Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαδίκτυο: άγγελος ή δαίμονας; ιδέες για ένα ασφαλές και δημιουργικό Διαδίκτυο Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org www.vafopoulos.org.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαδίκτυο: άγγελος ή δαίμονας; ιδέες για ένα ασφαλές και δημιουργικό Διαδίκτυο Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org www.vafopoulos.org."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Διαδίκτυο: άγγελος ή δαίμονας; ιδέες για ένα ασφαλές και δημιουργικό Διαδίκτυο Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org 7/3/2012

3 2

4 3

5 4

6 5

7 6

8 7 vafopoulos.org

9 8 Καριέρα χωρίς “μέσο”...

10 9 vafopoulos.org

11 10 vafopoulos.org

12 11 vafopoulos.org

13 Απεργία; 12

14 13 Αντιφατικά και ασυνήθιστα...

15 14 και πολύπλοκα!

16 Διαδίκτυο o Παντού o Αντιφατικό o Ασυνήθιστο o Πολύπλοκο o Αλλάζει γρήγορα

17 Διαδίκτυο: “ένας ελέφαντας στο δωμάτιο” 16

18 Διαδίκτυο Τελικά τι είναι; Καλό ή κακό;

19 Τι λέει η χρονομηχανή;

20 η Εκκλησία αφόρισε την τυπογραφία (15 ος αι. ) 19

21 Το ρεύμα σκότωνε τους χρήστες του (19 ος αι.) 20

22 Η τηλεόραση αποβλάκωνε τους χρήστες της (20 ος αι.) 21

23 Τεχνολογία & κοινωνία πάντα μαζί... 21ος Βιομηχανία 19ος -20ος 15ος αιώνας Τυπογραφία Φεουδαρχία 3000 π.Χ. γραφή Ηλεκτρισμός Τηλεφωνία Τηλεόραση Πληροφορία Διαδίκτυο

24 Συνήθως, απομνημονεύουμε τη διεύθυνση δεξιά από την www.

25 Μήπως ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε τι συμβαίνει αριστερά από την www. ??

26 o 1968: internet/Διαδίκτυο (ARPANET) o 1969: Το ARPANET στα Πανεπιστήμια o 1976: Steve Jobs-Steve Wozniak: Apple με οθόνη και πληκτρολόγιο! o 1981: η IBM παρουσιάζει το πρώτο PC o 1992: WWW Ο μισός αιώνας που άλλαξε τον κόσμο

27 26 Τι είναι το Διαδίκτυο;

28 Έτσι απλά... ① διασυνδεδεμένα αρχεία ② με μοναδικές διευθύνσεις ③ προσβάσιμα από πλοηγούς

29 Η αρχική σύλληψη ① ενιαίο πληροφοριακό σύστημα ② απλό, ανοιχτό, επεκτάσιμο ③ συμβατό με όλα ④ χωρίς κόστος ⑤ γραφή & ανάγνωση ⑥ συνεργασία

30 ποιος το εφηύρε; Ένας ταλαιπωρημένος (συμβασιούχος) προγραμματιστής... δεν άντεξε τα διαφορετικά και ασύμβατα συστήματα Η/Υ στο CERN τη δεκαετία του 1980.

31 Ποιος και Πότε 1992 Tim Berners-Lee με τη βοήθεια Μητακίδη – Δερτούζου

32 Οι πρώτες ιστοσελίδες

33 Η ιστορική στιγμή I.Η ανθρώπινη ιστορία ένας εφευρετικός συμβασιούχος II.Το περιβάλλον ΗΠΑ: Ο Αλ Γκορ ανοίγει τον δρόμο Ευρώπη: η Κοινωνία της Πληροφορίας III.Η ιστορική συγκυρία ανάγκη για αξιοποίηση της συσσωρευμένης γνώσης

34 Το σημερινό www πότε ξεκίνησε; 33 Μετά τη Φούσκα 2000 = 5 τρις

35 34

36 Μια νέα ήπειρος o >1 τρις μοναδικές διευθύνσεις o >2,5 δις χρήστες o 8/10 σε κοινωνικό δίκτυο o Google: 400 εκ. αναζητήσεις/ημέρα o Facebook: 1 δις χρήστες o Ελλάδα 2,5 εκ. o αξία >100 δις $

37 36 •Τι στα αλήθεια άλλαξε; •Και τι παρέμεινε ίδιο; •Εγώ τι μπορώ να κάνω;

38 εμπειρία πλοήγησης σε πληροφορίες και ανθρώπους 37

39 το μοναδικό σύστημα χωρίς αδειοδότηση συμμετοχής από κεντρική αρχή 38

40 Μηδενικό κόστος επικοινωνίας 39

41 Από το μαζικό στο δικτυακό τρόπο 40

42 Παραγωγή χωρίς τιμή, ιδιοκτησία, αυθεντία 41

43 Οι γενεές του Διαδικτύου μετανάστες ιθαγενείς

44 Ιθαγενείς o Γενιά του Διαδικτύου  Πλοηγητές  “κατοχικό σύνδρομο” πληροφορίας o Γενιά i  Όλα online  Mobile

45 Μετανάστες o Φοβία, Αναστάτωση o Θετική ή αρνητική στάση o Ολίγον δημιουργική

46 Οι φυλές του Διαδικτύου Ι o γονείς: Ανησυχούν o νέοι: Διασκεδάζουν o επιστήμονες: Μελετούν o επιχειρήσεις: Εκμεταλεύονται o κυβερνήσεις: Προσαρμόζονται

47 Οι φυλές του Διαδικτύου ΙΙ o πολίτες: Ανακαλύπτουν & Συμμετέχουν o δημοσιογράφοι: Υπερβάλλουν o ΜΜΕ: Αμύνονται o καλλιτέχνες: Αλλάζουν o ΑΜΕΑ: Έχουν νέες ευκαιρίες o εφευρέτης: Ανησυχεί & δημιουργεί

48 Homo connectus: ο δικτυωμένος άνθρωπος Από το χωριό στην πόλη και από εκεί στον κόσμο Με το ψηφιακό κουτί μου πάω παντού 47

49 Είναι οικοσύστημα το Διαδίκτυο; Μια εφαρμογή του Internet Web=Hypertext+ (HTML,URI, HTTP) +Internet  Ένα πληροφοριακό σύστημα Web+χρήστες  Το νέο ΟΙΚΟ-σύστημα Αλλάζει η καθημερινή ζωή των χρηστών Δημιουργεί πραγματικότητα

50 Τι πραγματικά αλλάζει Πιο δυναμική συνάντηση με το τυχαίο καινοτομία/ευκαιρία ή/και κίνδυνος/ζημιά 49

51 Γιατί; οι βασικοί μετασχηματισμοί Φυσικό ψηφιακό Ψηφιακό διαδικτυακό URI: •Υπαρξιακό θεμέλιο •Αποτύπωμα •Σύνορο •διαπραγματευτής 50

52 μια νέα Κοινωνική Μηχανή Άνθρωποι σε νέο περιβάλλον  Άρα θα έχει και τα πάθη και τα κουσούρια μας...  Αλλά για να είναι τόσο διαδεδομένο κάτι καλό θα έχει, δεν μπορεί να είναι μόδα! 51

53 Διαχρονικά ερωτήματα  Τι μπορώ να πάθω;  Τι μπορώ να κάνω;  Το παιδί μου. Εγώ; Όλοι μας. Τέλος α ´ μέρους 52

54 B ´ μέρος 53

55 Διαχρονικά ερωτήματα •Θα αφήνατε το δεκάχρονο παιδί σας να παίξει μπάλα σε μια άγνωστη γειτονιά; Ακόμα και αν δεν ξέρατε κανέναν; •Τι είναι μπάλα, γειτονιά και άγνωστο στο Διαδίκτυο; •Η σχολική δεν είναι ολοκληρωμένη μόρφωση, σήμερα ακόμα περισσότερο. Λύση; 54

56 Ευκαιρίες και απειλές 55 ευκαιρίες & επίτευξη στόχων έλλειψη συγκέντρωσης & διάσπαση προσοχής δημιουργικότητα & καινοτομία σπατάλη χρόνου διαδικτυακή ευφυΐαμείωση ενσυναίσθησης απομόνωση - αποξένωση άγχος & πίεση χρόνου κοινωνικοποίηση αυτοπεποίθηση

57 Νέοι και Διαδίκτυο •Σχεδόν όλοι οι νέοι ετών μεγαλώνουν με το Διαδίκτυο. •η χρήση αυξάνεται ραγδαία και σε μικρότερη ηλικία. 56

58 Νέοι και Διαδίκτυο •Οι περισσότερες ώρες από αυτές είναι στον υπολογιστή του σπιτιού. •Το εύρος των δραστηριοτήτων μεγαλώνει. •H πρόσβαση γίνεται με πολλαπλούς τρόπους και συσκευές (κινητά, ταμπλέτες, δημόσια σημεία κλπ). 57

59 Νέοι και Διαδίκτυο •Οι περισσότερες λειτουργίες έχουν συγκεντρωθεί στα κοινωνικά δίκτυα, με μεγάλο κερδισμένο το Facebook. •και οι περισσότεροι κίνδυνοι έχουν μεταναστεύσει εκεί... 58

60 Κίνδυνοι •Τεχνολογικός –Περιεχόμενο (Παράνομο, Ανάρμοστο) –Επαφή (έμμεσα, άμεσα, αυτο-προκαλούμενη) •Οικονομικός –Μάρκετινγκ –Υπερβολική δαπάνη –Δόλιες συναλλαγές •Προσωπικών δεδομένων –Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια 59

61 Τεχνολογικός κίνδυνος •Περιεχόμενο: Μίσος, ρατσισμός, κτηνωδίες. Πορνογραφία, διαδραστικά παιχνίδια με βία, προτροπή για βία, ναρκωτικά, αλκοόλ και αυτοκτονίες. •Επαφή: Σεξουαλική παρενόχληση, αποπλάνηση ανηλίκου, εκφοβισμός. Έκθεση σε διαδικτυακά παιχνίδια με μίσος και βία, επιζήμιες συμβουλές και κακόβουλες παροτρύνσεις. Διαμοίραση προβληματικού, ακατάλληλου και παράνομου περιεχόμενου, παράνομες συναλλαγές και τζόγος. vafopoulos.org 60

62 Οικονομικός κίνδυνος vafopoulos.org 61 •Προώθηση παράνομων και ακατάλληλων προϊόντων για παιδιά, ασαφής διαχωρισμός διαφήμισης-περιεχομένου. •“Διαγωνισμοί” μέσω κινητών τηλεφώνων, συνδρομές σε διαδικτυακά παιχνίδια, στοιχηματισμός, αγορά προϊόντων. •Κρυφές χρεώσεις, εξαπάτηση, πλαστά και κατώτερα προϊόντα, μη αποστολή παραγγελιών, υποκλοπή στοιχείων.

63 Προσωπικών δεδομένων vafopoulos.org 62 •Ανεξίτηλα διαδικτυακά ίχνη, παρακολούθηση, εντοπισμός της θέσης στο φυσικό χώρο, σκιαγράφηση προφίλ και εμπορική αξιοποίησή του, υπερέκθεση, κλοπή ταυτότητας, ανεπιθύμητη επικοινωνία. •Προσβολή του υπολογιστή από «Σκουλήκια» και εν γένει κακόβουλο λογισμικό.

64 διαδικτυακή παρενόχληση vafopoulos.org 63 •ο πιο σοβαρός κίνδυνος (1) σεξουαλική εκμετάλλευση •δράσεις ενηλίκων οι οποίοι στο πλαίσιο της online επικοινωνίας στοχεύουν σκόπιμα να αναπτύξουν συναισθηματική σύνδεση με έναν ανήλικο προκειμένου να μειώσουν τις αναστολές και να τον παρασύρουν σε σεξουαλική δραστηριότητα ή εκμετάλλευση

65 διαδικτυακή παρενόχληση vafopoulos.org 64 (2) διαδικτυακός εκφοβισμός •Ο εκφοβισμός, οι απειλές και η ταπείνωση από ομήλικους μεταφέρθηκε στο Διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα. •Μοιράζεται παρόμοια κίνητρα με τον παραδοσιακό εκφοβισμό και αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά των νέων τεχνολογιών: •αμεσότητα, ταχύτητα, επαναληψιμότητα με χαμηλό κόστος και προσπάθεια, χρήση εικόνων και βίντεο και πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας

66 διαδικτυακός εκφοβισμός vafopoulos.org 65 πως γίνεται: o γραπτό ή άμεσο μήνυμα και , o κλήσεις-φάρσα, o δημοσίευση εικόνων και βίντεο χωρίς συγκατάθεση, o βιντεοσκόπηση και διαμοίραση μιας βίαιης πράξης έναντι του παιδιού-θύματος, o τη χρήση άμεσων μηνυμάτων, o την ανάρτηση προσβλητικών και απειλητικών μηνυμάτων σε κοινωνικό δίκτυο, o τον αποκλεισμό/διασυρμό σε διαδικτυακό παιχνίδι.

67 διαδικτυακός εκφοβισμός vafopoulos.org 66  8 στους 10 ανήλικους δέχονται εκφοβισμό από ομήλικους (συνήθως γνωστοί),  αυξάνεται στην αρχή της εφηβείας, κορυφώνεται στα μέσα της και μετά μειώνεται αντίστοιχα,  περίπου 4 στα 10 παιδιά εμφανίζουν συμπτώματα ψυχολογικής πίεσης,  από τα s, τα sms και τα άμεσα μηνύματα τα συμπτώματα εκφοβισμού μεταφέρονται στα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία και εμπερικλείουν τις τεχνολογίες αυτές,

68 διαδικτυακός εκφοβισμός vafopoulos.org 67  3 στα 10 παιδιά αναφέρουν ότι είναι θύματα διαδικτυακού εκφοβισμού, ενώ 4 στους 100 γονείς συμμερίζονται παρόμοια περιστατικά,  μερικά παιδιά που συμμετέχουν, αλλά δεν πρωταγωνιστούν, δεν συνειδητοποιούν το μέγεθος της πράξης τους ( πχ προωθώντας απειλητικά μηνύματα που τους στάλθηκαν από άλλους)  συχνά συνδέεται με την κλοπή ταυτότητας και την παραβίαση της ιδιωτικότητας του θύματος.

69 Ένας οδηγός στο χάος  Μη συγκρίνουμε το Διαδίκτυο με την ουτοπία αλλά με την πραγματικότητα πριν από την έλευσή του (βία, τηλεόραση, παπαγαλία, αναξιοκρατία)  αρχή της “συμπληρωματικότητας”  “φυσικό αντίστοιχο”  με βάση τις ανθρώπινες Αξίες vafopoulos.org 68

70 αρχή της “συμπληρωματικότητας”  Στην αξιολόγηση κάθε δραστηριότητας ξεκινήστε από την υπόθεση ότι το Διαδίκτυο συμπληρώνει και δεν υποκαθιστά  Μόνο μετά από σκέψη, συζήτηση και εμπειρία υποκατέστησε μια λειτουργία vafopoulos.org 69

71 “συμπληρωματικό” Διαδίκτυο 70 και πορεία... εσύ καθορίζεις την πορεία... εμβάθυνση γρήγορο και δυναμικόαργό και κλειστό επιφανειακό “ατελείωτο” υπερ-κείμενο καθορισμένο τέλος έντυπο Παράδειγμα: ανάγνωση Φτιάξτε ένα μείγμα με βάση τις ανάγκες σας

72 “συμπληρωματικό” Διαδίκτυο 71 Όχι με πολλούς Όλοι χωράνε δωρεάνκοστίζει Περιορισμένο εύρος τηλεδιάσκεψη 5 αισθήσεις Πρόσωπο-με-πρόσωπο Παράδειγμα: τηλεδιάσκεψη Πιο εύκολο πρώτα πρόσωπο-με-πρόσωπο και μετά τηλεδιάσκεψη

73 Γιατί συμπληρωματικό;  Όχι όλες τις αισθήσεις και συναισθησία  Χωρίς προσωδία και “ένστικτα των σπηλαίων”  Δεν παράγει ενέργεια, ζωτική για τον άνθρωπο  Είναι ακόμα στην αρχή του... vafopoulos.org 72

74 “φυσικό αντίστοιχο”  Θα φώναζα στην πλατεία για να ακούσουν όλοι τον έρωτά μου;  Θα μοιραζόμουν με έναν άγνωστο φωτογραφίες και προσωπικές πληροφορίες;  Σκέψου πριν κάνεις κάτι στο Διαδίκτυο, θα το έκανες στο φυσικό κόσμο;  Απαιτείται να κατανοήσουμε βαθύτερα τη φύση και τις επιπτώσεις του Διαδικτύου και  Τη σχέση του τις διαχρονικές αξίες vafopoulos.org 73

75 Ήμαν νιος και γέρασα Κίνδυνοι για μεγάλους  Παρόμοιοι με των νέων  Διαφορά: δεν στρέφονται κατά της προσωπικότητας αλλά του πορτοφολιού  Διότι δεν είναι ευάλωτοι και έχουν χρήματα vafopoulos.org 74

76 Κίνδυνοι για μεγάλους Πυραμίδες, γρήγορα πλούτη, αγάπη, έρωτας και θαύματα από αγνώστους!  Οικονομικές απάτες  Διαφημιστική  Δημοπρασία  Φάρμακα  Λοταρία vafopoulos.org 75

77 Κίνδυνοι για μεγάλους vafopoulos.org 76

78 Κίνδυνοι για μεγάλους vafopoulos.org 77

79 Δημοπρασία vafopoulos.org 78

80 Λύσεις I  Αν κάτι είναι “πολύ καλό για να είναι αληθινό”, τότε είναι ψεύτικο! (και στο www)  Πρόσεχε που συχνάζεις Πχ. πορνό και παράνομο κατέβασμα  Μη μιλάς με αγνώστους ιδίως, όταν είσαι μικρός και εκτός πλαισίου  Μάθε για το Διαδίκτυο σκέψου και αναζήτησε πως μπορεί να σε βοηθήσει vafopoulos.org 79

81 Λύσεις ΙΙ  Άλλαξε ότι δεν σου αρέσει  Βοήθησε να γίνει καλύτερη η ζωή με το Διαδίκτυο  Παίξε ομαδικά vafopoulos.org 80

82 Οι πυροσβέστες στις φωτιές και οι υπόλοιποι στις δουλειές μας •Θα ζητάγατε από ένα πυροσβέστη να σας χτίσει το σπίτι; •Οι γιατροί για τις ασθένειες •Οι δάσκαλοι για το μάθημα •Δεν είμαστε άρρωστοι, απλά δεν ξέρουμε 81

83 Ελλάδα 2012 •Εμβάθυνση του εθελοντικού κινήματος •Αγγίζει την πεμπτουσία του Διαδικτύου διότι ξεκίνησε και εμπεριέχει την εθελοντική προσφορά •Αναζήτηση καινοτομίας και συνεργασίας •Και εγένετο Webvistas! 82

84 Κοινότητα Webvistas. org •εθελοντική •διαπανεπιστημιακή •διαθεματική •συζήτηση •εκπαίδευση •δράση 83 Αλλάζοντας (με) το Διαδίκτυο

85 84

86 Το εργαστήρι του Διαδικτύου  Διαφορετικές ομάδες για γονείς, εκπαιδευτικούς και νέους  Βιωματικό  Πρακτικά θέματα  Πότε: Απρίλιος vafopoulos.org 85 Ασφαλές και Δημιουργικό Διαδίκτυο

87 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: γονείς o Ποιοι είναι οι πραγματικοί κίνδυνοι και μπορώ να προστατευτώ; o Πότε κινδυνεύουν τα παιδιά μας ή και εμείς οι ίδιοι; o Να κλείσω τη σύνδεση στο σπίτι; Να απαγορεύσω το Facebook στο παιδί μου; o Να το βγάλω και από το σχολείο και το γραφείο μου; Ή να βάλω φίλτρο και λογισμικό παρακολούθησης; o Κινδυνεύει το παιδί μου από εθισμό στο Διαδίκτυο; o Απομόνωση, εκφοβισμό και εγκληματικές πράξεις; o Είναι παράνομο να “κατεβάζει” τραγούδια; Κινδυνεύει με πρόστιμο; vafopoulos.org 86 Ασφαλές και Δημιουργικό Διαδίκτυο

88 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: γονείς •Μπορεί να συνδυαστεί η μελέτη των μαθημάτων του Σχολείου με το Διαδίκτυο; Πώς; •Πως λειτουργούν οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του Διαδικτύου: Facebook, twitter, Google. Γενικό πλαίσιο και πρακτικές εφαρμογές. •Μπορώ να βρω εργασία μέσα από το Διαδίκτυο; •Υπάρχουν σπουδές μέσα από το Διαδίκτυο; •Σπουδές για το Διαδίκτυο; •Πως μπορώ να αξιοποιήσω και να προσαρμόσω το Διαδίκτυο στις ατομικές μου ανάγκες; Στην καθημερινότητα, στην εργασία και στο σχεδιασμό του μέλλοντος. vafopoulos.org 87 Ασφαλές και Δημιουργικό Διαδίκτυο

89 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: εκπαιδευτικοί o Οι βασικές γνώσεις επιβίωσης για το Διαδίκτυο. o Τι πρέπει να μάθουν οι μαθητές για το Διαδίκτυο; o Αντιμετώπιση καθημερινών ζητημάτων με το Διαδίκτυο (εκφοβισμός, ανάρτηση υλικού κλπ). o Πόσο “φίλοι” είναι οι μαθητές μας στο Facebook; o Αξιοποίηση του Διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία. o Wolphramalpha.com και άλλα εργαλεία διδασκαλίας. vafopoulos.org 88

90 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: εκπαιδευτικοί o Δημιουργώντας και συμμετέχοντας σε κοινότητες εκπαιδευτικών και μαθητών. o Τι μπορούν να μάθουν οι εκπαιδευτικοί από τους μαθητές για το Διαδίκτυο. o Οικοδομώντας την πολιτική του Σχολείου μας στο Διαδίκτυο. o Μικροδιδασκαλίες για το Διαδίκτυο ως βασικό & επικουρικό διδακτικό αντικείμενο. vafopoulos.org 89

91 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: νέοι o Ρυθμίσεις Facebook, twitter και Google. o Μελετώντας και σπουδάζοντας με το Διαδίκτυο: Ιδέες, προτάσεις και κοινότητες. o Πως μπορώ να αλλάξω τον κόσμο με το Διαδίκτυο; o Χτίζοντας το επαγγελματικό μου προφίλ. o Ποιες είναι οι δυνατότητες και οι κίνδυνοι του Διαδικτύου στην πράξη; o Ποιες είναι οι νέες τάσεις. Υπάρχουν ευκαιρίες; vafopoulos.org 90

92 Σκέψεις για το σπίτι...  Μια μεγάλη ευκαιρία να βελτιώσουμε τη ζωή μας αλλά και  Δύσκολα αναγνωρίσιμοι κίνδυνοι και κακοτοπιές  Να μεταλλάξουμε τη χρήση του Facebook σε κριτική συμμετοχή, συνεργασία και καινοτομία και  μια αφορμή για να συνεργαστούμε με τους νέους στην οικογένεια και τη ζωή 91

93 να γίνουμε έξυπνοι 92 και ασφαλείς με το Διαδίκτυο

94 πληροφορίες •www.Vafopoulos.orgwww.Vafopoulos.org •www.Webvistas.orgwww.Webvistas.org •www.Youtube.com/websciencegrwww.Youtube.com/websciencegr •www.Youtube.com/webvistasorgwww.Youtube.com/webvistasorg •www.Webscience.orgwww.Webscience.org •Annotator.vafopoulos.org (βιβλίο για την επιστήμη του Web)

95 Εργαστήρι Διαδικτύου στην Ακαδημία Πολιτών vafopoulos.org 94 σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και τους Webvistas


Κατέβασμα ppt "Διαδίκτυο: άγγελος ή δαίμονας; ιδέες για ένα ασφαλές και δημιουργικό Διαδίκτυο Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org www.vafopoulos.org."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google