Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεGrigor Loris Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
Παραδείγματα δραστηριοτήτων από τα νέα βιβλία Μαθηματικών του Γυμνασίου Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
2
Από το βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου
3
Σχόλια στο βιβλίο του εκπαιδευτικού
4
Από το βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου
5
Σχόλια στο βιβλίο του εκπαιδευτικού
6
Η σειρά των πράξεων που οδηγεί στα λανθασμένα αποτελέσματα
8·(2·3 + 4·6) + 5·(7 + 7·9) + 10 Κωστάκης: 3 + 4 = 7 2·7·6 = 84 8·84 = 672 7 + 7 = 14 14·9 = 126 5·126 = 630 = 1312 Δημήτρης: 8·2·3 = 48 4·6 = = 72 5·7 = 35 7·9 = = 98 = 180
7
Από το βιβλίο της Β΄ Γυμνασίου
9
Από το βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου
10
Σχόλια στο βιβλίο του εκπαιδευτικού
11
Ένα απλό παράδειγμα δραστηριότητας – ανοικτού προβλήματος από την ύλη του Δημοτικού
Να βρείτε ένα φυσικό αριθμό που έχει τις εξής ιδιότητες: α) Είναι μικρότερος από το 50. β) Διαιρείται από το 3. γ) Έχει άθροισμα ψηφίων ίσο με 6. δ) Είναι άθροισμα δύο περιττών. Πόσοι τέτοιοι αριθμοί υπάρχουν; 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 36, 39, 42, 45, 48 15, 24, 33, 42 24, 42
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.