

4 Αναγνώριση σχολείων •Παροχή eTwinning Label! Το eTwinning πιστοποιητικό σας •Προβολή στην Γκαλερί eTwinning! Των καλύτερων συνεργασιών πανευρωπαϊκά •Παροχή eTwinning Label Ποιότητας! Για την αναγνώριση των ποιοτικών έργων eTwinning •Εθνικά Βραβεία eTwinning! Για τη βράβευση των καλύτερων έργων eTwinning σε εθνικό επίπεδο •Πανευρωπαϊκά Βραβεία eTwinning! Για τη βράβευση των καλύτερων έργων eTwinning σε πανευρωπαϊκό επίπεδο

5 Η φιλοσοφία του eTwinning… Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης Λειτουργεί ως κεντρική αρχή της δράσης και συντονίζει τις 28 Εθνικές Υπηρεσίες Υποστήριξης (ΕΥΥ) ΕΥΥ - PLΕΥΥ - ITΕΥΥ - FRΕΥΥ - EL Η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning σε κάθε χώρα, στόχο έχει να προωθήσει τη δράση σε Εθνικό επίπεδο και να παράσχει υποστήριξη στα σχολεία ….. Ελληνικά σχολεία Έλληνες προωθητές •Διαρκής Υποστήριξη στις σχολικές μονάδες, μέσα από τις υποστηρικτικές δομές του eTwinning •Ελευθερία στην επιλογή των δομικών στοιχείων του προγράμματος σε όλα τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης •Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών και των ωφελειών τους στην εκπαιδευτική διαδικασία •Καθόλου γραφειοκρατία! Στο eTwinning υπάρχει ελευθερία σε πλήθος διαδικασιών: –Στην επιλογή του συνεργάτη –στη μορφή της συνεργασίας (δύο καθηγητών, δύο ομάδων καθηγητών, πολυεπίπεδη συνεργασία..) –Στο μέγεθος της ομάδας μαθητών-εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν –Στην επιλογή του θέματος, της γλώσσας και της διάρκειας μιας συνεργασίας –Στη χρονική έναρξη και λήξη μιας συνεργασίας –Στον σχεδίασμο μιας συνεργασίας –Στο παραγόμενο αποτέλεσμα Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης… • Έχει τον γενικό συντονισμό της δράσης στην Ελλάδα • Αλληλεπιδρά τόσο με την ΚΥΥ όσο και με τα ελληνικά σχολεία • Ετοιμάζει ενημερωτικό υλικό για τη δράση • Διοργανώνει τα εθνικά βραβεία • Συντονίζει τις ενημερωτικές ημερίδες eTwinning • Υποστηρίζει τα ελληνικά σχολεία στο έργο τους! Ελληνικός Ιστότοπος eTwinning: Helpdesk τηλ.: (etwin) Αστική χρέωση 1 αστικής μονάδας, ώρες γραφείου καθημερινές

6 Πώς συμμετέχω; •Εύρεση θέματος: Αναζητήστε ένα θέμα πάνω στο οποίο σας ενδιαφέρει να συνεργαστείτε. Αυτό μπορεί να εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών / να είναι διαθεματικό / να προέρχεται από άλλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείτε. •Εκδήλωση ενδιαφέροντος: Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας και εγγραφείτε μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας της δράσης (www.etwinning.net).www.etwinning.net •Αναζήτηση συνεργατών: αναζητήστε προτάσεις για συνεργασία μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας της δράσης (www.etwinning.net).www.etwinning.net •Σύναψη και υλοποίηση συνεργασίας: μετά τη σύναψη της συνεργασίας σας, σας προσφέρεται μια κοινή συνεργατική πλατφόρμα εργαλείων για εσάς και τον συνεργάτη σας. •Προϋποθέσεις: Για τη συμμετοχή στο eTwinning αρκεί ένας υπολογιστής και πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

7 Θεματικές προσεγγίσεις για μαθητές με: 1. Συναισθηματικές διαταραχές 2. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα ( Δ.Ε.Π.Υ. ) 3. Διατροφικές διαταραχές 4. Προβλήματα κώφωσης και ελλειμματικής ακοής 5. Νοητική υστέρηση 6. Διαταραχές συμπεριφοράς και δυσκολίες στην επικοινωνία 7. Αυτισμό 8. Κινητικές δυσκολίες Προτάσεις για έργα “etwinning” στην Ειδική Αγωγή

8 Τίτλος προγράμματος:«Το δικό μας φεστιβάλ αστείων ιστοριών». Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο, Κυπριακό Ειδικό Σχολείο Διάρκεια: 1 έτος Γλώσσες: Ελληνικά Θεματικές ομάδες: Γλώσσα, Λογοτεχνία, Εκπαίδευση για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, Πολιτισμός, Πληροφορική Ηλικία μαθητών: ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με Συναισθηματικές Διαταραχές Έργο: «Το δικό μας Φεστιβάλ αστείων ιστοριών»

9 Περιγραφή: •Ο κάθε συνεργάτης θα ανταλλάσσει αστείες ιστορίες. Οι μαθητές θα επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω web camera ή μέσω chat και και μέσω των εργαλείων eTwinning θα ανταλλάσσουν τις ιστορίες τους ή φωτογραφίες τις οποίες παράλληλα θα εξιστορούν. •Στο τέλος του προγράμματος θα συγκεντρωθούν όλες οι ιστορίες σε Powerpoint και θα δημοσιευτούν στο Διαδίκτυο μέσω του Twinspace. Έχει επιλεγεί συνεργασία με ελληνόφωνο σχολείο για να διευκολυνθεί η επικοινωνία και η εξωτερίκευση συναισθημάτων. Στόχοι: • Να καλλιεργήσουν οι μαθητές την αίσθηση του χιούμορ στη ζωή τους. • Να αντιληφθούν τη διαφορετικότητα της κουλτούρας των λαών. • Να εξωτερικεύσουν συναισθήματα. • Να αντιληφθούν ότι η ευχάριστη αίσθηση του χιούμορ είναι πολύ κοντά, ακόμα και αν απέχει χιλιόμετρα. Έργο: «Το δικό μας Φεστιβάλ αστείων ιστοριών»

10 Τίτλος προγράμματος: «Κατασκευή Μουσικών Οργάνων» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο, Σχολείο Γενικής Παιδείας Πορτογαλίας Διάρκεια: 2 έτη Γλώσσες: Αγγλικά Θεματικές ομάδες: Γλώσσα, Λογοτεχνία, Πολιτισμός, Μουσική, Πληροφορική, Ιστορία Ηλικία μαθητών: ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με υπερκινητικό σύνδρομο και απόσπαση προσοχής Έργο: «Κατασκευή Μουσικών Οργάνων»

11 Περιγραφή: • Ανταλλάσσουν οι μαθητές των σχολείων τις διάφορες φάσεις κατασκευής αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων. • Οι μαθητές επικοινωνούν μέσω και εργαλείων eTwinning και ανταλλάσσουν φωτογραφίες για συμβουλές και προτάσεις. Παράλληλα ανταλλάσσουν ηχητικά αρχεία των αυτοσχέδιων οργάνων που κατασκεύασαν. • Στο τέλος της συνεργασίας κατασκευάζεται Powerpoint με την ολοκλήρωση των οργάνων. Το τελικό αποτέλεσμα δημοσιεύεται το Twinspace. Στόχοι: •Καλλιέργεια Διαπολιτισμικής Συνείδησης •Γνώση μουσικών οργάνων των δύο χωρών •Συγκέντρωση προσοχής για την κατασκευή – όπως αυτή στέλνεται με τις φωτογραφίες από την κάθε χώρα •Οπτικοακουστική επικοινωνία για καλύτερη συγκέντρωση των μαθητών Έργο: «Κατασκευή Μουσικών Οργάνων»

12 Τίτλος προγράμματος: «Το διαιτολόγιο μου» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο, Γερμανικό Ειδικό Σχολείο Διάρκεια: 1 έτος Γλώσσες: Αγγλικά Θεματικές ομάδες: Πολιτισμός, Κοινωνικές επιστήμες, Ιστορία, Φυσικές επιστήμες, Υγεία, Πληροφορική, Ξένες γλώσσες Ηλικία μαθητών: 7-14 ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με διατροφικές ιδιαιτερότητες Έργο: «Το διαιτολόγιο μου»

13 Περιγραφή: •Οι μαθητές μέσω καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων εκφράζουν τις απόψεις τους για σωστές διατροφικές συνήθειες. Στο τέλος κατασκευάζεται ένα ενιαίο διαιτολόγιο για την αποκατάσταση της υγείας τους. •Παράλληλα η εργασία συγκεντρώνεται σε αρχείο Powerpoint αλλά και φωτογραφίες και δημοσιεύεται στο Twinspace. Συνταγές ανταλλάσσονται για καλή διατροφή από τους μαθητές των δύο χωρών. Εξοικείωση και αναγνώριση της ξένης γλώσσας σε διατροφικά προϊόντα όπως π.χ. γάλα = milk. Στόχοι: •Αναγνώριση διατροφικής κουλτούρας •Αποδοχή της διαφορετικότητας μέσω των διαφορετικών διατροφικών συνηθειών •Προαγωγή καλής υγείας •Συνειδητοποίηση για αλλαγή διατροφικών (πιθανόν λανθασμένων) συνηθειών •Επικοινωνία και συναίσθηση της ευαισθητοποίησης ή αποδοχή στην ετερότητα λόγω κουλτούρας με κοινό σημείο την σωστή διατροφή. Έργο: «Το διαιτολόγιο μου»

14 Τίτλος προγράμματος: «Ένα παραμύθι εικονογραφημένο» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο, Δανέζικο Σχολείο Γενικής Παιδείας Διάρκεια: 6 μήνες Γλώσσες: Αγγλικά ή Νοηματική Θεματικές ομάδες: Πολιτισμός, Κοινωνικές επιστήμες, Ιστορία, Λογοτεχνία, Ξένη γλώσσα, Νοηματική Ηλικία μαθητών: ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με Κωφά παιδιά Έργο: «Ένα παραμύθι εικονογραφημένο»

15 Περιγραφή: • Δίνεται ένα παραμύθι από μαθητές της Δανίας στους μαθητές της Ελλάδας όπου πλαισιώνεται από ζωγραφιές ανά ενότητα από το Δανέζικο σχολείο. • Οι μαθητές με προβλήματα ακοής αποκωδικοποιούν μέσω της νοηματικής με χειρονομίες και εκφράσεις προσώπου την κάθε ενότητα. Η αποκωδικοποίηση του παραμυθιού γίνεται με ζωγραφιές ή σχέδια όπως και με φωτογραφίες των παιδιών που ανταλλάσονται ηλεκτρονικά. Συντάσσεται το υλικό σε Powerpoint και δημοσιεύεται στο Twinspace. Στόχοι: 1.Άρση του κοινωνικού αποκλεισμού λόγω συνεργασίας ειδικών σχολείων, γονέων και παιδιών 2.Έναυσμα για παιδιά που δεν είναι κωφά να επικοινωνήσουν ή να παίξουν με νοήματα (άνοιγμα κατανόησης και επικοινωνίας με τους κωφούς φίλους τους) 3.Γνώση και κατανόηση διαφορετικής κουλτούρας. 4.Εμπέδωση ότι η επικοινωνία δεν είναι πάντα λεκτική. Έργο: «Ένα παραμύθι εικονογραφημένο»

16 Τίτλος προγράμματος: «Η έκφραση μου» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο, Γερμανικό Ειδικό σχολείο Διάρκεια: 6 μήνες Γλώσσες: Αγγλικά Θεματικές ομάδες: Κοινωνικές επιστήμες, Πολιτισμός, Ψυχολογία Ηλικία μαθητών: ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με Νοητική υστέρηση Έργο: «Η έκφρασή μου»

17 Περιγραφή: •Οι μαθητές ανταλλάσσουν ηλεκτρονικά φωτογραφίες όπου αποκαλύπτουν διαφορετικές ψυχικές διαθέσεις. Καλούνται να βρουν ή να ονομάσουν την κάθε ψυχική διάθεση ξεχωριστά. • Οι μαθητές επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω , web camera και των εργαλείων του eTwinning και ανταλλάσσουν τις φωτογραφίες τους. Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας το υλικό συγκεντρώνεται σε Powerpoint και δημοσιεύεται το Twinspace. Στόχοι: •Ανακάλυψη του σώματος •Ενθάρρυνση για δημιουργικές δραστηριότητες προκειμένου οι μαθητές να ευαισθητοποιηθούν ώστε να εκδηλώσουν συναισθήματα •Αναγνώριση ή αποδοχή συναισθημάτων •Αντιλαμβάνονται ίδια ή διαφορετικά συναισθήματα και διαθέσεις •Ενεργοποίηση της γλώσσας •Όξυνση οπτικής αντίληψης •Συσχετισμός συναισθημάτων και καταστάσεων •Ανάπτυξη νοητικών δεξιοτήτων Έργο: «Η έκφρασή μου»

18 Τίτλος προγράμματος : «Μια πράξη μου που θα έκανε κάποιον να γίνει ευτυχισμένος» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο, Γαλλικό Ειδικό σχολείο Διάρκεια: 2 έτη Γλώσσες: Αγγλικά Θεματικές ομάδες: Ψυχολογία, Πολιτισμός, Κοινωνικές επιστήμες Ηλικία μαθητών: ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς, υπερκινητικοί ή γενικότερα με δυσκολίες επικοινωνίας Έργο: «Μια πράξη μου που θα έκανε κάποιον να γίνει ευτυχισμένος»

19 Περιγραφή: •Οι μαθητές ανταλλάσσουν απόψεις με τους συμμαθητές τους από το Γαλλικό Ειδικό Σχολείο με τις οποίες θα έκαναν τους γύρω τους να αισθάνονται ευτυχισμένοι. •Οι μαθητές επικοινωνούν μέσω web camera, και των eTwinning εργαλείων για συμβουλές ή ανταλλαγή προτάσεων. Στο τέλος του προγράμματος θα συγκεντρωθούν όλες οι ιστορίες σε Powerpoint και θα δημοσιευτεί το Twinspace. Στόχοι: 1.Ανάπτυξη επιδεξιοτήτων 2.Αφορμή για πειθαρχία και αυτοπειθαρχία 3.Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης 4.Καλλιέργεια υπευθυνότητας 5.Δημιουργία συνεργασίας 6.Εξωτερίκευση θετικών συναισθημάτων 7.Αναγνώριση των μελών που γίνονται αποδέκτες της επιθυμητής συμπεριφοράς των μαθητών (π.χ. γονείς) Έργο: «Μια πράξη μου που θα έκανε κάποιον να γίνει ευτυχισμένος»

20 Τίτλος προγράμματος: «Μια μέρα της ζωής μου» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Σχολείο Αυτιστικών Μαθητών, Ιταλικό Σχολείο Αυτιστικών Μαθητών Διάρκεια: 6 μήνες Γλώσσες: Αγγλικά Θεματικές ομάδες: Πολιτισμός, Ψυχολογία, Κοινωνικές επιστήμες Ηλικία μαθητών: ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με αυτισμό Έργο: «Μια μέρα της ζωής μου»

21 Περιγραφή: • Οι μαθητές επικοινωνούν ηλεκτρονικά και μέσω φωτογραφιών περιγράφουν μια ημέρα τους από το πρωί έως το βράδυ. Μέσω του προγράμματος οι μαθητές ανταλλάσσουν εμπειρίες και αντιλαμβάνονται ότι καθημερινά υπάρχει μια συγκεκριμένη σειρά δραστηριοτήτων πρωί, μεσημέρι, βράδυ. • Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, το υλικό συγκεντρώνεται σε Powerpoint. Δημοσιεύεται το Twinspace του έργου. Στόχοι: 1.Λειτουργεί η αυτοδιαχείριση μέσω της αυτοπαρακολούθησης (self monitoring) 2.Εμφάνιση της ανάδρασης (reactiving effect) 3.Βοηθείται η γενίκευση και η διατήρηση της συμπεριφοράς 4.Καλλιεργείται η έννοια της Διαπολιτισμικότητας Έργο: «Μια μέρα της ζωής μου»

22 Τίτλος προγράμματος: «Ανταλλάσσοντας παιχνίδια» Συνεργαζόμενα Σχολεία: Ελληνικό Ειδικό Σχολείο Μαθητών με Κινητικές δυσκολίες, Ισπανικό Ειδικό Σχολείο Μαθητών με Κινητικές δυσκολίες Διάρκεια : 3 μήνες Γλώσσες : English Θεματικές ομάδες : Φυσική Αγωγή, Πολιτισμός, Ιστορία, Κοινωνικές επιστήμες, Ξένες γλώσσες Ηλικία μαθητών : ετών Θεματική Προσέγγιση για μαθητές με Κινητικές δυσκολίες Έργο: «Ανταλλάσσοντας παιχνίδια»

23 Περιγραφή: •Οι καθηγητές επικοινωνούν μέσω , forum και chat (εργαλεία της πλατφόρμας eTwinning) για τον προσδιορισμό των θεμάτων. •Οι μαθητές ανταλλάσσουν παιχνίδια φυσικής αγωγής και περιγράφουν τους κανονισμούς. Προκειμένου να είναι σαφές, βιντεοσκοπείται το παιχνίδι και χρησιμοποιείται σαν εργαλείο εκμάθησης. •Εργαλεία: πλατφόρμα eTwinning, Twinspace, Βίντεο, Powerpoint, ακουστικό υλικό, broadcasting •Εργαλεία δημοσίευσης: Twinspace, προγράμματα δημιουργίας Ιστοσελίδων, κα. Στόχοι: •Εκμάθηση διαφορετικής κουλτούρας σε παρεμβατικά παιχνίδια •Επικοινωνία μέσω Ηλεκτρονικού Υπολογιστή •Εξάσκηση ξένης γλώσσας •Προσαρμοστικότητα σε νέα παιχνίδια με πρωτόγνωρους κανονισμούς Έργο: «Ανταλλάσσοντας παιχνίδια»

24 1.Ανταλλαγή παιδαγωγικών ιδεών 2.Εμπλουτισμός εμπειριών, μέσω συνεργασίας με συναδέλφους άλλων χωρών 3.Ενίσχυση γνώσεων κατά τη διάρκεια προσέγγισης ενός διαθεματικού προγράμματος 4.Εξάσκηση γνώσεως στις ξένες γλώσσες 5.Εξοικείωση στη χρήση της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) 6.Δημιουργία μηχανισμών ενεργοποίησης, για δράση και συνεργασία με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας 7.Ευαισθητοποίηση ως προς τις ιδιαιτερότητες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 12 οφέλη για το Ειδικό Εκπαιδευτικό Δυναμικό Τι προσφέρει το “etwinning” στην Ειδική Αγωγή

25 8.Ανάπτυξη της ενσυναίσθησης όπως προκύπτει από την επικοινωνία με συναδέλφους από τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες 9.Μείωση αγχογόνων καταστάσεων λόγω της ελαχιστοποίησης προβληματισμών ή προβλημάτων μέσω των παροχών Τ.Π.Ε. και της εξάλειψης της φυσικής απόστασης (π.χ. επικοινωνία εκπαιδευτικού από την Ελλάδα με συνάδελφο του στη Σουηδία) 10.Βελτίωση της παιδαγωγικής διαδικασίας σε συνάρτηση με την υπάρχουσα μορφή μάθησης 11.Δημιουργία ερεθισμάτων για εξερεύνηση 12.Ύστατος στόχος η ανάπτυξη θετικού αυτοσυναισθήματος των ειδικών εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα την ενδυνάμωσή τους και την καλλιέργεια αυτοπεποίθησης μέσω της ανατροφοδότησης. Τι προσφέρει το “etwinning” στην Ειδική Αγωγή 12 οφέλη για το Ειδικό Εκπαιδευτικό Δυναμικό

26 1.Άρση του κοινωνικού αποκλεισμού λόγω:  απόδοσης ευκαιριών στους μαθητές με ειδικές ανάγκες ώστε να λειτουργούν και να αυτενεργούν  ενδυνάμωσης και τόνωσης του θετικού αυτοσυναισθήματος  ευκαιριών για ανακάλυψη και εξερεύνηση  δυνατοτήτων εμπλουτισμού γνώσεων  συνεργασιών των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.) με σχολεία γενικής παιδείας 2.Αναγνώριση των αναγκών από τους ίδιους τους μαθητές 3.Απενοχοποίηση μέσω της επικοινωνίας των μαθητών με άλλους μαθητές που έχουν τις ίδιες ιδιαιτερότητες και πέραν του Ελληνικού χώρου 4.Ανάπτυξη της κοινωνικοποίησης και καλλιέργεια της φαντασίας τους με παραγωγικές εκπαιδευτικές διαδικασίες 12 οφέλη για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Τι προσφέρει το “etwinning” στην Ειδική Αγωγή

27 5.Πρόκληση ενδιαφέροντος των μαθητών με ειδικές ανάγκες σε πρωτότυπες ιδέες 6.Ανάπτυξη πολιτιστικής συνείδησης των μαθητών με ειδικές ανάγκες 7.Κατανόηση και αποδοχή της «διαφορετικότητας» όχι μόνο των ιδιαιτεροτήτων τους αλλά και της αναγνώρισης του «διαφορετικού» λόγω της ξένης κουλτούρας των λαών εκτός της ελληνικής 8.Συνειδητοποίηση με βιωματικό τρόπο της έννοιας «συνεργασία» όπου θα λειτουργεί με εσωτερικευμένες διαδικασίες Τι προσφέρει το “etwinning” στην Ειδική Αγωγή 12 οφέλη για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

28 9.Σταδιακή κατάκτηση του γνωστικού τομέα στη:  διατύπωση υποθέσεων  συσχέτιση πληροφοριών  σύνθεση πληροφοριών  ανάλυση πληροφοριών  επεξεργασία δεδομένων  ερμηνεία δεδομένων 10. Μέσω της χρήσης Τ.Π.Ε καλλιεργούνται δεξιότητες γραπτού αλλά και προφορικού λόγου 11. Εξάσκηση της τεχνικής της αυτοδιαχείρισης εφόσον ενθαρρύνεται η διαδικασία εκτέλεσης και δεν επαινείται το «στείρο» αποτέλεσμα 12. Κατάκτηση οριοθέτησης συμπεριφοράς και στάσης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω του etwinning Τι προσφέρει το “etwinning” στην Ειδική Αγωγή 12 οφέλη για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

29 …Και πόσα ακόμα οφέλη υπάρχουν που δεν μπορούμε να φανταστούμε, να εκλογικεύσουμε ή να κατηγοριοποιήσουμε, αφού οι ανάγκες είναι ανεξάντλητες και χρειάζονται ερεθίσματα για να εκδηλωθούν… Και αυτό είναι το πρώτο βήμα… Η αρχή για τις συνεργατικές δράσεις του etwinning στην Ειδική Αγωγή!

30 Περισσότερες πληροφορίες για το eTwinning •Το πρόγραμμα eTwinning υποστηρίζεται στην Ελλάδα από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων – επικοινωνίας: –Ιστότοπος: –Τηλ. Helpdesk : ( etwin) •Σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο υποστήριξη παρέχεται από την κεντρική υπηρεσία υποστήριξης –Κεντρική Πύλη για την εγγραφή και τη σύναψη συνεργασίας:


Κατέβασμα ppt "Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη Εφαρμογή του eTwinning στην Ειδική Αγωγή."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google