Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι αλλαγές στην παιδεία και το πως συνδέονται με τις αλλαγές στην κοινωνία «Use the ATM machine outside!» Κλεάνθης Θραμπουλίδης Καθηγητής, Τμήμα ΗΜ&ΤΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι αλλαγές στην παιδεία και το πως συνδέονται με τις αλλαγές στην κοινωνία «Use the ATM machine outside!» Κλεάνθης Θραμπουλίδης Καθηγητής, Τμήμα ΗΜ&ΤΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οι αλλαγές στην παιδεία και το πως συνδέονται με τις αλλαγές στην κοινωνία «Use the ATM machine outside!» Κλεάνθης Θραμπουλίδης Καθηγητής, Τμήμα ΗΜ&ΤΥ Εκδήλωση/Συζήτηση, Σύλλογος φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Παρασκευή 14 Οκτ 2011, ΗΛ5

2 the ATM machine outside An older man, not in the best physical condition, asked the trainer in the gym, "I want to impress that beautiful girl. Which machine should I use?" The trainer replied, "Use the ATM machine outside!"

3 Οργάνωση Τοποθέτησης • Γιατί είμαστε σήμερα εδώ; • Γιατί Παιδεία και Κοινωνία; • Το χρεοκοπημένο Πολιτικό σύστημα. • Το Πανεπιστημιακό κατεστημένο • Η θεωρία του Γυάλινου κλουβιού • Η ανάγκη για αλλαγή

4 «Τμήμα ΗΜ&ΤΥ» : Hacking ή Re- engineering ? 24 Ιαν 2002 – Εγκατάλειψη της καταστροφικής τακτικής που ακολουθήθηκε τα τελευταία χρόνια, για την αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων προς άλλες κατευθύνσεις (ή προς το τίποτε), από τα άτομα, αλλά και όλα τα όργανα διοίκησης του τμήματος. – Άμεση δέσμευση όλων και κυρίως όσων ελέγχουν τους ανθρώπινους (και όχι μόνο) πόρους, ότι αυτοί θα διατεθούν για την υλοποίηση του νέου συστήματος. • είμαι διατεθειμένος να «κατασκηνώσω» στην είσοδο του Τμήματος ΗΜ&ΤΥ μαζί με τους φοιτητές και όποιον άλλο νοιώθει την ανάγκη να διεκδικήσει-απαιτήσει το re- engineering του συστήματος σε ένα υγιές Τμήμα ΗΜ&ΤΥ. «Τμήμα ΗΜ&ΤΥ»: Hacking ή Re-engineering ? Προβληματισμοί - Διαπιστώσεις – Προτάσεις εδώεδώ

5 Οι πρώτοι 4 Μύθοι Μύθος 1 ος - Ο πιο μεγάλος μύθος. • «Δεν υπάρχει πρόβλημα, το σύστημα (ΠΣ) είναι καλό» Μύθος 2ος • «Το κράτος δεν διαθέτει πόρους» Μύθος 3 ος. • «Το κράτος ευθύνεται για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τμήμα» Μύθος 4ος. • «Οι φοιτητές διαλύουν το σύστημα γιατί κάνουν καταλήψεις» «Τμήμα ΗΜ&ΤΥ»: Hacking ή Re-engineering ? Προβληματισμοί - Διαπιστώσεις – Προτάσεις εδώεδώ

6 Η πραγματικότητα Εμείς φταίμε γιατί: • έχουμε αρκετούς πόρους, αλλά ελάχιστους αξιοποιούμε προς την σωστή κατεύθυνση. • το κράτος μας έδωσε πολλές ελευθερίες τις οποίες δυστυχώς καταχραστήκαμε. Η εκπαίδευση επαφίεται στον πατριωτισμό (που κάποτε είχαμε) του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου. • οι φοιτητές μας, βρέθηκαν στην κατάσταση αυτή γιατί εμείς τους διαμορφώσαμε έτσι. Διετέλεσαν είσοδοι και έξοδοι κατά σειρά σε ένα «άθλιο γυμνάσιο» (το ζω σαν πατέρας μαθητή), ένα «άθλιο λύκειο» (μου το περιγράφουν και το πιστεύω) για να καταλήξουν σε ένα «άθλιο πανεπιστήμιο». «Τμήμα ΗΜ&ΤΥ»: Hacking ή Re-engineering ? Προβληματισμοί - Διαπιστώσεις – Προτάσεις εδώεδώ

7 Η μεγάλη «Δημοκρατική» παράταξη της Διαπλοκής 24 Νοε 2004 • περί επικείμενων συνδιαλλαγών ή η «Μεγάλη Υπερ- κομματική Δημοκρατική Παράταξη της Διαπλοκής» εδώεδώ • “Πρώτη προτεραιότητα για τον Eλλαδισμό, η μεγιστοποίηση της ατομικής καταναλωτικής ευχέρειας. H οικονομία πριν από την Iστορία και την αξιοπρέπεια. Aνενδοίαστα.” Από το άρθρο του Xρηστου Γιανναρά “Mειωμένη ευαισθησία στην αξιοπρέπεια” • «O Eλληνισμός τελειώνει ιστορικά μέσα στη ντροπή άκρως μειωμένης ευαισθησίας για την αξιοπρέπεια, την ιστορική του ταυτότητα, τους στόχους που θα δικαιολογούσαν την ενεργό επιβίωσή του.» Παραφράζω «Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο»

8 Μήπως είμαστε τα «Σελλά της Ευρώπης» 17 Ιαν 2005 • Σάββατο μεσημέρι. Μπαίνουμε στο Μύλο. «Που μπορούμε να καθίσουμε 8 άτομα; Δεν καπνίζουμε.» Το μαγαζί είναι σχεδόν άδειο μας δίνουν τραπέζι σε μια τελείως άδεια πτέρυγα του. • Μετά από ώρα διαπιστώνω πως είμαστε εν μέσω μανιωδών καπνιστών. Καλώ τον υπεύθυνο του καταστήματος και του απευθύνω την ερώτηση • «Σας παρακαλώ δεν υπάρχει χώρος καπνιστών και μη καπνιστών» • η απάντηση αποστομωτική. «Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα κύριε, μπορείτε να καπνίσετε όπου θέλετε». • Ένας φίλος από την παρέα συμπλήρωσε «Είμαστε στα Σελλά, τι ψάχνεις». [Πρωινός e-καφές] - Μήπως είμαστε τα «Σελλά» της Ευρώπης; εδώεδώ

9 H αποδοχή της κατάντιας μιας γενιάς 8 Νοε 2007 (απάντηση στην έκκληση για στήριξη των καταλήψεων στα σχολεία)έκκληση • Δεν υπογράφω γιατί είναι η αποδοχή της κατάντιας μιας γενιάς που κατεβάζει (ή αποδέχεται) στους δρόμους τα 15χρονα παιδιά της για να της λύσουν τα προβλήματα που αυτή δημιούργησε και δημιουργεί. Και αυτή, αντί να ανασκουμπωθεί για να δώσει λύσεις, προσπαθεί να πείσει (τον εαυτό της ή τους άλλους) πως αγωνίζεται βάζοντας υπογραφές σε μηνύματα συμπαράστασης. «έχουμε κατρακυλήσει και έχουμε φτάσει στο «τελευταίο σκαλί στου κακού τη σκάλα », όπως παρατηρεί και ο Παλαμάς στον «Δωδεκάλογο του Γύφτου» και τότε για ν' ανοίξουμε ξανά «τα φτερά τα πρωτινά μας τα μεγάλα» και ν' αρχίσει η ανάκαμψη επιβάλλεται η αγωνιστική κινητοποίηση όλων των κοινωνικών μας δυνάμεων. Σ' αυτό το έσχατο σημείο βρισκόμαστε.» από το άρθρο «Θανάσιμη αρρώστια της δημοκρατίας» του Γ.-Α. ΜΑΓΚΑΚΗ εδώεδώ "Re:Κείμενο στήριξης από γονείς" και η αποδοχή της κατάντιας μιας γενιάς εδώεδώ

10 Γιατί Παιδεία και Κοινωνία; • Μοντέλο – Χρεοκοπημένο Πολιτικό Σύστημα – Σάπιο Πανεπιστημιακό κατεστημένο • Δομή – Διοίκηση, Οργάνωση, • Συμπεριφορά – Λειτουργία, Νοοτροπίες, Πρακτικές • Τρέχουσα κατάσταση • Προβλήματα • Επιτακτική ανάγκη για αλλαγή

11 Η θέση μου • Η βασική αιτία της σημερινής κατάστασης της χώρας «δεν είναι η οικονομική κρίση αλλά πρωτίστως η κρίση θεσμών και αξιών που διαπερνά την Ελληνική κοινωνία» • Η κύρια ευθύνη «αναμφισβήτητα το βαρέως νοσούν Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο φέρει την κύρια ευθύνη προς την κατεύθυνση αυτή, καθώς για χρόνια τώρα διαμορφώνει με ένα ανορθόδοξο τρόπο τους πολίτες αυτής της χώρας.» H "Ντροπή" και το πιο σημαντικό για την Πανεπιστημιακή κοινότηταεδώ, 27 Jan 2010εδώ

12 Η πρόταση μου • Καμιά αλλαγή δεν μπορεί να είναι επιτυχής αν δεν αλλάξει η κατάσταση στο εκπαιδευτικό σύστημα «Είμαι βαθιά πεπεισμένος ότι καμία αλλαγή και ανατροπή της φθίνουσας πορείας δεν μπορεί να είναι επιτυχής σε βάθος χρόνου, αν δεν αλλάξει η κατάσταση στο εκπαιδευτικό σύστημα.» • Το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο νοσεί βαρύτατα «Το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο (και γενικότερα το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα) νοσεί βαρύτατα και δεν έχει ή συνειδητά δεν θέλει να ενεργοποιήσει τους μηχανισμούς προστασίας του. – Τους μηχανισμούς αυτούς αναζητώ εναγωνίως ως μέλος ΔΕΠ και ως πατέρας 2 φοιτητών εδώ και χρόνια για να τους ενεργοποιήσω, αλλά μάταια.» εδώεδώ H "Ντροπή" και το πιο σημαντικό για την Πανεπιστημιακή κοινότηταεδώ, 27 Jan 2010εδώ

13 Η έκκληση για την αλλαγή • ζητώ την στήριξη και συμπαράσταση σας «και ειλικρινά σας ζητώ την στήριξη και συμπαράσταση σας για να αναδείξουμε το πρόβλημα και να ευαισθητοποιήσουμε τους υπεύθυνους (που δεν σας κρύβω πως δεν κατάφερα τόσα χρόνια να ανακαλύψω), και αν είναι δυνατόν να ευαισθητοποιήσουμε/προκαλέσουμε την Ελληνική Πολιτεία προς την κατεύθυνση αυτή ώστε επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες της και να στείλει επιτέλους το μήνυμα στην πανεπιστημιακή κοινότητα και στις Διοικήσεις των Πανεπιστημίων ότι η Πολιτεία είναι αποφασισμένη να αναβαθμίσει το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο.» H "Ντροπή" και το πιο σημαντικό για την Πανεπιστημιακή κοινότηταεδώ, 27 Jan 2010εδώ

14 Η σημασία της συμμετοχής μας • Η προσφορά προς την Ελληνική κοινωνία «Και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Και σίγουρα, για μένα τουλάχιστο, αν καταφέρουμε κάτι προς την κατεύθυνση αυτή θα είναι πολύ πιο σημαντική προσφορά προς την Ελληνική κοινωνία, τη στιγμή αυτή, από πολλές δημοσιεύσεις σε έγκριτα περιοδικά και θα τολμούσα να πω και από πολλά ερευνητικά αποτελέσματα.» • Το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο οφείλει να προσφέρει στην Ελληνική κοινωνία «και δεν είναι έξω από τα πλαίσια ενός «ακαδημαϊκού διαλόγου» ούτε θα είναι «πνευματική παρακμή», ούτε «ντροπή» αν αυτό γίνει ακόμη και σε βάρος της ερευνητικής δραστηριότητας της Πανεπιστημιακής κοινότητας.» H "Ντροπή" και το πιο σημαντικό για την Πανεπιστημιακή κοινότηταεδώ, 27 Jan 2010εδώ

15 Το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα • Το χρέος, τα ελλείμματα, η ανάπτυξη και οι μύθοι. Απάντηση στον Π. Μανδραβέλη 24 Φεβ 2011 pdfhtm pdfhtm • Δε φταίμε εμείς, οι άλλοι...Μια ακόμη απόπειρα εξαπάτησης της κοινής γνώμης εδώεδώ • Σήμερα, αυτούς ο λαός τους αποκαλεί "λαμόγια” εδώ εδώ • Σχήμα λόγου ή ομολογία πλήρους αποτυχίας, συνέχεια: θα "κατεβάσουμε ρολά” εδώεδώ • Ορθολογισμός ή κύκνειο άσμα ενός φαύλου συστήματος για επιβίωση; εδώεδώ

16 Το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα • Ο λαός φοβάται πιο πολύ τους πολιτικούς που... Aπάντηση στο Φοβάμαι του Μάκη Καραγιάννη Ο λαός φοβάται πιο πολύ τους πολιτικούς που...Φοβάμαι • Το φάντασμα του Μνημονίου και η εθνική κυριαρχία Απάντηση στο άρθρο με ίδιο τίτλο του Αντώνη Μανιτάκη. Το φάντασμα του Μνημονίου και η εθνική κυριαρχία Απάντηση • Διακεκριμένοι καθηγητές υπέρ Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, Απάντηση Διακεκριμένοι καθηγητές υπέρ Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, Απάντηση • Πού ήσουν Αγανακτισμένε; Απάντηση στον Τάκη Μίχα Πού ήσουν Αγανακτισμένε; Απάντηση • Μεταρρυθμίσεις ή χρεοκοπία; Επιστολή οικονομολόγων Μεταρρυθμίσεις ή χρεοκοπία; Επιστολή οικονομολόγων

17 Οταν έχεις ευτελίσει όλα τα μέσα του αγώνα και της αντίστασης … • ίσως έρθει κάποια στιγμή η ανάγκη να αγωνιστείς, να αντισταθείς, και αυτό γιατί θα κινδυνεύει – η ελευθερία, η εθνική ανεξαρτησία, το μέλλον της Ελληνικής κοινωνίας και εσύ θα στέκεσαι άοπλος και ανίκανος να ορθώσεις το ανάστημα σου, ανίκανος ακόμη και να προβληματιστείς, ακόμη και να σκεφτείς ελεύθερα. Και τότε ίσως καταλάβεις ότι είσαι το θύμα καθώς σου πήρανε όλα τα όπλα, για να σου πάρουνε μετά και το μέλλον σου. • Είναι τόσο λυπηρό να βλέπεις αυτή την “φτώχια” στο Πανεπιστημιακό χώρο, στο χώρο υποτίθεται της ελεύθερης έκφρασης και της ελπίδας για μια κοινωνία. • Είναι θλιβερό να βλέπεις την Πανεπιστημιακή κοινότητα να κατακλύζεται από μηνύματα εκδηλώσεων και φανφαρών όταν η Ελληνική κοινωνία βυθίζεται στην άβυσσο, όταν της αφαιρούν το μέλλον των παιδιών της. Γιατί η διακίνηση απόψεων, θέσεων, προτάσεων, προβληματισμού του απλού πολίτη, αυτού που είναι έξω από το σύστημα της φαυλοκρατίας δεν επιτρέπεται. Όταν έχεις ευτελίσει όλα τα μέσα του αγώνα και της αντίστασης(10 May 2010)pdfpdf

18 Τα πράσινα, τα μπλε, … τα κόκκινα και τα πορτοκαλί «μπλουζάκια» • Προκαλεί θλίψη να βλέπεις – αυτά τα παιδιά να υπηρετούν και να «σέρνονται» ακόμη πίσω από αυτούς που υποθήκευσαν το μέλλον τους. – τα ίδια παιδιά να αγωνίζονται και να στηρίζουν ακόμη πρακτικές και νοοτροπίες που οδήγησαν την χώρα στην καταστροφή. • Προκαλεί θλίψη, – γιατί από αυτά τα παιδιά θα έπρεπε να έχει αρχίσει, με την ευκαιρία της κρίσης που βιώνει η χώρα, η αποδόμηση της τόσο καταστροφικής, για το Πανεπιστήμιο και τη χώρα, άκρατης κομματικοποίησης της φοιτητικής ζωής. – γιατί βλέπεις αυτά τα νέα παιδιά να λειτουργούν ακόμη με συνείδηση πολιτικού πελάτη και όχι πολίτη. Πολιτικού πελάτη, ενός φαύλου και χρεοκοπημένου από καιρό πολιτικού συστήματος που δεν δίστασε να μετατρέψει τον χώρο της εκπαίδευσης σε φυτώριο αναπαραγωγής της φαυλότητας του. Φοιτητικές Εκλογές: Τα πράσινα, τα μπλε,... τα κόκκινα και τα πορτοκαλί "μπλουζάκια"... εδώεδώ

19 Το σάπιο Πανεπιστημιακό κατεστημένο • Εκπαιδευτική διαδικασία στο Πανεπιστήμιο Πατρών - Χειρισμός Εξαιρέσεων εδώεδώ • Διαύγεια, Προσωπικά Δεδομένα, Διάλογος στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο και η χρεοκοπία θεσμών και αξιών εδώ εδώ • Το προϊόν μιας πρωτόγνωρης εσωτερικής διαδικασίας διαλόγου των Πανεπιστημίων εδώ pdfεδώpdf • Εφαρμογή της διάταξης επιλογής συγγράμματος: Engineering ή Πολιτική εδώεδώ • Συγγράμματα - Ετσι για την Ιστορία και για να αποτιμάμε την αποτελεσματικότητα της ΓΣ και όχι μόνο εδώ και εδώεδώ εδώ • Επί του τρόπου άσκησης της Διοίκησης στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο, Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ, εδώεδώ

20 Πολιτική ή Re-engineering • το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο αναλώνει τα τελευταία χρόνια τις δυνάμεις του προς την κατεύθυνση της μη εφαρμογής της όποιας διάταξης προσπαθεί να επιφέρει μια αλλαγή στο υπάρχον σύστημα. – Θα ήταν ενδιαφέρον να καταγράψουμε τις ανθρωποώρες που δαπανήθηκαν προς την κατεύθυνση της μη εφαρμογής των νέων διατάξεων (απεργίες, καταλήψεις, συγκεντρώσεις, κλπ) και να τις συγκρίνουμε με αυτές που δαπανήθηκαν προς την κατεύθυνση του reengineering του συστήματος για την αποτελεσματική και προς όφελος των φοιτητών και της κοινωνίας εφαρμογής τους. • Φοβάμαι πως το αποτέλεσμα θα είναι το λιγότερο «τραγικό» για την παραγωγικότητα της Πανεπιστημιακής κοινότητας. Εκτός και αν συνυπολογίσουμε την παραγωγή «πολιτικής» και αντιπολίτευσης. Greek University Reform Forum- εδώεδώ

21 Η αντιμετώπιση από τις Διοικήσεις • Πρώτη φάση – Άρνηση ύπαρξης προβλημάτων • Δεύτερη φάση – Η θεωρία του γυάλινου κλουβιού • Τρίτη φάση – Η υπεράσπιση του «Δημόσιου Δωρεάν Πανεπιστημίου»

22 Η «υπεράσπιση» του Δημόσιου Πανεπιστημίου

23 Ο νέος Νόμος • Νέος νόμος για τη τριτοβάθμια - Απόψεις των καθηγητών εδώεδώ • Προσχέδιο νόμου για την Ανώτατη Εκπαίδευση - Μύθοι και Πραγματικότητα Προσχέδιο νόμου για την Ανώτατη Εκπαίδευση - Μύθοι και Πραγματικότητα • Η "παράλογη απαίτηση της Μπολόνια", N. Χριστοδουλάκης εδώεδώ • Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ - Μύθοι και Πραγματικότητα - Σχόλιο στο άρθρο του Κωνσταντίνου Τσουκαλά Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ - Μύθοι και Πραγματικότητα - Σχόλιο άρθρο • Η αναγκαία μεταρρύθμιση και τα λάθη της κυβέρνησης, Σχόλιο στο άρθρο της Μαρίας Ρεπούση στο Βήμα. εδώεδώ • Νόμος για τα ΑΕΙ: Αντιμετωπίζει ουσιαστικά προβλήματα; Νόμος για τα ΑΕΙ: Αντιμετωπίζει ουσιαστικά προβλήματα; • Μετά τους φοιτητές και ο Σύλλογος ΔΕΠ κατά του Νόμου (?) εδώεδώ • Πανεπιστημιακοί από 43 χώρες υπερασπίζονται την τριτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας. Απάντηση Πανεπιστημιακοί από 43 χώρες υπερασπίζονται την τριτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας. Απάντηση • Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ - ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ Γράμμα από τη Χαϊδελβέργη. Απάντηση εδώεδώ • Καταλήψεις ΑΕΙ - Κύριε Πρύτανη, πού είστε; Καταλήψεις ΑΕΙ - Κύριε Πρύτανη, πού είστε;

24 Ο νέος Νόμος – βασικά σημεία 1. Κατάργηση του ασύλου Λεωνίδας Κύρκος: «Υπάρχει γελοιοποίηση της έννοιας του ασύλου» pdf 2. Κατάργηση της συμμετοχής των φοιτητών στην Διοίκησηpdf 3. Κατάργηση των άθλιων συναλλαγών με τους φοιτητοπατέρες για την εκλογή Πρύτανη, Προέδρου Τμήματος κλπ. 4. Προσπαθεί να αποβάλει από το Πανεπιστήμιο τις πολιτικές παρατάξεις που είναι η μεγαλύτερη αιτία των προβλημάτων 5. Αξιολόγηση των καθηγητών 6. Σύνδεση της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση 7. Εναρμονισμός με το Ευρωπαϊκό σύστημα εκπαίδευσης 8. Κατάργηση κομματικών ψηφοδελτίων 9. Κατάργηση των αιώνιων φοιτητών 10. Εξορθολογισμό του τρόπου διαχείρισης της κρατικής Χρηματοδότησης πεφωτισμένες ολιγαρχίες ή ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; εδώεδώ

25 Τα λάθη στην Παιδεία • «Αὐτὸ ποὺ ἐγὼ θὰ ἤθελα σήμερα νὰ σᾶς πῶ εἶναι ὅτι ἡ ὅποια κρίση, τουλά-χιστον στὴν πατρίδα μας, ἔχει δύο χαρακτηριστικὰ ποὺ σᾶς ἀφοροῦν: πρῶτον εἶναι κρίση τῆς παιδείας καὶ δεύτερον οἱ συνέπειές της ἐπηρεάζουν κυρίως τοὺς νέους. • Τὰ λάθη ποὺ ἔγιναν καὶ συνεχίζουν νὰ γίνονται, ἐσεῖς οἱ νέοι θὰ τὰ πληρώσετε. Αὐτὴ τὴ στιγμὴ πληρώνουμε λάθη ποὺ ἔγιναν στὴν παιδεία τὶς τελευταῖες δεκαετίες. • Ἂν ἡ παιδεία μας ἦταν ὅπως ἔπρεπε, τὰ πράγματα θὰ ἦταν πολὺ διαφορετικὰ σήμερα.» Καιρὸς πλέον νὰ ξεσηκωθοῦμε! εδώεδώ

26 «Αυτός ο τόπος δεν είναι πια η Ελλάδα μου» • «Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτόν που αφήνω πίσω μου σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος με ανθρώπους άλλης φυλής. Δεν με αφορούν. Τι θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να 'στε όλοι καλά. • Στον τάφο μου να γράψετε: Αντιστάθηκε το στη ναζιστική κατοχή, το στη στρατιωτική δικτατορία και το στην ηθική σήψη. Μετά, στην πλημμύρα του άνοου, δεν υπάρχει αντίσταση και το μετά από την πλημμύρα αυτή δεν υπάρχει πια». Από το τελευταίο ιδιόχειρο σημείωμα του Γεώργιου - Αλέξανδρου Μαγκάκη με τίτλο «Η ζωή πάνω στο νήμα». εδώεδώ

27 the ATM machine outside • Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο: Θέσεις - Απόψεις - Παρεμβάσεις για την σημερινή κατάσταση εδώ και blogεδώblog H ανάγκη για επιβίωση «Κύριε Θραμπουλίδη καλημέρα, (…) Χρειάζομαι μια επικύρωση από εσάς για μια αγγλική περίληψη που έχω φτιάξει για την διπλωματική εργασία που είχα κάνει τότε σε εσάς, ώστε να τη στείλω στο εξωτερικό (Αυστραλία) μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα των σπουδών μου, για λόγους... (δυστυχώς) μετανάστευσης. (…)» H δίψα για εξουσία Ικανοποιήθηκε για πολλούς με υιοθέτηση των αρρωστημένων πρακτικών του Πολιτικού συστήματος.


Κατέβασμα ppt "Οι αλλαγές στην παιδεία και το πως συνδέονται με τις αλλαγές στην κοινωνία «Use the ATM machine outside!» Κλεάνθης Θραμπουλίδης Καθηγητής, Τμήμα ΗΜ&ΤΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google