Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Xxxxx-xx/Footer 0 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Οι Έλληνες νιώθουν περισσότερο τον αντίκτυπο της παγκόσμιας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Xxxxx-xx/Footer 0 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Οι Έλληνες νιώθουν περισσότερο τον αντίκτυπο της παγκόσμιας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Xxxxx-xx/Footer 0 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Οι Έλληνες νιώθουν περισσότερο τον αντίκτυπο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης Ποσοστό των ερωτηθέντων που νιώθει πως έχει επηρεαστεί προσωπικά από τη παγκόσμια οικονομική κρίση 1 1. Survey question: Have you been personally affected by this global economic downturn? Response options include: Yes / No. Only respondents who were aware of the existence of the global economic downturn were asked. Note: Bottom income quartile cut and sample reweighed to represent real income distribution in each country Source: BCG Global consumer sentiment survey 2011 xx Αλλαγή από το 2010 80 60 40 20 0 Κίνα 26 Ινδία 43 Ρωσσία 55 Μεξικό 72 Τουρκία 40 Δανία 34 Φινλανδία 31 Σου ηδία 28 Νορβηγία 15 Ελβετία 28 Γαλλία 44 Ιταλία 53 Ισπανία 69 ΗΒ 54 Γερμανία 28 Αυστρα λία 47 Καναδάς 44 Ιαπωνία 40 Ελλάδα 74 BRIC 34 EΕ 5 47 ΗΠΑ 57 +4+6+2-8+13+4+9+8+9+1-16+10+1-9

2 Xxxxx-xx/Footer 1 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Ποσοστό ερωτηθέντων που συμφωνούν ή συμφωνούν πολύQ1 2010 69 64 71 79 73 Οι Έλληνες θα αναβάλλουν τις αγορές που μπορούν να περιμένουν και θα μειώσουν τις δαπάνες στα μη απαραίτητα 1. Thinking of the near future, please indicate how much you agree or disagree that each statement describes how you expect to change your buying behavior in the next 12 months Note: Europe includes Germany, UK, Spain, Italy, France; Bottom income quartile cut and sample reweighed to represent real income distribution in each country Source: BCG Global consumer sentiment survey 2011 Ποσοστό ερωτηθέντων που συμφωνούν ή συμφωνούν πολύ (%) 1 Spending tactic 1 Μείωση δαπανών στα μη απαραίτητα Αναβολή εξόδων που μπορούν να περιμένουν Περισσότερες αγορές προϊόντων σε προσφορά Αναζήτηση καλύτερων τιμών εντός μαγαζιών Περισσότερες αγορές στα εκπτωτικά Ελλάδα 49 64 71 65 62 68 74 68 79 40 65 76 70 61 42 59 72 64 73 EΕ 5 Ισπανία Ιταλία Γαλλία

3 Xxxxx-xx/Footer 2 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Αποταμίευση, υγεία και αγορές που αξίζουν τα λεφτά τους οι κορυφαίες αξίες σε Ελλάδα και Ευρώπη 1. Than two years ago 2. Survey question: Below is a list of terms and values. For each, please indicate if this is something that you would see as being more or less important to you than it was two years ago. Note: Graph excludes answer "no change"; Bottom income quartile cut and sample reweighed to represent real income distribution in each country Source: BCG Global consumer sentiment survey 2011 % of respondents 2 43 Υγεία43 Αποταμίευση-846 036 Περιβάλλον-337 Σταθερότητα-238 Το σπίτι μου-238 Ηρεμία39 Ευθυμία-342 Αγορές που αξίζουν τα λεφτά-3 23 22 Τοπικά προϊόντα-12 Θρησκεία 24 Τοπικές κοινωνίες -9 -1224 Παράδοση-725 Κύρος-725 Αλλαγή-526 Αυθεντικότητα27 Ενθουσιασμός-430 Εκπαίδευση-430 Πνευματικότητα-330 Φωτεινά χρώματα-433 Ευκολία-234 Επαγγελματική επιτυχία-735 Ήθος-335 Φίλοι35 Οικογένεια Δεξιοτεχνία-420 19 Φυσικότητα-2 -9 Πολυτέλεια14 -12 -30 Πλούτος 22Αλτρουισμός More important 1 Less important 1 -40 -1418 8 -920 -12 -4 -3 34 40 -1219 -425 -2812 -736 -1117 -1118 -1616 24 -10 21 -6 21 32 -20 -6 16 33 -1823 -641 27-6 -4 -6 -3 28 -16 19 -9 13 21 -347 -5 37 35 -3 39

4 Xxxxx-xx/Footer 3 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Περνάω χρόνο με την οικογένεια μου Περνάω χρόνο με τους φίλους μου Μένω στο σπίτι Γυμνάζομαι-αθλούμαι Ικανοποιώντας τον εαυτό μου με περιττές αγορές Περιποιούμαι τον εαυτό μου με διακοπές, τριήμερα και σπα Αναζητώντας επαγγελματική ιατρική/φαρμακευτική βοήθεια Βγαίνω έξω για να ξεφύγω από το σπίτι Ικανοποιώντας τον εαυτό μου αγοράζοντας προϊόντα/υπηρεσίες υψηλότερης ποιότητας Απέχω από το να αγοράζω οτιδήποτε πέραν των βασικών Ασχολούμαι με τα ενδιαφέροντα (χόμπι) μου 5 7 15 6 7 25 29 39 33 37 51 11 4 33 27 47 23 26 35 4 8 11 3 7 19 15 6 25 28 32 33 35 49 Τι κάνετε όταν νιώθετε στρες/άγχος; 1 % ερωτηθέντων 5 11 14 7 9 23 37 25 29 33 45 3 1 5 2 6 32 39 22 16 33 49 Οι Έλληνες προτιμούν την οικογένεια και τους φίλους για να αντιμετωπίσουν το στρες 1. Survey question: Amongst the following items, what do you do when you feel stress/anxiety? Please enter a minimum of one answer and a maximum of three answers. Note: EU includes EU Big5 (Germany, UK, Spain, Italy and France); Developing markets include Brazil, India, Russia and China; Bottom income quartile cut and sample reweighed to represent real income distribution in each country Source: BCG Global consumer sentiment survey 2011 Υπόλοιπες1η και 2η επιλογή


Κατέβασμα ppt "Xxxxx-xx/Footer 0 Copyright © 2011 by The Boston Consulting Group, Inc. All rights reserved. Οι Έλληνες νιώθουν περισσότερο τον αντίκτυπο της παγκόσμιας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google