Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org
Διαδίκτυο: άγγελος ή δαίμονας; ιδέες για ένα ασφαλές και δημιουργικό Διαδίκτυο Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org 7/3/2012

2

3

4

5

6

7 vafopoulos.org

8 Καριέρα χωρίς “μέσο”...

9 vafopoulos.org

10 vafopoulos.org

11 vafopoulos.org

12 Απεργία;

13 Αντιφατικά και ασυνήθιστα...

14 και πολύπλοκα!

15 Διαδίκτυο Παντού Αντιφατικό Ασυνήθιστο Πολύπλοκο Αλλάζει γρήγορα

16 Διαδίκτυο: “ένας ελέφαντας στο δωμάτιο”

17 Διαδίκτυο Τελικά τι είναι; Καλό ή κακό;

18 Τι λέει η χρονομηχανή;

19 η Εκκλησία αφόρισε την τυπογραφία (15ος αι.)

20 Το ρεύμα σκότωνε τους χρήστες του (19ος αι.)

21 Η τηλεόραση αποβλάκωνε τους χρήστες της (20ος αι.)

22 Τεχνολογία & κοινωνία πάντα μαζί...
Φεουδαρχία Βιομηχανία Πληροφορία 3000 π.Χ. γραφή 15ος αιώνας 19ος -20ος 21ος Τυπογραφία Ηλεκτρισμός Τηλεφωνία Τηλεόραση Διαδίκτυο We are living a new Revolution era, the IT Revolution. From a historical point of view, this is the 3rd revolution in order after the Agricultural and Industrial Revolutions. Each revolution needs new skills, relegating older ones to a second plan. This has a profound impact to all our basic human activities (financial, cultural, social, professional and personal activities). Agriculture -> the farming Society and the farming worker + craftsman Industrial Revolution -> the factory worker and the Industrial Society Information Revolution -> the Knowledge worker and the Knowledge Society Inventions, Science and Technology have always played a catalytic role to the historical evolution. Their effect/impact was sometimes evolutionary, bringing gradual and “smooth” changes and sometimes revolutionary, influencing dramatically the flow of history and human society. They were both having a creative and destructive role. Examples of few inventions contributing to the empowerment of the individual: writing (reserved in the beginning only to the priests and the kings), the printing press (1450 AD) ->it set off a social revolution (still in progress) - intellectual life no longer the exclusive domain of church and court. Photography and printing media (newspapers, etc) contributed to the wider dissemination of information and knowledge. The Internet: instantaneous access to huge amounts of information and knowledge at negligible cost for anyone from anywhere. => A look to the role of technology in the Knowledge Society [NOTE about Agriculture: farming communities first emerged following the end of the most recent ice age, about 10,000 BC. Their traces can be found in widely scattered areas, from SE Asia to Mexico. By 5,000 BC, farming communities were established in areas known today as Syria, Turkey, Libanon, Israel, Jordan, Greece, etc.]

23 Συνήθως, απομνημονεύουμε τη διεύθυνση δεξιά από την www.

24 Μήπως ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε τι συμβαίνει αριστερά από την www. ??

25 Ο μισός αιώνας που άλλαξε τον κόσμο
1968: internet/Διαδίκτυο (ARPANET) 1969: Το ARPANET στα Πανεπιστήμια 1976: Steve Jobs-Steve Wozniak: Apple με οθόνη και πληκτρολόγιο! 1981: η IBM παρουσιάζει το πρώτο PC 1992: WWW

26 Τι είναι το Διαδίκτυο; Internet ≠ Web Internet = υποδομή Web HTML HTTP
URI

27 Έτσι απλά... διασυνδεδεμένα αρχεία με μοναδικές διευθύνσεις
προσβάσιμα από πλοηγούς

28 Η αρχική σύλληψη ενιαίο πληροφοριακό σύστημα απλό, ανοιχτό, επεκτάσιμο συμβατό με όλα χωρίς κόστος γραφή & ανάγνωση συνεργασία

29 ποιος το εφηύρε; Ένας ταλαιπωρημένος (συμβασιούχος) προγραμματιστής...
Ένας ταλαιπωρημένος (συμβασιούχος) προγραμματιστής... δεν άντεξε τα διαφορετικά και ασύμβατα συστήματα Η/Υ στο CERN τη δεκαετία του 1980.

30 Ποιος και Πότε 1992 Tim Berners-Lee με τη βοήθεια Μητακίδη – Δερτούζου

31 Οι πρώτες ιστοσελίδες

32 Η ιστορική στιγμή Η ανθρώπινη ιστορία Το περιβάλλον
ένας εφευρετικός συμβασιούχος Το περιβάλλον ΗΠΑ: Ο Αλ Γκορ ανοίγει τον δρόμο Ευρώπη: η Κοινωνία της Πληροφορίας Η ιστορική συγκυρία ανάγκη για αξιοποίηση της συσσωρευμένης γνώσης

33 Το σημερινό www πότε ξεκίνησε;
Μετά τη Φούσκα 2000 = 5 τρις

34 Web 2.0: Ψηφιακή έκρηξη

35 Μια νέα ήπειρος >1 τρις μοναδικές διευθύνσεις >2,5 δις χρήστες
8/10 σε κοινωνικό δίκτυο Google: 400 εκ. αναζητήσεις/ημέρα Facebook: 1 δις χρήστες Ελλάδα 2,5 εκ. αξία >100 δις $

36 Τι στα αλήθεια άλλαξε; Και τι παρέμεινε ίδιο; Εγώ τι μπορώ να κάνω;

37 εμπειρία πλοήγησης σε πληροφορίες και ανθρώπους

38 το μοναδικό σύστημα χωρίς αδειοδότηση συμμετοχής από κεντρική αρχή

39 Μηδενικό κόστος επικοινωνίας

40 Από το μαζικό στο δικτυακό τρόπο

41 Παραγωγή χωρίς τιμή, ιδιοκτησία, αυθεντία

42 Οι γενεές του Διαδικτύου
ιθαγενείς μετανάστες

43 Ιθαγενείς Γενιά του Διαδικτύου Γενιά i Πλοηγητές
“κατοχικό σύνδρομο” πληροφορίας Γενιά i Όλα online Mobile

44 Μετανάστες Φοβία, Αναστάτωση Θετική ή αρνητική στάση
Ολίγον δημιουργική

45 Οι φυλές του Διαδικτύου Ι
γονείς: Ανησυχούν νέοι: Διασκεδάζουν επιστήμονες: Μελετούν επιχειρήσεις: Εκμεταλεύονται κυβερνήσεις: Προσαρμόζονται

46 Οι φυλές του Διαδικτύου ΙΙ
πολίτες: Ανακαλύπτουν & Συμμετέχουν δημοσιογράφοι: Υπερβάλλουν ΜΜΕ: Αμύνονται καλλιτέχνες: Αλλάζουν ΑΜΕΑ: Έχουν νέες ευκαιρίες εφευρέτης: Ανησυχεί & δημιουργεί

47 Homo connectus: ο δικτυωμένος άνθρωπος
Από το χωριό στην πόλη και από εκεί στον κόσμο Με το ψηφιακό κουτί μου πάω παντού

48 Είναι οικοσύστημα το Διαδίκτυο;
Μια εφαρμογή του Internet Web=Hypertext+(HTML,URI, HTTP)+Internet Ένα πληροφοριακό σύστημα Web+χρήστες Το νέο ΟΙΚΟ-σύστημα Αλλάζει η καθημερινή ζωή των χρηστών Δημιουργεί πραγματικότητα

49 Τι πραγματικά αλλάζει καινοτομία/ευκαιρία κίνδυνος/ζημιά
Πιο δυναμική συνάντηση με το τυχαίο καινοτομία/ευκαιρία ή/και κίνδυνος/ζημιά

50 Γιατί; οι βασικοί μετασχηματισμοί
Φυσικό ψηφιακό Ψηφιακό διαδικτυακό URI: Υπαρξιακό θεμέλιο Αποτύπωμα Σύνορο διαπραγματευτής

51 μια νέα Κοινωνική Μηχανή
Άνθρωποι σε νέο περιβάλλον Άρα θα έχει και τα πάθη και τα κουσούρια μας... Αλλά για να είναι τόσο διαδεδομένο κάτι καλό θα έχει, δεν μπορεί να είναι μόδα!

52 Διαχρονικά ερωτήματα Τι μπορώ να πάθω; Τι μπορώ να κάνω;
Το παιδί μου. Εγώ; Όλοι μας. Τέλος α´μέρους

53 B´μέρος

54 Διαχρονικά ερωτήματα Θα αφήνατε το δεκάχρονο παιδί σας να παίξει μπάλα σε μια άγνωστη γειτονιά; Ακόμα και αν δεν ξέρατε κανέναν; Τι είναι μπάλα, γειτονιά και άγνωστο στο Διαδίκτυο; Η σχολική δεν είναι ολοκληρωμένη μόρφωση, σήμερα ακόμα περισσότερο. Λύση;

55 Ευκαιρίες και απειλές αυτοπεποίθηση άγχος & πίεση χρόνου
κοινωνικοποίηση απομόνωση-αποξένωση ευκαιρίες & επίτευξη στόχων έλλειψη συγκέντρωσης & διάσπαση προσοχής δημιουργικότητα & καινοτομία σπατάλη χρόνου διαδικτυακή ευφυΐα μείωση ενσυναίσθησης

56 Νέοι και Διαδίκτυο Σχεδόν όλοι οι νέοι ετών μεγαλώνουν με το Διαδίκτυο. η χρήση αυξάνεται ραγδαία και σε μικρότερη ηλικία.

57 Νέοι και Διαδίκτυο Οι περισσότερες ώρες από αυτές είναι στον υπολογιστή του σπιτιού. Το εύρος των δραστηριοτήτων μεγαλώνει. H πρόσβαση γίνεται με πολλαπλούς τρόπους και συσκευές (κινητά, ταμπλέτες, δημόσια σημεία κλπ).

58 Νέοι και Διαδίκτυο Οι περισσότερες λειτουργίες έχουν συγκεντρωθεί στα κοινωνικά δίκτυα, με μεγάλο κερδισμένο το Facebook. και οι περισσότεροι κίνδυνοι έχουν μεταναστεύσει εκεί...

59 Κίνδυνοι Τεχνολογικός Οικονομικός Προσωπικών δεδομένων
Περιεχόμενο (Παράνομο, Ανάρμοστο) Επαφή (έμμεσα, άμεσα, αυτο-προκαλούμενη) Οικονομικός Μάρκετινγκ Υπερβολική δαπάνη Δόλιες συναλλαγές Προσωπικών δεδομένων Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια

60 Τεχνολογικός κίνδυνος
Περιεχόμενο: Μίσος, ρατσισμός, κτηνωδίες. Πορνογραφία, διαδραστικά παιχνίδια με βία, προτροπή για βία, ναρκωτικά, αλκοόλ και αυτοκτονίες. Επαφή: Σεξουαλική παρενόχληση, αποπλάνηση ανηλίκου, εκφοβισμός. Έκθεση σε διαδικτυακά παιχνίδια με μίσος και βία, επιζήμιες συμβουλές και κακόβουλες παροτρύνσεις. Διαμοίραση προβληματικού, ακατάλληλου και παράνομου περιεχόμενου, παράνομες συναλλαγές και τζόγος.

61 Οικονομικός κίνδυνος Προώθηση παράνομων και ακατάλληλων προϊόντων για παιδιά, ασαφής διαχωρισμός διαφήμισης-περιεχομένου. “Διαγωνισμοί” μέσω κινητών τηλεφώνων, συνδρομές σε διαδικτυακά παιχνίδια, στοιχηματισμός, αγορά προϊόντων. Κρυφές χρεώσεις, εξαπάτηση, πλαστά και κατώτερα προϊόντα, μη αποστολή παραγγελιών, υποκλοπή στοιχείων.

62 Προσωπικών δεδομένων Ανεξίτηλα διαδικτυακά ίχνη, παρακολούθηση, εντοπισμός της θέσης στο φυσικό χώρο, σκιαγράφηση προφίλ και εμπορική αξιοποίησή του, υπερέκθεση, κλοπή ταυτότητας, ανεπιθύμητη επικοινωνία. Προσβολή του υπολογιστή από «Σκουλήκια» και εν γένει κακόβουλο λογισμικό.

63 διαδικτυακή παρενόχληση
ο πιο σοβαρός κίνδυνος (1) σεξουαλική εκμετάλλευση δράσεις ενηλίκων οι οποίοι στο πλαίσιο της online επικοινωνίας στοχεύουν σκόπιμα να αναπτύξουν συναισθηματική σύνδεση με έναν ανήλικο προκειμένου να μειώσουν τις αναστολές και να τον παρασύρουν σε σεξουαλική δραστηριότητα ή εκμετάλλευση

64 διαδικτυακή παρενόχληση
(2) διαδικτυακός εκφοβισμός Ο εκφοβισμός, οι απειλές και η ταπείνωση από ομήλικους μεταφέρθηκε στο Διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα. Μοιράζεται παρόμοια κίνητρα με τον παραδοσιακό εκφοβισμό και αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά των νέων τεχνολογιών: αμεσότητα, ταχύτητα, επαναληψιμότητα με χαμηλό κόστος και προσπάθεια, χρήση εικόνων και βίντεο και πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας

65 διαδικτυακός εκφοβισμός
πως γίνεται: γραπτό ή άμεσο μήνυμα και , κλήσεις-φάρσα, δημοσίευση εικόνων και βίντεο χωρίς συγκατάθεση, βιντεοσκόπηση και διαμοίραση μιας βίαιης πράξης έναντι του παιδιού-θύματος, τη χρήση άμεσων μηνυμάτων, την ανάρτηση προσβλητικών και απειλητικών μηνυμάτων σε κοινωνικό δίκτυο, τον αποκλεισμό/διασυρμό σε διαδικτυακό παιχνίδι.

66 διαδικτυακός εκφοβισμός
8 στους 10 ανήλικους δέχονται εκφοβισμό από ομήλικους (συνήθως γνωστοί), αυξάνεται στην αρχή της εφηβείας, κορυφώνεται στα μέσα της και μετά μειώνεται αντίστοιχα, περίπου 4 στα 10 παιδιά εμφανίζουν συμπτώματα ψυχολογικής πίεσης, από τα s, τα sms και τα άμεσα μηνύματα τα συμπτώματα εκφοβισμού μεταφέρονται στα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία και εμπερικλείουν τις τεχνολογίες αυτές,

67 διαδικτυακός εκφοβισμός
3 στα 10 παιδιά αναφέρουν ότι είναι θύματα διαδικτυακού εκφοβισμού, ενώ 4 στους 100 γονείς συμμερίζονται παρόμοια περιστατικά, μερικά παιδιά που συμμετέχουν, αλλά δεν πρωταγωνιστούν, δεν συνειδητοποιούν το μέγεθος της πράξης τους (πχ προωθώντας απειλητικά μηνύματα που τους στάλθηκαν από άλλους) συχνά συνδέεται με την κλοπή ταυτότητας και την παραβίαση της ιδιωτικότητας του θύματος.

68 Ένας οδηγός στο χάος Μη συγκρίνουμε το Διαδίκτυο με την ουτοπία αλλά με την πραγματικότητα πριν από την έλευσή του (βία, τηλεόραση, παπαγαλία, αναξιοκρατία) αρχή της “συμπληρωματικότητας” “φυσικό αντίστοιχο” με βάση τις ανθρώπινες Αξίες

69 αρχή της “συμπληρωματικότητας”
Στην αξιολόγηση κάθε δραστηριότητας ξεκινήστε από την υπόθεση ότι το Διαδίκτυο συμπληρώνει και δεν υποκαθιστά Μόνο μετά από σκέψη, συζήτηση και εμπειρία υποκατέστησε μια λειτουργία

70 “συμπληρωματικό” Διαδίκτυο
Παράδειγμα: ανάγνωση έντυπο υπερ-κείμενο καθορισμένο τέλος “ατελείωτο” και πορεία... εσύ καθορίζεις την πορεία... αργό και κλειστό γρήγορο και δυναμικό εμβάθυνση επιφανειακό Φτιάξτε ένα μείγμα με βάση τις ανάγκες σας

71 “συμπληρωματικό” Διαδίκτυο
Παράδειγμα: τηλεδιάσκεψη τηλεδιάσκεψη Πρόσωπο-με-πρόσωπο 5 αισθήσεις Περιορισμένο εύρος Όχι με πολλούς Όλοι χωράνε κοστίζει δωρεάν Πιο εύκολο πρώτα πρόσωπο-με-πρόσωπο και μετά τηλεδιάσκεψη

72 Γιατί συμπληρωματικό;
Όχι όλες τις αισθήσεις και συναισθησία Χωρίς προσωδία και “ένστικτα των σπηλαίων” Δεν παράγει ενέργεια, ζωτική για τον άνθρωπο Είναι ακόμα στην αρχή του...

73 “φυσικό αντίστοιχο” Θα φώναζα στην πλατεία για να ακούσουν όλοι τον έρωτά μου; Θα μοιραζόμουν με έναν άγνωστο φωτογραφίες και προσωπικές πληροφορίες; Σκέψου πριν κάνεις κάτι στο Διαδίκτυο, θα το έκανες στο φυσικό κόσμο; Απαιτείται να κατανοήσουμε βαθύτερα τη φύση και τις επιπτώσεις του Διαδικτύου και Τη σχέση του τις διαχρονικές αξίες

74 Ήμαν νιος και γέρασα Παρόμοιοι με των νέων
Κίνδυνοι για μεγάλους Παρόμοιοι με των νέων Διαφορά: δεν στρέφονται κατά της προσωπικότητας αλλά του πορτοφολιού Διότι δεν είναι ευάλωτοι και έχουν χρήματα

75 Κίνδυνοι για μεγάλους Πυραμίδες, γρήγορα πλούτη, αγάπη, έρωτας και θαύματα από αγνώστους! Οικονομικές απάτες Διαφημιστική Δημοπρασία Φάρμακα Λοταρία

76 Κίνδυνοι για μεγάλους

77 Κίνδυνοι για μεγάλους

78 Δημοπρασία

79 Λύσεις I Αν κάτι είναι “πολύ καλό για να είναι αληθινό”, τότε είναι ψεύτικο! (και στο www) Πρόσεχε που συχνάζεις Πχ. πορνό και παράνομο κατέβασμα Μη μιλάς με αγνώστους ιδίως, όταν είσαι μικρός και εκτός πλαισίου Μάθε για το Διαδίκτυο σκέψου και αναζήτησε πως μπορεί να σε βοηθήσει

80 Λύσεις ΙΙ Άλλαξε ότι δεν σου αρέσει
Βοήθησε να γίνει καλύτερη η ζωή με το Διαδίκτυο Παίξε ομαδικά

81 Οι πυροσβέστες στις φωτιές και οι υπόλοιποι στις δουλειές μας
Θα ζητάγατε από ένα πυροσβέστη να σας χτίσει το σπίτι; Οι γιατροί για τις ασθένειες Οι δάσκαλοι για το μάθημα Δεν είμαστε άρρωστοι, απλά δεν ξέρουμε

82 Ελλάδα 2012 Εμβάθυνση του εθελοντικού κινήματος
Αγγίζει την πεμπτουσία του Διαδικτύου διότι ξεκίνησε και εμπεριέχει την εθελοντική προσφορά Αναζήτηση καινοτομίας και συνεργασίας Και εγένετο Webvistas!

83 Κοινότητα Webvistas.org
Αλλάζοντας (με) το Διαδίκτυο εθελοντική διαπανεπιστημιακή διαθεματική συζήτηση εκπαίδευση δράση

84

85 Το εργαστήρι του Διαδικτύου
Ασφαλές και Δημιουργικό Διαδίκτυο Διαφορετικές ομάδες για γονείς, εκπαιδευτικούς και νέους Βιωματικό Πρακτικά θέματα Πότε: Απρίλιος

86 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: γονείς
Ασφαλές και Δημιουργικό Διαδίκτυο Ποιοι είναι οι πραγματικοί κίνδυνοι και μπορώ να προστατευτώ; Πότε κινδυνεύουν τα παιδιά μας ή και εμείς οι ίδιοι; Να κλείσω τη σύνδεση στο σπίτι; Να απαγορεύσω το Facebook στο παιδί μου; Να το βγάλω και από το σχολείο και το γραφείο μου; Ή να βάλω φίλτρο και λογισμικό παρακολούθησης; Κινδυνεύει το παιδί μου από εθισμό στο Διαδίκτυο; Απομόνωση, εκφοβισμό και εγκληματικές πράξεις; Είναι παράνομο να “κατεβάζει” τραγούδια; Κινδυνεύει με πρόστιμο;

87 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: γονείς
Ασφαλές και Δημιουργικό Διαδίκτυο Μπορεί να συνδυαστεί η μελέτη των μαθημάτων του Σχολείου με το Διαδίκτυο; Πώς; Πως λειτουργούν οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του Διαδικτύου: Facebook, twitter, Google. Γενικό πλαίσιο και πρακτικές εφαρμογές. Μπορώ να βρω εργασία μέσα από το Διαδίκτυο; Υπάρχουν σπουδές μέσα από το Διαδίκτυο; Σπουδές για το Διαδίκτυο; Πως μπορώ να αξιοποιήσω και να προσαρμόσω το Διαδίκτυο στις ατομικές μου ανάγκες; Στην καθημερινότητα, στην εργασία και στο σχεδιασμό του μέλλοντος.

88 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: εκπαιδευτικοί
Οι βασικές γνώσεις επιβίωσης για το Διαδίκτυο. Τι πρέπει να μάθουν οι μαθητές για το Διαδίκτυο; Αντιμετώπιση καθημερινών ζητημάτων με το Διαδίκτυο (εκφοβισμός, ανάρτηση υλικού κλπ). Πόσο “φίλοι” είναι οι μαθητές μας στο Facebook; Αξιοποίηση του Διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Wolphramalpha.com και άλλα εργαλεία διδασκαλίας.

89 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: εκπαιδευτικοί
Δημιουργώντας και συμμετέχοντας σε κοινότητες εκπαιδευτικών και μαθητών. Τι μπορούν να μάθουν οι εκπαιδευτικοί από τους μαθητές για το Διαδίκτυο. Οικοδομώντας την πολιτική του Σχολείου μας στο Διαδίκτυο. Μικροδιδασκαλίες για το Διαδίκτυο ως βασικό & επικουρικό διδακτικό αντικείμενο.

90 Το εργαστήρι του Διαδικτύου: νέοι
Ρυθμίσεις Facebook, twitter και Google. Μελετώντας και σπουδάζοντας με το Διαδίκτυο: Ιδέες, προτάσεις και κοινότητες. Πως μπορώ να αλλάξω τον κόσμο με το Διαδίκτυο; Χτίζοντας το επαγγελματικό μου προφίλ. Ποιες είναι οι δυνατότητες και οι κίνδυνοι του Διαδικτύου στην πράξη; Ποιες είναι οι νέες τάσεις. Υπάρχουν ευκαιρίες;

91 Σκέψεις για το σπίτι... Μια μεγάλη ευκαιρία να βελτιώσουμε τη ζωή μας αλλά και Δύσκολα αναγνωρίσιμοι κίνδυνοι και κακοτοπιές Να μεταλλάξουμε τη χρήση του Facebook σε κριτική συμμετοχή, συνεργασία και καινοτομία και μια αφορμή για να συνεργαστούμε με τους νέους στην οικογένεια και τη ζωή

92 να γίνουμε έξυπνοι και ασφαλείς με το Διαδίκτυο

93 πληροφορίες www.Vafopoulos.org www.Webvistas.org
Annotator.vafopoulos.org (βιβλίο για την επιστήμη του Web)

94 Εργαστήρι Διαδικτύου στην Ακαδημία Πολιτών
σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και τους Webvistas


Κατέβασμα ppt "Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και webvistas.org"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google